Sari la conținut

likety

Membru
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    plastic
  • Motocicleta
    DL 650

Vizitatori Recenți Profil

515 citiri profil

likety's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. S-a rezolvat. Motorina si rabdare. Al draq sa fie care o mai da jos capacul ala vreodata. Asa sa stea.
  2. Salut, Fostul proprietar ungea lantul cu vaselina. A fost mai mare dragul sa curat lantul si sa adun vaselina de pe suportul de nr si semnalele spate. Doar ca acum la o inspectie am constatat vaselina aia adunata cu tot cu praf/pamant in acest loc. Nu stiu exact cum se numeste asa ca am atasat cateva poze. Ce nu ma lasa sa dorm la ora asta: Pot sa curat tot locul ala cu motorina ca sa scap de smoala aia? Noroace!
  3. E doar o parere, nu sunt expert. Ai facut corect raportul apa-antigel la adaugare? Din cate stiu, cea mai buna racire o face apa. Daca antigelul este prea concentrat, racirea nu se face corect.
  4. Ms frumos Dorian, dar am rezolvat. Apreciez! Stima!
  5. Nici astea nu au colier, dar nu stiu cum vine toba OE...
  6. Multumesc pentru pont! Pe viitor sper sa ma ajute Intre timp am gasit 2 tobe OE. Aveti idee daca jos la imbinarea cu galeria de evacuare am nevoie de colier sau mastic? E suficienta imbinarea si prinderea in suruburile scaritelor? Cele pe care le am acum nu au colier, iar de mastic nu-mi dau seama.
  7. Ca ultima varianta o sa incerc si asa, daca exista vreun coleg binevoitor si cu pofta de bere Tobele pe care le am acum chiar sunt zgomotoase si ma gandeam ca ies mai ieftin sa iau tobe OE, decat sa montez silencer pe cele actuale. Am sunat, a raspuns. Nu stie daca le mai are la vanzare, nu sunt ale lui, iar vanzatorul de drept nu stie "a vorbi romana". Astept telefon de la el acum...
  8. Salutare, Caut sa cumpar 2 tobe originale pentru Ducati Monster 600. Cele pe care le am acum l-au suparat pe domnul de la RAR, prea galagioase si neomologate... Daca are cineva, dati de veste aici sau MP. Noroace!
  9. Salutare, Recent am achizitionat un motor adus din Italia si am cateva nelamuriri in privinta procedurilor. Am inteles pasii, dar: - singurele acte pe care le am in italiana sunt factura italienilor catre firma din RO (copie conf cu originalul) si GARTA DI CIRCOLAZIONE (copie) - trebuiesc traduse? Restul actelor sunt, evident, in romana: factura, fiscal, copie CUI a firmei, declaratie ca a venit pe platforma si garantie. Imi sunt suficiente actele din Italia sau mai trebuie altceva? Iar legat de RAR, moto are tobe carbon destul de galagioase. Pot avea probleme? Se masoara acolo dB sau nu e cazul? Am vazut ca moto are langa seria de sasiu si inscriptia 92dB... Nu precizeaza daca valoarea de mai sus este minima sau maxima Multumesc aniticipat!
  10. "Pe drumurile publice cu cel mult doua benzi pe sens si cu a treia banda pe care este amplasata linia tramvaiului langa axul drumului , conducatorii de vehicule pot folosi aceasta banda cu obligatia sa lase libera calea tramvaiului la apropierea acestuia." Atentie, depasirea coloanei de la semafor prin manevra de mai sus se lasa cu permis suspendat... Se si observa intr-una dintre poze, de pe celelalt sens de mers, marcajul discontinu, chiar langa bordura (unde este si linia de tramvai). Ca si concluzie, personal dar si legal cred ca motociclistul nu e vinovat. Sanatate si noroace!
  11. Cand eram in spital cu plamanul praf langa mine era un tip care fusese injunghiat de cateva ori si avea drene si la plamanul stang si la cel drept,deci probleme cu amandoi plamanii.A plecat acasa pe picioarele lui si a stat mai putin ca mine in spital. Accidentatul in cazul de fata cred ca e conectat la aparate din cauza homeragiei craniene si nu din cauza plamanilor. Este adevarat ca ai dureri foarte mari din cauza drenelor,coastelor rupte insa la nivelul plamanilor se va recupera zic eu.Vb din propria experienta. Daca mai aveti nevoie de detalii astept intrebari. Noroace!
  12. La plamani chiar daca are ceva nu e foarte grav,se recupereaza.Eu am avut pleura rupta si la inceput mi-ai introdus o drena ca sa scoata sangele pe care il aveam acolo.Problema e ca nu se oprea sangararea si pana la urma m-au operat si au suturat pleura.Cand m-am trezit aveam 2 drene in piept,1 in fata si 1 in spate.In mai fac 2 ani de la operatie si nu am mai avut nici un fel de probleme. Probleme sa nu fie la nivelul capului,caci cu plamanii se rezolva.Si eu tot la Municipal am fost internat si m-a operat Dr. Axinte.Sa-i dea D-zeu sanatate si lui si motociclistului. Numai bine.
×
×
  • Creează nouă...