Jump to content

Motorist@

Super Membru
  • Content Count

    579
  • Joined

  • Last visited

About Motorist@

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar Moto
    XXX
  • Club
    lonely

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe

Recent Profile Visitors

4,256 profile views
  1. L.E.: M-am interesat! La RAR nu e o problema. Trebuie facuta o declaratie la notar in care spui ca ai doar contractul de v-c si ca nu ai primit carte/certif.de export. La politie insa o sa dureze ....mi s-a spus ca (minim) 6 luni. Se elibereaza numere rosii pe toata perioada (pana cand primesti raspunsul de la ei).
  2. Mulțumesc pentru răspuns. Întrebam si la RAR. Totusi....s-a mai lovit cineva de aceasta problema? As dori sa aflu si parerea cuiva care a trecut prin treaba asta (cu o motocicleta/auto adus din alta tara, cumparata legal la o licitatie, dar fara carte si certificat de export)
  3. Un amic si-a adus o motocicleta din Anglia (luata la licitatie, vanduta de firma de asigurare, in stare buna). -Are c-v, insa nu a primit cartea (V5) si nici certificatul de export (a primit un raspuns de la DVLA precum ca trebuie sa obtina cartea de la autoritatile unde s-a exportat motocicleta - Romania). Intrebare: se poate inmatricula doar cu contractul de vanzare-cumparare? (am auzit ca se poate, dar procedura poate dura minim 6 luni si pana atunci poti circula cu numere rosii, pana iti da RAR avizul). S-a lovit cineva de aceasta problema?
  4. Eu spal interiorul doar la masina. Nu am avut niciodata probleme si am fost mereu incantat de rezultat. (le spal insa destul de rar, port tot timpul cagula, indiferent de vremea de afara).
  5. Ontopic: Am avut toate cele 3 versiuni de VStrom aparute pana in prezent. La ultima se vede o oarecare imbunatatire a motorului, insa franele sunt aproape neschimbate ca acum 15-16 ani cand a aparut primul model (mie unul nu imi plac, sunt greu dozabile, ai impresia ca nu tin de 2 ori la fel in aceleasi situatii de trafic). Am avut VStrom 2004,2016 si 2019XT. Offtopic: Doreste careva parbriz Givi Airflow pentru VStrom 2019? (a fost cumparat pentru un Vstrom 650XT 2019, dar banuiesc ca e bun pentru modelele 2017-2020). Eu zic ca e cel mai bun parbriz pentru VStrom (am avut modelul asta pe mai multe motociclete, eu fiind si foarte inalt). Am si parbriz original pentru VStrom 650 2016 (se potriveste pentru 2012-2016) il dau din cauza ca a fost cumparat Givi Airflow si nu mai am ce sa fac cu cel stock. P.M. Daca il vrea careva, poate ne intelegem
  6. Fiecare cu parerea/placerea lui. Respect alegerea fiecaruia, insa eu sunt mai pragmatic. In oras poti sa ai si mama ss-ului, nu stai in spatele unui super-moto....in plus, la drum lung cu o motocicleta cu valente de touring nu prea iti mai faci griji in ceea ce priveste calitatea infrastructurii. De-aia sustin ca ss, nu e neaparat cea mai fericita alegere. Bineinteles, sunt subiectiv....pana la urma, tine de feelingul personal. Daca iti place, aia e....treci cu vederea micile neajunsuri.
  7. De ce ti-ai lua rr ca sa mergi pe strazile din Romania? La motoarele de circuit/competitii, in mod normal uleiul/consumabilele se schimba mai des decat la motocicletele de strada (de cele mai multe ori la ore de functionare si nu la numar de km)...deci ar trebui sa fie mai intretinuta. Dar, ramane intrebarea de mai sus... Eu unul nu inteleg asta (motoare ss pentru circuit pe strazi), cum nu-i inteleg pe aia cu Lamborghini (am vazut vreo 2 in Bucuresti) masina care are garda la sol prea mica, cred ca si pe autostrada soarelui dau cu bara de asfalt. Drumurile (cu mici exceptii) sunt varza pe plaiurile noastre mioritice, in plus canalele, sinele de tramvai, bordurile, gropile, denivelarile, nisipul, pietricelele,etc de pe carosabil... fac viata grea motoarelor de circuit sau masinilor sport.
  8. Pai da, aceleasi frane de la prima generatie. In schimb amortizoarele sunt parca ceva mai ok si e nitel mai sprintena. M-am dat cu modelul 2019 XT cateva luni. Ce sa zic manevrabil, frumos,... dar aceleasi frane de cacao (stiu ce zic, am avut toate cele 3 versiuni de 650, din anii 2004, 2016 si 2019). Acum partea pe care vine placa pentru topcase este un plastic ieftin, care nu pare rezistent. Dar, e frumoasa, consuma putin si e foarte buna la ture lungi, daca nu ai aere de vitezoman (trebuie sa o turezi zdravan ca sa-ti de-a calutii la viteze mari....iar pe la 150-160 nu prea mai poate, cu bagaje si pasagera)
  9. https://www.fmracing.ro/echipamente-enduro---mx/enduro--motocross/protectii--220/genunchiere-thor-force-xp-black-l-xl--5522.htm Au un fel de neopren care vine pe picior (lucru foarte placut cand e racoare afara si in plus le fixeaza mai bine) si pe urma se prind cu arici si cu cleme rapide (sunt foarte usor de pus sau dat jos). Plasticul genunchierelor mi se pare foarte solid (in comparatie cu alte modele de genunchiere ...si am avut cateva de-a lungul istoriei, inclusiv Madhead, Dainese, Alpinestars,Probilker, Supershield) probabil la impact ar face diferenta (Doamne fereste sa aveti nevoie) Am facut greseala sa le bag in masina de spalat (erau pline de noroi si inteligenta mea a zis ca e solutia optima).... si ca prin minune nu am mai gasit o clema (insa am inlocuit-o cu o alta clema metalica, cele originale fiind din plastic) Au cateva semne normale de folosinta. Perforated A irprene chassis for support and secure fit Extended thigh protection Impact resistant, polyethylene knee cup is encapsulated in durable Aramid fiber for maximum coverage Dual pivot system mimics anatomical action of the knee Custom inverted post latching system Asymmetrical design for comfort and fit CE approved Revin cu poze reale. Sunt marimea L din cate tin minte. Pret: 320 lei/Bucuresti/contact PM
  10. Am inteles. Proaspat posesor de 900, l-am luat pentru ca ador drumurile lungi. Vedem cum se comporta (am apucat sa fac doar un drum lung, vremea nu mai tine cu mine), daca nu sunt multumit, il marit la vara. Parerea mea este ca la plecari de pe loc, in modul standard,se simte mai "lent" decat cel de 700. Si....vibreaza!!! O daaa, vibreaza la greu (exact cum s-a specificat mai sus, la turatii sub 4500 rpm, vibratii pe care nu stiu cum sa le cataloghez. Impresia mea este ca se simte ca si cum lipsesc 2 zale din lant si la intervale scurte si ritmice,te "zdruncina" :))). Initial, am crezut ca are motorul respectiv probleme (pana sa realizez ca e "de la ei" si ca e oarecum normal).Senzatia asta (cu vibratiile)am mai avut-o pe un monociclindru (un DR 650 RS din 1991). Cand o duci in turatii(spre 5000 si peste) vibratiile dispar ca prin minune si e o placere sa o conduci. Tracer 900/2015, fara semne de voblaj (mers cu 210 km/h si nimic, insa e adevarat ca in modul standard). Ce imi displace este ghidonul excesiv de lung, care te poate incomoda in aglomeratia urbana, la crosetat printre masinile blocate in trafic...aici Tracerul de 700 este imbatabil, fiind usor si mai "ingramadit" este o placere de condus prin capitala (pe unde intra un biciclist sau scuterist, intram si eu cu mobra mea). Ar mai fi si pozitia picioarelor, scaritele sunt prea in spate si prea sus pentru gustul meu (eu fiind si inalt) si trebuie sa tin picioarele foarte indoite, fata de alte modele (probabil o sa caut o modalitate/kit de coborare a scaritelor). In afara celor enumerate (vibratii,ghidon, scarite) ii mai reprosez doar garda la sol (cam mica) si ...atat! Dar este de departe cel mai bun raport calitate pret (ma refer la an, cilindree, putere si comoditate la drum lung)....nu veti gasi ceva asemanator la un pret decent (am luat multe modele in calcul si nu am rabdare sa le enumar aici).
  11. Eu mai merg pana se strica de tot vremea. Azi sunt cu masina(ca ploua), dar ieri am fost cu motocicleta si chiar a fost cald!
  12. Superba! Sa te bucuri de ea cati mai multi km.
  13. Motorist@

    Sfat achizitie

    nc 700/750 S/X vstrom 650 versys 650 Sv 650 Transalp F650gs ER6N
×
×
  • Create New...