Sari la conținut

Motorist@

Super Membru
  • Număr conținut

    765
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar Moto
    XXX
  • Club
    lonely

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Multe

Vizitatori Recenți Profil

7.396 citiri profil

Motorist@'s Achievements

  1. La inaltimea ta, era mai bun un XR. R-ul e cam micut
  2. Ambele sunt ok, conteaza cum stai pe ea si... sa iti placa tie. Conteaza cat te costa accesoriile...de asemenea pretul, puterea,consumul si fiabilitatea. As lua in calcul si Vstrom 650/800/1050 sau Tracer 900
  3. Am gasit ceva asemanator. Am citit comentariile si la unii a disparut din senin, la altii era ceva de la cablul accceleratiei/senzor....sau cica de la ECU ca era bateria pe duca.... Pana la urma a trecut de la sine....Habar nu am de ce a facut asa. Doar ieri de dimineata a facut figura cu acceleratia.
  4. Caz ciudat: azi, dupa ce am plecat spre job mi s-a aprins martorul galben de motor (butoiasul) si la un moment dat nu mai accelera, desi motorul era pornit (adica imvarteam de acceleratie degeaba, motorul nu se misca din loc). De 2 ori am patit in trafic pana am ajuns la job (solutia de moment a fost sa opresc si sa repornesc motorul). Enervanta treaba. Aveti idee ce ar putea fi? Azi am ramas fara acceleratie in trafic de 2 ori, ceea ce e frustrant. Ai intampinat vreodata problema asta? Am vazut ca ai mers ceva cu KTM-ul, ma gandeam ca ai mai multa experienta si poate stii despre ce e vorba... Am de putin timp motorul...si pentru ca mai are doar vreo 4 luni garantie, nu m-am dus la service pentru schimb de ulei si filtre, preferand sa le fac eu ca la carte(si din cauza ca service-ul Go Racing e mega-departe de mine si ar trebui sa pierd 2 zile/ cand il duc si respectiv cand il ridic de la ei, ca am mai fost si stiu despre ce e vorba)... Dar, incep sa regret decizia Fiabilitatea KTM nu e cea mai buna, tot japonezele sunt pe podium
  5. Super. Sa pui aici un feedback ceva...Poate mai patesc si altii
  6. Pai asta e varianta cu spite (care probabil o sa fie model 2025 cum mai spunea cineva), eu ziceam de varianta standard cu roti turnate, 2024.... Nu e mai simplu sa iei un alt releu? De fapt. verifica sa nu fie totusi un contact imperfect pe undeva....Nu m-ar mira la cat vibreaza motorul asta Poate atinge undeva si cand virezi dreapta sugrumi cumva cablul de acceleratie . La o adica, daca o duci la service pe garantie, cred ca e suficient sa dai proiectoarele jos, nu m-as apuca sa demontez si mansoanele incalzite....
  7. Mie nu mi se par mari diferente.... De fapt pare la fel, doar coloristica difera Ma refer la modelul 2024 versus modelele anterioare.... Pai daca mai ai garantie, fugi la service ca sa te lumineze... 7000 euro mi se pare cam mult pentru un monocilindru de 390cmc care nu exceleaza la nimic Cum adica se blocheaza releul de pornire?
  8. Cretinii cred asta... Mie imi vine sa-i strang de gat pe idiotii care sustin cretinitatea ca pe vremea comunismului era mai bine...
  9. Mai strange cateva luni (pana prin luna mai,daca vrei) inca pe-atat si poti sa-ti iei in sfarsit motocicleta. Nu e adevarat ca iarna sunt mai ieftine, e un mit spulberat de mult. De multe ori, o motocicleta de peste 20 ani vechime, te costa valoarea ei de achizitie in primii 2 ani de reparatii... :))) E loterie si depinde mult de grija avuta de fostul proprietar.
  10. Salut Vand la pachet 2 ceasuri mari: + Bonus unul mai finut: - Ceas Lee Cooper: https://www.bbcollection.ro/ceas-lee_cooper-LC06307_842-pr47571.html -Ceas Weide: https://www.emag.ro/ceas-weide-alb-wh1104-9c/pd/DN8HL4BBM/ -ceas Geneva unisex: https://www.emag.ro/ceas-de-dama-geneva-curea-textil-cadran-rotund-36x36mm-yu788998/pd/D8CTTWBBM/ La ceasurile mari au fost schimbate bateriile acum 11 luni (in ianuarie). Ceasului oferit ca bonus, ii trebuie schimbata bateria, ca s-a oprit. L-am purtat o singura data! Mie nu mai imi plac deoarece sunt foarte mari si am trecut la smartwatchuri (am 3). Atentie, nu stiu daca reiese din poze, dar ceasurile sunt destul de masive si grele... Pret: 250 lei fix pret pentru toate (prefer sa le dau pe toate odata) Locatie Bucuresti/contact PM Trimit si prin curier cu verificare colet.
  11. Multe vulcanizari procedeaza asa....si eu am pus botul si o schimbare m-a costat 350 lei in loc de 200 (fata/spate tubeless). Toti incearca sa te sperie cu jantele care trebuie remediate/indreptate/reglate...si am facut doar janta fata, ca m-am prins de schema pana la urma (motorul nu avea nici un voblaj la viteze mai mari decat cele de autostrada). La Africana (cu spite) daca o mai bagi pe macadam/off, nu cred ca are foarte mare importanta echilibratul (stiu de la un motociclist batran, care spunea ca echilibrarea e valabila pana la prima groapa sau denivelare mai urata). Cu 500 lei puteai avea unele Givi, date jos de pe o africana 2020. Nu stiu ce sa zic de chinezisme. Cred ca astea sunt: https://www.motomus.ro/proiectoare-halogen-universale-givi-trekker-s310.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwqP2pBhDMARIsAJQ0CzqrlMvc1d2VOppj4HJuZE5LolYt_VgGTZSVsaa820u1nJET-fsPkGEaAgcDEALw_wcB Repet, a incercat sa faca si el un ban "cinstit" sau...poate chiar nu se pricepe. Lasa-i o recenzie pozitiva, ca sa se mai duca si altii :))))
×
×
  • Creează nouă...