Jump to content

Motorist@

Super Membru
  • Content Count

    566
  • Joined

  • Last visited

About Motorist@

  • Rank
    The One

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar Moto
    XXX
  • Club
    lonely

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe

Recent Profile Visitors

4,064 profile views
  1. Am inteles. Proaspat posesor de 900, l-am luat pentru ca ador drumurile lungi. Vedem cum se comporta (am apucat sa fac doar un drum lung, vremea nu mai tine cu mine), daca nu sunt multumit, il marit la vara. Parerea mea este ca la plecari de pe loc, in modul standard,se simte mai "lent" decat cel de 700. Si....vibreaza!!! O daaa, vibreaza la greu (exact cum s-a specificat mai sus, la turatii sub 4500 rpm, vibratii pe care nu stiu cum sa le cataloghez. Impresia mea este ca se simte ca si cum lipsesc 2 zale din lant si la intervale scurte si ritmice,te "zdruncina" :))). Initial, am crezut ca are motorul respectiv probleme (pana sa realizez ca e "de la ei" si ca e oarecum normal).Senzatia asta (cu vibratiile)am mai avut-o pe un monociclindru (un DR 650 RS din 1991). Cand o duci in turatii(spre 5000 si peste) vibratiile dispar ca prin minune si e o placere sa o conduci. Tracer 900/2015, fara semne de voblaj (mers cu 210 km/h si nimic, insa e adevarat ca in modul standard). Ce imi displace este ghidonul excesiv de lung, care te poate incomoda in aglomeratia urbana, la crosetat printre masinile blocate in trafic...aici Tracerul de 700 este imbatabil, fiind usor si mai "ingramadit" este o placere de condus prin capitala (pe unde intra un biciclist sau scuterist, intram si eu cu mobra mea). Ar mai fi si pozitia picioarelor, scaritele sunt prea in spate si prea sus pentru gustul meu (eu fiind si inalt) si trebuie sa tin picioarele foarte indoite, fata de alte modele (probabil o sa caut o modalitate/kit de coborare a scaritelor). In afara celor enumerate (vibratii,ghidon, scarite) ii mai reprosez doar garda la sol (cam mica) si ...atat! Dar este de departe cel mai bun raport calitate pret (ma refer la an, cilindree, putere si comoditate la drum lung)....nu veti gasi ceva asemanator la un pret decent (am luat multe modele in calcul si nu am rabdare sa le enumar aici).
  2. Eu mai merg pana se strica de tot vremea. Azi sunt cu masina(ca ploua), dar ieri am fost cu motocicleta si chiar a fost cald!
  3. Superba! Sa te bucuri de ea cati mai multi km.
  4. Motorist@

    Sfat achizitie

    nc 700/750 S/X vstrom 650 versys 650 Sv 650 Transalp F650gs ER6N
  5. Anul asta am luat si eu in calcul Iranul, cu traversarea Turciei de-a lungul Marii Negre....dar m-am razgandit in favoarea Poloniei. Evident, mergeam cu mobra. Stiu ca iranienii sunt foarte primitori si nu au nimic cu turistii (poate doar daca sunt americani) :)) Oricum, am auzit numai cuvinte frumoase de la cei care au fost (ospitalitatea locuitorilor, inclusiv laude la adresa pretului modic al benzinei). Vezi ca din Iran se poate ajunge relativ usor cu feribotul in Dubai. Din pacate nu stiu nimic de costurile aferente. (stiu insa ca preturile alimentelor si cazarii sunt mici in comparatie cu alte tari). Recomand sa pleci in primavara (sau in iunie cel tarziu). Temperaturile sunt greu de suportat in iulie-august.
  6. Noutati? Suntem pe 7 Noiembrie. Pana acum o aduceau cu vaporul direct din Japonia.
  7. F 900 XR seamana dubios de mult cu Ducati Multistrada 950/1200.
  8. Am inteles. Intre timp, am verificat pe internet si am vazut ca si alti posesori de plang de vibratiile suparatoare... Insa, din ce zici tu ...inseamna ca nici la modele noi nu s-a remediat acest neajuns....?
  9. Salutari. Am mers zilele astea cu un Tracer 900 (din 2015) cateva ore (vreo 400 km) in toate conditiile de drum. La viteze mici simteam niste vibratii pe care nu stiu cum sa le cataloghez ( doar cand motorul era la turatii joase, in primele 3 trepte de viteza). Nu vreau sa trag concluzii pripite, poate nu sunt eu obisnuit cu tri-cilindrul. Daca o duceam in turatii(spre 5000), vibratiile de care spun, nu se mai simteau. E normal sau ar trebui sa imi fac griji? Mentionez ca motocicleta nu are probleme cu voblajul (am tot testat acest aspect, chiar am exagerat cu viteza pe autostrada, special ca sa observ vreo anomalie). Ca idee, eu cred ca in oras Tracerul de 700 este imbatabil. Ghidonul ingust, greutatea si timpul de raspuns, mi s-au parut mai ok la fratele mai mic...Repet,pentru condusul in capitala aglomerata.
  10. Imi poti da te rog si mie un PM cu super-oferta? Cochetez sa schimb mobra si iau in calcule mai multe variante (Versys 1000, 790 Adv, 1290 SA, MS 950/1200, AT 1000, Vstrom 1000, Tiger 800, ST 1200,etc ...buget apropiat de al tau sau mai mic ar fi perfect....motor nou daca am noroc, sau aproape nou dupa 2017)
  11. Dupa calculele mele, ar trebui sa ajunga (ieri) motoreta. Impresii, pareri, regrete ? :)))
  12. Vand cotiere Super-Shield. Sunt noi. Pret 80 lei. Bucuresti/contact PM
  13. Pana la urma....ne-am sucit cu o zi inainte si am plecat in.... Polonia. Consoarta isi dorea de mult sa vada Polonia (Auchwitz, Cracovia, Varsovia, d-astea...) Asta-i avantajul cand nu faci rezervari din timp (Eu am citit tot ce ai scris si te admir sincer pentru organizarea traseului si rezervarea cazarii din timp, eu nu sunt capabil de asta....ma las la voia intamplarii si de obicei plec cu cortul dupa mine, nu imi place sa fiu presat de timp, daca imi place undeva mai stau o zi-doua). In Polonia a fost mega-frumos (au aia niste strazi mari si drepte si autostrada lor are in general 3 benzi pe sens...e o placere, desi in general detest autostrazille) si ieftin (cazare prin airbnb cu 70-80 lei/noapte). Pe urma,dupa ce am terminat de vizitat ce ne-am propus in Polonia, am fost in Slovacia si ca destinatie finala ne-am oprit la lacul Balaton in Ungaria (insa recomand lacul Ohrid din Macedonia daca va place sa va balaciti, lacul Balaton nu e la fel de spectaculos si e mai departe de Bucuresti decat lacul Ohrid). Oricum, citind ce ai scris tu....nu pot sa zic ca m-a dat pe spate coasta de azur (repet din relatarea ta si mai am impresiile unui amic, ca referinta) dar o sa o bifez probabil in anii care vin.
  14. Bulinu' ai PM. Orice ajutor este binevenit. Ideea de baza este ca ambreiajul functiona perfect inainte (pana la ruperea cablului si improvizatia de care spuneam cu cablul pus direct, pentru aducerea motocicletei acasa)/ Nu cred totusi ca este de la cablu, pentru ca oricat trageam de maneta (sau direct de tija de la ambreiaj) nu obtineam nici un feedback. Am rezolvat pana la urma cu ajutorul lui Bulinu', caruia tin sa-i multumesc si pe aceasta cale.Mare om, mare caracter! Se pare ca pana la urma a fost o eroare de utilizator si ca pur si simplu nu stransesem bine o piulita care venea pe cablu,dupa montarea cablului nou.... Acum totul functioneaza perfect (thanks again Bulinu'). Topicul se poate inchide! Va multumesc tuturor!
×
×
  • Create New...