Jump to content

Motorist@

Super Membru
  • Content Count

    585
  • Joined

  • Last visited

About Motorist@

  • Rank
    The One

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    DR 650 RS, Vstrom , Versys
  • Numar Moto
    XXX
  • Club
    lonely

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Multe

Recent Profile Visitors

4,374 profile views
  1. Daca e vreun doritor am un parbriz stock Suzuki Vstrom 2012-2016 si un parbriz Givi Airflow pentru ultimele modele aparute 650 2017-2020
  2. Wow....ce de pareri. Eu unul sunt mega-multumit de-al meu. Mi-a mentinut bateriile la motociclete in conditii perfecte iarna trecuta si iarna asta.
  3. Imi pare rau dar castile s-au dat anul trecut .... Anuntul nu mai este valabil!
  4. Vand redresor Ultimate Speed nou - 69,99 lei pret fix. Are funcție de încărcare auto, incarcare moto, intretinere pe perioada iernii, încarcă acumulatori de 6-12 volti. Il vand deoarece mi l-a luat un prieten, deși imi cumpărasem si eu unul. Se poate vedea in București. Contact PM. Poze reale (are o folie pe afisaj).
  5. L.E.: M-am interesat! La RAR nu e o problema. Trebuie facuta o declaratie la notar in care spui ca ai doar contractul de v-c si ca nu ai primit carte/certif.de export. La politie insa o sa dureze ....mi s-a spus ca (minim) 6 luni. Se elibereaza numere rosii pe toata perioada (pana cand primesti raspunsul de la ei).
  6. Mulțumesc pentru răspuns. Întrebam si la RAR. Totusi....s-a mai lovit cineva de aceasta problema? As dori sa aflu si parerea cuiva care a trecut prin treaba asta (cu o motocicleta/auto adus din alta tara, cumparata legal la o licitatie, dar fara carte si certificat de export)
  7. Un amic si-a adus o motocicleta din Anglia (luata la licitatie, vanduta de firma de asigurare, in stare buna). -Are c-v, insa nu a primit cartea (V5) si nici certificatul de export (a primit un raspuns de la DVLA precum ca trebuie sa obtina cartea de la autoritatile unde s-a exportat motocicleta - Romania). Intrebare: se poate inmatricula doar cu contractul de vanzare-cumparare? (am auzit ca se poate, dar procedura poate dura minim 6 luni si pana atunci poti circula cu numere rosii, pana iti da RAR avizul). S-a lovit cineva de aceasta problema?
  8. Eu spal interiorul doar la masina. Nu am avut niciodata probleme si am fost mereu incantat de rezultat. (le spal insa destul de rar, port tot timpul cagula, indiferent de vremea de afara).
  9. Ontopic: Am avut toate cele 3 versiuni de VStrom aparute pana in prezent. La ultima se vede o oarecare imbunatatire a motorului, insa franele sunt aproape neschimbate ca acum 15-16 ani cand a aparut primul model (mie unul nu imi plac, sunt greu dozabile, ai impresia ca nu tin de 2 ori la fel in aceleasi situatii de trafic). Am avut VStrom 2004,2016 si 2019XT. Offtopic: Doreste careva parbriz Givi Airflow pentru VStrom 2019? (a fost cumparat pentru un Vstrom 650XT 2019, dar banuiesc ca e bun pentru modelele 2017-2020). Eu zic ca e cel mai bun parbriz pentru VStrom (am avut modelul asta pe mai multe motociclete, eu fiind si foarte inalt). Am si parbriz original pentru VStrom 650 2016 (se potriveste pentru 2012-2016) il dau din cauza ca a fost cumparat Givi Airflow si nu mai am ce sa fac cu cel stock. P.M. Daca il vrea careva, poate ne intelegem
  10. Fiecare cu parerea/placerea lui. Respect alegerea fiecaruia, insa eu sunt mai pragmatic. In oras poti sa ai si mama ss-ului, nu stai in spatele unui super-moto....in plus, la drum lung cu o motocicleta cu valente de touring nu prea iti mai faci griji in ceea ce priveste calitatea infrastructurii. De-aia sustin ca ss, nu e neaparat cea mai fericita alegere. Bineinteles, sunt subiectiv....pana la urma, tine de feelingul personal. Daca iti place, aia e....treci cu vederea micile neajunsuri.
  11. De ce ti-ai lua rr ca sa mergi pe strazile din Romania? La motoarele de circuit/competitii, in mod normal uleiul/consumabilele se schimba mai des decat la motocicletele de strada (de cele mai multe ori la ore de functionare si nu la numar de km)...deci ar trebui sa fie mai intretinuta. Dar, ramane intrebarea de mai sus... Eu unul nu inteleg asta (motoare ss pentru circuit pe strazi), cum nu-i inteleg pe aia cu Lamborghini (am vazut vreo 2 in Bucuresti) masina care are garda la sol prea mica, cred ca si pe autostrada soarelui dau cu bara de asfalt. Drumurile (cu mici exceptii) sunt varza pe plaiurile noastre mioritice, in plus canalele, sinele de tramvai, bordurile, gropile, denivelarile, nisipul, pietricelele,etc de pe carosabil... fac viata grea motoarelor de circuit sau masinilor sport.
  12. Pai da, aceleasi frane de la prima generatie. In schimb amortizoarele sunt parca ceva mai ok si e nitel mai sprintena. M-am dat cu modelul 2019 XT cateva luni. Ce sa zic manevrabil, frumos,... dar aceleasi frane de cacao (stiu ce zic, am avut toate cele 3 versiuni de 650, din anii 2004, 2016 si 2019). Acum partea pe care vine placa pentru topcase este un plastic ieftin, care nu pare rezistent. Dar, e frumoasa, consuma putin si e foarte buna la ture lungi, daca nu ai aere de vitezoman (trebuie sa o turezi zdravan ca sa-ti de-a calutii la viteze mari....iar pe la 150-160 nu prea mai poate, cu bagaje si pasagera)
×
×
  • Create New...