Sari la conținut

termita

Membru
  • Număr conținut

    13
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    GPZ500

termita's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. O alta intrebare: dupa ce am fost cu GPZ la o spalatorie si a dat cu jet pe ea, am constatat ca nu se mai invarte demarorul. Pun contactul, butonul rosu e pe pozitia pornit, se aprind becurile in bord, apas butonul de pornire si se aude un clic in releul de pornire. Problema ar fi de la releu sau ar putea sa fie din alta parte, gen demaror? Multam!
  2. Salut, am o nelamurire pe partea electrica la un GPZ500s din 92: Am incarcat bateria in weekend, tinuta cateva ore pe redresor cu capacele scoase, electrolit arhisuficient. Cand am scos-o de pe redresor avea vreo 14V la borne. Alaltaieri seara am masurat-o iar, a iesit cam 12.8V. Dimineata am masurat iar (tot ~12.8V) si am pus-o pe motor, dupa vreo 6-7 chei a pornit. Daca masor acum bateria cu contactul scos arata cam 12.45V. Daca pornesc motorul, indiferent de turatie tensiunea la bornele bateriei este cam 13.5V, variatii mici exista cand o turez (maxim 4000 rpm am incercat) dar sunt cateva sutimi de volt. Releul de incarcare e nefolosit, original Kawasaki (luat de la United Motors, Pipera). Am masurat tensiunile separat intre cele trei cabluri care vin de la alternator la releu, dau ~60V c.a. Am desfacut si la alternator sa vad inauntru, pare ok, curat si frumos, mai mare dragul sa te uiti, nu-s fire atarnand, nu-s urme de pilitura sau mai stiu eu ce. Intrebarea: e ok sa fie doar 13.5V la bornele bateriei? sau trebuie neaparat sa fie 14V? Multam!
  3. Salut, si eu stau in Militari, pe langa Veteranilor. Merg cu un GPZ500.
  4. Nu stiu, dom'le, ce-ti ia atat de mult sa scrii, nu poti sa te grabesti un pic? Felicitari! foarte fain concediu.
×
×
  • Creează nouă...