Sari la conținut

samolapraga

Membru
  • Număr conținut

    322
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.samo.ro/
  • Yahoo
    samolapraga

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucale
  • Carnet moto din
    2004
  • Numar Moto
    B-61-SMO
  • Club
    none yet

Informații profil

  • Motociclete detinute
    LC4 Adventure

Vizitatori Recenți Profil

953 citiri profil

samolapraga's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Pateticul spectacol enduristic pe care ai ales sa-l impartasesti in filmulet se desfasoara pe o parte din culmea Zaganu, pana aproape de cabana Ciucas, care e rezervatie. Ca sa nu mai zic ca pe tot traseul pe care ati mers e poteca turistica...
  2. Impresionant de-a dreptul frecatul motoretei printre ruine. Way to go!
  3. Eu am luat un cort salewa de aici de care am fost si sunt mai mult decat multumit. Trei ani si cam 100 de zile campare, in conditii destul de diverse, de la mare la 3800m, iar pretul nu a fost ceva de speriat.
  4. In timpul unei linii foarte drepte si mai mult decat interminabile prin taigaua rusa, caldura, vibratiile motocicletei si viteza ametitoare de 90km/h constant mi-au dat ideea sa socotesc ce efort face, si extrapoland, ce efort o sa faca, motocicleta mea in drumul pe care o port si ma poarta. Asa ca am estimat cate rotatii sunt. Nu ma intrebati cum am socotit exact pentru ca nu are logica, dar mi-a placut alarmismul traducerii ad-literam din engleza. Povestea lunga pe scurt, am plecat si noi in Mongolia. Cu ajutorul multor prieteni, cu aventuri la plecare si intoarceri din drum, cu probleme tehnice si logistice, cu urmarire in direct a evolutiei. cu stiri, twitter si alte gadgeturi web, dar din pacate mai subtire cu pozele si povestile pentru ca nu avem calculator cu noi si netul in zona asta nu prea e deloc la indemana. Da, stiu, destinatia e deja "fumata", si spun asta referindu-ma nu la Mihai ci la cati mongol-rally-isti am intalnit pe drum deja. Si nu am ajuns decat la 4000km de casa, in rusia la Samara, unde datorita unor motociclisti deveniti prieteni avem casa, masa, internet si ceacea(vodca abhaza). Mai multe despre mine si Mark puteti urmari aici: www.samo.ro/buub/
  5. Eu am mers 120 km asta toamna prin desert, nisip foarte afanat, cu cauciucuri mixte(metzeler enduro3) si presiune normala in roti ca neavand rimlock era mai important sa nu rup valva camerei. Concluzia mea e ca orice ai face trebuie sa stai neaparat in picioare, asta ajuta cel mai mult. Curbe, urcari, coborari toate le poti prinde si din mers dar daca nu stai in picioare nu poti face nimic.
  6. Cristi, Ma mira foarte mult si in acelasi timp ma entuziasmeaza ce spui tu. Ma mira pentru ca si eu am avut Karoo si erau duse in mai putin de 5000km, uzura peste 80%. Nu mai tin minte daca erau Karoo "T" sau simple, poate fi de la asta diferenta? Ma entuziasmeaza pentru ca pretul pe care l-ai dat tu este foarte bun, sunt mai rentabile decat TKC80. De unde le-ai luat?
  7. Si eu am facut partea de traseu Portita - Vadu acum 2 ani cu motocicleta si acum imi pare rau. Si imi pare rau si mai tare ca se popularizeaza atat de mult.
  8. Tocmai treceam pe langa voi cand iti facea poza asta.... ce mica-i lumea.
  9. Nu Angi, stiam demult ca NU e sanatos sa mergi cu LC4 asa departe, dar asta deja nu ma intereseaza asa tare. Vreau doar sa fac in asa fel incat sanatatea asta sa ma tina cat mai mult.
  10. De multa vreme ma tot roade problema fiabilitatii LC4-ului si vrand sa inteleg, tehnic, de ce sunt atat de putine care sa atinga bariera de 50k km fara reparatii capitale si in acelasi timp nefiind multumit cu empiricul "E cel mai puternic si usor din categoria sa, e normal sa se strice", am inceput sa caut pe net, singurul lucru care, ca un n00b in ale motoarelor, am stiut sa-l fac. Intai am dat peste threadul problemelor lui LC4 de pe HUBB, care este, zic eu, o lectura obligatorie pentru posesorul de LC4. Apoi, mergand mai departe, am descoperit ca la LC4, KTM a folosit o tehnologie care era la moda in fabricarea motoarelor hightech la sfarsitul anilor '90 si care presupunea folosirea unor camasi dintr-un aliaj numit NIKASIL. Tehnologie folosita si de BMW, Mercedes si Jaguar intre anii 1996-2000. Eh, interesant a fost ca dupa cativa ani de productie s-a descoperit la motoarele care foloseau aliajul asta, ca desi functionau foarte bine cu benzina din Germania sau alte parti ale lumii mai civilizate, in locurile unde benzina avea o concentratie mai ridicata de sulf, acesta reactiona cu NIKASIL-ul intr-un mod foarte pagubos pentru motor. Ii cam manca camasile pistoanelor intr-un ritm alert, multe motoare fiind kaputt dupa 30.000 - 100.000 km. Din cauza asta BMW a intrerupt in 2000 fabricarea motoarelor cu NIKASIL, desi la ei erau multe - M52. Nu stiu despre ceilati producatori, dar KTM sigur NU a facut asta. Din cauza asta presupun, multe LC4 de pe mobile sau alte site-uri de profil au precizat in istoric reparatii capitale, desi km sunt relativi putini. Intrebarea mea este: exista vreo modalitate de a afla - si nu "the hard way" - cat de departe este motorul de dezastrul iminent? Banuiesc ca in momentul in care vezi ca ai pierdut compresie e deja prea tarziu...
  11. Da, ma, bine, e si lc4 enduro jmecher In alta ordine de idei intreba cineva pe un forum paralel despre schema electrica pentru un adventure din 2002. Pentru ca inca nu am voie sa postez acolo, o pun aici.
  12. Protectii de jambe se gasesc la orice reprezentanta ktm . La fel si kitul de conversie pentru aripa sus. Despre diferentele intre adventure si enduro la capitolul "oboseala", eu cred ca nu pot fi date decat de calcatura diferita si de greutatea mai mare pe fata la adventure. Altfel, ce mai difera sunt: - furca cu jambe de 48 la adventure(exc) - alta calcatura standard, 16 cu 42 parca - rezervor de 28l pana in 2003, 25,5l dupa - sa diferita - evident, alte faruri, alt bord cu tripmaster, turometru si priza - acelasi carburator - mikuni bst40, doar la SMC e altul cred - din cate stiu, CDI-ul cu curba de aprindere comutabila 95 - 80 este doar la adventure, sa ma corecteze cineva daca gresesc.
  13. Sa-i stapanesti sanatos! Metz fata s-a data, michelin-urile sunt promise. M-am uitat si bridgestone este 130/90/R17.
×
×
  • Creează nouă...