Sari la conținut

delu

Super Membru
  • Număr conținut

    1.131
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

  • Zile Câștigate

    1

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=425361
  • Yahoo
    CTO? DA! DA! baga PM!

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Undeva departe, cât mai departe
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Bandit S
  • Numar Moto
    RX 03 CUG
  • Club
    Hac!!! Anonimi

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ZZR 400, ZZR 600, GSX-R 600 K1, ZZR 400, +1
  • Interests
    neinteresat !

Vizitatori Recenți Profil

2.513 citiri profil

delu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Bendix este ok. Are cineva o schemă explodată a sistemului de antrenare electromotor- vibrochen? La cei 163.000 km bănuiesc că era cazul sa cedeze cuplajul. După multe încercări si mult șurubărit am ajuns la această ultima variantă... (Oricum am cumpărat un motor, dar înainte să il schimb as mai face o încercare) Aparent șurubul care trebuia să țină ansamblul "starter cluch" era strâns la mâna. L-am strâns conform manualului cu cheia dinamometrica la 150 Nm.
  2. Tocmai am montat înapoi motocicleta. Bujiile erau uscate, cilindrii la fel, am demontat capacul stânga, am dat la la automat, electromotorul învârte pinionul si roata dințată dar cumva mișcarea de rotație nu ajunge la arborele cotit.
  3. Modelul D s-a făcut până in '92 Modelul E începând cu '93 Dacă cauți ZZR te sfătuiesc să cauți modelele din '98 pana in 2002
  4. Încep sa suspectez ca unul sau mai multi cilindri sunt plini cu benzină. Deci un blocaj hridro.
  5. După ce acumulatorul nou a suportat o după amiază de încercări l-am pus pe redresor, am încercat cu bateria de pe mașină. Același rezultat... Se aude electromotorul, țăcănitul din seleoneidul de pornire dar nu învârte vibrochenul (implicit pistoanele)
  6. Mulțumesc ... Încerc mâine dimineața.
  7. Acumulatorul este nou. Farul se aprinde cand pun contactul fără posibilitatea de a stinge faza scurtă. Când apăs IGN intensitatea nu scade. Nici când cuplez încălzirea manșoanelor nu se schimbă nimic. După cum spuneam mai sus acumulatorul este nou.
  8. Salutare tuturor! Am un Bandit S din 2003 pe care nu reușesc să îl pornesc. Se aude electromotorul dar nu simt/aud că ar învârti motorul. In același timp se aude un țăcănit puternic in releul de start. (Unde se află siguranța principală de 30A) Mâine vreau sa dau jos capacul sa vad starea pinionului și gradul de libertate a roții dințate de pe electromotor) alte sfaturi pentru problemă sunt binevenite.
  9. mexicanuleeee poza la instalatia aia nenorocita de zzr 400 mi-ai facut si mie la mufe?
  10. arcul l-am bagat - dar cred ca imi lipseste ceva de acolo! @ adi am sa incerc sa te sun saptamana asta sa vedem ce si cum vine acolo ideea este ca nu imi ramane cuplat ...si nu mai pot sa dau la pedala
  11. Buna ziua domnilor Am o mare rugaminte ... si problema in acelasi timp! Am inceput cu un coleg de munca sa reconditionam - in timpul liber o Mobra 50 Super Batranica arata destul de bine ... numai ca ... la motor am intaminat o mica problema Nu reusim sa punem le loc - in acelasi timp si functional sa fie - ansamblu de la pedala de pornire (cel din motor) Are cineva o schema detaliata la cum ar trebui sa fie? am incercat sa il desfacem - am scos resortul dar ... aparent restul de piese nu sunt pe pozitie asa ca AJUTOR!!! fac cinste pentru orice informatie
  12. Cumpar instalatie electrica Kawasaki ZZR 400 - 1997 (cu acte )
  13. Vezi la Romi de la Cluj - avea la preturi decente
×
×
  • Creează nouă...