Sari la conținut

Gnraloo

Super Membru
  • Număr conținut

    591
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    gnraloo_8k

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ilfov si Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    SV 650S

Gnraloo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Nu am mijloacele pentru testul asta asta, suna interesant si te cred daca ai incercat. Nu am spus ca sunt convins.
  2. V-as contrazice. 0.5 mm plutitor e o distanta in aer intre doua suprafete. Mai este si o parghie, geometric comparam mere cu pere.
  3. Avem jiclorul principal de aer cu orificii pe toata lungimea in camera de nivel. Numarul orificiilor inundate depinde de nivel. Asta nu afecteaza vacuumul de absorbtie a benzinei si implicit raportul aer/combustibil? Eu as zice ca da.
  4. Daca de exemplu lasi nivelul plutitorului la 7.3 mm poti sa ai nivelul in camera la furtun 22 mm (foarte sarac). 7.3 mm e in toleranta 7 -/+ 0.5mm din manual, dar 22 mm e mult mai departe de cei 16.9 -/+0.5 mm. Ziceam ca e relevanta masuratoarea cu furtunul/tubul de nivel. Pentru maniaci ca mine.
  5. Cred ca multe tomberoneze de SV, XJ, VZ, XT, RF etc. ti-au dat tie de mancare dar te-a lasat hardul si ai uitat. Timpul meu, bibileala mea, nu din asta traiesc. E o diferenta. Intel-ule.
  6. Merge si un regulator de pe olx, sunt unele pe la 200 de lei parca. Zice bine colegul mai sus, trage cabluri de masa si plusul de la regulator direct la baterie (faci Y), cu o siguranta de 10-20A pe plus.
  7. Absolut de acord cu tot ce ati scris. Nivelul din tubul extern, masurat corect, este cel real si nu minte. Din pacate majoritatea se opresc la pozitionarea plutitorului. Uneori poate sa fie suficient, depinde si ce pretentii avem. Eu zic ca merita efortul dupa ce ai verificat/ajustat jocurile supapelor, ai schimbat flansele de admisie, membrane de vacuum, garnituri etc.
  8. Titlul topicului cred ca e destul de clar, "reglaj de finete". Sigur ca reglajul la tigara, la suflat in furtun, la ochi etc. pot sa fie suficient de bune in unele conditii. Dar aici sunt cam off-topic, cu tot respectul. Mie imi place sa lucrez mai in detaliu la motoreta mea. Conform manualului. Nu ai cum sa gresesti. Multumesc pentru sfaturi
  9. Rezolvat, gasit planul corect de referinta. Reglat foarte atent plutitorul da bine si la furtunul de nivel. Altfel si 0.3 mm eroare pot sa dea diferente de 6-8 mm in camera de nivel.
  10. Da, am facut asta. Metoda cu furtunul de nivel o folosesc ca verificare.
  11. Nivelul de referinta e intrebarea, din desenele astea as zice ca e corect nivelul 2, cu linia albastra. Alt manual, alta mobra, acelasi carburator:
×
×
  • Creează nouă...