Jump to content

RobertCtin

Membru
  • Content Count

    317
  • Joined

  • Last visited

About RobertCtin

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://facebook.com/constantin.robert
  • Yahoo
    rob3rto_ro

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Suzuki GSX-R 600 2006
  • Numar Moto
    RBX
  • Club
    Searching for one...

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    GSX-R 600 K2, Actual 600 K6

Recent Profile Visitors

456 profile views
  1. Salut, pentru Suzuki GSX-R 600 2006: - semighidon dreapta + levier frana - scarita dreapta cu/fara suport - cadru de bord - cadru codita - ultima piesa din ansamblu ( aluminiu ). Daca ai ceva din acestea, astept PM.
  2. Ai idee unde gasesc ceva de genul? Ceva decent, la pret decent..? Multumesc. Te salut! Spor la treaba in acest nou sezon!
  3. + echipament.. probabil ajungi undeva la 115 - 120 kg. In cazul asta, cred si eu ca ai nevoie de niste arcuri mai tari.... :))
  4. Pff.. chiar nu as vrea sa trec pe altceva pentru ca ma inteleg destul de bine cu motocicleta, imi place, e pe stilul si gustul meu.. Per total, suspensia imi place, doar ca acum, ca am inceput sa simt si sa vad anumite chestii, as vrea sa revin putin asupra setarilor si sa mai reglez pentru un feeling si mai bun cu ea.. Cat despre fit / non-fit.. ce sa zic? Mai da si tu pe la sala, ca eu n-am mai dat din Ianuarie 2019.. :)) Btw, cate kg ai? Daca ti-e rusine sa scrii aici, poti sa-mi scrii PM.
  5. Am ajuns la pagina 12 a acestui topic... iau o pauza momentan.. Este foarte multa informatie de digerat, dar nu ma las asa usor! Observ ca mai sunt si niste chestii destul de importante precum: - rider sag - static sag - free sag. Am gasit si explicatii, dar tot nu le inteleg 100%.. o sa mai citesc cu mai multa atentie. Citind ce-au scris diferitii useri, mi-am adus aminte si de un al 4-lea comportament nu tocmai pozitiv pe care l-am simtit: 4. Pe Motorpark, cand ies din ultimul viraj catre linia dreapta, aflandu-ma in treapta 2 nu sunt deloc zgarcit cu gazul, trag de gaz cursiv pana ajung cu motocicleta dreapta dupa care deschid la maxim, iar din acest moment pana schimb in treapta 3, simt ca fata motocicletei danseaza pe verticala, efectiv e ca si cum as lua bump-uri mici si in loc sa le amortizeze, roata sare peste ele, ceva de genu`.. (mi-as dori sa pot explica mai bine..). Oricum, am inteles niste chestii pana acum, precum: - preload-ul regleaza inaltimea motocicletei si automat micsoreaza / mareste cursa suspensiei fata / spate. - compression regleaza rigiditatea suspensiei (mai tare / mai moale, in functie de greutate rider + stil de pilotaj) - rebound regleaza viteza cu care suspensia raspunde si revine la pozitia initiala atunci cand roata trece peste o denivelare. Va multumesc ca existati!
  6. Va salut dragi colegi! Sincer, nici nu stiu cum sa incep.. poate ca unii vor rade de mine, poate ca altii imi vor oferi un sfat.. dar sincer, am nevoie de ajutor sa inteleg niste chestii asa ca imi fac curaj sa scriu.. Sunt fost motociclist de strada ( 5 ani ), actualmente motocicleta este pregatita doar pentru circuit. In ceea ce tine de mersul pe circuit, consider ca am atins niste limite ale motocicletei cu privire la modul in care este setata suspensia si doresc sa ma sfatuiesc putin cu voi. O sa fac si un scurt istoric: Primul contact cu circuitul l-am avut in anul 2016 (Adancata Motorpark), am mers la circuit cu motoreta efectiv de strada, cu anvelope de strada (Michelin Pilot Power 2CT).. cunosteam cat de cat anvelopele si limitele lor. Insa primul lucru pe care l-am simtit din start a fost ca motocicleta se misca foarte mult (zici ca eram pe barca) atunci cand franam sau trageam de gaz. Dupa cateva sesiuni, am rugat un mecanic de acolo sa ma ajute un pic cu intarirea suspensiei. Neavand mult timp la dispozitie, nu mi-a explicat prea multe, m-a pus sa ma urc pe ea, a facut niste reglaje.. recunosc, motocicleta mi s-a parut deodata ca ar fi alta, puteam sa intru / ies din viraje cu mai multa incredere, nu se mai misca in toate directiile, nu mai era barca. Acum, dupa mai multe trackdays pe Motorpark (cred ca vreo 6) si unul pe Secuiesc, am inceput sa constientez niste lucruri, aici avand nevoie de sfatul vostru: 1. Mi s-a intamplat de cateva ori, pe franare si usor inclinat catre viraj sa simt spatele ca el nu vrea sa ia virajul ci sa ma traga spre exterior, efectiv parca voia sa ma depaseasca (cunoasteti senzatia cu siguranta)... si ma gandesc ca ceva nu e ok la suspensia spate. (roata nu se blocheaza, dar parca nu vrea sa vina dupa mine..) 2. Nu am nici un fel de feeling / legatura.. sau cum vreti voi sa-i spuneti cu fata motocicletei.. efectiv oricat as incerca sa ma concentrez pe miscarea suspensiei/anvelopei fata, parca nu-mi da nici un fel de feedback.. 3. Obosesc destul de rapid pe motocicleta (si sunt destul de fit zic eu, 1.75m, 75 kg.. nu fumez, nu beau alcool). Dupa 15 minute simt ca nu mai pot, iar in maxim 20 trebuie sa ies de pe circuit ca oricum nu mai gandesc calumea ceea ce fac, din cauza oboselii.. Mentionez ca motocicleta este incaltata numai cu Pirelli Diablo Supercorsa incepand cu anul 2017 cu presiunea 1.8 la rece. La ultimul trackday pe Motorpark am mers 2:05. Totodata, mi-as dori tare mult sa inteleg prin cuvintele unui om normal (caci explicatii stufoase am tot gasit pe net, le-am citit dar nu am inteles 100% materialul) despre: - rebound - compression - preload. Inteleg ca in aceste 3 directii se poate seta si motocicleta mea. (Suzuki GSX-R 600 2006) Anul acesta intentionez sa trec pe slick-uri. Tot incepand cu anul acesta mi-am procurat si incalzitoare. Orice sfat este binevenit.
  7. Stiti cumva daca exista vreun topic despre suspensii? Eventual, vreun guru al reglajelor de suspensie aici pe forum? Cred ca am atins niste limite ale motocicletei in ceea ce tine mersul pe circuit si as dori sa trec de ele prin reglarea suspensiei.. insa, am nevoie de sfaturi.
  8. Cris nu-ti bate capul cu de-al de @Paca. Sunt sigur ca daca prinde vreo duba sa o conduca pe strazile publice va proceda precum bivolul din imagini.. pe motivul: a vazut el ca ala de pe scuter / motor nu merge corespunzator.. ia sa-i dau eu o lectie..
  9. DPMDV n-ai nicio treaba cu mersul pe doua roti pe strada. Mergi linistit caci punctul tau de vedere n-are nicio treaba cu realitatea.
  10. Eu zic sa folosesti toate caile posibile.. Facebook, Politie, Media.. Transmiti filmarea.. mai putin partea cand mergi printre masini ca se vor gasi tot felul de fraieri cu comentarii. Foloseste adresele de e-mail si numerele de whatsapp de la televiziuni.. sa le transmiti filmarea. Poate intr-un final una dintre ele va difuza. Oricum, ala nu-i sofer.. e doar un dubagiu de doi lei.
  11. Recomand @TNG pentru resoftare orice model de Suzuki... si nu numai.. Si-acum ca tot m-am bagat in seama. Pentru un Suzuki GSX-R 600 2006 care momentan are 48.000 si functioneaza destul de ok, ar fi trebuit facut jocul de supape la 40.000? Am tot cautat pe net un manual in care sa scrie clar la fiecare nr de kilometrii ce trebuie facut, dar nu am gasit. Ma poate ajuta cineva cu aceasta informatie? Eventual cu un manual al acestei motociclete?
  12. Dau si eu un Follow aici.. Anul trecut m-am dat doar pe Motorpark si Tg Secuiesc. Anul asta mi-am propus sa ajung pe Tg Mures (daca mai scade pretul) + Serres Grecia. App, vis-a-vis de Serres. Cam la cat ajunge un weekend de dat pe circuit? Cu intrari, cazare, mancare, drum?
  13. Ce rahat e asta? 40 euro / sesiune? Astia-s sanatosi la cap? Exagerat de mult. Eu mai astept sa scada preturile. Iar daca nu le vor scadea, voi merge o singura data sa vad cum e.. si cam atat. Raman cu Adancata si Tg Secuiesc, cu putin noroc, poate ajung si pe la Serres anul asta. Va salut!
  14. Salut Am o casca noua la vanzare care este S. https://www.olx.ro/oferta/casca-moto-agv-corsa-r-sic-58-s-IDbVAFk.html
×
×
  • Create New...