Sari la conținut

serbancuhonda

Membru
  • Număr conținut

    115
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    Honda Shadow 750 (2004)

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Hoinar Voshod Jawa 350

serbancuhonda's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Eu mi-am luat de pe anvelopemoto.eu. Par a avea cele mai bune preturi
  2. Dar la Shadow de 750 te-ai gandit? Se apropie de Kawa de 800 si crede-ma ca merge foarte bine si cu 2 persoane! O am din 2004, de noua, si nu i-am schimbat nici macar bateria. Exact, are 9 ani si pleaca "la sfert"
  3. Eu vreau sa fac o poza cu bebelushele . Ca ma simt frustrat ca nu am nici una cu ele pana acum
  4. Acu mi se pare normal, ca de la un anumit grad de inclinare al motorului, sorbul sa iasa chiar si partial din ulei si sa nu mai existe ungere. Dar atunci s-ar aprinde becul de presiune de la bord. Asa ca ca eu zic ca pana la acest punct nu ar trebui sa fie nici o problema. O sa incerc asta cu Shadow-ul meu Nu ca as fi de acord cu asta.
  5. Pai astia fac parte din grupul AutoItalia importatori Fiat, Ssang Yong, Honda (motoare), Maserati si Alfa Romeo Nu va jucati fratilor cu franale-cauciucurile-directia. Restul merg cu doua ciocane si o bucata de sarma, dar nu astea. Daca nu ti se aprinde becul de la bord in timpul functionarii nu vad de ce iti faci probleme Dar vezi sa nu-l speli cu jetul ala puternic prea de aproape ca iti indoaie aripiorele ca-s tare subtirele. Cat despre viteza eu am mers cu 155 la ora cu pinionul original
  6. Daca o fi calitate after-market gen husa de motor de la Louis ma lipsesc de el. Plus ca fiind original iti da toate accesoriile de montaj (daca exista)
  7. De ce nu mergeti voi la un service Honda? Lasand la o parte ca aia stiu ce au de facut, iti mai dau si garantie (daca este cazul) si pentru cateva sute de mii in plus zau ca nu merita sa-ti footi motorul.
  8. Omu' intreaba cu cat merge, nu cu cat este comod. Intradevar, comod este cu maxim 120, dar de mers am mers cu ~160 la ora. Si am descoperit ca daca iti pui picioarele pe scaritele din spate poti merge relativ comod cu ~130 la ora
  9. Noi bucurestenii folosim "de pe" si "dupa" cu aceleasi intelesuri ca si voi. Chiar daca suntem mai cu mot. Kiddin'. S-ar parea insa ca tzoopa nu este nici de aici, nici de acolo. Este de dincolo
  10. Nu ma supar. Iar despre zonele care nu-mi apartin poate ai dreptate. Dar exista o zona "subiectiva" numita "customer satisfaction" unde am tot dreptul sa-mi dau cu parerea. Si singura nota de 10 la aceasta masina este stabilitatea in curbe. Dar pentru o masina la care la 40k de km (are 4 ani asa ca sufletu' garantie) am avut probleme cu: Sonda lambda - schimbata Mecanismul geamuri - schimbat de 3 ori - din cauza unui opritor din plastic se shimba tot mecanismul Bendix-ul - caraie la fiecare pornire Tahometrul - ar trebui sa schimb tot tabloul de bord Rola intinzatoare Aer conditionat - reumplere cu freon Incalzitor luneta Butonul blocare geamuri da-mi voie sa o consider o pocnitoare de care doar numele a mai ramas. Un amic de-al meu a avut un Golf 3 si vandut-o la 500k de km si la 400k a facut motorul (diesel) si cutia. Asta inteleg sa o denumesti masina. Dar Golf 4? Si am inteles ca Golf 5 s-ar apropia din nou cat de cat de ceeace ar fi fost odata aceste masini. Am mai avut si un Passat model '86. Am vandut-o prin '96 fara probleme mecanice majore. Alta masina care isi merita numele. Dar 4-le? Again PS. Cate VW din generatia mai noua ai vazut tu la care sa nu la atarne scutul motor? Cand le vad din fata pe sosea ma apuca rasul cand la vad cum falfaie. Sau il pui din fier sau stai draq prin Ghermanica cu ele Hai gata ca sunt off topic Cat despre Shadow-ul meu am mers cu el o data cu 150-160 la ora. Deci 80 la ora pentru un 400 mi se pare extrem de putin. Sigur are probleme pe undeva @DMW Ma indoiesc ca ar avea ceva limitari. Cel putin la a mea nu am observat asa ceva. Pur si simplu o vezi ca nu poate mai mult.
  11. Discutabil. Nu uita ca exista si banda 1 chiar daca era ocupata cu masini parcate. Nu inseamna ca omul nostru nu si-a asumat niste riscuri
  12. Si uite asa se face fasolea batuta Bine ca a fost doar atat
  13. Traducerea directa este "suport pentru fatalai" In traducere libera este acel suport care se monteaza in spatele seii ca sa te rezemi pe el
×
×
  • Creează nouă...