Jump to content

xploiter

Membru
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About xploiter

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Numar Moto
    pânã la 20

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mersi de raspuns. De urcat, m-am urcat pe ambele, dar nu mi-am facut o idee pertinenta de care ar avea ciclistica mai ok si care nu. Cred ca o sa ajung sa vad ce motoare gasesc in primavara. Am vazut acum un VTEC pe OLX care arata foarte ok si pare ingrijit ca atare, dar nu am nici timpul nici bugetul alocat pentru a lua un motor acum.
  2. Babaiet, am si eu o intrebare. Eu tot ochest asa un VFR de ceva timp, si cred ca in primavara o sa fac pasul cel mare. Acum ma gandeam sa aleg intre 800 FI si 800 VTEC. Voi pe care l-ati recomanda? FI-ul e mai vechi, dar am vazut ca e exemplu de fiabilitate in ceea ce priveste VFR sau sport-touring. VTEC-ul e mai nou, dar am auzit ca ar avea si mai multe probleme si ar fi mai scump de intretinut.
  3. Avand in vedere ca are aproape 30 de ani, eu zic ca e ok sa mai scoata niste fum.
  4. Am si eu din asta si e foarte ok. 6" e prea mult. 5.5 e fix cat trebuie
  5. +1 Cand vezi ca se apropie planeta cu repeziciune de capul tau din cauza ca ai blocat roata fata, incepi sa regeti momentul in care te-ai zgarcit la 2000 de euro. Plus, ABS-ul pe motoare e mult mai important decat cel de pe masini.
  6. Cum au zis si baietii mai sus - e bendixul sau ceva la electromotor (periile sau ce o fi). Am avut fix aceeasi buba la masina mea acum cateva luni si am reparat-o foarte usor (si ieftin). Chestia asta cu caraitul o sa se intample din ce in ce mai des, pana cand la un moment dat masina nu o sa porneasca. Nu e o problema urgenta de rezolvat, dar ar fi bine sa schimbi bendixu la urmatorul salariu. Nu stiu cat ar costa la tine, dar e maxim 5 milioane toata treaba. Sper sa nu zic prostii acum. Pe mine m-a costat 4 milioane sa schimb tot electromotorul ca nu am vrut sa astept o saptamana pana imi
  7. Doar ti se pare ca se incalzeste in trafic din cauza ca stai fix deasupra motorului si vine toata caldura spre tine. La masini e mult mai rau; singura diferenta e ca motorul e ceva mai departe.
  8. Am citit. Nu-ți lua ss. Asa am făcut și eu la început ca na e mișto, e ușoară, e alea alea. Da de fapt e o grămadă de plastice și poziție incomodă. Mai ales dacă vrei predominant pentru oraș. Hornetu e mișto, chiar e bun. Și devine și el amuzant după o viteză. Cum a zis cineva mai sus, aruncă un ochi și peste sv 650. Motion V suna mișto rău și ai mult cuplu de jos.
  9. Nu am mers cu niciuna, dar as alege CBF-ul dacă zici ca mergi singur. Nu ai nevoie de cuplul BMW-ului dacă mergi singur, și mai gândește-te la costurile de întreținere. Honda totuși e Honda, nu se strică și cu o cheie de 10 repari totul in ea. Plus ca are piese ieftine. BMW-ul are totuși cu 7 ani mai mult și nu știi cum a fost întreținută de proprietarii precedenți. Cer scuze de potențialele greșeli; scriu de pe telefon și asta are voință proprie
  10. Partea misto e ca cica l-au achitat pe motociclist de orice vina ca a trecut peste linia dubla. Cica daca cineva merge pe strada cu mult sub limita de viteza, acea persoana poate fi depasita, netinand cont de marcaje
  11. Fix baterii in manusi nu mai aveam. Cred ca mai vizibil esti cu semnalizarile stock si gata. Asta ca apropo la aia care au semnalizari aftermarket minuscule
  12. E gata a doua zi. Asa a fost la mine cand am luat A-ul. Dar incearca sa te duci dupa masa ca la prima ora dimineata nu cred ca o sa fie gata
  13. Cum au mai zis si altii, fiind destul de inalt, nu te baga la mobre mici. Virago 535 sau Shadow 600 o sa fie prea mic pentru tine. As zice un Intruder de 800 sau un Vulcan de 800; acolo o sa stai mai comod. La intruder, daca e VS, vezi sa aiba comenzi avansate. Sfatul meu ar fi sa incerci sa te urci pe una-doua ca sa-ti dai seama de treaba. Poti aborda oameni chiar si pe strada, ca multi motociclisti sunt dispusi sa te ajute cu un sfat/parere si in viata reala. Din pacate asta inseamna ca o sa ai consum ceva mai mare fata de un motor de 125/250/500, dar prin Bucuresti (daca esti de acolo) o
  14. Vinde-o. Daca e vorba de oras, atunci un motor de 1000 e prea mare, mai ales ca e VTR. Ia-ti ceva mai mic, preferabil streed. De exemplu un CB 500 sau chiar ceva de 250/300. O sa consume mult mai putin si o sa fii si tu mai multumit. Eu cand sclaveam pe la corporatii ma gandeam foarte serios sa-mi iau un maxiscuter de 250. Ala e perfect pentru oras. Later Edit:Sau pastreaza VTR-ul pentru drumuri lungi si mai ia ceva mic pe langa. VTR-ul e smecher rau.
  15. Multumesc tuturor pentru raspunsuri, a fost de mare ajutor
×
×
  • Create New...