Sari la conținut

dr_dejavu

Membru
  • Număr conținut

    336
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    hzoltan17

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Arad / Pecica
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Yamaha TDM 3VD
  • Numar Moto
    1
  • Club
    CsĂĄszĂĄr Morzsa

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzuki GT250, Yamaha TDM/3VD,

dr_dejavu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. dr_dejavu

    MOTO THURSDAY

    Nu fii nehalit!!.. Asteapta, si vom ajunge si acolo. :> In tradevar. Parcarea de la Kaufland e mult mai linistita.. Siii!! sa nu uita, ca.... Treaba cu ceaunu nu suna rau.. Numai timp sa avem!. :>
  2. Buun... Data trecuta, nu am ajuns, Dar de data asta vom fii acolo :> Sa nu intarziati!
  3. Acuma citeam.. va ganditi sa va luati fzs1000?.. Am eu.. intr`un sezon, i`am bagat 12k km. Piese.. ce apartine, din america comandam, pretzurile sunt foarte bune.. Anul trecut i`am schimbat discurile de frana fatza (perechea 80 euro), apoi placutzele pe fatza (set complet.4 buc, la 40 euro).. si bujii de iridiu, din america, cu 140 lei setul, de la Denso. Consumul a scazut la 4,5 cu viteze de croaziera pana pe la 110, pe autostrada cand ne`am dus la mare consuma 5.3, cu viteza constanta 140, 2 persoane si bagaje 3 valize givi maxia. Deci.. nu vad de ce ar consuma asa mult. Acum 2 zile i`am schimbat lantul de distributie, intinzatorul automat si filtrul de aer, toate impreuna 100 euro + cheltuieli de manopera 100 lei. Si.. cam atat.. Cand am luat`o, avea anvelopele de 70%.. cu alea am facut undeva la 8000km. Dupa aceea am schimbat. Piesele comandam de aici,. Sunt foarte multumit de acest model.. Inainte aveam TDm.. era ok, dar asta.. e cu mult peste. Daca vreti sa va uitati la pretzuri pentru piese,.. cautati aici: partshark.com sau boats.net "Sa vina vara"..
  4. dr_dejavu

    Mesaje(vorbe)discutii!

    Uite.. dak nu poti astepta pana pe aprilie.. cel tarziu mai.... Atunci.. tre sa cauti pe altcineva.... pe aici.. prin zona nu.. din cate am mai vazut pe net.. este cineva la cluj... .. dar.. numai stiu unde am vaz.
  5. dr_dejavu

    Mesaje(vorbe)discutii!

    Mersi Nicu! Din pacate, numai pot face momentan.. Poate prin vara.. Am plecat de la firma, unde aveam sculele necesare pt confectionarea crashbarurilor.. Sper ca pana pe vara imi pot cumpara scule, si atunci o sa ma apuc din nou.. Pana atunci.. Numai cu soferitu.. :>
  6. dr_dejavu

    BURSA LOCALA ARAD

    Vand/schimb.... kawasaki Z750S/2005. http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-z750%20s%20schimb-din-2005-401115.html
  7. Salutare! Din cate se pare, mai am de vanzare crick central si crashbaruri pt modelele 3vd si 4tx. Preturi crashbar 250 + posta, si crick central 200 + posta. Asfalt uscat!
  8. Ma bucur ca vad oameni multumiti. Iar.. In legatura cu Baroge.. Cred ca nu s`a prins de tehnica.. Dupa mine, nici Fazerul ce am, cu crick`ul lui original din fabrica, nu se ridica mai usor decat tdm`ul. Este o motocicleta grea.. Tdm`ul e si mai grea cu vreo 10 kg,, daca nu ma insel.. In cazul cel mai rau.. O sa va arate Leaveyou, el a fost personal dupa crick la mine, si i`am aratat cum trebuie ridicata.. Bafta multa!
  9. Salutare! Nu am mai urmarit de mult forulul tdm`istilor, dar sper ca sunteti multumiti de crick`uri centrale si crashbar`uri. Momentam mai am pe stoc doua perechi de crashbar pt modelul 4Tx. Exact cum le are si Leaveyou. In caz ca doreste cineva.. PM. Asfalt uscat!
  10. Salut! Ia vezi asta: http://www.rombat.ro/index.php/ro/bateriil.../root/cbtx12-bs @barboge: Nu din greseala, placa aceea de prindere din partea stanga este facuta din doua bucati.. imi era mai usor sa fie dintr`una.. Dar!.. In acest caz, dupa montarea crick`ului central, tu numai puteai sa sa ridici la loc crick`ul lateral. Asfalt uscat!
  11. Nicu!.. Gresesti.. Se potriveste la ambele. ele vin prinse sub scaritze. Cadrul,. ceea ce conteaza, sunt exact la fel la ambele modele. Tobele sunt la aceeasi inaltime. Deci.. in principui.. n`ar fii voie sa nu se potriveasca. Sa ne auzim de Bine!
  12. Mersi! In primul rand, m`am despartit de tdm, din cauza ca era cam batran. Initial vroiam FZ600S modelul incepanand din 2004(doar ca imi placea foarte mult aspectul, si din rewiev`uri, am inteles ca sunt foarte bune). Au fost foarte scumpe pentru bugetul meu, si in timp a aparut fzs`u asta de 1l la pretz acceptabil. Ma tem putin de puterea lui, dar ca si fiecare motocicleta, si asta stie sa mearga incet. ) Tdm`ul era mult mai slab, avea doar 78cp, asta are 143(si ceea ce nu se poate compara 2 cilindrii in linie fatza de 4 in linie) Imi place foarte mult, cat de lin merge, cum trage... Tdm`ul era mai comod, avea ghidonul mai inalt, eram mai bineprotejat de vant, pe fzs stau putin pe maini, dar pe la 100/h deja ma ridica vantul, ma tine si numai sunt nevoit sa ma sprijin pe maini. Mai incolo s`ar putea sa ma itorc la tdm, la modelul 900.. Stiu ca nu arata impecabil cu aceste crashbaruri, dar chiar nu puteam sa`mi imaginez, cum sa le confectionezca sa arate bine, dar in aceeasi timp sa asigura protectie maxima. Problema nu apare cand alunec pe iarba umeda, ci cand ies de pe asfalt, si doamne feri, sunt nevoit sa intru pe un drum forestier, si dau de o piatra, motocicleta pica intr`o parte, si iata, exact sub rezervor se afla o alta piatra.. Asa daca pica.. Sta pe crashbar, si suportii laterali.. Nu se ating nici carenele, nici rezervorul. SI.. cel mai important.. Protejeaza piesele din aluminiu,, care sunt foarte scumpe. In legatura cu anvelopele.. acuma am metzeller Z6... dupa asta... Ca si cum faceam cu tdm`ul.. In ungaria cu 50 euro imi faceam schimbul de anvelope fata-spate, cu tot cu montaj, echilibat, anvelope sh 80-90%. Numai bine!
  13. dr_dejavu

    Mesaje(vorbe)discutii!

    De park miroase a tzuicomicina p`aici.. :-> Hmm,.. Am impresia ca prezentza mea va fii asigurata...
  14. @Linx... Stai linistit. m`am gandit 3 zile in rand.. oare cum sa le fac.. oare cum? Mi`am imaginat ceva.. Si cand am ajuns in afata motocicletei.. si am pregatit juumatate din piese.. Am ajuns la concluzia, ca asa nu va fii bine.. Apoi.. Sa fac ceva.. sa fie si estetic.. dar.. si de folos.. sa apara ceva.. Si in aceeasi timp.. sa nu`mi ajunga sub genunchi.. Nu am gasit imagini pe net.. Apoi.. m`am gandit.. ca tot o fac pe ce mi`am imaginat initial, dar mai mica.. (initial ar fii fost mai mari, mai inalti) Si, pana la urma,,. asa am reusit.. Astea, in caz ca scap mobra pe loc.. apara toate.. iar la cazatura.. Nu stiu.. La o rasturnare.. nu exista crashbarul care iti protejeaza intreaga motocicleta.. Sunt de folos.. m`am chinuit 2 zile intregi sa le fac.. Dar am reusit! Numai bine!
  15. Cam pentru asta mi le`am confectionat.. Arata cum arata.. dar important ii pentru mine sa protejeze.
×
×
  • Creează nouă...