
maradeanu
Membru-
Număr conținut
470 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
-
Yahoo
moto_manu
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Zimandu Nou , Arad
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
Yamaha WR125-X
-
Numar Moto
AR 16 WRX
Informații profil
-
Motociclete detinute
Yamaha WR125-X , Ovetto MBK, Rieju Toreo, Yamaha XJ600S Diversion
maradeanu's Achievements
Newbie (1/14)
-
click pe "Inteleg riscurile" Mozzila iti da acel mesaj pentru ca nu se poate conecta la pagina folosind https (din cate am observat eu patind o chestie asemanatoare pe Chrome)
-
Daca tot iti faci reclama, fa-o cum trebuie si pune un link bun
-
"ma baieti" nu pun pe nimeni la indoiala si nu spun ca am gasit leacul vietii vesnice, deci nici ca ce am propus eu va fi garantat o rezolvare, dar poate il va ajuta pe om si chiar daca nu va fi o solutie definitiva, operatiunea aia ar putea face parte din intretinerea pe care nu o face nimeni (foarte marea majoritate). Cerculetele alea au rolul de a "absorbi" discurile la dilatare, un fel de mini suspensii pentru discuri, iar daca alea se murdaresc s-ar putea sa iti ramana discul intr-o parte (chiar daca nu mult)... la forta poate sa mai "sara" in alta parte si tot asa... REPET: nu am gasit viata vesnica, dar chestia asta s-ar putea sa ajute destul de multa lume Nu pun la indoiala nici capacitatea* lui "TNG" in mecanica, dar incerc sa ajut cu solutii provizorii, poate chiar de durata mai lunga si costuri mici. Nu vreau nici sa iau painea de la gura mecanicilor, dar nici sa fie bumbii blocati, mecanicul ii curata, vede ca nu mai pulseaza maneta si-i cere bani de discuri noi (am auzit destul de multe povesti, si nu vreau ca dupa aia sa se spuna ca au fost furati, ca daca stiau faceau chestia asta inainte sa dea o caruta de bani pe piese etc.) *am folosit capacitate, nu experienta, pentru ca indiferent de cata experienta ai, daca nu inveti ceva din ea, o ai degeaba **daca e vreun mecanic care se simte in legatura cu "furtul" (ca si ungurii cand dau share la un status sau poza pe facebook cu vreo gluma sau poza amuzanta legata de 'ungaria mare" sau alte chestii), il rog sa inchida browserul sau sa schimbe topicul/pagina. Nu am incercat sa insult pe nimeni, n-am chef de inca un topic cu certuri impotriva oamenilor care "merg ca calu" (cacafonie intentionata).
-
din cate am vazut pe net, ai discuri flotante, uita-te la clip, daca nu intelegi engleza cere-i cuiva sa iti traduca si fa operatiunea pe scurt, iti spune sa iei un surub lung, 2 saibe pe diametrul surubului si care sa cuprinda "bumbii" aia chiar daca pui surubul in colt, o piulita pt surub, il pui pe "bumb", dai cu spray de frana intre disc si "bumb", invarti, repeti, invarti, repeti, urmatorul... dupa ce ii rezolvi pe toti iei un "spray penetrant" gen WD40, folosesti in acelasi fel ca si cu spray-ul de frana, dar cu modestie sa nu ajunga pe zona care dau placutele, iar in caz ca ajunge dai cu spray de frana din belsug si iei o carpa/servetel curat/a si stergi FOARTE BINE... la sfarsit, dai pe disc cu spray de frana, cureti cu niste servetele curate, iesi lin pe drum, vezi cum prinde frana (s-ar putea sa fi ramas putin unse discurile), mergi incet pana vezi ca prinde frana macar ca si inainte mergi cum vrei tu. Daca functioneaa, ai de dat o bere
-
daca ai discuri flotante curata si unge cerculetele alea dai tu berea alta data daca nu functioneaza nici asa, alte discuri iar daca erau garniturile/pistonasele ori nu reveneau franele si trebuia sa dai niste bocanci sanatosi in etrieri sa nu te mai franeze (been there, done that... curatat garnituri si acum revine cu mana), ori scapa presiune ori te mai miri ce... dar in niciun caz nu ar merge "in hopuri"
-
Motor cazut pe o parte, ce s-a stricat?
topic a răspuns lui maradeanu în tzeapaul Service si intretinere curenta
stiu ca suna a intrebare stupida... dar nivelul uleiului l-ai verificat? Pe langa asta, s-ar putea ca senzorul de inclinare sa-i dea eroare CDI-ului si sa nu iti functioneze motocicleta corespunzator Daca ai injectie verifica mufele de la senzori sa nu fi sarit vre-o mufa (gen senzorul lamba) si sa-ti dea peste cap alimentarea (amestecul) Pentru senzorul de inclinare, daca mufa are putini pini (2, max 3) poti incerca cu o sarma si diferite combinatii. Mai incearca sa vezi fisele de pe bujii, sa nu ai surprize. Poate mai vin altii cu idei mai putin traznite ca mine, dar eu iti recomand sa verifici in general sistemul electric -
Toate scolile lucreaza cu un singur instructor: Lucian La Belc scoala costa ~350 lei, daca acolo ai incluse 5 ore si examenul in pret (plus cursurile teoretice, adica legislatia) La Custom, daca tin minte bine, scoala costa ~200 lei dar ei iti ofera doar dosarul ca si cum ai facut scoala (cred ca nici legislatie nu fac baietii). Lucian si-a schimbat recent motocicleta, si din auzite, am inteles ca are un Suzuki GS500. Daca au ramas cele de anul trecut, preturile sunt: 25 lei ora de poligon, 25 lei examenul. Iar in legatura cu seriozitatea... nicio scoala nu e serioasa. Aproape nicio scoala nu a anuntat cand se dau si cand nu examenele... a doua saptamana din Decebrie dupa ce a nins nu s-a ocupat nimeni sa curete poligonul (cu toate ca ultimii fulgi au fost miercuri, si joi daca se facea "cheta" si il chema pe un sofer de la deszapeziri, cu max 200 lei era brici poligonul...erau ~80 de persoane la examen)... iar a treia saptamana daca nu m-ar fi anuntat Dudu, caruia ii raman vesnic recunoscator, probabil nu as fi avut A-ul inca daca nu era el. Am dus lopeti de tabla, de zapada, sare, am facut "lacrima" poligonul si nimeni nu ar fi zis "multam fraiere" Concluzie: alege scoala cea mai apropiata de tine si vezi daca vrei sa faci legislatie.
-
il stiu pe un tip din Oradea care vrea sa vanda unul in stare buna
-
motocicleta cred ca ai putea gasi... dar daca vrei numai motorul, slabe sanse...
-
nu va recomand stepanescu... am asteptat 3 saptamani pentru niste pinioane la comanda si nu mi-au facut nimic... cel putin asta a fost experienta mea cu ei (cu tot cu "pile")
-
atunci nu mai ramane decat sa-i faci jocul cat mai mic la ambreiaj (max 2mm joc) si daca problemele persista dus la service si desfacut...
-
nivel ulei?
-
din pacate nu am nici-un fel de date de contact ale lui. Incearca sa vb cu Lutzifer... anunta-ma te rog daca reusesti sa dai de el
-
otto din vlaicu are un transalp pt dezmembrat...
-
Sambata, ora 3, pe strada Abatorului (confectii), ne asteapta un coleg motociclist (din pacate accidentat) sa il insotim la nunta