Jump to content

tzeapa

Membru
  • Posts

    263
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Ilfov
  • Motocicleta
    Z750
  • Numar Moto
    Cu multi de Z

Recent Profile Visitors

891 profile views

tzeapa's Achievements

  1. Eu am luat ceva de la https://seventy-70.com/en/ la salon. Nu mai stiu exact vanzatorul. Era standul mare de pe stanga, cum intrai. Croiala clasica (nu colanti), nu au plasa la interior ci doar dublura de kevlar/aramida in zonele predispuse abraziunii. Buzunare exterioare pentru protectiile de genunchi, interioare pentru cele de sold. Protectiile sunt incluse. Spor la cumparaturi!
  2. Ai dreptate. Scuze pentru greseala. Probabil ca sunt si niste marcaje pe simering. Acestea trebuie sa fie spre afara.
  3. Partea inchisa (fara arc) spre ulei. Asa cum ai spus si tu.
  4. Noroc ca primul sofer a avut prezenta de spirit si a tras de volan. Ca altfel se impachetau amandoi. Eu nu inteleg de unde moda asta cu trasul drept in curba si evitarea pe contrasens. Probabil ca daca o dadea pe jos inainte de impact, ne-ar fi povestit ca asa a vrut el, s-o culce. Oare de ce e atat de greu sa recunosti atunci cand gresesti? Nu era mai usor sa spuna ca avea viteza prea mare pentru puterile lui si ca a facut point fixation pe cel din fata?
  5. Soferii ca soferii, dar mai nou sunt vanati si de marcajele de pe asfalt si de liniile de tramvai. Acum sunt curios daca cei care ati avut curiozitatea sa gasiti atatea minuni la baiatul ala cu F4i, n-ati gasit si vreo intalnire cu un capac din ala de canalizare neted si frumos?
  6. Ori asta, ori au decolantat masinile si s-au apucat de uber, fiind astfel mai greu de reperat in trafic
  7. Lasand la o parte intoarcerile si opririle pe unde apuca, eu am observat o anomalie in randul taximetristilor anul asta. Cred ca nu este zi in care aproape toti taximetristii intalniti sa nu-mi faca loc. Nu stiu ce-au fumat ..dar s-o tina tot asa .
  8. Vezi sa nu-ti monteze si tie frana pe saua din spate
  9. Sa nu vina dupa alti 1500 km pe miar, sa ne dea cu topicul in cap si sa ne spuna ca s-a plictisit si de ala. Sa vedem atunci ce recomandari ii mai facem
  10. Nu este neaparat relevant. Dar poftim: https://www.facebook.com/100008577341698/videos/1864864763809417/
  11. Dupa ce ne puleste pe toti cei care am fost off-topic si am facut remarci rautacioase, ii doresc initiatorului sa-si cumpere mult visatul miar si sa petreaca impreuna o dupamiaza "placuta" de august, la 40 grade in traficul din Bucuresti. Nici nu trebuie sa fie echipat, ca sa nu fiu complet rautacios, dar ar fi mai interesant daca miarul ar avea si ceva arcuri "race" pe la ambreaj .
  12. Si eu zic ca-i troll. Ca altfel e si mai "viteaz" decat un "incepator pe vitezana". In sensul ca... daca s-ar fi urcat din prima pe miar... aia era, poate avea sansa sa faca parte din cei care invata pe miar. Dar la el e si mai grav, el are impresia ca a invatat sa mearga in 1500 km pe Hornet si ca poate sa faca pasul spre miar. Mai degraba cred ca in aia 1500 de km parcursi n-a invatat nici cum sa schimbe vitezele, de aici si nesatisfactia legata de lipsa demarajului. Dar pana la urma fiecare face ce vrea cu banii si cu viata lui. E bine ca nu merge in grup ...sa speram ca nu ia nici pasager (pe viitorul miar). Asta macar in primii 10000 km.
  13. Dear George ar trebui sa posteze doar o poza mare cu un ciocan rosu, pe care sa scrie HRC .
  14. Nope. Din categoria asta cei care imi vin acum in minte sunt doar Dani, Dovi si Vinales. Genul de piloti pe care abia asteapta cei din cealalta categorie sa-i devoreze. Iannone e pe nicaieri. La Aprilia o sa fie inexistent, ceea ce o sa-l faca sa se axeze si mai mult pe gagica.
  15. Nu. Din pacate lucrurile astea nu se invata. Ar fi frumos ca un pilot din asta aproape "imaculat" sa ia titlul. Insa este greu de crezut. Metoda "paura" ar putea s-o incerce si Dovi in boxa ..sa vorbeasca cu mecanicii sa-i strice ceva la mobla lui JLo. In loc de mapping 8 sa-i monteze o frana suplimentara actionata remote (cum cred ca i-au montat lui Vinales la start ). Ce-i drept Rossi a incercat bine cu "paura" ..avea sanse sa fie lider acum daca il penalizau astia mai serios pe Marq. Altfel, referitor la ultimele doua curse, cred ca JLo a fost mai degraba montat exact de pierderea contractului cu Ducati decat de modificarea rezervorului si a seii. In aroganta lui a vrut sa le demonstreze ca totusi mai are cativa asi in maneca.
×
×
  • Create New...