Sari la conținut

deathu

Membru
  • Număr conținut

    203
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1 aprilie 2009
  • Motocicleta
    XL600V - DR650SE - XV250
  • Numar Moto
    de tabla

deathu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. me, me! Ceva planuri pentru Duminica exista?
  2. Da, inca se produce Ural-ul si poate fi cumparat de nou, direct din Europa. Si DR-uri de 650 inca se produc, si KLR-uri inca se produc (ma refer la 650), si DRZ-uri de 400. Diferenta e ca pe astea nu le mai poti lua de noi nicaieri in Europa, producatorii au ales sa le retraga de la noi de pe piata din nevointa sau neputinta de a le alinia la noile norme de poluare in 2003 (dr650se, klr650) si 2007 (drz400). Totusi faptul ca exista un KLR650 >2008 in Europa e demn de investigat. Cineva, cumva, s-a descurcat sa-l aduca pe pe alt continent. Modelul ala nu s-a vandut niciodata aici.
  3. daca a mai fost imatriculata in vreun stat UE nu e problema. Problema e la vehiculele noi fara CoC european si/sau care nu au mai fost inmatriculate vreodata in EU. LE. comparatia cu Ural-ul e valabila cel mult pt vehicule SH. Daca vrei un vehicul NOU, atunci ce faci?
  4. Ma bucur sa vad in sfarsit un topic deschis pe tema asta. Apreciez foarte mult in special DR-ul pentru calitatile sale. Din cate stiu, noi Europenii nu primim aceste 2 modele din pricina normelor de poluare, mai exact nu au cum sa le faca sa se incadreze ca EURO3. Mi-am batut capul foarte mult pe tema asta, mi-am dorit multa vreme sa imi cumpar un DR650 nou. Din cate inteleg, chiar presupunand ca reusesti sa aduci unul din State (sau din alta parte, se vand cam peste tot in lume exceptand Europa si Asia), nu ai cum (legal) sa il inmatriculezi la noi ca vehicul nou, pentru ca nu ai certificat de conformitate european (CoC daca tin bine mine?). POATE s-ar putea daca il iei SH. Nu stiu insa ce presupune asta. Si eu la randul meu sunt curios daca cineva a reusit sa ocoleasca restrictiile si sa inmatriculeze un motor nou provenit din afara EU (si care nu se vinde in EU) -si mai ales daca da, cum?
  5. Eu! Zi te rog locul si ora adunarii!
  6. Cateva poze de sambata asta, si de la mine
  7. Motoreta neagra este un DR650SE Eu votez pentru Tabla Butii, fiindca ar fi un traseu 100% nou pentru mine. Asta in speranta ca o sa pot veni!
  8. Nu prea imi comvine sa merg singur pana acolo dar nu ar fi asta un capat de lume. Ma gandesc pe de alta parte si sa nu va incurc cu vitica mea, presupun ca veniti cu 2 caprite cr125 si 400exc corect? Alta faza e ca eu personal nu cunosc traseul, am fost o singura data pe acolo. Daca lipseste Krong28, mai cunoaste cineva drumul?
  9. Beton! o sa fiu la 8 la benzinarie dupa fantana Miorita. Daca poti las-mi te rog pe PM numarul tau de telefon, sa il am de orice eventualitate.
  10. Intre cele 2 variante eu as alege Baiului. Sper doar sa nu fiu singurul care ar merge calare pe motoreta pana la locul cu pricina
  11. As baga si eu ceva aratura in weekendul asta. Nu am nici un traseu anume in cap, dar sunt deschis la sugestii... "soft enduro" sa fie...ca pentru o vitica de 160kg incaltata cu cramponate tocite 50%.
  12. Inaltatoarele de 25 au ajuns pe DR650 unde imi sunt mult mai necesare. Pe TA pe post de inaltatoare acum folosesc prinderile superioare ale ghidonului, puse invers (au undeva spre 20mm parca, si e numa bine). Asta e partea draguta cand cumperi o pereche de inaltatoare, ai pt 2 motociclete pt ca iti ramane o pereche de capace (prinderi superioare sau cum s-or numi).
  13. Pe PD10 daca ai conductele de frana stock se poate ridica ghidonul maxim 25mm. Am avut o vreme inaltatoare de 25, a fost cam la limita si asa, cu 20 ar fi fost mult mai lejer. Cel mai mult te limiteaza conducta de frana care face legatura intre pompa de frana si tubulatura care distribuie lichidul pe canalele stanga/dreapta (care e ancorata pe juguri, deci macar e fixa, nu depinde de cat e de comprimata/relaxata suspensia).... e un furtunel foarte scurt.
×
×
  • Creează nouă...