Sari la conținut

DanielDRG

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ploiesti/Bucuresti
  • Carnet moto din
    06.2006
  • Motocicleta
    KLR 650 A13
  • Numar Moto
    PH-79-DRG

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Transalp 600, V-Strom 650, KLR 650

Vizitatori Recenți Profil

676 citiri profil

DanielDRG's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Pai cum facem, ăștia restul? Ai o lista sa ne înscriem acolo? Dă-ne un număr de ordine, ceva, sa dormim liniștiți.
  2. Salut! Imi pare rau ca mi-a luat atata timp sa raspund. Am fost plecat intr-o tura in Georgia (cu KLR-ul, da) Eu tin motorul la ai mei, in Plopeni - Prahova. Daca ai drum vreodata prin zona, te astept cu mare placere. Da, motorul a avut numere canadiene. I-am facut cateva upgrade-uri si i-am dat bice. A fost foarte potrivita pentru drumurile din Georgia, dar nu foarte potrivita pentru distantele mari si autostrazile din Turcia. Insa asta nu e motiv sa stai acasa . Uite, daca vrei sa vezi pe unde am umblat: https://www.facebook.com/motosketeers/ Daniel
  3. Pare a fi una dintre cele doua piulite care fixeaza teava de esapament de chiulasa. (desi e cam tarziu, ma gandesc ca pana acum te-ai lamurit de unde lipseste ) Salut! Ce ma bucur ca mai e cine va cu KLR-E pe aici!! Legat de Doohickey, eu tocmai l-am schimbat pe al meu (imi pare rau ca nu am mai intrat pe aici de mult...ne-am fi putut combina si ajuta reciproc). Ce vreau sa spun e ca nu ai nevoie de sculele alea. Comanda doar doohickey-ul propriu-zis si arcul de torsiune. Pentru demontare ai nevoie doar de un ciocan de plastic (regret ca nu am filmat operatia, as fi aruncat in aer toata comunitatea KLR nord-americana ). Eu mi-am luat si "raising links" si inaltatoare de ghidon de la Eagle Mike, de care sunt foarte bucuros. Daca crezi ca te pot ajuta cu cate ceva...mai intraba-ma, eu sunt la al doi-lea KLR. L-am avut intai pe cel rosu (model A) din poza de la avatar. Bafta! P.S. arata-ne si noua ce ai facut la Bogdan Harea.
  4. Cu cheia aia cred ca putem gasi solutii, la fel si cu boltul extractor. Nu inteleg insa de ce trebuie schimbat surubul de la rotor... Pentru a mai reduce costurile am putea comanda impreuna (un singur transport si un singur set de scule pe care sa ni le trimitem unul altuia pe aici pe la noi, cand e nevoie.
  5. Salut, Inca doua KLR-uri in Prahova. Un A si un C. Ma bucur sa vad ca mai sunt cateva A-uri pe aici. Nu-mi place sa o ard ca toata lumea, dar nici singur cuc n-as vrea sa fiu. Poate mai animam putin discutiile pe aici, ca avem motoare legendare, merita mai mult Si-a facut cineva upgrade-ul ala celebru la "doohickey" ? Dan
  6. salut, Da, cu saua modificata pe moto. Asta as vrea sa vad. Oricum, multumesc pentru sfaturi si informatiile detaliate. Daniel
  7. "noua" sha: IMG_1872.JPGIMG_1875.JPG modificari: mutat locul soferului 2 cm mai in fata etc. numai bine, paul Nu ne dai si o imagine de ansamblu ? As face si eu modificarea asta, dar mi-ar placea sa vad "the whole picture", ca sunt cusurgiu Multumesc!
  8. O indrumare va rog: cine are pe la noi preturi bune la Givi ? Am nevoie de doua suporturi de genti PL 532. Va multumesc!
  9. ERU, ia si citeste: /index.php?/topic/680354-lumea-noua/?hl=micadu 57.000 km 18 tari 3 continente Si acum da-ti un cap in gura !!
  10. Absolut corect. Astfel de indivizi exista pe forumuri doar pentru ca li se raspunde. Evitati sa le raspundeti, vor cauta alte discutii unde sa gaseasca atmosfera de care au nevoie.
  11. Salut Radu, Eu pot sa-ti spun despre doua dintre ele. Am avut intai Transalp pe care l-as descrie asa: - fiabil: in cei 3 ani cat a stat la mine am facut circa 20.000 km si nu a avut nevoie de nici o reparatie. Doar intretinere standard. Era model '99 - 600cc. - confortabil: suspensia moale si rotile spitate absorb orice soc, iar pe asfalt prost nu simti nimic. Am avut ture in care am facut 700 de km pe zi fara mari probleme de sezut. - protectie la vant buna; eu am imbunatatit-o cu un parbriz mai inalt si un deflector si era o placere. - polivalent: poti merge cu el aproape oriunde. Se descurca onorabil pe autostrada, pe sosele bune, e sublim pe drumuri secundare, se simte bine pe forestiere si daca ai curaj rezista si la incercari mai grele. - frumos: pentru mine contreaza si asta, iar transalpul ala imi parea cel mai frumos motor. In plus motorul suna bine. Duduie incet asa, profund si fin. Acum am un V-Strom 650 din 2005: - cel putin la fel de fiabil. Il am de un an si am facut cam 8000 pana acum fara nici o problema; - confort: suspensia e putin mai tare si rotile amplifica senzatia oarecum, insa compenseaza cu tinuta de drum impecabila. Saua e ceva mai tare, insa e mult mai lata si mai incapatoare, inclusiv pentru partener; - protectia la vant e foarte buna. Cu un parbriz mai mare mergi cu viziera ridicata; - la fel de polivalent. Putinul pe care-l pierde in off-road, il castiga pe asfalt. In plus la V-Strom trebuie sa mai adaug urmatoarele: - putere mai mare (eu eram ok si cu Transalpul), nu cred ca mi-ar trebui vreodata mai mult; - injectie (aici parerile sunt impartite, insa eu consider ca e un avantaj cert) Eu merg mai batraneste si imi consuma 4,5. - da o senzatie greu de explicat de soliditate cand esti pe ea. Se simte stabila, solida si infailibila insa pare si putin mai lipsita de suflet (asta e o ticneala de-a mea) V-Stromul este foarte probabil cea mai buna motocicleta adv-touring pe care o poti cumpara cu 3-4000 de euro. Singurele critici pe care i le pot aduce sunt pur subiective, spre exemplu sunetul motorului la relanti, care parca macina piulite... Sper sa primesti suficiente informatii de la colegii de forum despre toate variantele enumerate de tine si sa fii multumit cu alegerea finala, insa nu vei regreta orice ai alege din clasa asta.
  12. Daca nu esti EXTREM de comod, exista si varianta Loobman, care e numai vreo 22 de euro si e grozav. Eu l-am montat la indemnul unuia mai priceput de aici de pe forum, fara a fi 100% convins. Am plecat in vara asta pana in Finlanda, prin Rusia, pe drumuri rele, cu praf sau cu ploaie. Am facut peste 6000 km si nu a fost nevoie sa curat lantul odata. Daca as schimba motorul, ar fi primul accesoriu pe care l-as cumpara.
  13. Mobra din imagine pare sa fi fost revopsita, lucru care reclama ceva atentie in plus.
×
×
  • Creează nouă...