Sari la conținut

Catalin.Olteanu

EX+
  • Număr conținut

    61
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    catalin_olteanu_vrancea

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-Tei,Pt.Progresul/Focsani
  • Carnet moto din
    25/NOV/2008
  • Motocicleta
    Yamaha Virago 535XV
  • Numar Moto
    un pik indoit
  • Club
    none

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Una cu personalitate !!!

Catalin.Olteanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Multumesc pentru suport. Trebuie sa port ochelar. Am scanteie, dar nu am gaz. Am crezut ca este pompa de benzina, am facut niscai teste...Si am crezut ca este din cauza ei. Pana la urma din curiozitate si disperare am desfacut filtrul de benzina si am suflat un pic pe el. A pornit apoi nu la prima cheie(desi duduia motorul nu ca la incercarile anterioare)... ci la a doua Mi-au ramas tachetii de la cilindrul din fata de reglat si de curatat rugina din rezervor/e. Multumesc pentru suport Mare adevar a zis un amic... Nu iti cumperi motor ca sa mergi pe el pur si simplu.... Iti cumperi sa il repari si apoi sa te dai cu el. Toate cele bune.
  2. Salut, Cauta pe sit-ul dat de Barna pentru ca acolo il gasesti si pe cel pe care il utilizez si eu. Cu cea mai mare bucurie ti-l dau, dar trebuie sa facem un ftp sau ceva de share ca sa putem schimba atatia megi. Toate cele bune
  3. Stie careva un sit de unde se poate lua un manual de reparatii pentru honda jc26 rebel din 1998 ? Am incercat pe manualedereparatii.info si pe http://www.tanga-moteurs.ro/service/ dar nu am gasit. Toate bune!!!!! Asfalt uscat !
  4. Credeam ca este vorba de o Honda Shadow.... Dar principiul este acelasi.... Spor la treaba si la masurat.
  5. Am avut si eu asemenea probleme... Bun... odata puntea redresoare trebuie verificata cu un multimetru. Testul e simplu, il gasesti in manualul de reparatii. Daca asta este bun atunci trebuie verificat generatorul... atat statorul cat si magnetoul. Statorul are mai multe teste... Cel mai simplu este cel de rezistenta. Scoti bornele din puntea redresoare si le verifici ca in manual. Niciodata nu strica sa te uiti cu atentie la statorul cu bobine. De verificat daca nu ai scurt cu miezul. Daca toate astea sunt in regula... atunci e mai de jos.... Poate magnetoul este defect(si asta este o carca de bani, ca si statorul de altfel) sau poate nu ai excitatie pe magnetou(daca asta este bun) si atunci tb sa te uiti sa vezi contactele. Cam la astea ma gandesc eu. Eu am avut probleme cu puntea redresoare si cu statorul. si de aceea nu imi incarca. Toate bune... PS: Parerea mea despre servisuri nu ti-o zic
  6. Voi verifica, dar tot am dubii. Daca reusesc sa o pornesc apoi toata ziua nu mai am probleme(trage brici, reporneste fara eforturi). Cum sa racit motorul si afara este ceva mai rece incep sa am problemele de la pornire. Ma mai gandesc ca poate este si de la benzina... sau rugina impiedica alimentarea corecta a motorului... Verific maine...Sunt pus cu gand de a o face.
  7. Iti multumesc Am reusit sa identific in manual etapele. Dar la mecanic sau la servis nu ma mai duc. M-au dezamagit profund. Nu mai vreau sa mai fac discutie pe acest subiect. Am ajuns la concluzia ca daca vrei ca un lucru sa fie bine facut la motocicleta trebuie sa il faci singur, cu calm si rabdare. Economisesti bani, timp si in plus mai si inveti ceva iar calitatea lucrarii este cea pe care ti-o doresti si ti-o impui. Intre timp am remarcat ca mai am o problema, si anume faptul ca uneori, cand o pornesc nu am scanteie la bujii. Am facut testul pentru scanteie si uneori nu vrea nici in ruptul capului sa dea scanteie. Motorul este invartit destul de vioi, dar scanteie ioc. In acest weekend vreau sa reglez valvele si sa vad cum verific scanteia... si cablurile. Poate sunt doar murdare si eu nu le-am curatat cum trebuie....(vorba aia... "speranta moare ultima"). Dar daca a mai avut careva problema asta electrica, poate imi da si mie un indiciu. Iti multumesc inca o data pentru indicatii, mi-au fost folositoare si datorita lor am gasit si in manual modalitatea de a le regla. Toate cele bune Asfalt uscat
  8. Salut, Am o bataie la cilindrul din fata, o ticaitura. Si banuiesc ca sunt tachetii de vina. M-am uitat in manualul de reparatii si nu am vazut nik care sa semene cu tachetii auto(ex. Dacie). Stie cineva cum se numesc in engleza? Sunt greu de reglat ? Toate bune, Asfalt uscat !
  9. Salut !!! Am probleme cu statorul de la XV-ul 535. Voi scoate cateva bobine din el ca par a fi in scurt, dar in timp ma intereseaza unu bun si ieftin. Nu trebuie sa fie neaparat nou. A mai bobinat cineva asa ceva ? Stie cineva tipul si aliajul sarmei de bobinat ? Toate cele bune!!! Sa aveti asfalt uscat... va admir de pe margine
  10. Sunt bun de cinste !!!
  11. Multumesc mult !!! Mi-ai dat toate informatiile de care aveam nevoie. O saptamana usoara. Asfalt uscat
  12. Si ti-a mai ramas vre-un pik de loc, sau acesta ar fi cel mai mare cauciuc posibil de bagat acolo?
  13. Intrebare: A pus cineva pe Virago 535 cauciucuri spate/fata, mai late decat cele standard ? Daca da, atunci de cat si daca a avut probleme ?
  14. As fi mers eu cu ce-a mai mare placere, dar tb sa astept iesirea Printesei din servis... Probleme cu niscai suruburi rupte la fray. Distractie placuta !!!!!
  15. Sunt si eu interesat, Daca gasesti ceva. Eventual sa mai pui un post pe topicul "custom...." desi custom la noi...
×
×
  • Creează nouă...