Sari la conținut

bogdanst

Membru
  • Număr conținut

    31
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    GSR 600

bogdanst's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Am început sa intru tot mai rar pe forumul asta din simplu motiv ca e tot greu sa mai găsești o informație utila printre toate certurile astea, dar tot prin forumul asta am ajuns la service ul lui Silviu și de asta am zic sa mi dau și eu cu părerea. Precizez ca pe langa ca nu ma pricep la chestii tehnice legate de cum merg motoarele, nici n am prea avut grija de motorul meu si tot timpul am incercat sa gasesc un loc unde eventualele probleme sa fie preintampinate ca e un pic mai simplu decat sa l pui pe platforma la Cheia dupa ce s a stricat. (been there, done that) Mi a castigat increderea cand m am dus la el cu o problema electrica si mi a aratat o alta treaba care a fost facuta de mantuiala de alte doua service uri. La primul au infiletat o bujie prea tare iar cu timpul s a dus filetul de pe chiuloasa (cred ca asta e termenul) si la al 2 lea unde am dus o ca mergea in 3 cilindrii mi au spus ca "era o bujie desfiletata, dar am prins o la loc". Nu ma pricep la motoare dar imi imaginez ca o bujie nu se desfileteaza singura. Revenind, am rezolvat ambele probleme la Silviu (refacut chiuloasa, schimbat releu) si chiar m a avertizat ca ar mai fi cateva chestii de schimbat, da nu l am ascultat ca deja cheltuisem prea mult. Dupa un timp s au dus si alea si i am dat dreptate...Nu mai intru in detalii ca ma oftic ) Ideea e ca de stricat toate se strica, dar daca e cineva care sa te ajute sa minimizezi daunele, asculta l. Motocicleta e un GSR din 2006.
  2. Cutia de viteze o mai ai? In ce stare e? La ce pret? Si m ar mai interesa plasticul de la spate care vine pe langa sa, da nu se potriveste culoarea... Merci
  3. Avantajul principal al acestei manevre este fluidizarea traficului, ca daca ai ajuns in fata la semafor nu mai ocupi un loc aiurea pe banda de circulatie si asta e stiut de toata lumea, soferi si politisti. Problema e ca de cele mai multe ori soferii stau in zig-zag, in special taximetristii si cei din provincie ceea ce genereaza efectul opus fluidizarii, ca mai e si o motocicleta printre masini blocata. Daca s ar ajunge in situatia in care toate masinile ar sta aliniate la semafor atunci avantajele acestei manevre ar putea fi resimtite de ambele categorii de conducatori auto/moto. Masinile nu mai pierd un loc in coloana pt fiecare motocicleta iar motociclistii isi vad linistiti de drum fara sa ramana blocati printre masini. Deci, pe termen lung, intrebarea e nu daca e legal sau nu sa treci printre masini ci cum ii faci pe soferi sa stea aliniati la semafor incat motocicletele si scuterele sa nu ii incurce mai mult decat se incurca ei insisi?!
  4. salut sa va povestesc întâi pe scurt ce am pățit cu GSRul meu în wkend și pe urma, dacă ați patit sau ati auzit de cineva patind asa ceva va rog sa ma ajutati cu un sfat. duminica, fiind vreme frumoasa si mult timp liber, am zis sa trag o fuga pe Cheia, ca n am ajuns anul asta. pana la Ploiesti a mers relativ ok, adica mai avea momente cand nu reactiona la maneta de acceleratie, dar dupa ce am turat o mai tare, si a revenit. dupa Ploiesti, la vreo 10 km, intr un sat, in timp ce mergeam cu 50 in coloana, mi s a parut ca afiseaja chestii random la vitezometru, dar nu mi se parea... 177, 55, 86, 120, 34 ... am zis ok, nu mai stie sa calculeze viteza... furtuna din fata parea o problema mai mare la momentul ala, deci nu o sa ma opresc din cauza asta. nu trec 5 secunde si incepe sa se innece (nu stiu daca asta e descrierea corecta pentru cand scade brusc turatia, pe urma isi revine si tot asa) si sa clipeasca beculetele din bord ca bradul de craciun. a murit si motorul intre timp. din inertie am mai mers cativa metri cat sa o scot de asfalt, in fata unei case. i am ridicat saua si am vazut ca din baterie iesea un fel de abur / fum, aproape incolor, iar bateria era destul de umflata. dupa vreo ora, am "invartit cheia in rana", sa zic asa ), sa vad daca se aprinde vreun bec sau poate chiar porneste, da nimic. bateria a fost schimbata la ElfWorkshop, in mai 2012, pe la 37.000 km, aleasa de ei ca murise aia veche chiar cand m am dus sa l iau. motocicleta are acum vreo 56.000 km. alte probleme de genu asta n am mai avut, dar nici foarte mare grija de ea n am avut sincer sa fiu tot saptamana trecuta mi am gasit saua taiata. nu foarte mult, dar suficient cat sa se ude bine buretele ala. ar putea fi de sa? sa fi intrat apa in burete si pe urma sa se fi scurs pe baterie? a murit alternatorul si a supt din baterie pana n a mai avut ce? o fi facut vreun scurt circuit care a ars vre o componenta importanta? ma poate ajuta cineva cu un sfat? stiti pe cineva care repara shei? sau aveti vreuna intreaga de vanzare? sa i cumpar baterie noua si sa incerc sa o pornesc sau sa o duc direct la service? n as prea vrea sa dau o caruta de bani la un service autorizat Suzuki sincer sa fiu orice sfat / parere este binevenita merci
  5. Podul de la Vidin e foarte misto si gratis, problema e sa ajungi acolo ca e foarte prost drumul intre Craiova si Calafat. Si se si circulă tare pe acolo. Asta era anul trecut in august. Drumul din Serbia in schimb e f ok, dupa ce treci de Bulgaria.
  6. bateria e buna, e de anul trecut si n am avut probleme cu ea. bujiile sunt iridium tot de anu trecut. furtunurile... nu stiu exact sa ti spun, ca nu ma pricep, da in primavara, cand i am schimbat uleiul, nu prea statea la relantii, fluctua, si tipul care mi a schimbat uleiul, a scos un furtun de undeva din stanga motorului si a rupt o bucata din capatul lui, care era gaurita, mancat de trecerea timpului, si s a rezolvat... si m am gandit ca iar s a gaurit si in aceeasi situatie ar fii si altele
  7. Salut, Cred ca s a imbolnavit si GSRul meu, ca azi dimineata a inceput sa sune ca un chopper in 2 cilindrii pe carburatie si la accelerare tremura de parca nu mai era nimic rotund in el, totul era patrat ) Intrebarea e: Ce service mi ati recomanda pt a l insanatosii si as vrea sa i mai schimb si toate furtunurile de cauciuc ca par cam distruse? Service unde as vrea sa si petreaca si iarna. Merci
  8. Salut. Noi ne am intors vineri din Austria prin Zagreb si Belgrad si cea mai mare problema a fost caldura. La Zagreb am avut AC la un hotel de 30e dar in Belgrad la acelasi pret n am avut si a fost neplăcut sa nu te poti odihni urmand sa fie si mai neplacut... La 7 dim in Belgrad erau 27 grd. de exemplu. Oamenii din ambele orase mi s au parut foarte prietenosi, deci siguranta nu va fi o problema. Ca var de traseu, noi am venit pe noul pod si nu as mai merge pe acolo pana nu se repara drumurile in Romania. Daca te mai pot ajuta cumva, anunta ma, dar cam atat am avut traseu comun. Drum bun
  9. salut pana la urma o sa mergem inspre austria, ca e mai racoare ), dar legat de device ul pt alimentat telefonul, la mine s a topit butonul de on/off ... il tinam sub sa si cred ca a fost prea cald pt el, dar s a rezolvat cu o picatura de fludor pe spatele placii ca sa ocoleasca butonul si acum e tot timpul pornit, pana ii scot siguranta (in timpu saptamanii, cand n am nevoie de el)
  10. Salut. Il stie cineva pe B 98 MAU, ca ma intereseaza daca vinde sau inchiriaza topcase ul cu tot cu suportul de prindere sau poate stie cineva de unde as putea face rost, pana vineri de un set dinasta de la SHAD?! fata de cel de la givi / kappa la asta nu se scoate manerul si de asta ma intereseaza modelul asta. Ca ulei, ca intreba LYM, folosesc Motul 7100. Merci
  11. salut. tot in zona asta si tot cu un gsr, dar din 2006 vrem si noi (eu cu prietena mea) sa mergem. undeva prin august. legat de suportul iti pot recomanda http://www.buybits.com/Product/15932/Pro-Samsung-Galaxy-S3-Gt-i9300-Waterproof-Motorcycle-Powered-Mount-sku-15932.aspx eu mi l am luat si e f ok. legat de gentile laterale, au si vre un suport, sau doar se agata pe sub sa? ca m ar tenta si pe mine, da nu vreau sa investesc prea mult merci si drum bun
  12. eu tot pilot road 3 am pe gsr.ul meu, puse in primavara si sunt foarte multumit de ele. le recomand
  13. Multumesc pentru raspunsuri, dar am aflat ca soferul avea antecedente penale si din cauza asta cei de la Astra nu au fost de acord de nici un fel cu modificarea declaratiilor initiale. Ramane sa mergem la politie si sa inregistram evenimentul. o zi buna tuturor
  14. Salut Am avut un accident, la intersectia dintre Cantemir si Marasesti pe 27 martie. Veneam dinspre parcul Carol si urma sa fac stanga inspre Unirea. Cand am plecat, dupa ce se facuse culoarea verde la semafor, am intrat intr-un taxi care venea pe linia de tramvai, trecuse pe portocaliu/rosu si vroia sa mearga inainte spre pasajul Marasesti. In momentul impactului i-am spart geamul din spate cu ghidonul si m-am zgariat la incheietura mainii in cioburi. Problema a aparut la firma de asigurari, Astra, unde pe amiabilul pe care l-am completat am bifat ca au fost victime (eu) pentru ca am fost informat de tipa de la receptie daune ca nu va influenta cursul dosarului. Precizez ca nu am vrut sa sun la politie si sa deschida un dosar pentru ca nu vroiam sa-i ia permisul soferului de taxi. Mi s-a parut ca chiar ii parea rau pentru ce s-a intamplat si intelesese unde a gresit si nu mai avea sens sa ramana fara permis si in plus ciar nu se intamplase ceva atat de grav. De aici incepe distractia pentru ca cei de la asigurari spun ca vor bloca dosarul (nu va trece de dept. juridic) pana nu le aduc de la politie o hartie cum ca s-a inregistrat accidentul. La politie, azi, 6 aprilie, ne-au spus ca singurul lucru pe care pot sa-l faca ei e sa ne ia la amandoi permisele pentru ca au trecut 48 de ore de la incident si ca ar trebui sa se poata rezolva problema cu o declaratie din partea mea, pe proprie raspundere, cum ca nu am nici o pretentie de despagubire si ca a fost o eroare de completare a amiabilului. Cei de la asigurari nici nu vor sa auda de o declaratie de genul asta si insista sa le aduc de la politie hartia respectiva. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat, ar fi binevenit merci
  15. salut, nu, nu am tobe sport, totul e stock pe ea, da spre rusinea mea am descoperit ca nu aveam presiunea care trebuia in pneuri si sunt foarte curios cat consuma acum, dupa ce am remediat si asta.
×
×
  • Creează nouă...