Jump to content

irinel2006

Super Membru
  • Content Count

    509
  • Joined

  • Last visited

About irinel2006

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Botosani
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    DR 650 RS
  • Numar Moto
    Bt ark
  • Club
    EU+NEVASTA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa 350 ts , Suzuki Dr650Rs

Recent Profile Visitors

409 profile views
  1. Dr e o motocicleta pentru barbati, ApriliaCluj- imi place modificarea ta, insa nu am curajul tau. Eu incerc sa o pastrez cat mai aproape de original, bineinteles ca mai sunt si altii care vor sa imi adauge pe carene, semnele vechimii. Dkw - sunt invatat cu un rezervor mai mare. In prima faza parca pare mic, insa depinde foarte mult de urmatoarea interventie facuta atat in fata cat si pe partea din spate, sa, aripa, etc. Succes!
  2. Numai bine ce am reusit sa o readuc la viata, ca deja unii au zis sa imi faca o surpriza. Politia venita si-a bagat picioarele, s-au gandit ei asa cu totii, ca imi trebuie garaj, "creier". A scapat in afara de cateva crapaturi si zgarieturi.
  3. Saptamana asta m-am putut bucura de motor, am reusit, sa o pornesc. Am mers zilnic cu ea la munca, nu imi vine sa cred ca am scapat asa de ieftin. Batranica mea (30 de ani) a refuzat sa parcheze pe dreapta si inca ii place pe drumurile Romaniei.
  4. Deci practic exista doar o bobina de reconditionat, cea de putere. Restul bobinelor se ocupa de generarea curentului pentru incarcare. Intre bobina de putere si bobinele de incarcare, nu exista conexiune. Fiecare e cu mama ei. Sunt perfect de acord cu Radu, punem nou si nu oem, insa vorbim de niste sume, care acum la inceput de an scolar, sunt putin mai greu de scos de la ciorap. Marea majoritate ar pune si second, ( m-as numara si eu printre ei) , daca pretul nu ar fi asa de piperat. Radu, ai folosit cumva lac special pentru bobinare Ac43 ? In cazul in care ajung pana aici, o sa m
  5. M-am uitat dupa preturi....deci mai ieftin de 600ron nu am gasit statorul si ala e second. Deci, imi iau naveta de bere si pot sa incep sa numar numarul de spire ....Prevad deja. Singura varianta, precum ai spus si tu, sa gasesc firul intrerupt la iesirea din motor, pentru ca vazand poza cu verso, slabe sanse sa se desprinda de acolo....
  6. Sa dau mai intai in seara asta capacul ala jos si sa vad real defectul. Ca si lac, cred ca ala pe baza de rasina care sa nu interactioneze cu uleiul, ar fi bun. Sper sa nu ajung pana acolo si sa gasesc un fir taiat, dezlipit. Multumesc pentru sfaturi, va tin la curent cu evolutia depanarii. Mi-am amintit acum ca aveam o poza din 2011 cand am reconditionat motorul si am gasit-o. Asta e statorul meu, iar bobina de putere cred ca e aia singura de dimensiune mai mare infasurata in banda aia.... si verso
  7. update 31.08.2020 La mai multe cautari pe net am luat decizia de a renunta si la pipa asta de 10kohm. Am cumparat pipe de 5kohm NGK : una dreapta, alta cu cot. Din pacate vineri la proba cu noile bobine, motorul nu a pornit, desi ambele bobine sunt in perfecta stare de functionare. Am reusit vineri seara dupa munca, sa ies cu aparatul de masura si sa incep in baza manualului sa verific bobina de putere, senzorul. Rezultatele sunt urmatoare : senzor perfect- se incadreaza in marjele date in manual, din pacate pe bobina de putere nu mai am continuitate, pare a fi intr
  8. M-am uitat si eu dupa mai multe modele, insa acum imi astept piesele linistit. Sper sa scap doar cu bobinele si sa nu am alta problema. Oricum vreau sa o trec pe 2 bobine ca sa nu mai patesc ce am patit. Sper sa nu am probleme cu centralina daca pun 2 bobine. Unii imi ziceau ca e posibil sa nu imi dea scanteie, altii ca nu are treaba. Oricum am inima cat un purice si tot sper sa o pot rezolva doar cu bobinele. Ieri a plouat de a rupt, prin urmare am continuat in casa unele verificari. Am gasit una din fise la masuratoare ca avand 133kohm de la ngk, iar cealalta doar 10kohm. E clar c
  9. Astazi ma uit la ea. Din pacate pana saptamana viitoare nu am ce-i face. Imi astept piesele de la colegu. O sa fac proba pe o baterie pe fiecare bobina in parte apoi trebuie sa vad daca minusul din mufa care alimenteaza bobina e tot una cu masa de pe moto. Trebuie sa vad exact plusul din mufa aia. Ultima data cand am masurat cu contactul pus aveam 0.33v. A mea e cu pornire la pedala si e cam greu sa verific altfel, poate doar cu un aparat analogic legat in mufa si apoi sa ii tot trag pedale ca sa vad polaritatea.
  10. Ca tot suntem in tema, iata si un exemplu cum se poate face testul unei bobine. e bun si asta... apropo de primar si secundar pe masurare...cica ar fi o valoare...
  11. Multumesc tuturor, se pare ca acea valoare indicata in primar de 1Mohm e rezultatul unei bobine intrerupte. Sa speram ca scap doar cu atat. Cu amabilitatea colegului DKW, voi monta doua bobine pe fiecare bujie in parte. Cel putin asa sunt puse pe motorul lui de rezerva. Voi incerca sa le leg in paralel. Credeti ca e gresita abordarea? Ma gandesc ca mai bine 2 decat una, care sa ma lase cand e lumea mai draga. Oricum o sa imi comand si una de pe un site recomandat de el, dar deocamdata anul acesta incerc sa merg cu astea doua.
  12. Asa arata... I-am rupt eu celalalt fir, ca am vrut sa masor direct in bobina... Chucki daca arata la fel (cod F6T532) pune te rog un aparat de masura pe primar, adica pe alea 2 fire din mufa si da pe aparat pe Mohm si vezi cat iti indica, apoi lasa un fir pe mufa aia din primar si pune pe firul care duce la bujie, si pe unul si pe celalalt si vezi ce valori iti indica ? Mie acolo intre primar si secundar e pauza.
  13. Astept mesaj de la dkw cand ajunge la garaj. Sa vedem daca punem un aparat de masura. La mine pe primar imi indica 1Mohm iar apoi cand dau sa masor intre secundar (firul de pe bujie) si cu oricare fir din primar, e pauza. Nu imi indica nimic. Stiu ca in primar ar trebui sa am cam asa 1Mohm dar in secundar nu mai stiu valorile. Ma poate ajuta cineva ? Si daca ar fi sa pun doua bobine din astea simple in paralel , ar strica cu ceva? Macar asa stiu ca daca pica una macar raman cu una care merge.
  14. dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o. Sau suna-ma pe 0748.499501
  15. Raman la parerea ca dr ar trebui sa ramana asa cum a iesit pe portiile fabricii. De fiecare data cand fac itp, inspectorul rar ma cheama sa i-o pornesc, ca el nu se descurca. E prea veche, imi spune, e invatat doar cu pornirea la buton. Ce decompresor, ce pedale, astea-s din vremuri apuse. Ma amuza. 30 de ani are si inca scutura vazduhul...
×
×
  • Create New...