-
Posts
526 -
Joined
-
Last visited
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Botosani
-
Carnet moto din
2002
-
Motocicleta
DR 650 RS
-
Numar Moto
Bt ark
-
Club
EU+NEVASTA
Profile Fields
-
Motociclete detinute
Jawa 350 ts , Suzuki Dr650Rs
Recent Profile Visitors
1,049 profile views
irinel2006's Achievements
Apprentice (3/14)
- Rare
- Rare
- Rare
- Rare
Recent Badges
-
Colegi, am rezolvat acum in pauza de masa, ca pur si simplu nu am timp de ea. Am fost la baietii de la vulcanizare, dupa indicatiile colegilor. Nu era asezat cauciucul cum trebuie pe janta. Va multumesc mult pentru indrumare, ca o "frecam" mult si bine . Acum moto e la fel ca inainte. Au dat-o cu un penson cu ulei ca sa se aseze. Nu voia de loc la 4bar sa se aseze...dupa ce au uns putin cu ulei, a intrat ala cum trebuie.
-
Multumesc baieti, o sa dau roata jos din nou si o sa ii scot aerul apoi o sa incerc sa reasez anvelopa. Mai mult ca sigur s-a intamplat ceva cand au montat aia camera pe janta. Camera am cumparat pe 21 de la un magazin moto. Cel mai probabil, meseriasii de la vulcanizare, au crezut ca e bicicleta. O sa refac toate operatiunile si revin. (discul e ok, camera e groasa, dar e pe 21, distantere : in stanga am melcul de la kilometraj iar in dreapta am un distantier. M-am uitat pe anvelopa...si am impresia ca nu e asezata cum trebuie aia....
-
Hai noroc! - De ceva vreme ma chinuie o chestie la moto meu si desi am zis, ca ii voi gasi problema, se pare ca am ramas doar cu pachetul de nervi si problema nu e rezolvata. Treaba sta in felul urmator. Motorul nu l-am folosit cam 3 saptamani din cauza lipsei de timp. A ramas parcata tot pe locul ei, cei drept mai in soare, ca na asa se muta Soarele acum. Intr-o zi am vrut sa o mut mai la umbra si atunci am vazut ca am pana pe fata. Am zis, 14 ani nu a incurcat pe nimeni, acum s-a gasit unul sa mi-o rezolve. Am mutat-o mai langa bloc si am mai lasat-o o saptamana pe pana , ca tot asa nu am avut timp de ea. In cele din urma am dat jos roata si m-am dus cu ea la vulcanizare unde au constatat ca era rupta valva, am respirat usurat stiind ca nu am vecini suparati, cica totul ar fi fost de la Soare. Am umblat si mi-am cumparat o camera noua si aia au montat-o cu levierul. Totul bine si frumos, am montat roata pe moto. Intr-o dimineata am zis ca ma duc cu ea la munca, dar nu inteleg de ce la viteza mica imi joaca ghidonul stanga dreapta, am strans-o bine, am inspectat-o. Nu inteleg de ce danseaza de fata stanga dreapta. Cauciucul e tot ala. Am zis ca poate nu s-a centrat roata vertical cu axul. ieri am desfacut iar axul ala, l-am frecat in toate pozitiile, din pacate fara rezultat. La viteze mai mari nu mai am jocul asta stanga dreapta. practic nu mai e stabil ghidonul cum era anterior. Spite moi nu am...roata nu e descentrata, e umflata. EU am ramas fara idei. In trecut si eu am avut probleme cu aprinderea cand m-a lasat de tot intr-o padure si am adus-o cu platforma. Ideea e ca tot asa ma chinuiam eu sa masor bobina mea, fiind din aia dubla si nu prea am reusit cu aparatul de masura. Intr-un final am descoperit problema de la capacul stanga motor unde am magnetoul. Chiar la iesirea cablurilor din motor de la vibratii mi s-a desfacut surubul care tinea o tabla si aia s-a frecat de lantul balansier si nu a mai fost decat un pas pana sa mi le taie pe toate. Practic nu imi mai dadea impulsuri catre bobina. Era moarta complet. Eu zic sa verifici prima data daca iti citeste senzorul ala parca 200ohm avea.
-
Nu mai gasesc articolul ala, in care se specifica folosirea uleiului mineral la motoarele racite pe aer si ulei, avea proprietatea de a dispersa caldura mai bine in carcasa motorului, Apoi iti proteja semeringurile si ambreiajul. Pe topicul asta au fost mai multi care au testat semisintetic si au ajuns la concluzia ca motorul se incingea mai tare, apoi apareau lacrimarile pe la garnituri, etc. Eu doar cu mineral am lucrat si am fost destul de multumit. Sunt o gramada de dezbateri pe tema asta, insa articolul ala era facut super meserias de un institut nu de un blogger.
-
florinelu07-eu prin 2009 am folosit 10w40 de la Valvoline, apoi in urmatorul an, nu se mai gasea prin Botosani si am pus 20w50 ca asa m-a sfatuit specialistul la vremea aia si eu venind de pe 2 timpi " jawa 350 ts" inca nu eram prea sigur pe mine. Cica cu ala motorul statea mai rece, in schimb cum intram in septembrie si se mai racea putin vremea, pedala de pornire era tare si "cucu" ungere la pornire. Asa ca am renuntat ce ma sfatuiau altii si am cautat pe net. Avand in vedere ca avea ceva ani, in schimb pistonul si segmentii nu mai erau cei originali ci sunt o varianta sport, pistonul nu mai are fuste asa lungi, e mai usor, am decis sa incerc variantele auto entry-level, care nu au aditivi. Kitul de ambreiaj l-am schimbat cu unul Ebc si de atunci am inceput sa folosesc 15w40 de la Elf. Cu emotii recunosc, 6 luni am stat cu urechea mereu pe motor sa vad daca am schimbari in el. Din fericire, motorul asta e unul super de reusit, iar uleiul mineral folosit din zilele noastre e mai mai calitativ decat cel din 1990. Nu as putea spune ca se supraincalzeste motorul, oricum in fiecare primvara ritualul de pregatire e urmatorul: capacul de la ulei dat jos, sita data jos, filtrul dat jos, lasat totul la scurs, apoi spal cu decarbusol toate depunerile de peste iarna, care se aseaza in capac, ispectia surubului de scurgere , in zona magnetului, zici ca sunt cautator de aur, la momentul ala. Totul pare sa fie ok! M-a mai suparat carburatorul anul asta, dar cred ca din cauza benzinei, ca se oprea cand iti era lumea mai draga, insa dupa ce l-am dat jos si bagat in baie de carbusor s-au dizolvat toate . Acum cand stau la semafor parca mereu am senzatia ca motorul e oprit, in trecut o tineam mai turata sa nu moara motorul. Acum mi-e bine, la plimbarile cu 80km/h e o adevarata placere. eu pe a mea o tin mereu intre 3500-4000 ca sa imi bage pompa de ulei si implicit si ungerea si racirea sa fie buna. La stilul asta vad ca motorului ii convine, daca merg subturat deja cred ca se incinge ala. Nu stiu cu ce te-ar ajuta un senzor de ulei la dr, ce faci te opresti pe dreapta cand ajunge la 100C ? Atentie la uleiurile semisintetice, astea chiar nu sunt ok pentru motorul asta. Doar mineral....ca are proprietatea de racire...
-
Am observat ca de cand cu pandemia asta, a disparut uleiul mineral imbuteliat la sticle de 1L. Nu vreau sa fac reclama, insa de 3 ani am folosit uleiul celor de la elf 15w40 sporti mineral si pot spune, ca la kilometri facuti de mine era super de rentabil si de bun. Anul asta am umblat prin magazine sa il gasesc si nimic. Acum nu sariti spunandu-mi ca 10w40 e varianta corecta, ca nici fierul meu nu mai e tanar. Eu am cumparat varsat de la castrol 15w40 dar inca sunt in dubii daca sa il pun la anul....sau sa mai caut. Voi ce folositi, exclus pentru mine semisintetic, ca nu se impaca motorul cu asa ceva ?
-
Multumesc Radu ! Povestea e urmatoarea: -M-am decis, sa fac reconditionarea 100% a etrierului pe fata, pentru ca deja sunt 31 de ani. (atat are "draguta") L-am luat in casa spre mirarea nevestii, care nu a avut curajul, sa imi zica nimic, vazandu-ma pus pe ganduri mai ceva cand nu venea ea la intalniri Avand masina in paralel, mi-am permis, sa stau mai mult pe el calare si sa testez. Mi-am cumparat 2 seturi de garnituri branduri diferite de la un Renault din 66. Apoi am cumparat setul de 4 garnituri de pe site de componente moto. Am avut surpriza sa imi trimita baietii garnituri de spate, cu toate ca pe site scria ca sunt de fata. Timp si bani pierduti printre curieri, fara ca macar sa fi avut vreo vina. Dupa care mi-am cumparat alt set de 4 garnituri de pe dily, toate sunt moi mai putin un set de la Renault. Este singurul set cu care puteam sa aerisesc instalatia super de repede, restul aveau efectul de pedala moale. Initial aveam o mica lacrimare sub etrier, in schimb pistonasele mergeau usor si se retrageau. Nervi mancati, asa ca mi-am cumparat un etrier second care si ala trebuie pus pe pompa, sa pot scoate pistonasele. Cred ca si ala e blocat. Faza buna e, ca dupa un timp de circulat cu ea nu mai am scaparile de lichid, etrierul e curat. Frana am si etrierul in sfarsit functioneaza cum trebuie. De cand o am niciodata nu a lucrat asa de bine, imi termina placutele, plus ca mergea tot infranata.
-
Salut...ma poate ajuta cineva cu o informatie? Garniturile de la etrierul fata (suzuki dr 650rs ) exterior 38.4mm interior 32.2mm as putea gasi dimensiunea asta pe vreo masina? Mi-am comandat ca tot omul de pe Motordiscount kit reparatie etrier dr si mi-a ajuns azi si cand am desfacut etrierul meu am observat ca ceea ce am primit este mult sub cotele mele. Totul este mai mic. Mi-a crescut tensiunea. Am incercat sa remontez la loc, insa cred ca am probleme cu garniturile astea, sunt prea vechi si nu imi intra pistonasele. Am observat ca ar fi trebuit sa am 4 garnituri, in schimb etrierului meu i-au mai ramas doar 2 , cele din interior. Oricat am incercat, pistonasele astea nu intra la mana , intra foarte greu. Nici nu am mai insistat ca am zis ca va trebui sa pun alte garnituri noi si imi era frica sa nu raman cu pistonasele blocate. Am dat si cu lichid ca am zis sa mearga usor, nimic. Maine o sa pun putin pasla pe pistonase sa le lustruiesc... https://motodiscount.ro/Set-reparatie-etrier-frana-fata-Tourmax-BCR-314 - pe asta l-am cumparat
-
Într-un timp eram și eu interesant, să îmi montez doua proiectoare led pe a mea, pentru că dr nu prea are lumina, dar am renunțat. Mi-am pus până și bec xenon cu doua faze, da ăla se aprindea când vroia el și am trecut la bec normal doar sa scap de nervi. Acum am descoperit că a început să se exfolieze toată oglinda din far
-
In prima fază și eu am crezut asta, dar am pus de mai multe ori benzina noua și tot așa făcea. Sâmbătă l am dat jos de tot și l am desfăcut curățat. L-am montat și i am reglat aerul, nu am făcut proba cu ea că nu mai avusesem timp sâmbătă iar azi mă refac după o noapte lungă și grea avută cu băieții de la munca... Nu am mai revenit ieri, pentru ca am vrut, sa fiu sigur ca treaba e rezolvata. Dr meu traieste din nou! Recunosc ca pana acum nu isi dorea decat o simpla curatare in primavara, cand doar dadeam carburatorul pe o parte, dadeam jos capacul si cu spray'ul de carbusol ii dadea 3 jeturi. Era arhisuficient. Se pare ca acum, a vrut o curatare mai in profunzime. Practic suspectez jiglorul mic de langa cel mare, oricum pe toate le-am suflat, prin toate am turnat carbusol. Tub emulsor prezent in majoritatea carburatoarelor eu nu l-am gasit, nici macar in schema de la dr. In fine! Multumesc baieti ca mi-ati deschis ochii, uite eram asa de sigur ca am carburatorul curat si defapt nemernicul m-a tinut la 70km/h. Nu zic ca a fost rau, ca am avut timp, sa admir natura, am avut un stil de condus super de pasnic, oricum voi continua cu stilul asta de mers, insa e bine, ca si-a revenit.
-
Am doar un singur furtun de la rezervor spre carburator. Crezi că se videază ăla in timp din cauza capacului, bușonului? E dr650rs al meu. Problema e că o accelerez sa zicem mai brutal și încep smuciturile, motorul da sa moara, incepe sa îmi pocnească in tobe, cum iau mana din accelerație își revine, mama da urât face...