-
Număr conținut
883 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Ilfov
-
Permis moto din
2004
-
Motocicleta
IMZ M72
-
Numar moto
IF23YMZ
-
Club
-
Vizitatori Recenți Profil
mobiletron's Achievements
Rising Star (9/14)
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
-
Rare
Recent Badges
-
La 3000 de euro cam greu, ar trebui sa te indrepti spre Dnepr ca sunt mai ieftine dar am vazut ca si acestea au mai sarit la pret.
- 10.564 răspunsuri
-
- dezmembrez ij
- + ceva din a 3-a
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Si ursii exista in trafic....
topic a răspuns lui mobiletron în 15151515ul Motociclisti, in fiecare zi
Comportamentul ursoaicelor cu pui: https://www.facebook.com/reel/968455238391074 -
https://www.olx.ro/d/oferta/ural-650-cu-atas-IDjArzF.html?isPreviewActive=0&reason=ip|cool_rec_platform&sliderIndex=5
- 10.564 răspunsuri
-
- dezmembrez ij
- + ceva din a 3-a
-
(și 2 alții)
Setat cu taguri:
-
Nu incarca bine, trebuia sa ai minim 14V pe incarcare, ideal 14.4-14.5V. La ce spui tu aici abia daca iti incarca bateria dar numai daca ai merge constant cu 4-5000 de ture.
-
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui mobiletron în m72storyul Coltul "comunistelor"
-
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Nu cred ca exista vreun risc, vaselina EP2 se poate folosi si ulterior. In general incuietorile daca le gresezi periodic nu se strica si functioneaza pe principiul orice ulei sau vaselina e buna decat deloc. -
Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?
topic a răspuns lui mobiletron în Old School Riderul Motociclisti, in fiecare zi
Din lipsa de timp nu am mai apucat sa postez, dupa ce am lucrat la mobra mea Aprilia Mana 850 m-am trezit cu o problema, eroare in bord lipsa presiune de ulei inca de la prima pornire. Stiind ca e aproape imposibil ca acest lucru sa fie adevarat am facut verificarile de rigoare, am controlat presiunea de ulei cu un manometru si aveam patru bari la relanti cu motorul rece. Am verificat senzorul de presiune de ulei dar functiona si asta corect si totusi l-am schimbat cu unul nou OEM, am verificat firul sa nu dea la masa pe undeva si era in regula si asta. Toate bune dar aveam aceasta eroare de lipsa presiune de ulei care imi bloca si motocicleta deoarece intrase in safe mode din cauza faptului ca are bord digital care lucreaza impreuna cu ECU si TCU. De aici a inceput o intreaga serie de trial and errors pana am reusit sa gasesc informatiile necesare pentru a rezolva problema. Am cumparat o diagnoza fiind convins ca voi rezolva situatia stergand eroarea cu diagnoza, bordul are self diagnostic dar nu stergea singur eroarea din bord, stergea doar erorile de bord (DSB) eu avand codul de eroare DSB07 iar codul ECU10 care este pt lipsa presiune ulei se inregistreaza in calculator si poate fi sters doar cu diagnoza. Ok, dupa trei saptamani de asteptare ca sa vina scula am pus diagnoza avand mari sperante ca rezolv situatia dar nu am rezolvat nimic. Dupa ce am reverificat tot mi-am dat seama ca imi lipsesc niste informatii pe care ori trebuie sa le gasesc ori trebuia sa duc mobra la reprezentanta Aprilia pt un diagnostic cu tester dedicat Aprilia. Rascolind forumul de Aprilia am gasit ca Aprilia Mana 850 are o hiba putin cunoscuta si care a facut ca acest model sa aiba un renume foarte prost pe care nu il merita. Aceasta hiba este calculatorul de transmisie (TCU) in care se inregistreaza valorile de transmisie a CVT-ului dar si... aceasta eroare de lipsa presiune de ulei. In acest TCU exista un chip eeprom care dupa un numar de scrieri se strica in sensul ca nu mai poate fi scris cu informatii noi. Din fericire un om destept detinator de Mana 850 a patit acelasi lucru si fiind electronist a reusit sa determine care este problema reala de fapt si a inlocuit acest chip eeprom si a descris pe forumul Aprilia si procedura exacta. Astfel ca am inlocuit eeprom-ul conform procedurii si am salvat astfel TCU-ul si am eliminat acest defect. Acest eeprom este responsabil si de alta problema des intalnita, la inlocuirea curelei de transmisie trebuie facuta o resetare cu diagnoza pentru ca TCU sa stie ca s-a montat curea noua si sa functioneze cu setarile corecte. Daca ai eeprom-ul defect te duci cu mobra in stare buna de functionare la service, aia iti inlocuiesc cureaua iar cand baga diagnoza pentru resetarea transmisiei la sfarsit apare un mesaj de eroare si mobra e kaput... iti trebuie TCU nou sau sh dar bun. Dupa ce am aflat asta am cumparat eeprom de la www.tme.eu, am cumparat scule de citire/scriere eeprom iar aici am avut noroc pt ca am un frate care are cunostinte destul de avansate in domeniu iar dupa rescriere (se copiaza eeprom-ul vechi) am dus TCU-ul la un service de reparatii electronice sa-mi lipeasca eeprom-ul nou pe placa. Mai jos o imagine cu eeprom-ul nou, cel incercuit cu rosu: -
Motor Ural 650 M67 - Operatiunea Mortul Zilei
topic a răspuns lui mobiletron în mobiletronul Totul despre URAL
Dupa cum se vede progresez foarte lent, lipsa de timp este un factor nemilos. Am imperecheat volantul cu ambielajul, asamblarea lor se face pe con iar la boxerele rusesti de regula nu sunt bine definite si au joc. Din cauza acestui joc se intampla relativ des sa se slabeasca volantul chiar daca e strans bine iar acest lucru duce la dustrugerea lacasului de pana in volant si in ambielaj. Aici se vede cum dupa pasuire conul ambielajului este slefuit in proportie de 100%, la prima slefuire conurile se atingeau in proportie de cca 60% si in mod inegal. -
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui mobiletron în m72storyul Coltul "comunistelor"
Tu esti mai fotogenic, eu merg zilnic cu M72-ul la munca prin Bucuresti si nu ma pozeaza nimeni. -
Degeaba, una s-a urcat pe mine eu fiind cu mana pe claxon.
-
Schimbare ulei transmisie scuter
topic a răspuns lui mobiletron în sprikeul Service si intretinere curenta
Raspuns generat de AI: Rezumat generat de AI Află mai multe The Yamaha Rayzr 125 final drive typically requires 200ml of Sae90w gear oil. A good quality Sae90w gear oil suitable for scooters with wet clutches is recommended, according to a scooter manual. More Information: Engine Oil: The engine oil capacity for the Yamaha Rayzr 125 is around 1000ml and should be a good quality Sae10w-40 grade, suitable for scooters with wet clutches. Final Drive Oil: The final drive, or gearbox, is where the power is transferred from the engine to the rear wheel. It needs specialized gear oil, typically Sae90w, and the recommended quantity is 200ml. -
Raliul de anduranta al motocicletelor cu atas Tusnad 2025
topic a răspuns lui mobiletron în m72storyul Coltul "comunistelor"
Romeo, credeam ca noi suntem ultima generatie capabila sa regleze o platina sau sa scoata un cauciuc de pe janta. Vad ca exista o speranta, cat de mica dar exista... -
Recomandare electrician București-Ilfov
topic a răspuns lui mobiletron în LEX91SPETSNAZul BUCURESTI - discutii generale
Merci! Stiu sa fac destule la o instalatie electrica dar am o Aprilia Mana 850 pe injectie si e posibil sa am niste probleme de electrica la ea si risc sa-mi prind urechile daca imi bag mana in ea. Am o eroare de comunicare CAN intre bordul electronic si ECU, sunt sanse mari sa fie ceva pe la fire desi nu s-a umblat niciodata la ea. -
Recomandare electrician București-Ilfov
topic a răspuns lui mobiletron în LEX91SPETSNAZul BUCURESTI - discutii generale
Eu nu am auzit sa existe un astfel de electrician, chiar si mecanici dedicati moto sunt putini daca exceptam reprezentantele moto. In cel mai bun caz cred ca poti gasi un mecanic care din necesitate a invatat si electrica. Daca gasesti sa anunti si aici te rog, sunt interesat. -
Cel mai probabil ca ambele sunt bune si ca sunt diferente prea mici ca sa conteze. Eu as merge pe Honda doar pt ca imi lasa impresia ca in caz de probleme tehnice la Honda ar fi mai usor de rezolvat.