Sari la conținut

mottofreee

Super Membru
  • Număr conținut

    518
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    mottofreee@yahoo.com
  • Skype
    mottofreee

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj Napoca
  • Carnet moto din
    '94
  • Motocicleta
    Honda NTV650
  • Numar Moto
    CJ
  • Club
    O cauza pierduta

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Mobra,Carpati ,Simson,YamahaXT250,YamahaXT350,YamahaXS360,HondaVT250,IJ350,HondaNTV650'94,HondaNTV650'97
  • Interests
    alte:electronica,mecanica,calculatoare

Vizitatori Recenți Profil

1.258 citiri profil

mottofreee's Achievements

  1. Acu imi dau seama ca enduristii le aprecieaza in mod deosebit . Si in orice ciurda exista cel putin un bou .
  2. Am perceput umorul dar atata vaci in sus ,vaci in jos ... de fapt acum judeci persoana mea si nu hard enduristii care sunt subiectul acestui topic . Eu nu sunt ,nu am fost si nu voi fi hard endurist ,nici macar soft enduro nu am practicat. Ceva motoare dual sport am avut dar cu multi ani in urma - ceva XT350 ... 350 imi amintesc sigur si in 4T ca 2T nu-mi place .Am avut si IJ ,MZ , Mobra ca intr-un timp nu aveai de unde alege .
  3. E vorba de fagase si distrugerea .Vaciile sunt niste animale ,motocicletele nu sunt nici macar fiinte . Compari mere cu pere (mai pe romaneste) . Nu e numai aparent ... am oprit peste drum si am intrat in curte iar dupa ce am inchis poarta singuri trecatori pana m-am uitat pe geam a fost cireada . Dupa trecerea lor glinda atarna in fire iar aripa (care e din plastic) era crapata . Asta numai la o trecere . Dar parca era vorba de motoare in deschidere .
  4. Ai vazut si tu imaginile cu poarta - pai ori a fost Dorel ori nu se putea deschide la interior din vari motive -de ex daca ai o curte de lungimea si latimea unei masini , bagi masina iar dupa aia nu mai inchizi poarta sau scoti masina in drum si inchizi poarta ... e si asta un exemplu democratic ca ai de ales :)) Ai imaginatie bogata (sa nu zic altfel) dar oare la vale trebuie trasa masina? Observ ca iti place sa te dai cu 'daca' ... daca aveam un miniexcavator aranjam multe dar poti in scopul sugerat de tine sa trimiti unul si strict numai pt lucrarea propusa de tine - eventual si cu operator sa fi sigur ca nu bag strambe .
  5. Ti se pare ca la toate , de exemplu eu nu ma stiu la stiintele umaniste(medicina,literatura...) Ai dreptate ,topicul e despre impactul asupra naturii si nu despre masini - pt conserve sun forumuri dedicate marcilor importante . Ai inteles exact invers - nu pot sa intru in curte - dar na,la voi unde e numai campie e f dificil de realizat ... desi am vazut si pe la campie cu Dorel a turnat asfalt blocand poarta de a trebuit proprietarul sa o taie din balamale si sa o mute mai sus . Incearca sa revi la subiectul topicului .
  6. Se poate rezolva mult mai usor cu o drujba ... problema care apare ca nu sunt copaci pe marginea drumului asa ca ai rabdare vreo 6...7 ani pana creste suficient un paulownia desi nu stiu cum se impaca cu clima submontana dar pot sa incerc cu Carpatica cred ca va tine . A doua problema e ca in zona multi au tractor si de indata il trag la ei in curte ,aici iarna tine mult si foc trebuie de la inceputul lui octombrie pana prin mai si gaz nu e . O problema insurmontabila e ca pe acel drum e crasma si nu poate fi blocat ca se obstructioneaza justitia - in echivalentul misiunii Shaorma :)) Pliculetul poate parveni si pe alte canale dar misiunea Shaorma nu . Nu-i cazul ,in zona se pietruiau curtile tocmai pt evitarea noroiului ... asa am cumparat si curtea asta ,pietruita .
  7. Pot si asta dar inseamna sa cumpar tractor si sa-l las pe ala in strada ,sti,sa ma scoata din curte .De asenmenea sa montez si un troliu electric dar asta e optional ca vine vreun vecin ... totul e sa nu trebuiasca sa plec la 2 noaptea . Este ,de vreo 40x40 dar numai la strada ca in partea opusa e o rapa iar pe lateral vecini-s de treaba ,numai o data in ultimii ani a rupt unul gardul ,atunci cand a taiat copacii de la el din curte si au picat pe gard - Doreii in actiune?
  8. Sa treaca prin dreptul portii dar sa fie manata corespunzator de ciurdar ,ala raspunde de vaci ca ele sunt animale si nu stiu ce si cum .Si sa-ti satisfac curiozitatea ,da ,traiesc la tara daca consideri trai in weekend . Daunele produse se ridica la 1 000 lei aproximativ ,daca e asa bagatela o sa-ti dau un numar de cont unde poti sa trimiti suma ... noroc ca motoarele sunt prin curti . Ciurdarul a zis ca plateste dar sa-i indic clar care vaca e responabila ! Asa si cu iarba ... Deja incepi cu peiorative la adresa mea ... cred ca ai chef de scandal . La faza 'fiecare se descurca cum poate' promovezi legea junglei la fel ca orice venitura . Multumesc de aprecierea nesolicitata . Cluj Napoca are o populatie de 800 000 iar in urma cu 30 de ani avea 340 000 . Cum sporul natural a ramas relativ acelasi (basca aia care au emigrat - am si eu prieteni care au plecat) acum majoritatea e alcatuita din venituri - din Moldova si din Republica Modova in mare . Cea mai mare dezvoltare e in Floresti (separata de Cluj Napoca printr-un podet) care de la 5000 locuitori in '90 a ajuns la 80 000 astazi ... Am trait toata viata in Cluj Napoca unde de altfel m-am si nascut iar bunicii mei s-au stabilit in Cj N inainte de WWII ... din Floresti . Asa ca stiu exact care e situatia cu jumatatea . Sa treaca si sa faca fiecare ce vrea pe strada atat timp cat nu an neplaceri din partea lui . Incerc si eu acelasi lucru (sa nu creez neplaceri) dar asta nu-mi reuseste de fiecare data . Apropo de vaci ,nu ai calcat niciodata cu motorul intr-o balega? Ca cei cu soft-enduro merg si pe drumuri la tara. Stiu un hardist care a luat vaca cu motorul . Cat timp a fost in spital nici vaca nu a dat lapte iar la externare s-a jurat ca lasa 2 roti .
  9. Care o fi , cred ca nimeni nu ara pamantul sa cultive iarba ... Cazul era ca lipsea indicatorul de intrare in localitate si e cam altceva ... oricum , mergi cu 100km/h ca e drum national-european si tocmai ai intrat in localitate si tu nu sti si hopa ! Ramai un pic pieton ca in localitat e 50 . Daca mergi pe Waze sau pe institutia 'Colegu' ok ,de nu ghinion .Cele 2 luni de suspendare vor fi de mult trecute pana la sentinta . Situatia cu limita de viteza era un exemplu ,nu stiu ce-ti veni sa dai exemplu la exemplu . Desigur ,voi in Bucuresti nu bagati mai nimica in seama si se vede ce fel de trafic aveti - normal sa fie cele mai multe romanesti pe km patrat la gandirea asta . Desigur ... toate aprobarile . Siu aici ,la casa de vacanta unde vin trece dimineata cireada de vite (5 sau 6) si tot freaca masina ,oglinda pliata ,aripile zgariate si aia au tot dreptul sa umble cu vacile pe drum - asa au si organizatorii toate aprobarile ; acum cu ce sunt ei de vina ca un motociclist iese de pe traseu ? La mine drumul prin service si cei 1000 lei nu inteleg sa-i dau pt un vacar redus mintal . Asa e si cu motoarele : o fi unul cu -7 ani de acasa dar ce importanta are ? Nu e ok generalizarea , taranul pagubit vede o motocicleta si si stie el ca cross sau altceva - pt el e o motocicleta . Si pe drum cand se tine de volan tot motocicleta vede ... crezi ca-l intereseaza ce fel e?
  10. 1. O diminueaza dar tot ramane 2. Marcajele la urma urmei daca sunt vor venii uni ca nu le-au observat iar alti ca ce daca? 3. S-au chinuit unii sa scoata ambarcatiunile motorizate de pe lacurile adiacente zonei in discutie ,auzi ca e organizat pe pasune ,cu aprobari (presupun ca personal nu le-am vazut) - e exact ca si in cazul ursilor , ursul poate sa vina sa te rupa/omoare dar tu daca-l impusti ... temnita grea . Hai ca lasi berile in urma la deal ,mai exact scapi de burta . Ce spui e similar cu situatia cand exista indicatoare cu inceputul limitarii de viteza dar de sfarsit nu exista si atunci nu esti obligat sa limitezi viteza - aia cu radarul sunt de alta parere . Dar poti sa incerci ... asa si cu indicatoare de proprietate in padure - am vazut indicatoare cu proprietate privata numai pe marginea drumului sa nu intre uni cu rotile pe pajistea omului . La chestiunea cu trecutul/campatul pe tern particular ,propritarul/utilizatorul numai cand aude zgomot de motoare dinspre terenul lui stie ca probabil iar i s-a injumatatit recolta/de astupat fagase/strans gunoaie . Munca (multa) pt ce? Pt uni cu motociclete . Ca taranul si stie sa deosebeasca un cross de un naked (de ex) !
  11. De ce ? Sunt circuite ,dar alea-s nu sunt asa intresante .Problema cu taierile ilegale/legale e alta poveste si in context aduce cu 'ce? daca aia taie eu nu pot sa distrug ca numai putin' . De ce ? Sunt circuite ,dar alea-s nu sunt asa intresante .Problema cu taierile ilegale/legale e alta poveste si in context aduce cu 'ce? daca aia taie eu nu pot sa distrug ca numai putin' . einstein1984 ,nu stiu ce tot bagi acolo in engleza dar cred ca deportarea nu poate fi benevola .
  12. Aia e alta categorie de daunatori ,acum discutam de ce fac enduristii mediului . Facem clasament care distruge mai mult? Pai da,merg pe unde vor .
  13. Dupa logica ta (un analfabet functional ,doi analfabeti functionali - genul masculin) si aerul din anvelope apasa din interior spre exterior pe cauciuc si janta deci motociclistul apasa din interior spre exterior pe cauciuc si janta ! Acesta e un contraexemplu la ce ai afirmat . Oricum ,vorbeam de ambreiaj si nu de claxoane/avioane - incearca sa te concentrezi . Si apoi motociclistii zic ca trag ambreiajul ,soferi zic ca apasa ambreiajul . Cum acest forum e dedicat motociclistilor ... Apropo de schimbatul vitezelor - Mercedes A170 are timoneriea schimbatorului pe cabluri ,deci pt a schimba viteza 3 (sa zic) ce faci ? 'Apesi' tragand spre spate levierul schimbatorului care la randul lui 'apasa' pe cablu care la randulul lui 'apasa'pe levierul de pe cutia de viteze care actioneaza o furca in cutie care 'apasa' tragang un manson de unde rezulta ca , conteaza ce face conducatorul ! Sper ca te-am facut sa intelegi cum stau lucrurile . Si daca continui tot asa nu prea mai am ce discuta cu tine pt ca ori ai probleme de sanatate ori bagi strambe .
  14. Cine stie ce motocicleta ai ... standard ambreiajul se actioneaza prin tragerea spre manson a levierului cu degetele opuse degetului mare . Grea conversatiea mai ales cand faci pe destepul crezand ca e prost si nu stie ce si cum . Si cum esti cam 'obosit' ,buna dimineata soare ca la forumul asta parca-i zice motociclism iar in topic e vorba de niste semizei care practica hard enduro pe unde cred ei (de parca ar conta locul) . De fapt ei sunt vinovati de distrugeri ,ca aialalti inconstienti urmaresc doar banii/reclama/faima . Termen explicat - drujba poate fi motofierastrau sau poate fi hard endura in 2T .
×
×
  • Creează nouă...