Prietenul meu,
l-am desfacut de vreo 15 ori, dar doar pentru faptul ca eu am probleme.
Pentru a te lamuri deplin asupra celor facute la acest KTM o sa-ti enumar ce am facut inafara de schimbul de ulei, filtre si anvelope.
Deci: la 9000 de km am schimbat cilindrul de ambreiaj (defect recunoscut de KTM, garantie adica moca), la 30000 schimbat (toate in garantie, adica moca) garnituri pompa frina spate si capacul in care se gasesc pinioanele demarorului) + pe banii mei pompa de apa si antigelul si lichidul de frina (urma un drum de 15000 km).
Acum are 55000 km si cu riscul de a ma repeta, nu m-a lasat niciodata in drum, iar penultimul drum am facut 14800 km.
Motorul si cutia de viteze nu au fost desfacute niciodata. Nu am facut nici macar o pana in acesti 55000 de km.
Parerea mea este ca daca vrem sa avem o motocicleta pe care sa ne bazam trebuie sa o intretinem.
Deci ca sa revenim la fiabilitate, cred ca ceea mai buna fiabilitate este INTRETINEREA.
Mae
PS. Nu fii suparat ca stai pe bara vreo trei saptamini, doar ai o motocicleta foarte FIABILA, dar in viitor adica la iarna.