Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


plescoi rulz

Super Membru
  • Content Count

    1,050
  • Joined

  • Last visited

About plescoi rulz

  • Rank
    onoare frate!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.plescoi.ro
  • Yahoo
    andrekyk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucharest
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 690 enduro R - KTM 250 EXC
  • Numar Moto
    B-696-ROK
  • Club
    www.plescoi.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voschod - socialista portocalie; Suzuky Intruder 800 - chopper "Batranu'; Honda CB Sevenfifty - strada, touring "Cioara"; Scuter de 125 chinezesc "Viorel"; Honda Africa Twin - enduro, touring "Calu'; BMW F800 GS - enduro touring "Procust"; Yamaha XT '95 - enduro "Yogy"; KTM 450; KTM 250 2T EXC; KTM Freeride 350 4t; KTM 690 Enduro R
  1. 300 euro/sens gasisem eu in noiembrie 2018. Pana la Barcelona, deci 600 dus intors plus avionul. Daca nu ai gasit mai convenabil da un semn si te pun in legatura cu agentul
  2. pai daca in austria/italia/germania un buget decent e 100e/zi de motoreta+rider (gaz, mancare , cazare+neprevazute: taxe strazi, muzee etc) in UK ar putea fi 150 spre 200/zi. Fara a pune ;a socoteala cheltuielile cu pregatirile din tara. Asta ca sa stai linistit
  3. Ti.ai luat heliport portabil! Ahahahaha
  4. Vezi ca se interesa BS de mobra si i-am zis de a ta. Parea interesat
  5. cumpar capacul din imagine. rog seriozitate. multumesc
  6. Eu sunt cel "vinovat" de ultimii 3000 de km. Am dus-o la o tura in Kefalonia Motocicleta este o bijuterie tehnic si estetic si culmea e foarte manevrabila pentru persoane mici de inaltime (1,70). Daca aveam loc in garaj...si bani, nu mai era demult la vanzare Cea mai faina iesire pe anul asta!
  7. #beatrice: excursia platita cu ghid include si Prypiat si vizita la una dincele 3 antene radar cele mai mari din lume (tote 3 in Uraina), vizita la centrala si reactoare, masa la cantina din Cernobal etc #motosilent: prin Transnistria ne.am intors noi anul trecut...bad bad choice...si declaratii vamale si import mobra si impozit pe import si rovigneta obligatoriu platita pe tot anul si spaga pa cap de motociclist data de doua ori ca te controleaza separat vama si politia, nu mai zic ca am pierdut vreo 3 ore cu toate. Si traversezi Transnistria spre rep moldova 20 de min )) Asta daca nu doresti sa vizitezi Toraspol sau altceva. Nu merita
  8. Anul trecut am fost la Cernobal...cu ideea de a intra cu motocicleta. Din pacate nu se poate, nici individual nu poti intra. Doar cu excursie platita de la Kiev si te duc ei cu microbuz cu ghid etc. Merita ghidul si toate alea, de unul singur nu prea ai sti ce sa vizitezi si oricum e f periculos. Sunt zone extrem de radioactive si doar ghizii stiu sa te conduca. Intrarea in zona de protectie este pazita de armata si politia ucraineana iar zona propriuzisa este teritoriu "international". Nu ai cum sa intri acolo pe cont propriu
  9. Salutare, Eu ti-as propune sa iei in considerare plecarea prin turcia, iran, stanuri, mongolia, Irkutsc iar de acolo sa trimiti mobra pe transport si tu sa iei avionul spre casa. Partea interesanta din traseul tau este cea de jos nu rusia. Bucata de drum romania-rusia-siberia (sau invers) iti ia 10 zile de mers aproape incontinuu, mergi doar in linie dreapta pe asfalt, te amendeaza militia pe unde te prinde (nu mai vorbesc sa ai norocul sa te agreseze vreo doi rusi bauti si cu chef de joaca), nu ai mare lucru de vazut doar niste nori impresionanti... E o sugestie din experienta mea si a altor amici care au facut aprox traseul asta. Te costa un pic mai mult ca platesti transporturile dar daca pui in balanta cheltuieli/oboseala si mai ales "neimportantul si oarecum periculosul" drum de traversare a rusiei de la est la vest eu zic ca e mai bine pentru tine. Si nu ai nici stressul cu 30 de zile in rusia... bafta!
  10. Bravo baieti! Mi-a placut foarte mult relatarea si materialele pe care le-ati inregistrat. Stiu cat de dificil si de tehnic este sa faci atatea filmari sau poze in timp ce ai de bagat zile contra cronometru...felicitari pentru organizare si pentru calatoria deloc usoara si fara incidente tehnice majore! PS Raman la parerea ca o mobra sub 180kg iti pune un zambet mult mai larg pe fata la astfel de calatorii.
  11. Am fost si eu azi pe la service-ul de roti. Foarte prompti si curati baietii. Au lucrat cu grija, cu precizie...au dat cu talc roata pe interior si pe camera...inafara de mine la garaj n-am mai vazut la altii pana acum 100 de lei cu demontat roti si pus la loc, fara echilibrare. Recomnad!
  12. Ai avut camera reglata prea mult spre in jos. Al doilea filmulet cel putin e doar drumul in fata mobrei la 5m. Pacat
  13. Fost, placut, mai facem.. PS Nicio dificultate in pilotarea atelajului
  14. Deci revin cu noutati ca acum sunt la tastatura... Am facut aseara "cursuri" cu atasul. Intai am fost in Politehnica la "poligon" gen ...imi era o oarecare teama avand in vedere sfaturile de aici...i-am dat in toate directiile si cu toate vitezele si am luat de prea multe ori toate curbele prin parcul Politehnicii pana m-am simtit "pregatit" Apoi am iesit pe strada. Am luat Militariul si Drumul Taberei in piept prin aglomeratie, schimbari de banda , frane de urgenta etc. Am mers si cu a4-a, am depasit, am virat, m-am strecurat printre masini....am mers si cu 70 km/h )) (viteza maxima pe Uralul din dotare). Concluzii: Da, se conduce ca o comunista (am mai avut una la inceputul carierei). Iti trebuie maini si picioare incordate si sa te obisnuiesti cu franele pe ferodouri care nu tin ca alea pe disc. Virajele la stanga ok, virajele la dreapta (inspre atas) se iau sa zicem ca pe ATV (mai din timp si "din bucati") si cu reducere a vitezei.. Nu am fost nicio clipa surprins de comportamentul motocicletei. Am mers in perfecta siguranta si fara nicio emotie. Nu vreau sa descurajez si nici sa incurajez aiurea pe cineva insa mi s-a parut ca exagerati cu avertismentele...este un vehicul asa cum este el si se conduce intr-un anumit fel insa nu este nimic anormal sau la care mie cel putin sa-mi necesite vreo altfel de experienta (da, expeienta pe un ATV te ajuta si am mers suficient pe ATV). Mai greu a fost cand am condus vreo cativa km un tractor obosit de 50 de ani pe la Vadu cand am ramas cu masina in nisip si a trebuit sa ma tractez singur...dar asta e alta poveste. Ideea la acest vehicul si la oricare altul (indiferent care ar fi el avion, tractor moto-solo, atv etc) este sa respecti parametrii lui si modul lui de a se conduce. Daca te urci pe o moto cu atas si incerci sa o conduci ca pe o moto solo da, poti avea probleme insa daca-i respecti si intelegi modul sau de utilizare este ceva normal. Multumesc de sfaturi au fost binevenite iar lectia de conducere de aseara a fost cat se poate de elocventa. Va tin la curent cu detalii din excursie » Post actualizat in 09 Sep 2016 04:50 Asta discuti direct cu proprietarul Marius Dneperistu.
×
×
  • Create New...