Jump to content

plescoi rulz

Super Membru
  • Content Count

    1,054
  • Joined

  • Last visited

About plescoi rulz

  • Rank
    onoare frate!

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.plescoi.ro
  • Yahoo
    andrekyk

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucharest
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    KTM 690 enduro R - KTM 250 EXC
  • Numar Moto
    B-696-ROK
  • Club
    www.plescoi.ro

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Voschod - socialista portocalie; Suzuky Intruder 800 - chopper "Batranu'; Honda CB Sevenfifty - strada, touring "Cioara"; Scuter de 125 chinezesc "Viorel"; Honda Africa Twin - enduro, touring "Calu'; BMW F800 GS - enduro touring "Procust"; Yamaha XT '95 - enduro "Yogy"; KTM 450; KTM 250 2T EXC; KTM Freeride 350 4t; KTM 690 Enduro R

Recent Profile Visitors

879 profile views
  1. vrei sa bagi porcu la coclau sau te lauzi cu doua motociclete ?
  2. te-am vazut dimineata, mai erai cu un gs. noi eram la Lukoil inainte de Petromul din capatul centurii Ploiestiului... ce-ai dronat?
  3. super tura am facut ieri cu Alex si surpriza...ca a ramas neterminata we'll be back!! propun sa ramana topicul deschis si poate mai merge careva...Recomandat cu mobra de la Dakar in jos nu va mai dau alte detalii, il la pe Alex sa spuna si sa posteze poze.
  4. eu ma bag la tura ta dar cu plecare de la 7 daca se poate Strategica o stiu ca am facut-o de cateva ori anul trecut insa e mult de mers pe asfalt dus intors si pe autostrada Pitesti...dar sunt ok si cu acest traseu. am mai putea incerca asta: https://www.transeurotrail.org/romania/#8.17/45.3428/25.1575 si ma refer sa intram in traseu de la Pietrosita sa zicem (ce e cel mai aproape de Buc pe asfalt) si sa incercam sa ajungem la Berevoiesti sau Domnesti si apoi pe asfalt acasa. Anul trecut am facut cu o gasca TET Bulgaria insa socoteala de acasa nu prea s-a potrivit in sensul ca TET cred ca e conceput dupa harti insa in teren dupa ani si ani se schimba drumurile. Adica anumite etape pe TET pot fi grele sau imposibile si trebuie sa le ocolesti apoi sa intri iar in traseu... Mie mi s-a parut fun iar ideea TET-ului geniala, le-as face pe toate daca as avea timp.
  5. 300 euro/sens gasisem eu in noiembrie 2018. Pana la Barcelona, deci 600 dus intors plus avionul. Daca nu ai gasit mai convenabil da un semn si te pun in legatura cu agentul
  6. pai daca in austria/italia/germania un buget decent e 100e/zi de motoreta+rider (gaz, mancare , cazare+neprevazute: taxe strazi, muzee etc) in UK ar putea fi 150 spre 200/zi. Fara a pune ;a socoteala cheltuielile cu pregatirile din tara. Asta ca sa stai linistit
  7. Ti.ai luat heliport portabil! Ahahahaha
  8. Vezi ca se interesa BS de mobra si i-am zis de a ta. Parea interesat
  9. cumpar capacul din imagine. rog seriozitate. multumesc
  10. Eu sunt cel "vinovat" de ultimii 3000 de km. Am dus-o la o tura in Kefalonia Motocicleta este o bijuterie tehnic si estetic si culmea e foarte manevrabila pentru persoane mici de inaltime (1,70). Daca aveam loc in garaj...si bani, nu mai era demult la vanzare Cea mai faina iesire pe anul asta!
  11. #beatrice: excursia platita cu ghid include si Prypiat si vizita la una dincele 3 antene radar cele mai mari din lume (tote 3 in Uraina), vizita la centrala si reactoare, masa la cantina din Cernobal etc #motosilent: prin Transnistria ne.am intors noi anul trecut...bad bad choice...si declaratii vamale si import mobra si impozit pe import si rovigneta obligatoriu platita pe tot anul si spaga pa cap de motociclist data de doua ori ca te controleaza separat vama si politia, nu mai zic ca am pierdut vreo 3 ore cu toate. Si traversezi Transnistria spre rep moldova 20 de min )) Asta daca nu doresti sa vizitezi Toraspol sau altceva. Nu merita
  12. Anul trecut am fost la Cernobal...cu ideea de a intra cu motocicleta. Din pacate nu se poate, nici individual nu poti intra. Doar cu excursie platita de la Kiev si te duc ei cu microbuz cu ghid etc. Merita ghidul si toate alea, de unul singur nu prea ai sti ce sa vizitezi si oricum e f periculos. Sunt zone extrem de radioactive si doar ghizii stiu sa te conduca. Intrarea in zona de protectie este pazita de armata si politia ucraineana iar zona propriuzisa este teritoriu "international". Nu ai cum sa intri acolo pe cont propriu
  13. Salutare, Eu ti-as propune sa iei in considerare plecarea prin turcia, iran, stanuri, mongolia, Irkutsc iar de acolo sa trimiti mobra pe transport si tu sa iei avionul spre casa. Partea interesanta din traseul tau este cea de jos nu rusia. Bucata de drum romania-rusia-siberia (sau invers) iti ia 10 zile de mers aproape incontinuu, mergi doar in linie dreapta pe asfalt, te amendeaza militia pe unde te prinde (nu mai vorbesc sa ai norocul sa te agreseze vreo doi rusi bauti si cu chef de joaca), nu ai mare lucru de vazut doar niste nori impresionanti... E o sugestie din experienta mea si a altor amici care au facut aprox traseul asta. Te costa un pic mai mult ca platesti transporturile dar daca pui in balanta cheltuieli/oboseala si mai ales "neimportantul si oarecum periculosul" drum de traversare a rusiei de la est la vest eu zic ca e mai bine pentru tine. Si nu ai nici stressul cu 30 de zile in rusia... bafta!
  14. Bravo baieti! Mi-a placut foarte mult relatarea si materialele pe care le-ati inregistrat. Stiu cat de dificil si de tehnic este sa faci atatea filmari sau poze in timp ce ai de bagat zile contra cronometru...felicitari pentru organizare si pentru calatoria deloc usoara si fara incidente tehnice majore! PS Raman la parerea ca o mobra sub 180kg iti pune un zambet mult mai larg pe fata la astfel de calatorii.
×
×
  • Create New...