Sari la conținut

zaradi99

Membru
  • Număr conținut

    288
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.facebook.com/accomodationinbucharest
  • Yahoo
    ovidiubass

Profil

  • Sex
    Male
  • Numar Moto
    B Riesling
  • Club
    Tanga Moteurs

zaradi99's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. deci te-ai caprit si matale pana la urma s-o porti sanatos!
  2. am mers pe Fz6 din 2006 cu ABS. in comparatie cu Fz6 fara ABS (cum e a mea): -franarea este mult mai lenta la ABS decat la frana normala (distanta de franare este mai mare). -la o mica "ciupitura", necesara pt mici corectii de viteza, la ABS reactia este mai slaba decat la frana normala. parerea mea: daca ai ceva experienta de mers, frana normala esta sfanta, mai sigura si mai eficienta cu mult decat la ABS.
  3. e foarte misto drumul dupa intrarea in Grecia, de la Svilengrad (parca) pana la Alexandropoli. peisajul e ... cam desertic, nu ai ce vedea prea mult, dar drumul consta intr-o "Semiautostrada", toata numai curbe de viteza. e super pt motor. sunt vreo 440 km din Bucuresti pana la Svilengrad la frontiera cu Grecia. la frontiera cu bulgarii sau cu grecii nu va agitati sa va pregatiti bani de vignete sau taxe, ca pt motoare se trece moca. drum bun
  4. eu prefer si va recomand la maxim Michelin Pilor POwer 2CT. sta motorul lipit de asfalt, la orice unghi l-ai inclina.
  5. 200% sigur. scoateti cacaturile alea care sunt insurubate in scarite, si n-o sa mai atinga nimic.
  6. cricul nu atinge jos pe Amkart. atingi cu capatul de la scarite, desurubeaza chestiile alea
  7. ca solutie temporara, poti sa o pui pe cea de la pasager, pt ca merge. eu am nevoie de cea din dreapta. poate facem o combinatie si comandam la Yamaha un set impreuna, si luam fiecare cate una?
  8. salutare, aveti cumva vreunul o scarita dreapta pt FZ6 modelul nou (din 2005 e al meu). o platesc, bineinteles.
  9. ne-au facut astia! bravo bre, si felicitari!
  10. CA SA SE EVITE O CONFUZIE CARE VAD EU CA SE TOT FACE: SERVICE'UL LUI DORU-TANGA E SERVICE'UL CUNOSCUT CA " SERVICE'UL TANGA". EL E CAPITAN, RESPONSABIL, MANAGER IN PROPORTIE DE 100%. ACEST SERVICE NU ARE NICI O LEGATURA CU RESTUL GASTII "TANGA-MOTEURS", NICI UNUL DINTRE NOI NU E IMPLICAT IN NICI UN FEL IN ACEL SERVICE (DECAT CA CLIENTII CAND E NEVOIE). DECI NU MERITAM NICI LAUDE, NICI APRECIERI SAU INJURATURI DE LA CLIENTI SI NU ASIMILATI PRESTATIA GARAJULUI, FIE BUNA SAU REA, CELOR CARE SUNT "TANGA-MOTEURS". SINGURA LEGATURA ESTE DORU, CARE NE ESTE PRIETEN.
  11. e posibil sa fie acelasi, unul care statea langa remorca cu 3 motorete de vanzare. am iesit la el din cort si a fost ok pt ca a oprit-o, desi mi-a phootat frumusete de somn. data viitoare anunta-ne si matale la fata locului cand se mai intampla, ca sa fie treaba oabla pana la capat. foarte tare intrunirea, bravo stephon. nu-ti urez la mai mare, pt ca eu unul mi-as dori-o la fel de mica ca anul asta.
  12. degripeaza-l (cu WD-40) si o sa mearga usor
  13. Nu m-am distrat din cauza motorei mele, care nu prea are treaba cu off-roadu'. Am putut sa merg cu maxim 18 km/h, motoreta full de bagaje+ pasager. Mi-am spus ca pe acolo nu mai calc decat cu hummerul sau enduro. sau elicopter
×
×
  • Creează nouă...