Sari la conținut

bibanu

Membru
  • Număr conținut

    397
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    razvanbiban2o@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    targoviste
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    2011 KTM 300 EXC
  • Numar Moto
    DB 09 AKR
  • Club
    Enduro Targoviste

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CB 450 S,Honda CBR900, Suzuki RM 250, KTM 525 EXC RACING,KTM 530 R
  • Interests
    Enduro, MTB

bibanu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. bibanu

    Rebobinare stator.

    Din proprie experienta iti spun ca nu tine.Cauta original, nou sau second.
  2. Echipa Enduro Targoviste va multumeste pentru participare, pentru urari si pentru recomandari. Sigur ca se va tine cont de acestea.
  3. Mai tata! Se pare ca de abia anul asta se trezeste lumea! Imi pare rau de turnura pe care au luat-o lucrurile acum cativa cand a fost o intalnire a cluburilor la Valcea unde s-a discutat organizarea tuturor viitoarelor concursuri de tip prietenesti si, la prima cursa din acel an,prima Enduropanorama a inceput sa se sara calul in privinta taxelor . Parca il si vad pe Grizly , cel mai vehement sustinator al curselor prietenesti cum voia el sa se ia de guler cu Federatia si.... apoi zbang 300 -400 lei inscrierea. Cum e Stefi, nu am dreptate? Nu toti isi permit sa cheltuie minim 1000-1200 lei la fiecare cursa . Felicitari Bart pentru organizare si pentru taxa modica . Acelasi lucru pentru Teo la Monteoru si pentru Stefan si Ovidiu la Cislau, pentru Geza si cei care au continuat sa organizeze prietenesti.
  4. bibanu

    Bicicleta mea

    Bicla mea , acum la vanzare Am schimbat la ea aproape tot. Original a ramas cadrul , tija de sea si cheita de strangere a seii.
  5. eu am schimbat atunci si cele 2 pinioane din plastic de la pompa de ulei precum si patina si contrapatina de la distributie, dar cred ca problema este doar de la simeringul de separatie. Eu am mers fara apa si am topit piesele de plasic de mai sus. Erau caramelizate.
  6. Exista un simering de separatie intre motor si cutie si care la modelul 2008 este mai subtire si se strica mai repede. Cred ca mai am eu un simering de separatie de la fostul meu ktm 530 din 2008, dar trebuie sa il caut prin casa. Da un Pm daca te intereseaza ca sa il caut . Si la mine era una din problemele care m-au facut sa dau KTM si sa imi iau Yamaha, dar sa sti ca am schimbat si problemele. Nimic nu e infailibil. L-am gasit , codul piesei este 07603547451- Shaft Seal Ring 35 x 47 x 4,5 http://www.ktmpartshouse.com/fiche_section_detail.asp?section=690705&category=MOTORCYCLES&make=KTM&year=2008&fveh=18436 Piesa nr. 9 din tabel ia vezi si aici
  7. Intradevar un baiat din Targoviste a luat un KTM 250 EXC de la el si arata foarte bine. De mers a iesit decat odata cu el saptamana trcuta, nu a avut nici o problema. In plus un alt prieten de -al meu a luat un GasGas300Ec din 2011 anul trecut de la el, motorul era tipla, nu a vut nci o problema pana acum cu el!
  8. Astazi este programata operatia de schimbare de se..., scuze, de releu , verificarea tensiunii, inlocuit bateria, becul, etc. Ne tinem de touch! Job done! Releul regulator a fost de vina. Acum am din nou lumina si pornire la buton.
  9. Catre cei mai priceputi in instalatiii electrice: Am urmatoarea problema: Mi s-a ars becul de la farul fata, dupa cateva saptamani de cautat un bec de far (mai ciudat de altfel 12V, 35/36.5 W Stanley) am gasit un bec de scuter cu acelasi soclu 12V, 35/35W No Name , l-am montat si in1 secunda mi l-a prajit. Zic, a fost prost, hai sa ma mai risc sa cumpar unul ca nu e asa de scump. Il montez si pe asta si fix dupa o secunda... prajit.Acum, am chemat un prieten mai priceput si cu un aparat de masura am vazut ca la bec am tensiunea ~18V. Concluzia pe care am tras-o noi a fost ca de vina este releul -regulator de tensiune.L-am verificat cu motorul pornit si am gasit tensiunea ~15 V , insa cu motorul oprit rezistenta ramane nemodificata 1. Problema este ca nu stiu daca de vina este releul regulator de tensiune sau statorul care este jos , la motor , pe partea stanga , in baie de ulei. Astept pareri/sfaturi de la altii care au mai avut problema asta, sau de la cei priceputi . Precizez ca modelul asta nu are bloc de lumini, farul se aprinde doar cu motorul pornit, iar becul original avea decat o singura faza . Cineva mi-a sugerat sa pun un bec de 24 V si 35 W. Fac vreo prostie?
  10. Salut Teo, ma intereseaza unde as putea sa imi amplasez si eu 2 corturi, in padure sau se poate si in incinta de la Paducel? De asemenea daca vin de vineri seara unde pot lasa motoreta in siguranta?Aveti parc inchis pazit? Multumesc.
  11. Salut,

    Am vazut intr-un post ca ai sau ai avut o yamaha 450. Sunt incepator in off-road, si as vrea sa-mi iau si eu: DRZ ori WR ori EXC doar ca imi este foarte greu sa ma hotarasc intrucat nu cunosc pe nimeni cu modelele mentionate anterior. Spune-mi si mie cateva parerei despre WR450 daca nu este deranjul prea mare la adresa de mail sfoiegitu@yahoo.com

    Multumesc anticipat

×
×
  • Creează nouă...