Sari la conținut

mitza

Membru
  • Număr conținut

    189
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.motobursa.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Targoviste
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda Hornet CB600FA

Vizitatori Recenți Profil

1.150 citiri profil

mitza's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Donez Crash paduri pentru Honda Hornet de dupa 2007. Doar ca nu am suruburile, va trebui sa vi le faceti. /index.php?/topic/301253-donatii-de-orice-natura-insa-nu-in-bani/?p=3783109
  2. Donez crash paduri no name pentru Honda Hornet de dupa 2007. Din pacate nu am suruburile de prindere. Va trebui sa va faceti singuri suruburile pe dimensiunea necesara. Se prind pe surubul care prinde motorul de cadru. Pentru mai multe detalii dati-mi PM si vorbim. Bafta!
  3. Salutare! Mi-am incarcat pe wetransfer manualul de service in ITALIANA pentru Honda Hornet CB600FA PC41 2007-2011. Mie imi este de folos , chiar si in italiana. Pentru cine vrea sa si-l downloadeze linkul este urmatorul : http://we.tl/GDNRHlgQ0h Dar vedeti ca linkul nu este valabil decat o saptamana. Daca mai vrea cineva manualul dupa ce acest link expira dati-mi un PM si va voi incarca iar manualul. Bafta!
  4. Inseamna ca nu e furca standard. Capatul celei standard arata ca-n poza din linkul de mai jos: http://www.motorcyclenews.com/upload/190784/images/03MHORN20078YE-01.jpg Daca te intereseaza manualul in italiana in format PDF da-mi adresa de mail pe PM sa ti-l trimit.
  5. Vrei unul in italiana ? 1. Pt ulei de motor se recomanda 10W30 dar merge si 10W40 sau 10W50. Depinde de temperatura de afara de cat de mult mergi cu el in trafic si de cum vrei sa-ti mearga motorul. Eu mi se pare ca am in el 10W50 si imi place cum merge. Daca nu bag tot din asta , cred ca bag 10W40. Dar 10W30 nu cred ca bag. 2. Nu ai de unde sa reglezi preload si rebound la furca SHOWA standard a Hornetului 2007-2010. Poti decat sa schimbi uleiul sa faci suspensia mai moale sau mai tare pe fata.
  6. Salut, - proiectoarele le-am luat pentru a avea lumini auxiliare pentru a fi vazut mai bine in trafic pe intuneric (strainii le zic conspicuous lights) (s-a facut studiu si s-a constatat ca lumea nu ia in calcul o singura sursa de lumina.In schimb , daca sunt doua sau mai multe lumini pe un vehicul , este observat si luat in considerare .... problema veche discutata mult in multe locuri). - am incercat acest tip de leduri: au cate un led pe fiecare parte laterala si unul in varf. Becul led sta transversal pe proiector , nu longitudinal. Din cauza lupelor si din cauza pozitionarii soclului becului in proiector bat foarte aiurea ca niste globuri din alea Disco cu bucatele mici de oglinda. Imprastie niste pete de lumina aiurea in toate directiile. Deci folosirea unor leduri pentru acest tip de proiectoare este exclusa. M-am mai interesat. Alternatorul si regulatorul nu patesc nimic. Doar ca bateria nu se mai incarca asa cum ar trebui. Astfel , aseara , dupa o ora de mers prin oras cu proiectoarele pornite am ajuns acasa am oprit motorul iar cand am incercat sa pornesc iar motocicleta canci curent =)) . Era fleaschca. Am rugat de dimineatza pe un nene sa ma impinga . Ne mai pornind proiectoarele am mers jumatate de ora prin oras sa ajung la serviciu si dupa jumatate de zi am incercat iar sa o repornesc si bateria e ok , nu s-a mai descarcat. Solutii ar fi mai multe: - sa incerc cu becuri de 35W fiecare (in loc de 55W fiecare cat au acum). Dar pentru asta trebuie sa masor consumul de curent sa stiu daca ma incadrez chiar si cu becuri de 35W - sa vand proiectoarele astea si sa iau unele care-s proiectate din start sa mearga cu leduri (doar ca sunt de aproape 3 ori mai scumpe orice kituri de proiectoare led): Givi S320 Oricum ideea cu leduri pe numar si pozitii e buna, trebuie sa vad pe unde gasesc mai ieftin sa fac experimente. Merci si Bafta!
  7. Salutare, Am si eu cateva intrebari. Am pus pe un Hornet doua proiectoare after market de la GIVI. Fiecare consuma 55 W. Deci acum am un consum mai mare cu 110 W. Are cineva idee care este sarcina electrica maxima a Hornetului de dupa 2007 ? Din ce vad in manualul de service , alternatorul are capacitate de 0,333 kW / 5000 rotatii pe minut. Din ce calcule am facut eu , daca am: - faza lunga - 55W - faza scurta - 55W - becuri pozitie - 2 x 5W = 10 W - semnalizare - 2 x 21W = 42 W - bec lampa numar - 5W - leduri pozitie/Stop frana ~ 20 W Daca le-as avea pe toate pornite ar fi 182 W per total. Daca mai adaug si 110W de la proiectoare as ajunge la 292 W , ceea ce ar fi sub 333 W cat suporta Alternatorul. Ar mai fi si alt consum care sa duca puterea totala consumata peste 333 W ? Apoi , pe langa alternator , am inteles ca mai poate pica regulatorul. Din pacate nu am gasit nici o specificatie pentru modelul pe care il am eu: SH750AA (7.7261f) Ce ziceti ? As avea probleme cu acest plus de consum de 110W ? Multumesc. Bafta!
  8. Salutare, A cumparat cineva crash bar motor GIVI pentru Hornet 2007 incolo ? Modelul este acesta: http://www.fc-moto.de/GIVI-TN453-Specific-Engine-Guard M-am lovit de cateva probleme. 1. Surubul care prinde crash bar-ul din stanga de cadru si motor nu intra in gaura crash bar-ului. Mi se pare ca este gandit cam prost. urechea cu gaura in care trebuie sa intre surubul este aproape sub teaza , si din cauza asta capul surubului se loveste de teava cand incerc sa-l bag prin suport. Surubul din dreapta este mai scurt decat cel din stanga , insa nu cred ca este ok sa inversez suruburile. Voi cum ati rezolvat problema acesta ? 2. prinderea de jos a protectiei din stanga (cea care vine la unul din suruburile cricului) este deviata cu jumatate de centimetru . Sa zic ca aici mai pot sa trag de el , sa-i mai dau cateva ciocane sa-l indrept 3. Crash baru-ul din dreapta se prinde de un surub lung ce tine una din articulatiile de sub motor. Iar acel surub trebuie schimbat cu unul venit in kit care este mai lung. Cred ca este surubul 24 din schema aceasta : http://www.bike-parts-honda.com/pieces-honda-detail-11473-17MFG7I1-CB600F8-2008-F__3100-CB+600+HORNET.html Pot scoate acest surub si fara sa suspend motocicleta pe cric special ? Sau e posibil sa pice pe burta ? S-a mai confruntat cineva cu aceste probleme ? Multumesc frumos, Cam mult chin pentru un Kit de protectie , care si asa a fost scump...
  9. Anyway ... 1. Sunt multi care fac accidente din vina lor si nu declara . Asa ca numarul real al accidentelor este mai mare. 2. Am aceeasi rugaminte daca ai putea face o statistica si pentru 2013 si 2012, cand ai tu timp.... . Am vrut eu sa fac asta , dar mi-a pierit cheful intre timp. Oricum , ar fi interesant de vazut exact cifrele, macar din accidentele aparute pe forum.
  10. Mai merge cineva la Targu weekendul asta ? Aveti idee daca este vreun eveniment ? Cum pot afla ?
  11. In zona aia cu serpentine intotdeauna au fost gropi pe acolo , dar nu-s de speriat. Ai timp sa le vezi si sa le ocolesti , ca de obicei se merge mai incet pe serpentine. Si nu toate acele de par sunt cu gropi , decat vreo 3 sau 4. Pentru distractia care te asteapta dupa urcare (pe partea cealalta spre Brasov, pe la Babarunca...) acele 3 4 curbe nu reprezinta nimic. Altii suporta sa-si rupa amortizoarele in doua sa faca Transfagarasanul. Eu am tot fost in ultima vreme si mi s-a parut ok drumul.
  12. Merci frumos ! Cam asta e genul de raspuns pe care-l asteptam. Ne-am lamurit pana la urma. A inceput sa caute 300 EXC . Multa bafta si multumesc inca o data!
  13. Am gresit editarea, vroiam sa zic ca omul are 90 kg ... .... Chiar sunt curios daca-i iese combinatia cu YZ-ul
  14. Pai n-am zis ca nu stie ce sa-si ia. Stie ca i-ar trebui 300 exc. Un 300 exc e ideal , lumea ii spune "cheater's bike" datorita volantei grele care-i da impresia de motor cu cuplu. Dar e scump , chiar si sh cu cativa ani vechime, tot se tine scump. Omul vine de pe Husaberg TE250 (90 kg) , a incercat toate cele 3 tipuri de arcuri pt power valve. Acum nu mai are TE250-ul. Si incearca sa faca o giugudea , sa nu mai cheltuie asa multi bani pe motoreta. Cei de la Husaberg au pus pe TE250 printre cele mai grele volante pentru a se putea merge mai "la pas" ... mai pentru incepatori. Tipul e si mai greu (90+ kg) ... Asa ca 250 de la KTM/Husaberg da impresia de lipsa de putere . Cica a fost cat de cat ok. Dar fiind pus in situatia de a alege iar o motoreta nu ar mai alege un 250 2T de la KTM. Asa ca vroiam sa intreb daca se poate si mai bine , cu ceva mai ieftin mai usor si mai puternic gen YZ250 Am gasit ceva informatii despre YZ250: http://www.thumpertalk.com/topic/939936-06-yz-250-for-enduro-good-idea/ Majoritatea zic ca e o motoreta f buna si pt enduro.... Una peste alta , pana nu il probezi nu ai cum sa-ti dai seama Mai asteptam impresii intre timp. Merci de raspunsuri pana acum. Bafta!
×
×
  • Creează nouă...