ceva asemanator am si eu,dar in conditii ceva diferite,la un zxr6 din 99. a mers perfect din martie pana acum. in urma cu vreo luna jumate,2 (irelevant) mi-a facut si mie chestia respectiva (gen sunetul de motor in V), nu depistam vreo diferenta in putere/modul in care trage, pe parcurs si-a revenit. eu presupusem ca ar fi ceva gen, infundat un cilindru. la drum lung nu prea am fost,acum 2 saptamani,am fost pana la Neamt sa-i fac itp-ul. pe drum, am fortat-o putin,sa vad cam care ar fi limitele. am ajuns la maxim cu ea,pe o portiune de drum liber, apoi a inceput iar chestia asta, un sunet de V doar ca de data asta incepea sa se simta si in putere,ca si cum ar ramane fara benzina. am lasat-o mai usurel,la fel pe parcurs si-a revenit. ziua urmatoare la intoarcere, la fel,fortand-o putin, se repeta povestea,doar ca de data asta,cand am ajuns la o intersectie,schimband inferioare,oprind, s-a oprit si motorul,comportandu-se exact ca atunci cand nu mai are benzina. impins la marginea drumului,dat de 2 ori la automat,se comporta ca si cum ar fi inecat. a 3-a oara a luat-o, la fel cu sunetul respectiv. oprit,lasat putin,pornit din nou,lasat sa meara pe liber 1 min,si-a revenit. de atunci,in oras, totul normal,pana duminica,cand iar plec pe un traseu putin mai "nervos", la fel mi s-a oprit,simptomatologia penei prostului. ce-i drept, nu am avut inca timp sa investighez problema, sa desfac sa vad,dar tind sa am impresia ca ar fi pompa, si nu da destul in sarcina. pt ca desi initial am zis ca o fi filtrul infundat si imi inunda,mi-l ineaca, cam iese din discutie in cazul unui mers mai sportiv. imi cer scuze de eventuala exprimare "ne-academica". ca tot nu am timp sa o desfac zilele astea,poate vad aici vreo idee