Jump to content

Thh_89

Membru
  • Content Count

    190
  • Joined

  • Last visited

About Thh_89

  • Rank
    Motocicler

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    piranha_yo89

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi/Neamt
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX6R

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZX4R, Honda CBR 600F2 , Kawasaki ZX6R
  1. nop. nu e totusi cam "departe" sa-mi pun probleme de genul? dupa cum spuneam,inca nu am dat nici rezervorul jos sa vad daca nu o fi chiar o chestie gen filtrul de benzina. oarecum problema e "proaspata" si nu mi-a permis timpul incat sa am unde ma duce cu el. deocamdata intreb informativ/ca idei. cat despre compresie,segmenti...n-ar trebui sa dea si vreun alt semn? nu e ca si cum nu ar avea putere,are trage,se duce,dar la o bucata de vreme,face chestia asta. si deja cand incetinesc,viteza mica,se opreste,dupa cum spuneam,exact ca atunci cand ramai fara benzina
  2. tocmai ce vin de la o "tura",din nou aceeasi chestie. in oras, 1-a,a 2-a,pana in 10-11k rpm, absolut totul bine,trage, a 3-a nu ai unde sa-i dai mai mult de 6-7k,cat o fi. am iesit putin in afara, ceva mai nervos,solicitat,un 160 cu a 4-a gen,intorc intr-un giratoriu,spre intoarcere,pare iar ca merge in 3 pistoane, decelerez,a 1-a,motorul moare. (ramane fara gaz). ii dau din nou la automat sa se umple camerele cu gaz,porneste,initial in 3,apoi in cca 1 min o ia in 4. fiind cu cativa prieteni,ajung la ideea ca nu ar da o bobina scanteie sau ceva de gen..nu prea are cum deoarece ar trebui sa faca in continuu chestia asta. bun,ca ar fi solicitata prea mult scanteia in ture mari,dar ar trebui sa mi-o faca si in oras,la turatii mari,nu?
  3. am ajuns la 255-260. nu stiu daca mai duce sau nu,dar nici nu ma mai mananca in palma,fiind oarecum batranel. mi "s-a parut" oarecum atunci ca s-a schimbat ceva, suna altfel,am incetinit incat sa pot sa fac o oarecare diferenta si e ceea despre ce vorbeam. despre bujii,ma indoiesc sa fie,punand ngk-uri noi in primavara. n-as crede sa se uzeze chiar asa. n-as crede sa fie problema gen CDI,deorece sunt practic "simptome" de deficiente in alimentare.
  4. ceva asemanator am si eu,dar in conditii ceva diferite,la un zxr6 din 99. a mers perfect din martie pana acum. in urma cu vreo luna jumate,2 (irelevant) mi-a facut si mie chestia respectiva (gen sunetul de motor in V), nu depistam vreo diferenta in putere/modul in care trage, pe parcurs si-a revenit. eu presupusem ca ar fi ceva gen, infundat un cilindru. la drum lung nu prea am fost,acum 2 saptamani,am fost pana la Neamt sa-i fac itp-ul. pe drum, am fortat-o putin,sa vad cam care ar fi limitele. am ajuns la maxim cu ea,pe o portiune de drum liber, apoi a inceput iar chestia asta, un sunet de V doar ca de data asta incepea sa se simta si in putere,ca si cum ar ramane fara benzina. am lasat-o mai usurel,la fel pe parcurs si-a revenit. ziua urmatoare la intoarcere, la fel,fortand-o putin, se repeta povestea,doar ca de data asta,cand am ajuns la o intersectie,schimband inferioare,oprind, s-a oprit si motorul,comportandu-se exact ca atunci cand nu mai are benzina. impins la marginea drumului,dat de 2 ori la automat,se comporta ca si cum ar fi inecat. a 3-a oara a luat-o, la fel cu sunetul respectiv. oprit,lasat putin,pornit din nou,lasat sa meara pe liber 1 min,si-a revenit. de atunci,in oras, totul normal,pana duminica,cand iar plec pe un traseu putin mai "nervos", la fel mi s-a oprit,simptomatologia penei prostului. ce-i drept, nu am avut inca timp sa investighez problema, sa desfac sa vad,dar tind sa am impresia ca ar fi pompa, si nu da destul in sarcina. pt ca desi initial am zis ca o fi filtrul infundat si imi inunda,mi-l ineaca, cam iese din discutie in cazul unui mers mai sportiv. imi cer scuze de eventuala exprimare "ne-academica". ca tot nu am timp sa o desfac zilele astea,poate vad aici vreo idee
  5. nu's tocmai orl-ist,dar o luna e bine sa "shazi" blandut. gandeste-te ca acolo a fost produsa o "agresiune" asupra organismului, in momentul de fata fiind predispus inflamatiei/infectiilor, ceea ce nu va fi deloc placut, pt cateva zile de "placere", sa te mai chinui mai mult timp in primul rand,rolul "nasului" e sa filtreze aerul inspirat,sa-l incalzeasca,umidifice. in acest moment,el e setat pe vindecare, nu isi face treaba cum trebuie.cu motorul,aerul oricum va fi mai rece decat in mod normal,va intra mai fortat, functiile lui de "bariera" fiind diminuante. plus posibile sangerari,infectii
  6. nu ca as fi experimentatul lu' peste,dar apeland la logica, motorul asta nu e pt un mers sportiv,deci nu e supus unei uzuri mari. daca a facut 90k km, omul/oamenii aia,probabil s-au plimbat bine,implicit motorul A MERS. posibil sa iei o pocnitoare pt care proprietarul e in stare sa bage mana in foc ca are doar 30k km si care ba a cazut si a stat un sezon,ba diverse probleme. vorba unui prieten,pana la urma,e o loterie la motociclete,in functie de cum ti-e norocul. raspunzand la intrebarea ta,daca o motocicleta e ingrijita,folosita in parametri,etc, nu,nu mi se par multi acei km
  7. Thh_89

    BURSA LOCALA

    vand una bucata combinezon + geaca Hein Gerike marimea 54 ambele, la pret de nimic,motivul,vreau sa-mi iau altceva care sa se potriveasca cu culorile motorului,restul echipamentului . Pretul este fix,380 ron, NU vand geaca separat. geaca:proctectii Medium - umeri,spate,coate,antebrat combinezonul : protectii hard : umeri,coate,antebrat,genunchi. geaca prezinta urme usoare de uzura ,nu julita/zgariata. combinezonul purtat doar de 4-5 ori eventual schimb cu geaca, marime 52-54 , culori negru-gri-galben (diferite combinatii intre ele)
  8. Thh_89

    info R1 2003

    tin sa te contrazic. mi se pare foarte util sa ai la cunostiinta de unele probleme pe care fostul proprietar a omis sa le expuna. sau despre care nu stia, sau alte istorii. ca si in medicina,conteaza foarte mult cand te trezesti doam' fereste cu vreo problema si in modul asta ajungi sa le pui cap la cap. poate nu e tocmai cea mai "ok" solutie intrebatul pe forum,ideal ar fi fost sa stii dinainte ce si cum despre ea. si vorbesc din experienta omului patit, care abia dupa ce m-am trezit cu motocicleta,mai aflam despre ea cate ceva gen " aaaaa,da asta a fost a lui cutare? pai auzisem eu ca patise nush ce cu ea,etc samd". ai posibilitatea la fel ca si cu facebook-ul ,sa nu accesezi anumite subiecte. simplu,nu-mi place,nu intru. "internetu e mare",sunt subiecte pe gusturile tuturor. cheers!
  9. daca dispui de bani, ia-ti tot tacamul. dar cel mai practiv,avantajos,e combinezonul din 2 piese. apoi, se merita sa tii geaca pe tine,chiar si daca ti se pare ca mori de cald. cat despre armuri,parerile sunt impartite. in caz de "impact",pielea tot expusa e,se desprind protectiile,se deplaseaza etc. dupa experienta multora,sustin ideea ca geaca cu protectii e sfanta dar fiecare dupa posibilitati,dupa cum spuneam.
  10. varsta nu e tocmai un argument cum nu sunt nici numarul km pe masina. e absolut cu totul diferit. in afara de regulile de circulatie,nu e nimic asemanator. motocicleta se "piloteaza" nu se conduce.
  11. e cam prea maricel. pacat ca nu m-am nimerit eu sa-mi iau la un asa pret pe care-l lauzi ) . dar sincer,e prea mult pt tine. daca e sa o luam la modul serios,chiar si un 600 e mult,desi tot pe 600 am inceput si eu si multi altii. dar,desi vei fi cu multa stapanire de sine si pe cel de 600,e inutil sa tii un motor de 900,pe care ti-ai dori sa-l folosesti pe post de bicicleta. sunt facute sa se mearga cu ele...stai pe un f4..si fiabile..nici extrem de agresive
  12. in primul rand, parerea mea e ca trebuie sa te abtii pe cat posibil sa mergi in perioada asta. cunosc f multi motociclisti cu muuulti ani in spate,care deja sub 15gr,lasa motocicletele in garaj. nu din fitza sau mai stiu eu ce, nu cu rautate iti spun,dar e mare diferenta intre asfaltul cald si cel de acum.pierzi f usor aderenta. in rest,sa o stapanesti sanatos!
  13. Tocmai cand ma declaram plictisit,enervat sa mai citesc posturi cu "incepator,vreau R1,ce parere aveti?". Dap,monsterul de 600/620 cum afirma colegul de mai sus, este o alegere destul de smart. Nu este nici exagerat de mult,dar deloc putin pt a incepe,iti va oferi cam tot ceea ce ai nevoie pe o perioada mai lunga de timp,fata de una cu o cilindree mica,gen 125/250cc,fiind nevoit sa o dai mai departe repede. Referitor la ducati, nu am detinut,deci imi cer scuze "fanilor",dar in general din ce stiu si eu de la altii,e destul de costisitor de intretinut,piese relativ scumpe fata de japoneze. Dar aici mai depinde si de noroc si de capital si de multe altele. Echipament? Casca,masnusi geaca de piele cu protectii obligatoriu. Nu doar in caz de accident,cat si pt sanatatea ta in ansamblu.Eu personal nu am mers decat o singura data pe motocicleta fara cizme,si mi-a parut rau,o senzatie cat se poate de aiurea.Iti ofera mai multa sigurata,nu intra frigul,cat si inlaturi pericolul de a ti se agata ceva gen sireturi de schimbator. PS: comic modul in care ai ajuns "motociclist" Sa auzim de bine!
  14. Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu?
  15. Thh_89

    Intretinere moto

    nu sunt expertul lui peste..dar din multe discutii, cu altii mai batrani in ceea ce priveste injectie/carburatie pt inceput apropo de costuri : daca doamne fereste iti pica injectia,ai pus-o, o schimbi cap coada. pe cand,la carburatie dai jos,cureti,sincronizezi si dai bice. parerea mea iar uleiul,la ss gen F4,il schimbi la 5000km
×
×
  • Create New...