Sari la conținut

Thh_89

Membru
  • Număr conținut

    190
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    piranha_yo89

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi/Neamt
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki ZX6R

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki ZX4R, Honda CBR 600F2 , Kawasaki ZX6R

Thh_89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. nop. nu e totusi cam "departe" sa-mi pun probleme de genul? dupa cum spuneam,inca nu am dat nici rezervorul jos sa vad daca nu o fi chiar o chestie gen filtrul de benzina. oarecum problema e "proaspata" si nu mi-a permis timpul incat sa am unde ma duce cu el. deocamdata intreb informativ/ca idei. cat despre compresie,segmenti...n-ar trebui sa dea si vreun alt semn? nu e ca si cum nu ar avea putere,are trage,se duce,dar la o bucata de vreme,face chestia asta. si deja cand incetinesc,viteza mica,se opreste,dupa cum spuneam,exact ca atunci cand ramai fara benzina
  2. tocmai ce vin de la o "tura",din nou aceeasi chestie. in oras, 1-a,a 2-a,pana in 10-11k rpm, absolut totul bine,trage, a 3-a nu ai unde sa-i dai mai mult de 6-7k,cat o fi. am iesit putin in afara, ceva mai nervos,solicitat,un 160 cu a 4-a gen,intorc intr-un giratoriu,spre intoarcere,pare iar ca merge in 3 pistoane, decelerez,a 1-a,motorul moare. (ramane fara gaz). ii dau din nou la automat sa se umple camerele cu gaz,porneste,initial in 3,apoi in cca 1 min o ia in 4. fiind cu cativa prieteni,ajung la ideea ca nu ar da o bobina scanteie sau ceva de gen..nu prea are cum deoarece ar trebui sa faca in continuu chestia asta. bun,ca ar fi solicitata prea mult scanteia in ture mari,dar ar trebui sa mi-o faca si in oras,la turatii mari,nu?
  3. am ajuns la 255-260. nu stiu daca mai duce sau nu,dar nici nu ma mai mananca in palma,fiind oarecum batranel. mi "s-a parut" oarecum atunci ca s-a schimbat ceva, suna altfel,am incetinit incat sa pot sa fac o oarecare diferenta si e ceea despre ce vorbeam. despre bujii,ma indoiesc sa fie,punand ngk-uri noi in primavara. n-as crede sa se uzeze chiar asa. n-as crede sa fie problema gen CDI,deorece sunt practic "simptome" de deficiente in alimentare.
  4. ceva asemanator am si eu,dar in conditii ceva diferite,la un zxr6 din 99. a mers perfect din martie pana acum. in urma cu vreo luna jumate,2 (irelevant) mi-a facut si mie chestia respectiva (gen sunetul de motor in V), nu depistam vreo diferenta in putere/modul in care trage, pe parcurs si-a revenit. eu presupusem ca ar fi ceva gen, infundat un cilindru. la drum lung nu prea am fost,acum 2 saptamani,am fost pana la Neamt sa-i fac itp-ul. pe drum, am fortat-o putin,sa vad cam care ar fi limitele. am ajuns la maxim cu ea,pe o portiune de drum liber, apoi a inceput iar chestia asta, un sunet de V doar ca de data asta incepea sa se simta si in putere,ca si cum ar ramane fara benzina. am lasat-o mai usurel,la fel pe parcurs si-a revenit. ziua urmatoare la intoarcere, la fel,fortand-o putin, se repeta povestea,doar ca de data asta,cand am ajuns la o intersectie,schimband inferioare,oprind, s-a oprit si motorul,comportandu-se exact ca atunci cand nu mai are benzina. impins la marginea drumului,dat de 2 ori la automat,se comporta ca si cum ar fi inecat. a 3-a oara a luat-o, la fel cu sunetul respectiv. oprit,lasat putin,pornit din nou,lasat sa meara pe liber 1 min,si-a revenit. de atunci,in oras, totul normal,pana duminica,cand iar plec pe un traseu putin mai "nervos", la fel mi s-a oprit,simptomatologia penei prostului. ce-i drept, nu am avut inca timp sa investighez problema, sa desfac sa vad,dar tind sa am impresia ca ar fi pompa, si nu da destul in sarcina. pt ca desi initial am zis ca o fi filtrul infundat si imi inunda,mi-l ineaca, cam iese din discutie in cazul unui mers mai sportiv. imi cer scuze de eventuala exprimare "ne-academica". ca tot nu am timp sa o desfac zilele astea,poate vad aici vreo idee
  5. Thh_89

    BURSA LOCALA

    vand una bucata combinezon + geaca Hein Gerike marimea 54 ambele, la pret de nimic,motivul,vreau sa-mi iau altceva care sa se potriveasca cu culorile motorului,restul echipamentului . Pretul este fix,380 ron, NU vand geaca separat. geaca:proctectii Medium - umeri,spate,coate,antebrat combinezonul : protectii hard : umeri,coate,antebrat,genunchi. geaca prezinta urme usoare de uzura ,nu julita/zgariata. combinezonul purtat doar de 4-5 ori eventual schimb cu geaca, marime 52-54 , culori negru-gri-galben (diferite combinatii intre ele)
  6. Thh_89

    info R1 2003

    tin sa te contrazic. mi se pare foarte util sa ai la cunostiinta de unele probleme pe care fostul proprietar a omis sa le expuna. sau despre care nu stia, sau alte istorii. ca si in medicina,conteaza foarte mult cand te trezesti doam' fereste cu vreo problema si in modul asta ajungi sa le pui cap la cap. poate nu e tocmai cea mai "ok" solutie intrebatul pe forum,ideal ar fi fost sa stii dinainte ce si cum despre ea. si vorbesc din experienta omului patit, care abia dupa ce m-am trezit cu motocicleta,mai aflam despre ea cate ceva gen " aaaaa,da asta a fost a lui cutare? pai auzisem eu ca patise nush ce cu ea,etc samd". ai posibilitatea la fel ca si cu facebook-ul ,sa nu accesezi anumite subiecte. simplu,nu-mi place,nu intru. "internetu e mare",sunt subiecte pe gusturile tuturor. cheers!
  7. Doua chestii pe care nu le inteleg: daca ai mai citit 14 pagini in care aia mai vechi ar da pumni in cap la auzul ideilor de gen,ai mai si citit altele, ce crezi ca ti se va mai spune aici? nu aceleasi chestii? sau ca si mine,deja sunt plictisit sa vad posturi de gen "sunt incepator,vreau R1,ce parere aveti?" asta ar fi prima Si sa inteleg ca din toata povestirea aia cu R1 cu 200 pe langa masina si care a plecat ca un "bo$$" de la semafor, puse cap la cap,astea te fac sa "vibrezi" pt R1,nu?
  8. una e sa isi dea seama,alta e sa simta pe pielea lui ce inseamna o fractiune de secunda. din povesti,forumuri, chiar nu ai cum sti. nu degeaba spun ceilalti,nu degeaba vorbesc.cu atat mai mult cu cat omul,pare ca nici a se fi documentat la nivel minim despre motociclete,cat un sofer de taxi. so,constientizeaza si tu ca multi altii,ca una e sa o spui,una e sa o simti. MAAARE diferenta.
  9. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!

  10. Thh_89

    BURSA LOCALA

    Schimb geaca Heingerike + combinezon 1 bucata,protectii hard full cu telefon samsung galaxy s1. maripe 52=54 / 1.75 - de la 75-80 la 100kg. pt detalii, mail onofrei.pavel@gmail.com sau Y!M : piranha_yo89, tel :0742.264.048. om nacajit si binevoitor
  11. Thh_89

    BURSA LOCALA

    Schimb geaca Heingerike + combinezon 1 bucata,protectii hard full cu telefon samsung galaxy s1. maripe 52=54 / 1.75 - de la 75-80 la 100kg. pt detalii, mail onofrei.pavel@gmail.com sau Y!M : piranha_yo89, tel :0742.264.048. om nacajit si binevoitor
  12. Thh_89

    BURSA LOCALA

    Schimb geaca Heingerike + combinezon 1 bucata,protectii hard full cu telefon samsung galaxy s1. maripe 52=54 / 1.75 - de la 75-80 la 100kg. pt detalii, mail onofrei.pavel@gmail.com sau Y!M : piranha_yo89, tel :0742.264.048. om nacajit si binevoitor
  13. Thh_89

    BURSA LOCALA

    Schimb geaca Heingerike + combinezon 1 bucata,protectii hard full cu telefon samsung galaxy s1. maripe 52=54 / 1.75 - de la 75-80 la 100kg. pt detalii, mail onofrei.pavel@gmail.com sau Y!M : piranha_yo89, tel :0742.264.048. om nacajit si binevoitor
  14. Thh_89

    BURSA LOCALA

    Schimb geaca Heingerike + combinezon 1 bucata,protectii hard full cu telefon samsung galaxy s1. maripe 52=54 / 1.75 - de la 75-80 la 100kg. pt detalii, mail onofrei.pavel@gmail.com sau Y!M : piranha_yo89, tel :0742.264.048. om nacajit si binevoitor
×
×
  • Creează nouă...