Sari la conținut

ticolino

Super Membru
  • Număr conținut

    1.070
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buc
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    Yamaha XJ 600
  • Numar Moto
    B 54 JDZ

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Voshod, Dnepr, Yamaha XJ 600
  • Interests
    alea-alea

Vizitatori Recenți Profil

675 citiri profil

ticolino's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Prietene, mai traiesti ?

  2. Eu zic sa-l asculti pe ZIDU' . Poti sa mai incerci sa studiezi manualul, sa vezi unde e pinionul de a 4-a si ce s-ar fi putut intampla. Incearca si sa bagi intr-a 4-a, si cu ambreiajul tras (sau bujia scoasa) sa rotesti roata din spate cu urechea pe cutia de viteze. Evident, nu in mers . Alta solutie pe termen scurt, daca nu vrei sa desfaci din nou cutia ar fi sa nu folosesti a 4-a. Pentru oras nu cred ca ai neaparata nevoie.
  3. @draku: ai noroc, daca i-ai fi vazut la figura ar fi fost nevoiti sa te omoare Nemultumit de cum a iesit, am facut o versiune mai buna. Mai scurta, sa nu fie plictisitoare, muzica noua si sincronizata cu imaginile (cat de cat). Asa ca ascultati cu sunet! dEGLkVq-y4k
  4. Am reusit sa montez un filmulet cu tot drumul. Nu sunt extrem multumit de ce a iesit, e prima data cand fac asta, asa ca astept sfaturi si sugestii! http://youtube.com/watch?v=9gulJvGLzak
  5. @maniakz: din pacate ne-am hotarat tarziu (joi, vineri am plecat) @draku: exact asta a spus si moshulik, de la sud la nord @bikertibi: depinde, multi ar fi spus ca si cu XJ-ul e imposibil. Teoretic cred ca este posibil, dar depinde foarte mult de tine. Daca ai o tehnica foarte buna si portiunea rupta de pe transfagarasan ti se pare floare la ureche, se poate si transalpina. Incearca sa ajungi la Babele mai intai, drumul am auzit ca e mai usor decat Transalpina, deci ar fi un antrenament bun.
  6. Pt ATV e loc sigur, trecuse mai devreme un Cielo.
  7. Misiune indeplinita cu success! Poze si filmeaici. @jenifer: in Voineasa noi am stat la hotel. 30 de lei de persoana, cu baie in camera. Mai erau si o gramada de pensiuni. O harta foarte detaliata a Romaniei gasesti aici: http://maps.virtualromania.org/images/ro-4800px.jpg. La Voineasa ajungi facand stanga in dreptul localitatii Brezoi, de pe valea Oltului. Drumul Brezoi-Voineasa este foarte bun.
  8. XJ-urile s-au comportat foarte bine, garda la sol au suficienta, n-am lovit niciodata cu "scutul" de plastic, emotii am avut doar din cauza pietrelor mari, care miscau roata fata puternic stanga-dreapta, necesitand o forta foarte mare pentru a tine ghidonul drept (ma rog, suficient de drept cat sa nu ma arunce jos). Probabil ca aici ghidonul mai mare al enduroaielor ar fi facut viata mai usoara. Aderenta nu a cauzat in general probleme, o singura data am ramas blocat intr-o rampa abrupta, dar s-a rezolvat cu o pauza de (re)gandire. Per total, totul a mers foarte bine. E o zona superba si sper sa repet experienta intr-o buna zi. --- Mesaj completat în 29 Jul 2007 21:59 ------------- Si un filmulet, cu titlul de teaser. Restul mai incolo, cand ma prind cum sa editez/montez ora de material brut inregistrata. transalpina.07_07_28_13_27.00_agk.avi
  9. Pe la 8-8 si ceva ma si gandeam sa plecam din Voineasa. Ti-am lasat nr de tel pe PM. Pe al lui moshulik cred ca il afli usor, e mult mai popular decat mine . @alexxx: da, mergem cu xj-urile. De asta ne-am si gandit la planul B. Dar nu-mi fac probleme, unde intra meganul sau tico-ul intra si xj-ul (e un topic pe softpedia cu transalpina).
  10. De mult timp planuiam acest traseu impreuna cu moshulik, si in sfarsit dupa calcule laborioase a iesit urmatorul traseu: Vineri, 27 iulie, plecarea la ora 16:00 : Bucuresti-Pitesti-Valcea-Voineasa. ~4h Sambata, 28 iulie: Voineasa-Vidra-Pasul Urdele-Novaci-Bucuresti ~10h Sau planul B, daca ne speriem de transalpina: Petrosani-Defileul Jiului-Tg Jiu-Valcea-Bucuresti Daca mai doreste cineva sa ni se alature, e binevenit
  11. drumul e ok pana la tunelul de la vidraru, apoi devine foarte prost vreo 25-30km cat merge pe marginea (estica) a lacului, dar dupa lac, dupa ce iesi si din padure (cam de la semnul cu paraul capra) devine ok. pe partea cealalta, dinspre sibiu, drumul e mult mai bun.
  12. Aprinderile tranzistorizate "de dacie" sunt de mai multe feluri. Cea la care se referea Aleko e cea de care am avut si eu, "de Targu Mures". O cutiuta mica, rosie, cu un led si cu 3 fire. Este aprindere tranzistorizata, dar NU micsoreaza curentul prin platina. La mine a dat rezultate foarte bune, nu am avut niciodata probleme cu pornirea. Initial am avut in loc de bobina originala de nipru 2 bobine de dacie, cu cate o aprindere tranzistorizata pe fiecare. Mergea beton, scanteie babana, pornire impecabila iarna, dar consum de curent enorm (60W). Ai grija ce bobina pui, masoara-i rezistenta mai intai, ca sa vezi daca se "pupa" cu aprinderea. Cele de japoneze au si sub 1ohm, si se folosesc impreuna cu niste rezistente inseriate ca sa micsoreze curentul prin ele. O bobina de japoneza poate fi o solutie buna, dar trebuie gandita treaba. Cu carburatoarele, sunt iarasi de acord cu Aleko. 2xK68 sunt tot ce are niprul nevoie. Degeaba ii pui piese care mai de care, daca restul motorului e facut tot din topor, cu tolerante de ordinul milimetrilor.
  13. Topicul asta dedicat de ce nu-ti place? /index.php?showtopic=14860
  14. nu le era foarte frica, pentru ca stiau ca proprietarul are fereastra pe partea cealalta si nu are cum sa auda. pentru ca au obosit sau si-au dat seama ca nu pot fugi repede cu el sau s-au speriat de ceva/cineva
  15. totusi, o mica avertizare: tuburile de plastic nu sunt perfecte, la vacuum se "sug" si afecteaza citirea.
×
×
  • Creează nouă...