Sari la conținut

Balauru123

Membru
  • Număr conținut

    36
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    KTM 990
  • Numar Moto
    lipsa

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SV650 S, V-Strom 650

Balauru123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare tuturor, Din pacate ma despart dupa 2 sezoane de bestie, din motive personale. Daca stiti pe cineva interesat de asa ceva... /index.php?/topic/737665-ktm-990-adventure-abs-din-2009-de-vanzare/ Cand/daca am sa pot reveni la motoare, sincer un 990 va fi sus de tot pe lista de preferinte. Chiar am fost foarte multumit de vaca asta de la excursii mai lungi cu pasager, pana la distractie in oras . Asfalt uscat tuturor, am sa urmaresc in continuare topicul! Multumesc!
  2. Salut, Stiti cumva daca e in tara omul? As avea nevoie de centrat o roata cu spite de 21. Culmea cand intrebi de asa ceva la orice service isi fac cruce de zici ca au vazut o fantoma.
  3. Salut, Mersi de sfaturi, prima oara am sa trec printr-o reverificare a rotilor (apropo aveti vreo recomandare de service unde iti pot face evaluarea/rectificarea eventualelor probleme ok?) si daca e totul in regula am sa trec la cauciucuri.] Am vazut multa lume plangandu-se si de Pirelli-urile cu care vine din fabrica, unii au schimbat si mai multe cauciucuri...a inceput sa imi sune a loterie. Pe aici am vazut ceva asemanator cu ce am descris eu: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=930022 Ce am eu e mai ciudat, nu sunt vibratii in ghidon (nu pe lateral) ci e un "hopping" de vreo 2-3 cm, foarte ciudat. Nu exclud nici spatele din ecuatie, cine stie cum ar putea induce o miscare de genul asta. In rest se poate merge fara maini pe ghidon (nu ca as face asta ) si e perfect stabila. Catalin
  4. Salutare, Am sa va prezint si eu bestia, de care sunt foarte multumit. Am venit de la un V-Strom iar diferenta este foarte foarte mare. In bine tot...mai putin consumul, dar nu are sens sa fac nazuri, stiam in ce ma bag . E modelul 2009, are 40k km, fostul proprietar a avut grija de ea si a si investit in "extras". Eu i-am luat niste case-uri de la domnul Harea si un parbriz de touring, sunt destul de inalt incat sa ma enerveze "palmele" peste casca pe care le primeam cu cel standard la viteza. Timp sa fie de plimbare!!! Stiti pe cineva care poate sa verifice "profi" spitele la roti? Am un comportament ciudat pe la 50-55km/h, fata "topaie". E o miscare pe verticala ciudata, de amplitudine mica, iar ce am gasit pe net a fost "schimba cauciucul, si du roata la indreptat". Roata e echilibrata ok, suspensia e in stare perfecta, reglata bine, nu as vrea sa schimb cauciucul Heidenau K60 Scout (oamenii pe net se plang de acelasi comportament si cu Pirelli si altele)...pana cand nu verific daca spitele sunt bine reglate. Adaug si cateva poze:
  5. Salut, Fiindca sunt de acord ca e foarte greu sa gasesti pe cineva/un dealer unde sa poti incerca diverse modele ca sa poti lua o decizie in cunoștința de cauza, iti donez si eu motorul meu pentru o mica plimbare daca vrei. Un V-Strom 650 din 2004. E la iernat si prin Bucuresti e al naibii de alunecos acum insa vedem cum facem daca esti interesat. Citesc cu interes topicul fiindca sunt intr-o situatie similara cu tine, caut o schimbare, am in vedere mai multe modele (Vstrom 2011+ , TA de 700, Versys 1k, KTM 990) si visez la a incerca DL1000 2014, Yamaha Super Tenere, Multistrada 1200, KTM 1190 (pe care o consider cea mai buna aparitie din ultima vreme). De ce caut schimbarea? Fiindca vreau sa incerc si altceva, pana cand pot spune sigur ca am gasit ce imi trebuie. Nu am absolut nimic de reprosat motocicletei, nu mi-a facut nici o problema, e foarte confortabila (si am si o pasagera care o iubeste), e ok la commuting, la drumuri mai lungi nu ai nici o treaba, trage ok la depasiri (asta daca nu uiti ca ai un 650). Iar dupa parerea mea motorul este minunat, l-am avut si pe un SV650S si a fost unul din motivele pentru care am vrut V-Strom. Nu este extraordinar de puternica, mie mi se pare mai "top-heavy" decat un 1200GS 2013 (si in general la viteze foarte mici am senzatia ca da sa "cada" in curbe, insa e vorba probabil si de skill aici). Insa daca ai grija de ea, nu cred ca te va dezamagi, si in general cred ca pentru majoritatea oamenilor, fiarele dintre picioare (sau cele cu 4 roti in care merg) sunt peste ce pot ei ca indemanare. Unele pur si simplu iti dau senzatia de pricepere fiindca "te ajuta". Un sfat daca imi permiti, alege cu inima, mai ales la genul de suma de care discuti. Nu cred ca e ok sa dai bani multi pe ceva luat doar cu capul, sau dupa ce scrie pe hartie. La urma urmei, motociclismul nu e o necesitate (in general), e o placere (bine...pentru unii e un "statement" dar asta e alta discutie). Asa ca, ce daca e urata, nu vei observa asta cand mergi pe ea, si seara iti vei aminti senzatiile pe care le ai cand mergi, nu cat de frumos ti-a facut cu ochiul blonda de la semafor. Ca nota, motorul e de vanzare, insa daca vrei sa il vezi/incerci, nu ai nici o obligatie. Mai schimbam o vorba cu ocazia asta.
  6. Salut, Motorul albastru e al meu. Ma cunoaste lumea, repik cel mai bine fiindca am fost colegi de munca. E ok motorul, merge foarte bine. I-am schimbat uleiul chiar zilele trecute. Ne auzim la un telefon daca vrei sa o vezi (si nu m-ai contactat deja).
  7. Salut, In primul rand sper sa isi revina motociclistul si sa nu mai aiba parte de un asemenea eveniment niciodata. In al doilea rand sper sa invete ceva din ceea ce a patit...altceva decat prostii gen conservarii sunt idioti, nu se asigura etc etc.. Legal conteaza mai putin a cui e vina fiindca asta nu repara daune si nu vindeca oase. Sa ne certam cine avea dreptate iar nu are relevanta fiindca poti muri lejer cu dreptatea in mana...nu te ajuta. In al treilea rand ma intristeaza inconstienta unora dintre noi si lipsa de instinct de autoconservare si de conduita preventiva. Suna poate ciudat insa: 1. O masina nu face pur si simplu stanga. Inainte de asta franeaza cateva secunde timp in care ai timp sa observi stopurile ei si sa iti pui intrebari... 2. Semnal sau nu...in momentul in care mergi mai tare nici nu mai conteaza asa tare fiindca oricum nu ai timp sa franezi... Eu sunt mult mai obosit dupa un drum cu motorul decat dupa unul cu masina numai pentru simplul motiv ca in fiecare moment sunt mult mai atent si incerc sa ghicesc ce se poate intampla in trafic. Sa mergi pe principiul...am prioritate deci trebuie sa mi se acorde...e riscant la cata prostie e prezenta in general pe drumuri...sigur..poti face asta in momentul in care in momentul in care nu se intampla asa nu patesti mare lucru. Sa pariezi viata ta pe asta...nu stiu. Nu doresc nimanui asta insa sunt convins ca ceva mai multa atentie din partea ambilor ar fi dus la evitarea accidentului. Pe de alta parte lipsa de atentie pe sofer nu l-a dus in spital ca pe motociclist. Insanatosire grabnica si asfalt uscat!
  8. Salutare, A venit in sfarsit caldura asa ca de maine am si eu asigurare valabila si cred ca o sa ies sa dau o tura. Prima pe anul asta...ma mananca palmele deja. Sper sa reluam anul asta iesirile saptamanale la Biker's . Asfalt uscat tuturor si sa nu aveti parte de vreun eveniment neplacut anul asta .
  9. Salut, Ca tot vine iarna am zis sa investesc si eu in sanatatea motorului. So: schimbat ulei (Motorex 10 40), filtru , strans suruburi, inlocuit pe cele lipsa (vreo 12 la numar ) , schimbat rulmenti de jug ca incepuse sa faca precum o caruta, lipit si revopsit carena fata, inlocuit bec, lant curatat, aerisit frane, inlocuit o prostie la maner la ambreiaj (imi scapa acum numele). Suna si merge altcumva acum . Din pacate vremea e cam naspa insa sper sa mai prind cateva zile cu 20 de grade sa ma pot bucura in voie. Voi la iarna o tineti intr-un garaj? Si daca da faceti chestia cu umplut rezervor...adaugat nush ce aditiv? Ca eu ma gandeam doar sa ii scot bateria si sa o tin la scarbiciu Catalin P.S. A mai fost cineva pe la Bikers?
  10. Va doresc si eu distractie placuta. O sa fiu prin Buzau weekendul asta asa ca poate am noroc si va vad la intoarcere. Asfalt uscat si va doresc sa nu aveti evenimente neplacute!!! Mesaj completat Va doresc si eu distractie placuta. O sa fiu prin Buzau weekendul asta asa ca poate am noroc si va vad la intoarcere. Asfalt uscat si va doresc sa nu aveti evenimente neplacute!!!
  11. Salut, Am si eu niste suruburi lipsa si sunt curios de pe unde sa gasesc unele identice. E vorba de suruburile de sub codita, care tin plasticul ala negru fix, si de vreo doua in genul celor cu care sunt prinse scaritele. Aveti idee pe unde sa gasesc si de care sa caut? Thx. P.S. Sper ca duminica asta sa ajung si eu la Bikers. Felicitari dihania pentru motor. E cea mai frumoasa carenata, intr-adevar!!! Mai ales ca e aceeasi culoare cu a mea
  12. Salutare, Mie imi porneste peste 100. As zice 103-105. Am tot stat dupa el la stop sa ma uit de incepusera si taximetristii de langa mine sa se intrebe ce tot fac. Motorul mi-a ajuns pe la 106 cel mai mult in vara asta si am si eu acelasi model ca tine, 650S 2003. P.S. Sa il stapanesti sanatos. (motorul evident)
  13. P.S. Observati in linkul de pe wikipedia in poza a treia pe cineva cu geaca de piele si cu un rucsac shoei. Biker fara indoiala. Deci iata ca se poate si altii au mai facut asta
  14. Da daaaa, Prypiat. Sunt de acord. E si cu surprize cred. Unii se pot intoarce cu ceva in plus (o mana, un deget un...), cu ceva in minus...(30 de ani de viata) dar ar fi garantat o experienta de neuitat!. Am vazut o colectie de poze de pe-acolo si erau absolut superbe, nu glumesc. Cei carora le plac peisajele apocaliptice ar fi in largul lor.
  15. Mie imi place plasticul. E mai kinky. De fapt ma gandeam cum i-ar sta cu un pinten sau carene full . Dar mai intai trebuie sa ii repar nasul spart de ploaie . Macar acum poate sa faca cu ochiul din nou.
×
×
  • Creează nouă...