Sari la conținut

Daaaaan

Membru
  • Număr conținut

    292
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dan.magherusan

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Cluj-Napoca
  • Carnet moto din
    parti :)
  • Motocicleta
    WR400 (a.k.a. Zipper)
  • Numar Moto
    none. not now, not ever.
  • Club
    ?... Sambata, in general.

Daaaaan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. sarma peste manson nu e nici pe departe o solutie romaneasca...daca te uiti pe site-urile din state au pachetele cu 4 bucati de sarma si cleste, ambalate frumos, special ca sa ti le poti strange peste mansoane. tot la ei am vazut si un lipici special (parca Acerbis il face) pt pus sub mansoane...dar peste tot pe forumuri se recomanda sarma pusa pe capete...ca sa nu-ti infigi degetele in ea
  2. eu zic sa mergi pe un 14-50, daca nu vede asfalt niciodata. 13-52 e cam brutal, merge bine daca faci urcari multe si chestii de genul...
  3. eu pot doar sa spun ca WR400-ul meu nu e nici pe departe docil...ca incepator mi-e destul de greu sa invat pe ea. Am probat un RMZ250 si e vis pe langa...merge unde vreau eu, nu ma duce unde vrea ea Evident, depinde si de distributie, si etc. Concluzia e ca tre sa incerci macar 2-3 ca sa vezi cu care te descurci mai usor...pt mine cel putin, la 90kg, ar fi trebuit sa imi iau un 250 in 4 timpi pt primii 2-3 ani, si abia apoi sa trec la ceva mai mare.
  4. Daaaaan

    Util

    iti recomand cu incredere firma quick-image. ti-l taie in ce forma ai nevoie, si pt cateva beri ti-l si lipesc pe motor. au sediul pe emil isac, langa placintaria aia, fly pie sau cum se numeste
  5. daca bine vad eu, si esti membra, eu zic sa te limitezi la 125. 200 e un motor brutal, chiar extrem de brutal pe ce vrei tu sa faci. exc200 e un motor de mers la concurs. eu zic ca, mai ales daca zici ca nu vrei hard enduro, sa te orientezi inspre ceva in 4 timpi 125 sau 250. Soft-enduro cu power-valve-ul de la 2 timpi nu e tocmai amuzant )
  6. mai bine le las pt cineva care chiar are nevoie de ele...
  7. daca se potrivesc la ochelari SMITH sau FOX le iau eu
  8. Daaaaan

    Util

    Seth nu erau mai mult axati pe choppere si alte asemenea? Se descurca cu un WR400?...in sensul ca decat sa il faca dupa ureche, mai bine ma lipsesc. Nu zic ca e foarte complicat, de departe e mai greu la un chopper...doar ca daca nu il regleaza calumea e foarte usor sa ramai cu ea in apdure...si nu e amuzant deloc asta
  9. Daaaaan

    BURSA LOCALA

    Am vazut ca s-au mai postat anunturi auto aici, asa ca imi postez si eu "iubita" de vanzare (Poze - 4 pagini in urma) Unic proprietar, carte service cu toate reviziile facute la Audi, fabricatie 2004, 65,000 km, 102 CP (75 kW), 1600 cm?, euro4, benzina, inmatriculata. Functioneaza impecabil, nici o problema mecanica / electronica. Body-kit Rieger, jante Rial 18", evacuare Powerfull, CD-changer original, dublu-climatronic, subwoofer, ABS, geamuri electrice, oglinzi electrice, inchidere centralizata, alarma, , servo directie, antifurt, xenon, ESP, proiectoare ceata, geamuri cu folie omologata Ofer si bara fata + spate si toba originala... 9500 de iepuroi, repede...ca trece vara si nu apuc sa-mi iau jucaria noua...
  10. Daaaaan

    Util

    nimeni, nimic?
  11. Daaaaan

    Util

    Imi puteti recomanda pe cineva sa-mi faca o curatare completa si un reglaj CA LUMEA la carburator (Yamaha WR400 '98)? De cand i-am schimbat izolatia din toba (mai avea doar un smoc, care era si ala carbonizat), da rateuri mai mult ca inainte, si daca te-ai impotmolit cu ea in noroi, ai dat de dracu...cu pornirea la kick iti dai sufletul pana pleci...Si inainte pornea mai greu un pic...dar acuma deja exagereaza :|
  12. Daaaaan

    stie cineva

    eu zic sa nu te axezi pe tiganii, si sa cauti ep e-bay ce ai nevoie. le iei la super-pret de pe motoarele lor dezmemebrate, si shipping-ul nu cred sa te coste mai mult de 50$. eu mi-am luat de acolo gumele de ghidaj lant distributie cu 40$, si noi la yamaha in romania sunt 150 eur
  13. 1. are furca fata cam moale, cred ca trebuie schimbat cel putin uleiul din ea, si puse protectiile de cauciuc peste jambe eu iti recomand cu caldura sa faci revizia la furca si gresare / inlocuire rulmenti la roti, brat, linkage, etc, indiferent de starea lor la prima vedere. nu stii ce a facut cu ea fostul proprietar si cat de multa grija a avut sau nu 2. are joc in rulmenti la axul rotii spate. are cineva idee ce rulmenti imi trebuie si de unde sa-i iau? cauta la pivot works pe site pt motorul si anul tau, si o sa iti dea jos si codurile rulmentilor. te duci cu codurile alea la SKF, si ii au pe stoc. la acelasi pret cu pivot works, ai rulmenti SKF 4. am cam mult ulei in ea, si e cam lichid, cred ca baga un pic de benzina in ulei, da si un pic de fum, asta o sa merg sa-i iau o compresie dar nu e urgenta, porneste bine si trage f bine, asa ca probabil o sa mai las punctul asta pentru la iarna. de asemenea, iti recomand sa ii faci schimb ulei si filtre, sa stii sigur ca e ok din pct asta de vedere, ca ai facut-o cu manutza ta. te poate salva de o gramada de probleme, pe termen lung. 7. Si, pentru toate astea am nevoie de un manual de service, de care nu am gasit decit in germana (limba complet necunoscuta mie). Are cineva un manual in engleza? era un site, manuale de reparatie.ro sau asa ceva...vezi ca este sticky topic in "Service
×
×
  • Creează nouă...