Sari la conținut

tembelutzu

Membru
  • Număr conținut

    102
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    prima
  • Motocicleta
    NC750x

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda VT600, suzuki intruder
  • Interests
    Rock , moto, drumuri lungi

Vizitatori Recenți Profil

575 citiri profil

tembelutzu's Achievements

  1. Am inteles,multumesc. Nu la pinionul de lant m-am gantit,ci la asta, am crezut ca e un suport ce sustine discul si mai raceste si el sa nu transmita la roata caldura. Deci e discul ABS, ok
  2. Discul sau acel suport cu nr 6 nu stiu cum sa-l numesc ma gandesc ca au fost afectate
  3. asa cred si eu Roata e aliniata corect, am reverificat. Curatand pistonul am observat miscarea asta a etrierului (la rotirea rotii) si putin infranata (f putin) fara etrier se misca mai usor. Azi mi s-a parut ca nu e asa inins tanand cont ca am venit la munca prin traficul din Bucuresti am putut sa tin mana 2-3 secunde pe disc, pe fata e rece, dar da, e mai mare si racit mai mult ca e in fata. As vrea cand are cineva timp sa puna motorul pe cricul central si sa observe daca se misca la fel etrieul. Va multumesc mult pentru tot prijinul vostru, tin cont de fiecare parere da asta era acum ceva timp, cand mi l-am luat eram mai speriat :} Intre timp am renuntat
  4. Salutare, Atasez un filmulet cu etrierul spate de la o honda nc750x care la rulare vad ca se misca asa cum reiese din filmulet si mie nu prea mi se pare ok. Ce parere aveti, nu e normal, nu? Mi se pare ca am strambat discul. Recunosc ca la vreo 2 plecari am uitat un blocator de disc atasat pe el ☹ Mi se pare ca e frecare si ca se cam incalzeste fara sa franez, nu f mult, pot tine o secunda mana pe el la 10 km de mers. Ce sfat imi dati si daca imi recomanda cineva un service serios sa facem o treaba buna si la un pret corect. Multumesc
  5. Ok. Merci mult de tot. Macar asta e nemtesc
  6. Salutare, Va rog putin ajutor Am o Honda NC 750x 20176, as vrea sa-i schimb antigelul si mi-am prins urechile. In manual zice asa "High quality ethylene glycol antifreeze containing silicate-free corrosion inhibitors". Am gasit asa ceva dar facut pe la Valcea, totusi sunt un pic sceptic cu privire ca calitatea produsului. In motor acum e de culoarea albastra. Ce am cumparat ca sa schimb a venit de culoarea roz (cel de la Valcea). Citind pe net sunt tot mai nelamurit. M-am gandit la Antigel fara silicati 1L, Castrol Radicool SF Norma specifica: G12 (rosu). Antigel cu silicati Castrol Radicool NF, Albastru, 1L are silicati si contrazice ceea e este in manual (eu am acul albastru asa am luat motorul de la neamt, nu stiu ce neam de antigel este) Ce am mai gasit albasru scrie monoetilen glicol cu etilenglicol (e acceasi chestie ca nu ma pricep)? Daca puteti sa ma lamuriti si pe mine, sau sa imi recomandati un antigel la un pret de bun simt dar sa fie si ok ca si calitate va sunt recunoscator. Multumesc
  7. La multi ani, merci tare mult! Bafta si tie si multi km! Si eu sunt tare incantat de motor, abia astept sa termin cu actele. P.S. Ieri am descoperit ca are H.I.S.S. habar nu aveam :)) https://world.honda.com/tech-views/motor/hiss/impression/
  8. Ca multi dintre noi, nu-l stiam pe Marcel, doar din ce am citit pe forumul asta, asa ca intr-o zi in care am avut si foarte mult noroc, l-am sunat pe Marcel sa vedem ce si cum. In alte doua zile transferam banii in contul lui, iar cu putina rabdare a venit si ziua in care a sosit acasa motorelul mult asteptat . Dupa aceasta experienta pot spune ca Marcel e foarte serios, de incredere, rabdator (l-am zapacit cu miliardele mele de intrebari), plus ca vine la pachet cu sfaturi, super profesionist (cu mare grija la marfa ta) si cu un suflet mare (negociaza in avantajul tau - contrar gurilor rele).. Recomand si ii doresc sa aiba parte numai de oameni super ok de ambele parti Multumesc mult Marcel, sper sa colaboram si data viitoare!
  9. e super ok si-ti multumesc, cand prind timp liber si reusesc sa umblu revin cu detalii » Post actualizat in 11 Apr 2018 05:04 Am umblat la releu, am verificat siguranta, am mai miscat de fire sa vad daca sunt conectate ok....am tot dat on/off de mai multe ori si apasat in mod repetat butonul de pornire in ideea ca poate e ceva mizerie/umezeala pe acolo dupa ceva luni de stat in garaj si cand ma pregateam sa pun husa pe el am zis sa mai incerc o data...si surpriza : A pornit...si porneste fara probleme am testat-o si de dimineata. Din lipsa de timp si fiind f tarziu n-am desfacut blocul de comenzi, cred ca de acolo e problema. Multumesc mult de ajutor! Plimbari frumoase si o vara plina de drumuri faine!...abia astept sa ies si eu
  10. ​Scuze, da, am uitat sa specific ca am lumina, claxon, etc doar ca nu se misca nimic la automat, nici un carr, nici un sunet nimic ca si cum e pe off butonul Deci incep cu blocul de comenzi (asta e mai simpla) restul trebuie sa ma uit cum se face Merci
  11. Salutare! Ieri am incercat sa resuscitez si eu mobra mea dupa o hibernare de cateva luni fara baterie pe ea ( un shadow 600 din 95). Dupa incaracarea bateriei corespunzator si montarea pe motor am incercat sa dau la automat si nimic. Nici un sunet. Bateria e ok, am verificat sigurantele, suflat cu aer pe la butonul de pornire si cel cu on/off si nimic. Cu ce sa incep? Vreau sa precizez ca am mai patit asa dupa vreo doua spalari la spalatorie, dar in 5 minute si-a revenit si a pornit. Acum n-am reusit deloc s-o pornesc decat impinsa, dar la automat nu misca nimic. Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat va sunt tare recunoscator
  12. CONCURENTUL NR 13 1.Transalpina - 17 August 2011 2.Transfagarasan - 12 Aug 2011 3.Transalpina - 11 Nov 2010 Bafta tuturor!
  13. inca unul saptamana asta...cam trist ce se intampla....
  14. Nu sunt polemici, sunt pareri. Din fiecare chestie inveti cate ceva. Eu mi-am gasit raspunsurile la intrebari si va multumesc pentru ajutor. Daca vreti sa dezvoltati subiectul n-am nimic impotriva.
×
×
  • Creează nouă...