Jump to content

tembelutzu

Membru
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

About tembelutzu

  • Rank
    nokturnal

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    prima
  • Motocicleta
    HONDA VT 600
  • Numar Moto
    07 SYD

Profile Fields

  • Interests
    Rock & moto

Recent Profile Visitors

321 profile views
  1. Ok. Merci mult de tot. Macar asta e nemtesc
  2. Salutare, Va rog putin ajutor Am o Honda NC 750x 20176, as vrea sa-i schimb antigelul si mi-am prins urechile. In manual zice asa "High quality ethylene glycol antifreeze containing silicate-free corrosion inhibitors". Am gasit asa ceva dar facut pe la Valcea, totusi sunt un pic sceptic cu privire ca calitatea produsului. In motor acum e de culoarea albastra. Ce am cumparat ca sa schimb a venit de culoarea roz (cel de la Valcea). Citind pe net sunt tot mai nelamurit. M-am gandit la Antigel fara silicati 1L, Castrol Radicool SF Norma specifica: G12 (rosu). Antigel cu silicati Castrol Radicool NF, Albastru, 1L are silicati si contrazice ceea e este in manual (eu am acul albastru asa am luat motorul de la neamt, nu stiu ce neam de antigel este) Ce am mai gasit albasru scrie monoetilen glicol cu etilenglicol (e acceasi chestie ca nu ma pricep)? Daca puteti sa ma lamuriti si pe mine, sau sa imi recomandati un antigel la un pret de bun simt dar sa fie si ok ca si calitate va sunt recunoscator. Multumesc
  3. De vanzare Honda Shadow PC21 600cm³ pe numele sau de SID, an 1995, 85.000 km, cu multe povesti din multe locuri frumoase. Am intretinut motocicleta, a fost tinuta in garaj, porneste usor si functioneaza perfect. - chit de lant nou (e schimbat in urma cu vreo 4000 km), - am schimabat si simeringurile si uleiul la furca. - filtru de aer este K&N cu intretinere, nu din hartie, ci modelul care se curata. - ITP valabil pana in toamna 2020. - 0 km la ulei Motul 5100 Easter + filtru Champion pentru noul sezon inca neschimbat, il schimb curand sau iti dau bidoanele pregatite. - Sisybar, suport bagaj spate + suporti laterali pentru gentile din piele+ geanta montata pe furca - priza 12V telefon/gps. - far cu Philips Xtreme Vision Moto 130% - sunetul tobelor este foarte fain. In pret intra si un stand de ridicat motorul pentru curatat lant, schimb ulei, etc. La 33.000km am schimbat tot ambreiajul (discuri zimtate, placile de frictiune si arcurile), cablurile de acceleratie si de ambreiaj, nu stiu daca era necesar, dar asa am considerat atunci. Anvelope DOT 2014-2015 Motor inmatriculat in Bucuresti, fiscalul pe loc, se poate vedea in sector 3. PRET 2200 Euro tel: 0744 992 458
  4. La multi ani, merci tare mult! Bafta si tie si multi km! Si eu sunt tare incantat de motor, abia astept sa termin cu actele. P.S. Ieri am descoperit ca are H.I.S.S. habar nu aveam :)) https://world.honda.com/tech-views/motor/hiss/impression/
  5. Ca multi dintre noi, nu-l stiam pe Marcel, doar din ce am citit pe forumul asta, asa ca intr-o zi in care am avut si foarte mult noroc, l-am sunat pe Marcel sa vedem ce si cum. In alte doua zile transferam banii in contul lui, iar cu putina rabdare a venit si ziua in care a sosit acasa motorelul mult asteptat . Dupa aceasta experienta pot spune ca Marcel e foarte serios, de incredere, rabdator (l-am zapacit cu miliardele mele de intrebari), plus ca vine la pachet cu sfaturi, super profesionist (cu mare grija la marfa ta) si cu un suflet mare (negociaza in avantajul tau - contrar gurilor rele).. Recomand si ii doresc sa aiba parte numai de oameni super ok de ambele parti Multumesc mult Marcel, sper sa colaboram si data viitoare!
  6. e super ok si-ti multumesc, cand prind timp liber si reusesc sa umblu revin cu detalii » Post actualizat in 11 Apr 2018 05:04 Am umblat la releu, am verificat siguranta, am mai miscat de fire sa vad daca sunt conectate ok....am tot dat on/off de mai multe ori si apasat in mod repetat butonul de pornire in ideea ca poate e ceva mizerie/umezeala pe acolo dupa ceva luni de stat in garaj si cand ma pregateam sa pun husa pe el am zis sa mai incerc o data...si surpriza : A pornit...si porneste fara probleme am testat-o si de dimineata. Din lipsa de timp si fiind f tarziu n-am desfacut blocul de comenzi, cred ca de acolo e problema. Multumesc mult de ajutor! Plimbari frumoase si o vara plina de drumuri faine!...abia astept sa ies si eu
  7. ​Scuze, da, am uitat sa specific ca am lumina, claxon, etc doar ca nu se misca nimic la automat, nici un carr, nici un sunet nimic ca si cum e pe off butonul Deci incep cu blocul de comenzi (asta e mai simpla) restul trebuie sa ma uit cum se face Merci
  8. Salutare! Ieri am incercat sa resuscitez si eu mobra mea dupa o hibernare de cateva luni fara baterie pe ea ( un shadow 600 din 95). Dupa incaracarea bateriei corespunzator si montarea pe motor am incercat sa dau la automat si nimic. Nici un sunet. Bateria e ok, am verificat sigurantele, suflat cu aer pe la butonul de pornire si cel cu on/off si nimic. Cu ce sa incep? Vreau sa precizez ca am mai patit asa dupa vreo doua spalari la spalatorie, dar in 5 minute si-a revenit si a pornit. Acum n-am reusit deloc s-o pornesc decat impinsa, dar la automat nu misca nimic. Daca poate sa ma ajute cineva cu un sfat va sunt tare recunoscator
  9. CONCURENTUL NR 13 1.Transalpina - 17 August 2011 2.Transfagarasan - 12 Aug 2011 3.Transalpina - 11 Nov 2010 Bafta tuturor!
  10. inca unul saptamana asta...cam trist ce se intampla....
  11. Nu sunt polemici, sunt pareri. Din fiecare chestie inveti cate ceva. Eu mi-am gasit raspunsurile la intrebari si va multumesc pentru ajutor. Daca vreti sa dezvoltati subiectul n-am nimic impotriva.
  12. de la apa nu ai ce sa patesti, doar sa oxideze priza si sa nu mai faca contact bine. Poate sa ploua cu galeata si poti sa-ti bagi degetele in priza, tot nimic:)
  13. Cu 7A s-ar putea sa pice la un consumator mai "de forta" sa-i zic, de exemplu o pompa electrica de umflat roti. Dar pt telefon, GPS, o lampa n-ai probleme Masurand bateria am vazut ca am 12.3V, posibil sa-si dea curand sfarsitul bateria mea, deci avantaj cum zicea Dan, s-o fac si eu pe direct ca nu se stie, asa iei curent de la orice "umblatoare" cu 12V Nu sunt chiar 30 euro prizele moto, eu astept comanda la louis cod 10032936, cu 13 euroi. Bine daca vrei o priza estetica un KURYAKYN la vreo 70$ intr-adevar faina, dar...scump doamna,scump:)
  14. ) buna asta. Nu, mi-e teama de tensiune pe fir si vreun scurt ...stiu ca stau linistit cand am scos cheia din contact:).
  15. deci in concluzie cel mai simplu e sa leg direct la baterie cu siguranta pe +, doar ca ma temeam sa fie mereu priza in tensiune cu toate ca e siguranta aia de protectie, n-am ce sa patesc,nu?. o sa ma uit sa vad de unde pot sa iau un releu ca si ideea pe contact imi place (nici nu stiu cum arata si cat costa, imi zicea un prieten ca sunt unele care intra pe locul de siguranta), dar cum zici dezavantaj la incarcare. multumesc mult pentru sfaturi
×
×
  • Create New...