Sari la conținut

WickedAssHell

Membru
  • Număr conținut

    395
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    wickedasshell

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Italia
  • Carnet moto din
    20/10/2009
  • Motocicleta
    Honda Hornet 600 cc 2002 Edition
  • Club
    Singur Pe Strada

Informații profil

  • Motociclete detinute
    One Love: Honda Hornet 600 cc 2002 Edition

WickedAssHell's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. @Nationalistul Ai dreptate,si un banal burnout poate fi riscant... Insa din ce se vede in reportaj poate ca wheelie-ul ala scurt la 1.17 nu-si avea rostul mai ales ca erau si ceva oameni pe acolo. Cat despre tambalau...se intampla si la case mai mari,asta e spiritul :
  2. Alte detalii : http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/alte-doua-familii-isi-plang-baietii-morti-in-accidentul-de-la-cursa-ilegala-de-motociclete-starea-ranitilor-este-critica.html http://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/tanarul-ucis-la-o-cursa-ilegala-de-motociclete-inmormantat-intrebarea-de-pe-buzele-prietenilor-care-dintre-noi-urmeza.html @ Trotinel Te-am promovat azi un pic,daca te uiti la statistici ar trebui sa ai ceva vizionari mai ales din Germania si Italia,insa in zilele urmatoare ar trebui sa fie si din alte tari. Cu toate astea nu ma asteptam sa "apari " si la ProTV ))
  3. Deja ai un dislike...ce oameni rai
  4. E ciudat totusi ca sunt atat de putine detalii in presa.
  5. http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Stiri/ACCIDENT+GHERMANESTI+CURSA+ILEGALA+MOTOCICLETE+MORTI+RANITI
  6. Sursa este dealer-ul unde am probat motocicleta asta acum 2 zile.Daca el mi-a dat informatii gresite,atunci imi pare rau.
  7. Parerea mea este ca motocicleta asta poate fi un touring de excelenta tinand cont ca este capabila si de un soft offroad.Cred ca asta e nisa ei pe piata,si de aceea nici nu se vrea un raspuns la modelele din clasa maxi Eu as fi punctat pe un pret de lansare in jur de 11200-11500 euro...asta mi se pare pretul corect Totul insa depinde de strategia Suzuki...daca nu va prinde la public,sunt sigur ca pretul va scadea.Insa era mai bine daca rupeau gura targului de la bun inceput ...
  8. 5690 euro - varianta simpla,500 in plus pentru cea cu abs.Pretul de lansare evident
  9. Da,m-am dat cu ea astazi dimineata. Din pacate proba standard...in jur de 15-20 de minute aproximativ.Nu as putea spune multe lucruri insa mie mi-a lasat o impresie pozitiva,avand in vedere ca experienta mea se rezuma pe Hornet-ul meu si MT-09 probat anul trecut...motocicleta un pic cam agresiva pentru skill-ul meu actual. Pot sa zic ca am coborat cu zambetul pe buze,si mi-ar placea in momentul de fata sa fie motocicleta care sa inlocuiasa batrana mea viespe.Evident e cu totul alta pozitie de condus...tinand cont ca este o motocicleta inalta,dar probabil cred ca m-as obisnui in cele din urma.O pozitie ciudata si a genunchilor,tinand cont ca sunt cam pirpiriu si rezervorul este destul de larg in cazul acestei motociclete. La 1.75 cm ai mei nu reusesc sa pun piciorul complet in pamant...ating doar cu varfurile,lucru care ar putea fi o problema.Insa seaua in dotare era cea standard,se poate avea ca optional si una mai joasa cu 3 cm. Parbrizul era cel in varianta touring,din punct de vedere estetic nu chiar pe placul meu.Din punct de vedere functional pe la 135 de km/h am simtit cateva mici turbulente,si ma refer la aerul ce trece deasupra castii.Pieptul si fata complet protejate. Motorul este foarte reusit din punctul meu de vedere,cei 100 de CP si cuplul de care dispune cred ca sunt o reteta perfecta,si este mai mult decat suficient pentru a te distra pe strada in conditii de siguranta.Un pic efect de ON/OFF in prima si a doua treapta de viteza,vibratii in ghidon/scarisoare nu am notat...insa cum am spus viteza maxima pe care am atins-o a fost de 135 km Nu stiu..dar avand in vedere ca are di serie abs,traction control si slipper clutch...mie mi se pare o motocicleta care ar putea ierta chiar si greselile unui incepator. Nu am simtit interventia ABS-ului,insa frana fata este puternica dar si modulabila in acelasi timp.Cea spate,isi face mai putin simtita prezenta. Nu ma pot exprima in privinta suspensiilor. In opinia mea este o motocicleta reusita,care nu vrea neaparat sa intre in concurenta cu modelele din clasa maxi.Cum am mai spus totul depinde de discount-ul oferit de cei de la Suzuki,daca vor sa aiba succes cu acest model.
  10. La 12000 mii de km Garantie extinsa pana la 4 ani (+200 euro) Un pret onest mi se pare 11k pentru varianta simpla."Cea touring"(3L) costa 13.590 Euro in momentul de fata.Evident ma refer la pretul de lansare,nu am intrebat care ar fi discount-ul in cazul achizitiei motocicletei si a eventualelor accesorii Africa Twin ar putea fi va fi disponibila din 2015 din cate am inteles de la dealer. Modelul Transalp cat si platforma Hornet,vor fi scoase din productie TC este decuplabil.ABS-ul in schimb nu Parerea mea este ca au iesit cam tarziu din pacate cu aceasta motocicleta.Doar un pret corect poate face diferenta in materie de vanzari in momentul de fata.Asta ar trebui sa inteleaga Suzuki si sa iasa din buncarul in care sau ascuns din cauza crizei pentru ca altfel vor pierde tot mai mult teren in fata europenilor cat si a concurentilor directi din Japonia Cateva poze de astazi + 3L :
  11. Serios?Ai si ceva dovezi ca ambele motociclete ar fi ale lui?Sau doar te afli in treaba?
  12. Bai esti prost? Dute frate si fa-ti un control oftalmologic... @O_Stefan Am dat reply in acelasi timp cu tine ...
  13. Pai care sa fie concluzia de tras? In 2010 au colaborat cu italienii pentru platforma Hornet,in acest fel a aparut in 2011 "new" CB600F/CBR600F. Au studiat piata in astia 2 ani de cand au fost lansate aceste modele,nu prea au avut succes cu ele din cauza crizei financiare si din cauza faptului ca nu au venit decat cu un restyle fata de Hornet-ul precedent...acum au bagat un motor cu 50 cc+ dar cu mai putini cai insa care dupa spusele lor ar trebui sa aiba mai mult cuplu in turele joase-medii,ca asta era slabiciunea cea mai grava a hornet-ului in realitate si se stia de la inceput ...au bagat un bord "nou",un cadru de otel in loc de aluminiu,o furca veche,sau jucat un pic cu culorile...gata.Avem motocicleta noua ,care foloseste aceasi baza ca modelul precedent,insa este mult mai economica. Asa ne raman mai multi bani... Nu ca as avea ceva cu Honda...pana la urma detin una Oricum toate miscarile de marketing ce le fac ei...au studiat mult asta,deci mai mult ca sigur le considera decizii inteligente. Sincer nu stiu,insa cel putin in Italia iti pot confirma ca Hornet si CBR600F au disparut din catalog.Din cate am inteles la fel si in Germania.Poate ca nu inseamna inlocuirea lor,insa modelele din 2011 erau produse in fabrica din Italia.Poate ca acum doar au lichidat stocul ramas,si le vor produce in alta parte.E suficient sa nu mai fie importate oficial...si gata,"au disparut de pe piata"
  14. Nocturnus,vezi citatul pus de mine mai sus,explica foarte bine filozofia japonezilor.Motocicletele astea enduro/adventure se adreseaza unei anumite categorii de motociclisti... Method a dat exemple concrete. Sportivele japoneze au scazut ca popularitate deoarece cu mici exceptii,nu prea au mai scos nimic nou.Aceeasi ciorba reincalzita la nesfarsit....de ani de zile.Nimic revolutionar,e clar ca clientul pana la urma se satura si se orienteaza spre altceva. Uite un exemplu...Bmw S1000RR.De ce e un model de succes?Ca nu e accesibila oricui e alta treaba. Ia sa vina si japonezii cu o sportiva de genul,in clasa medie,cu un pret decent...s-ar vinde ca painea calda.
×
×
  • Creează nouă...