Sari la conținut

angus2kro

Membru
  • Număr conținut

    44
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1992
  • Motocicleta
    Intruder M800, IJ 56, BMW K75C
  • Numar Moto
    11 TM JCH
  • Club
    IOCR

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Carpati Super, Minsk 125, IJ4 350, Intruder M800, MZ ES 175, IJ 56, Virago XV535, BMW K75C

Vizitatori Recenți Profil

419 citiri profil

angus2kro's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare! As vrea eu aripa. Se poate o foto mai in detaliu? Merci
  2. Recunosc ca nu e scrambler 100%, de aceea am denumit topicul - brat / scrambler. Ar fi fost fain cu o evacuare ridicata, dar nu am gasit pe nimeni in TM dispus sa-mi faca tevaria (cei cu care am vorbit lucrau numai cu D>50mm si numai pentru auto). Am mai "incercat" in photoshop o varianta de compromis, dar nu m-a convins. In plus, intentionez sa-i pun cob-uri din cutii de munitie. Din experienta celor cateva sute de km de off-road din vara aceasta: o problema este crashbar-ul prea jos cand merg prin fagasele pe drumurile forestiere si necesitatea unui scut pentru motor.
  3. Multam fain pentru aprecieri! Initial preconizam un cafe racer, rat sau boober. M-am orientat catre scrambler dupa ce am avut o discutie cu amicul meu #255b. Citez: "Ce-mi place - robust,cutia schimba ca la masina, nu o sa intalnesti tu japoneze sa schimbe asa, veac... Merge ca o masina (doar e motor de masina la urma urmei ..) si foarte mult imi place cum muleaza si pe teren accidentat. Am avut honda transalp 600 - 3 bucati, aprilia pegaso,aprilia tuareg wind si aprilia etx 125, pentru o perioada scurta si un yamaha xt 600 si kawasaki klx 650 - NU se compara nici una! Atat doar ca puteai sari cu ele, cu bmw-ul nici o sansa si daca reuseai era deja terminat, copia incredibil terenul accidentat. Daca ai mers cu mercedes cobra vreodata pe drum de tara nu mai are rost sa insir, din punctul asta de vedere e identic. Singurul enduro de care am fost multumit (numai) din acest punct de vedere a fost suzuki dr 650, ala muleaza mult mai bine, dar parca fata e totusi un pic mai rigida fata de bmw, probabil bmw-ul fiind un strung pe roti... Consuma acceptabil, are cuplu, de-i bine pus la punct te poti avanta departe. De obicei duk multi km, sute de mi... Ce nu-mi place - ciclistica - e un strung pe roti, merge ca un strung pe roti, gume mult prea inguste pentru greutatea sa,centrul de greutate cam sus - trebuie sa dai bine cu genunchiul in bou daca vrei sa-l mai apleci un pic, altfel nu te baga in seama - intra in curba de-a dreptu', ca moskwiciu'... Nu-mi place electronia, ca-i multa si se cam fuck senzorii prin el.. nu-mi place ca are 2 butoane de semnalizare (chiar 3 ..) unul pe o parte,1/2 pe cealalta..." De pe AliExpress. Intentionez sa-i pun o grila ca la semnalizari si stop, dar deocamdata nu am gasit masura potrivita.
  4. Dupa 10 ani de circulat exclusiv pe asfalt calare pe cruiser, am hotarat sa reincerc ceva off-road. Avand experienta reconditionarii unui IJ 56, a unui MZ ES 175 si a unui Minsk, m-am orientat spre un BMW K75 din 1985 cu intentia de a-l modifica in scrambler. Proiectul l-am demarat in decembrie 2015 si motorul a fost gata in proportie de 90% in iulie 2016, cand am dat cateva ture. Din lipsa de timp, am suspendat proiectul pana in vara aceasta, cand am facut finisajele. Partea cea mai dificila a fost inlocuirea bordului cu un vitezometru Motogadget, deoarece a trebuit sa fac modificari si adaptari la instalatia electrica. Am reusit sa fac si un circuit de adaptare a senzorului de viteza original BMW, pentru a functiona cu vitezometrul (care a venit cu propriul senzor). Fierul a fost sablat si vopsit electrostatic de #Giz, iar saua a fost facuta de #moto_dan. La cadru nu am facut modificari, iar "codita" a fost lasata pentru transportul cortului/izoprenului sau in eventualitatea unui topcase (dintr-o cutie de munitie). Rezervorul l-am schimbat cu unul de K100 pentru ca arata mai fioros si i-am crescut autonomia. Da, stiu, ghidonul nu arata bine. Este de la un K100RT si l-am lasat deocamdata pana gasesc ceva mai bun, deoarece este foarte comod la mersul "in scarite" (ajung foarte bine la el fara sa stau aplecat). De pe Louis am achizitionat: far, stop, aparatori, burdufuri furca, vitezometru, claxoane, toba esapament. De pe Aliexpress am achizitionat: semnalizari, suporti semnalizari, martorii de bord, furtunuri frana, carshpad-uri, embleme rezervor, banda termica, mansoane, vas expansiune, proiectoare. Va prezit cateva foto: Istoricul reconditionarii (foto) il puteti gasi aici: https://goo.gl/photos/a2ge29B63iT6NS8T8 Cateva foto si video cu iesirile off-road de vara aceasta le gasiti la: https://goo.gl/photos/EFXp4c3gS6g9tYNY6 https://goo.gl/photos/PBRS2x9KUZcDFQbM7 https://goo.gl/photos/CJNYA88wMdzsz9j69 Next project: GS500 Scrambler (1994)
  5. Salutare, caut coturi de evacuare de IJ56/Planeta, neindoite.
  6. LOL. E interesata supozitia ta, insa cred ca ti-a scapat din ipoteza postarea mea anteriora: "Am cumparat de curand un K75C din 1986 cu intentia de a-l modifica intr-un scrambler...". In aceasta situatie e normal sa caut "nod in papura". Nu vreau sa ma aleg cu o motocicleta recoditionata ok d.p.d.v. estetic, dar nefunctionala.
  7. Salutare. Am cumparat de curand un K75C din 1986 cu intentia de a-l modifica intr-un scrambler, insa nu m-am informat suficient asupra "hibelor" aceste serii. Prin urmare am muscat-o. Care este problema - cu motocicleta bagata in viteza, daca invart de roata am un joc de aprox 10 cm (masurat pe circumferinta rotii). Am crezut ca e dus cardanul insa l-am desfacut si e relativ ok. Am observat ca jocul provine din cutia de viteze. Am facut doua foto in care se poate vedea cat se invarte in gol axul care iasa din cutie. Momentan nu pot sa ma apuc sa desfac cutia de viteze, asa ca va rog sa va dati cu parerea, cat de grav este, cam ce ar fi problema si eventuale solutii. Multam fain.
  8. Salutare, am gasit (pe un site de anunturi) o motocicleta de vanzare, adusa din Italia si neinmatriculata in RO. Problema este ca "propietarul" are doar Certificato di Proprieta si TARGA anulata pentru export in UE, ambele datate cu 11/05/2007. Motocicleta a fost adusa pe trailer, dar nu stiu la ce data si de catre cine. Rugamintea mea este sa-mi spuneti daca se poate inmatricula in aceste conditii, sau mai bine stau linistit ca sa nu am surprize. Merci anticipat.
  9. Salutare. Ma intereseaza bobina daca are peste 3 ohm. Ai putea sa o masori? Merci
  10. Salutare. As vrea carburatorul. Iti las PM. Multumesc!
  11. angus2kro

    Ij (izh)

    Am deja doua flanse de la el care se potrivesc doar pe magnetou. L-am sunat astazi si l-am rugat sa caute daca e vreo flansa care sa se potriveasca pe diametrul alternatorului.
  12. angus2kro

    Ij (izh)

    Comanda se face de pe pagina de Contact, insa nu merita sa cumperi de la ei. Gasesti toate cele la Gaspar si Dany Oldmoto la preturi mult mai bune..
  13. angus2kro

    Ij (izh)

    alternator de Planeta (Jupiter) 5.
  14. angus2kro

    Ij (izh)

    Salutare. Are cineva de vanzare sau este dispus sa-mi faca contra cost, o flansa pentru adaptarea unui alternator la IJ56 (ca si cea din imagine)? Am renuntat la magentou de Minsk deoarece dadea scanteie slaba si vreau sa pun aprindere Gotronic cu senzor si alternator pe 12V.
×
×
  • Creează nouă...