Jump to content

Danutzzz

Membru
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

About Danutzzz

  • Rank
    -=Rookie=-

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.timisoarachoppers.ro
  • Yahoo
    cimpeanu_d@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Copenhagen, Denmark
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    XRV750 RD07, FZS600S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Fazer-ul e prima, CB-ul e al dracului de distractiv iar AT-ul e dintr-un alt vis :)
  • Interests
    www.timisoarachoppers.ro
    www.timisoarabikers.ro

Recent Profile Visitors

1,067 profile views
  1. Danutzzz

    Nordkapp

    @Catalin_de - pana la urma, cand anume te-ar tenta sa mergi? Eu unul pornesc din Oslo inspre Trondheim pe 24 luna asta (mai precis, start-ul mi-e in Copenhaga pe 23 la pranz, voi lua ferry pana in Oslo), ar trebui sa ajung in Trondheim intr-o zi pe E3/E6. Planul mi-e sa urc inspre Bodø (sau cel putin Mo i Rana), urmeaza sa ma intalnesc cu niste prieteni care vor avea o saptamana de avans fata de mine.. iar in momentul in care ma intalnesc cu ei, fie o iau inspre sud cu grupul fie urc in continuare, in functie de cum ma simt.
  2. Am pus intr-un final comanda la HD pentru cutiile de 48l, ramane de vazut daca sunt prea mari si incomode. Excursia din weekend-ul celalalt cu setul Givi m-a facut sa realizez ca nu prea stiu cum trebuie sa impachetez usor un bagaj si ca mai am de invatat. Comunicarea cu baietii de la HD a fost super, mi-au rezervat setul pana in momentul in care m-am hotarat eu si am pus comanda. Livrarea la fel, prompt, cu online tracking - se pare ca in max 2-3 zile ar trebui sa primesc coletul. O sa revin cu niste poze dupa ce le primesc
  3. Va multumesc pentru raspunsuri! Nu am de gand sa ma bag pe poteci inguste, nedumerirea mea cu privire la dimensiuni era cu referire la mers de autostrada si drumuri circulate de masini. Iar ca volum si implicit capacitate de transport in genti.. da, acum sunt singur pentru tura urmatoare dar poate la un moment dat va aparea si pasagerul - cine stie. Plus ca port 47 la pantofi, deci o pereche de ghete o sa ocupe ceva spatiu Topcase nu am si nici nu as pune, AT-ul mi-e destul de inaltat si as vrea sa-i tin centrul de greutate cat de jos posibil. In principiu as avea de gand sa iau modelul nou de la HD. Intrebarea referitor la compatibilitatea AfricaTwin/Transalp era cu privire la rack-ul pe care se monteaza gentile si nu la sistemul de cleme de pe genti. @Marius Mihasan, poate ai tu cumva idee de asta? La tine cum se prinde dreptunghiul acela de moto, vine pe scaritele pasagerului direct in surub sau au clema? In partea de sus se prinde cumva sub suportul de bagaj de pe cotita mobrei? In alta ordine de idei, am facut un test-run in weekend prin sudul Suediei, am reusit sa acoperim 550km de drumuri secundare in 2 zile (am pornit tarziu in ambele zile), cu innoptare in refugiu amenajat (cortul nu a fost necesar). Una peste alta, destul de multumit de cum se tine la drum cu Givi-urile vechi, dar prefer genti cu incarcare pe sus care sa fie si rezistente la ploaie (de altfel si motivul principal pentru care as incerca sa iau un set HD inainte de Norvegia, cele pe care le am deja nu tin la ploaie) Si un cadru din miez de noapte, tipic pentru perioada asta in Scandinavia:
  4. Salutari! Am o intrebare pentru cei mai experimentati la ture lungi. Vreau sa iau un set de la HD dar sunt usor nesigur cu privire marimea coburilor. Gandul meu data fiind diferenta infima de pret e sa optez pentru cele de 48 de litri. Dar.. oare sunt prea mari si cat de mult influenteaza la drum cutiile mari comparativ cu cele mici? Moto pe care ar urma sa fie puse e un Africa Twin XRV750 RD07. Daca se mai alinieaza cateva stele, turele din plan din vara asta ar fi Danemarca-Norvegia (si retur) si Danemarca-Romania (si retur), drumul spre RO doar daca va fi permisa intrarea in tara fara izolare pe la sfarsitul lui septembrie. Solo rider, cort pus pe sa sau cob. O alta intrebare ar mai fi cu privire la compatibilitatea suportului de genti intre XRV750 RD07 1994 si un Transalp XL650V 2004 - as avea o optiune sa imprumut setul de 39 pentru prima tura si sa imi cumpar eu ulterior gentile direct de la baieti din Cluj cand ajung in RO. Admin, iertare daca topic-ul nu e pus unde trebuie - te rog muta-l la nevoie.
  5. Bucurați-vă și vă veseliți, că plata voastră multă este la ceruri. 18 19 pagini de nimic, pur si simplu material de troll.
  6. Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele
  7. Nope, nu scut, nu crashbars. Va trebui să încep să caut. O sa-mi trebuiască si un scut termic pe eșapament, pe țeavă. Mi-a facut o gaură in pantaloni la un moment dat când m-am oprit, e greu de evitat atinsul țevii de eșapament cu piciorul
  8. @andreim92 - multumesc tare mult pentru raspuns! Am verificat cam tot ce ai enumerat si tu. Nu-s eu mare mecanic, dar surubaresc ocazional iar asta m-a ajutat putin. De la bun început am pornit cu gândul la XRV stiind ca va fi overkill pentru mine. Eu folosesc un cb500 pentru drumul servici-casă si si-a facut treaba cu brio minunăția aia mică. Stiu ca mai adecvat pentru a-mi face damblaua de dualsport mi-ar fi fost un xr600l sau Domi, sau klr650 sau XT600 sau dr600 sau chiar un funduro (recunosc, am eu ceva cu fetele astea mai in varsta). Am stat mult pe gânduri daca nu mai bine mi-ar fi cu un transalp de 600 dar pur si simplu am zis nu, vreau xrv-ul si nimic altceva Ei bine, azi am văzut, am probat, am tras de cam tot ce puteam trage si pana acum pot spune ca am gasit un exemplar acceptabil. Faceti cu conștiința cu vaca! Prima surpriză: an 1.93 înăltime si trebuie să mă implant bine in sa pentru a pune toată talpa pe jos. Băiatul de la care am luat-o era cu o palmă mai mare ca mine, asta explică multe :)) Singurul minus ce i l-am gasit inca din primele minute e rugină de pe cadru - nu exagerat, dar vizibil. Va trebui să mă ocup de asta la iarnă. Ah.. si cauciucurile cu dot 2010. Am avut aprox. 500km până acasă și m-a prins ploaia pe drum.. doar 2 dintre ieșirile de pe autostrada către parcări si locuri de odihnă am reusit sa le iau fara teamă - celelalte 3 pauze au venit la pachet cu morcovi din cauza că văcuței i-a plăcut să dea din cwr si sa ma forțeze sa opresc in locurile pentru tir in loc sa ma lase sa intru in parcarea de auto :)) Prima impresie negativă: grea, mi-e teama ca la 1.93 si 110 kg ale mele tot o sa o scap de pe loc si n-o sa o pot tine - faptul că e înălțată accentuează sentimentul asta dar momentan nu am de gand sa o cobor :)) Prima impresie pozitivă: fir-ar dar bine merge motorul ala in regim de autostradă. 110km/h la 5000rpm se simte parfum!! Un alt aspect surprinzator: fiind atât de înaltă, vad peste masini. N-am mai avut sentimentul asta de pe vremea când mergeam cu ARO acum multi ani :)) Va fi overkill, stiu. Va fi incomod, sunt convins. Sunt altele mai bune si mai versatile - cu siguranță! Dar azi mi-am îndeplinit un vis din copilărie iar asta ma face sa ma simt excepțional Numai bine!
  9. Salutări! Sper că e acceptabil să scriu aici, nu vreau să deschid topic nou - dacă nu e ok, rog un moderator să mute post-ul unde consideră de cuviință, inclusiv în Recycle Bin (nu va fi cu supărare). Sunt in "tratative" de cumpărare a unui RD07 din 1994 (mărul mult dorit din care cred că în sfârșit sunt pe cale sa mușc :D ) și aș dori să vă cer câteva sfaturi dacă-mi permiteți. Lăsând la o parte checklist-urile clasice, cum aș putea să-mi dau seama dacă pompa de benzină e pe ducă? Mai sunt și alte bube cunoscute la RD07 față de cele enumerate aici si aici? Știu că la unele modele de moto e recomandată verificarea spline-ului de la axul pinionului de exemplu. Alte chestii de care să țin cont? Menționez că experiența mea pe dualsport/adv e foaarte limitată, toti km mei sunt făcuți pe FZS600 si CB500. Am avut ocazia de a face câteva ture mici cu un f650 st, VStrom de 650 si Transalp-ul de 650, dar nu suficient cât să spun că știu cu ce se mănâncă - dimpotrivă. Experiența pe Transalp e foarte proaspătă dar a fost ușor umbrită de un close-call cauzat in mare parte de mine in primele sute de metri. Măcar am invățat o lecție.. uneori e bine să-ți primești una peste nas cănd ți se urcă la cap - dar aia e o poveste pentru altă dată Mulțumesc în avans!
  10. 2 chestii de invatat de aici, in opinia mea: - casca ochii cand esti pe motor, nu toate-s la fel de roz precum par - prea multa amabilitate strica uneori Da, fluidizarea traficului. Foarte corect si de apreciat din partea soferului de tir. Dar cu deznodamant nasol daca a facut o "romaneasca" tipica de genul: hai, treci si tu ca te las eu. Iar despre Gigi, sau Costel, sau Dorel sau cum l-o chema pe tovarasul JKJ: prietene.. foloseste-ti dovleacul ca data viitoare se va lasa mai grav. Gandeste, analizeaza, pastreaza distanta, stai pe cwrul tau in coloana. Cele 2 minute in plus nu te vor face niciodata mai implinit. Acum o sa ai vre-o luna si ceva la dispozitie sa realizezi si tu asta intr-un final, si te va ustura si buzunarul pe langa durerile de oase. Multa bafta! Poate asa vei avea o sansa de a deveni mai bun la motoretism si la conduita in trafic!
  11. @goe 75 - La VanVan m-am gandit initial vazand roata spate.. dar ceva ceva parca tot lispea din peisaj. @fuchsia - multumesc pentru lamurire, aia pare a fi
  12. Tot incerc sa-mi dau seama ce model e calul.. ca in mod sigur nu-i cel din tura cu racori Felicitari pentru tura si multumim pentru poveste, asteptam cu nerabdare urmatoarea!
  13. Eu cred ca e usor riscanta treaba asta.. sincer nu stiu exact cum e legislatia in privinta asta in RO, dar pe alte parti e relativ simplu: carligul trebuie sa fie omologat (sau mai bine zis, masina trece prin inspectie cu carlig specificat in certificatul de inmatriculare) si are o limita de greutate ce nu trebuie depasita. In cazul de fata, la cat de incarcata e masina cu moto in spate, cred ca i-ar trebui puse stopuri pe suport indiferent de cat de legal e suportul - asta pentru siguranta tuturor, nu neaparat pentru a evita o amenda.
  14. Daca nu gasesti pe cineva anume sa te rezolve, incearca la UPT, facultatea de mecanica de pe Mihai Viteazu. Au ateliere de strungarie bine dotate, acum multi ani cand am avut nevoie de o presa sanatoasa, acolo am rezolvat. Din pacate nu te pot ajuta cu un nume sau contact, au trecut prea multi ani de cand am plecat din TM. Dar ma astept ca maistrii de la atelier sa fie inca la fel de binevoitori. Din cate tin minte, atelierele sunt pe partea cu parcul, zona marcata cu galben:
  15. Nu te contrazic, nu am de unde sti. Conosc personal doar 2 persoane din "jdemiile" de membri motoretism.ro si alti 2-3 cu care am mai interactionat online de-a lungul timpului. Ce-i drept, da.. probabil e foarte usor a ti se urca la cap daca esti de personalitate indoielnica. Dar asta nu justifica acuzele aduse celor care au incercat sa faca ceva. Nu degeaba avem atatea proverbe care descriu genul asta de situatii.. stii si tu, alea cu strugurii acri samd. E usor sa stai cu dosu-n scaun si sa comentezi la cei care fac mai mult iar noua, romanilor, cumva ne place asta
×
×
  • Create New...