Jump to content

Danutzzz

Membru
  • Content Count

    129
  • Joined

  • Last visited

About Danutzzz

  • Rank
    -=Rookie=-

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.timisoarachoppers.ro
  • Yahoo
    cimpeanu_d@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Copenhagen, Denmark
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    FZS600S, CB500 PC32, XRV750 RD07

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Fazer-ul e prima, CB-ul e al dracului de distractiv iar AT-ul e dintr-un alt vis :)
  • Interests
    www.timisoarachoppers.ro
    www.timisoarabikers.ro

Recent Profile Visitors

796 profile views
  1. Bucurați-vă și vă veseliți, că plata voastră multă este la ceruri. 18 19 pagini de nimic, pur si simplu material de troll.
  2. Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele
  3. Nope, nu scut, nu crashbars. Va trebui să încep să caut. O sa-mi trebuiască si un scut termic pe eșapament, pe țeavă. Mi-a facut o gaură in pantaloni la un moment dat când m-am oprit, e greu de evitat atinsul țevii de eșapament cu piciorul
  4. @andreim92 - multumesc tare mult pentru raspuns! Am verificat cam tot ce ai enumerat si tu. Nu-s eu mare mecanic, dar surubaresc ocazional iar asta m-a ajutat putin. De la bun început am pornit cu gândul la XRV stiind ca va fi overkill pentru mine. Eu folosesc un cb500 pentru drumul servici-casă si si-a facut treaba cu brio minunăția aia mică. Stiu ca mai adecvat pentru a-mi face damblaua de dualsport mi-ar fi fost un xr600l sau Domi, sau klr650 sau XT600 sau dr600 sau chiar un funduro (recunosc, am eu ceva cu fetele astea mai in varsta). Am stat mult pe gânduri daca nu mai bine mi-ar fi cu un transalp de 600 dar pur si simplu am zis nu, vreau xrv-ul si nimic altceva Ei bine, azi am văzut, am probat, am tras de cam tot ce puteam trage si pana acum pot spune ca am gasit un exemplar acceptabil. Faceti cu conștiința cu vaca! Prima surpriză: an 1.93 înăltime si trebuie să mă implant bine in sa pentru a pune toată talpa pe jos. Băiatul de la care am luat-o era cu o palmă mai mare ca mine, asta explică multe :)) Singurul minus ce i l-am gasit inca din primele minute e rugină de pe cadru - nu exagerat, dar vizibil. Va trebui să mă ocup de asta la iarnă. Ah.. si cauciucurile cu dot 2010. Am avut aprox. 500km până acasă și m-a prins ploaia pe drum.. doar 2 dintre ieșirile de pe autostrada către parcări si locuri de odihnă am reusit sa le iau fara teamă - celelalte 3 pauze au venit la pachet cu morcovi din cauza că văcuței i-a plăcut să dea din cwr si sa ma forțeze sa opresc in locurile pentru tir in loc sa ma lase sa intru in parcarea de auto :)) Prima impresie negativă: grea, mi-e teama ca la 1.93 si 110 kg ale mele tot o sa o scap de pe loc si n-o sa o pot tine - faptul că e înălțată accentuează sentimentul asta dar momentan nu am de gand sa o cobor :)) Prima impresie pozitivă: fir-ar dar bine merge motorul ala in regim de autostradă. 110km/h la 5000rpm se simte parfum!! Un alt aspect surprinzator: fiind atât de înaltă, vad peste masini. N-am mai avut sentimentul asta de pe vremea când mergeam cu ARO acum multi ani :)) Va fi overkill, stiu. Va fi incomod, sunt convins. Sunt altele mai bune si mai versatile - cu siguranță! Dar azi mi-am îndeplinit un vis din copilărie iar asta ma face sa ma simt excepțional Numai bine!
  5. Salutări! Sper că e acceptabil să scriu aici, nu vreau să deschid topic nou - dacă nu e ok, rog un moderator să mute post-ul unde consideră de cuviință, inclusiv în Recycle Bin (nu va fi cu supărare). Sunt in "tratative" de cumpărare a unui RD07 din 1994 (mărul mult dorit din care cred că în sfârșit sunt pe cale sa mușc :D ) și aș dori să vă cer câteva sfaturi dacă-mi permiteți. Lăsând la o parte checklist-urile clasice, cum aș putea să-mi dau seama dacă pompa de benzină e pe ducă? Mai sunt și alte bube cunoscute la RD07 față de cele enumerate aici si aici? Știu că la unele modele de moto e recomandată verificarea spline-ului de la axul pinionului de exemplu. Alte chestii de care să țin cont? Menționez că experiența mea pe dualsport/adv e foaarte limitată, toti km mei sunt făcuți pe FZS600 si CB500. Am avut ocazia de a face câteva ture mici cu un f650 st, VStrom de 650 si Transalp-ul de 650, dar nu suficient cât să spun că știu cu ce se mănâncă - dimpotrivă. Experiența pe Transalp e foarte proaspătă dar a fost ușor umbrită de un close-call cauzat in mare parte de mine in primele sute de metri. Măcar am invățat o lecție.. uneori e bine să-ți primești una peste nas cănd ți se urcă la cap - dar aia e o poveste pentru altă dată Mulțumesc în avans!
  6. 2 chestii de invatat de aici, in opinia mea: - casca ochii cand esti pe motor, nu toate-s la fel de roz precum par - prea multa amabilitate strica uneori Da, fluidizarea traficului. Foarte corect si de apreciat din partea soferului de tir. Dar cu deznodamant nasol daca a facut o "romaneasca" tipica de genul: hai, treci si tu ca te las eu. Iar despre Gigi, sau Costel, sau Dorel sau cum l-o chema pe tovarasul JKJ: prietene.. foloseste-ti dovleacul ca data viitoare se va lasa mai grav. Gandeste, analizeaza, pastreaza distanta, stai pe cwrul tau in coloana. Cele 2 minute in plus nu te vor face niciodata mai implinit. Acum o sa ai vre-o luna si ceva la dispozitie sa realizezi si tu asta intr-un final, si te va ustura si buzunarul pe langa durerile de oase. Multa bafta! Poate asa vei avea o sansa de a deveni mai bun la motoretism si la conduita in trafic!
  7. @goe 75 - La VanVan m-am gandit initial vazand roata spate.. dar ceva ceva parca tot lispea din peisaj. @fuchsia - multumesc pentru lamurire, aia pare a fi
  8. Tot incerc sa-mi dau seama ce model e calul.. ca in mod sigur nu-i cel din tura cu racori Felicitari pentru tura si multumim pentru poveste, asteptam cu nerabdare urmatoarea!
  9. Eu cred ca e usor riscanta treaba asta.. sincer nu stiu exact cum e legislatia in privinta asta in RO, dar pe alte parti e relativ simplu: carligul trebuie sa fie omologat (sau mai bine zis, masina trece prin inspectie cu carlig specificat in certificatul de inmatriculare) si are o limita de greutate ce nu trebuie depasita. In cazul de fata, la cat de incarcata e masina cu moto in spate, cred ca i-ar trebui puse stopuri pe suport indiferent de cat de legal e suportul - asta pentru siguranta tuturor, nu neaparat pentru a evita o amenda.
  10. Daca nu gasesti pe cineva anume sa te rezolve, incearca la UPT, facultatea de mecanica de pe Mihai Viteazu. Au ateliere de strungarie bine dotate, acum multi ani cand am avut nevoie de o presa sanatoasa, acolo am rezolvat. Din pacate nu te pot ajuta cu un nume sau contact, au trecut prea multi ani de cand am plecat din TM. Dar ma astept ca maistrii de la atelier sa fie inca la fel de binevoitori. Din cate tin minte, atelierele sunt pe partea cu parcul, zona marcata cu galben:
  11. Nu te contrazic, nu am de unde sti. Conosc personal doar 2 persoane din "jdemiile" de membri motoretism.ro si alti 2-3 cu care am mai interactionat online de-a lungul timpului. Ce-i drept, da.. probabil e foarte usor a ti se urca la cap daca esti de personalitate indoielnica. Dar asta nu justifica acuzele aduse celor care au incercat sa faca ceva. Nu degeaba avem atatea proverbe care descriu genul asta de situatii.. stii si tu, alea cu strugurii acri samd. E usor sa stai cu dosu-n scaun si sa comentezi la cei care fac mai mult iar noua, romanilor, cumva ne place asta
  12. E impresionant la modul extrem de trist nivelul asta de trolling, dar se pare ca unora le este atat de adanc inradacinat in personalitate. 10 ani mai tarziu si inca te rascoleste? Tind sa cred ca tu vei ramane vesnic tanar, nu pare ca te-ai maturizat foarte mult intre timp Iar cu privire la topic-ul in sine, asa mizer cum a fost el deschis acum mult timp.. nu am decat cuvinte de lauda pentru redactorii revistelor moto de pe vremea aia. Am crescut cu ML si UM (cu toate ca sincer sa fiu, tot timpul am preferat ML in defavoarea UM datorita formatului) si nici o clipa nu m-a interesat ca e sau nu o traducere a revistelor de afara. Pentru mine a fost tot timpul o lectura captivanta si de obicei nu lasam revista jos pana nu o parcurgeam toata. A fost un inceput foarte curajos pentru publicatiile moto din RO si oamenii astia merita tot respectul si aprecierea mea. In ceea ce-i priveste pe veteranii motociclismului din RO, poate ca uneori ar trebui ca noi astia mai mici sa mai stam putin in banca noastra si sa acultam din experientele lor. La urma urmei, nu trebuie sa fim de-acord cu nimeni - dar ce ar fi in schimb frumos e sa dam dovada de bun simt si decenta, pentru ca de nesimtiti e plina tara.
  13. Da, cand e ars efectiv plasticul din cauza backfire-ului de pe decelerare. Cred ca "topit semnalizarea" ar fi fost mai bine spus. Hai sa ne oprim aici, stricam anuntul omului
  14. Orice evacuare aftermarket suna bestial pe modelul asta.. am avut initial un Hurric gol pe a mea cand am luat-o, a trebuit sa o schimb cu OEM pentru ca speriam lumea la opriri si mi-a si ars semnalizarea Spor cu vanzarea, nu mai incarc topicul degeaba! Numai bine!
  15. Pretul negociabil dar de la cat? Nu pentru mine, dar o sa vina intrebarea asta de la admin in curand Recomand cu caldura CB-ul - e un model extrem de fiabil, distractiv si agil in oras, din pacate usor de trecut cu vedea peste el datorita varstei si nivelului de coolness pentru incepatori comparat cu R6-le, CBR-ul sau Gixxer-urile Fain ca ai avut setul ala H&B pentru ea, eu tot incerc de ceva vreme sa gasesc un suport de cutii pentru a mea, pana acum fara succes.
×
×
  • Create New...