Jump to content

Danutzzz

Membru
  • Content Count

    121
  • Joined

  • Last visited

About Danutzzz

  • Rank
    -=Rookie=-

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.timisoarachoppers.ro
  • Yahoo
    cimpeanu_d@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Copenhagen, Denmark
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Yamaha FZS 600 S Fazer, Honda CB500

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Fazer-ul e prima... dar CB-ul e al dracului de distractiv :)
  • Interests
    www.timisoarachoppers.ro
    www.timisoarabikers.ro

Recent Profile Visitors

707 profile views
  1. Eu cred ca e usor riscanta treaba asta.. sincer nu stiu exact cum e legislatia in privinta asta in RO, dar pe alte parti e relativ simplu: carligul trebuie sa fie omologat (sau mai bine zis, masina trece prin inspectie cu carlig specificat in certificatul de inmatriculare) si are o limita de greutate ce nu trebuie depasita. In cazul de fata, la cat de incarcata e masina cu moto in spate, cred ca i-ar trebui puse stopuri pe suport indiferent de cat de legal e suportul - asta pentru siguranta tuturor, nu neaparat pentru a evita o amenda.
  2. Daca nu gasesti pe cineva anume sa te rezolve, incearca la UPT, facultatea de mecanica de pe Mihai Viteazu. Au ateliere de strungarie bine dotate, acum multi ani cand am avut nevoie de o presa sanatoasa, acolo am rezolvat. Din pacate nu te pot ajuta cu un nume sau contact, au trecut prea multi ani de cand am plecat din TM. Dar ma astept ca maistrii de la atelier sa fie inca la fel de binevoitori. Din cate tin minte, atelierele sunt pe partea cu parcul, zona marcata cu galben:
  3. Nu te contrazic, nu am de unde sti. Conosc personal doar 2 persoane din "jdemiile" de membri motoretism.ro si alti 2-3 cu care am mai interactionat online de-a lungul timpului. Ce-i drept, da.. probabil e foarte usor a ti se urca la cap daca esti de personalitate indoielnica. Dar asta nu justifica acuzele aduse celor care au incercat sa faca ceva. Nu degeaba avem atatea proverbe care descriu genul asta de situatii.. stii si tu, alea cu strugurii acri samd. E usor sa stai cu dosu-n scaun si sa comentezi la cei care fac mai mult iar noua, romanilor, cumva ne place asta
  4. E impresionant la modul extrem de trist nivelul asta de trolling, dar se pare ca unora le este atat de adanc inradacinat in personalitate. 10 ani mai tarziu si inca te rascoleste? Tind sa cred ca tu vei ramane vesnic tanar, nu pare ca te-ai maturizat foarte mult intre timp Iar cu privire la topic-ul in sine, asa mizer cum a fost el deschis acum mult timp.. nu am decat cuvinte de lauda pentru redactorii revistelor moto de pe vremea aia. Am crescut cu ML si UM (cu toate ca sincer sa fiu, tot timpul am preferat ML in defavoarea UM datorita formatului) si nici o clipa nu m-a interesat ca e sau nu o traducere a revistelor de afara. Pentru mine a fost tot timpul o lectura captivanta si de obicei nu lasam revista jos pana nu o parcurgeam toata. A fost un inceput foarte curajos pentru publicatiile moto din RO si oamenii astia merita tot respectul si aprecierea mea. In ceea ce-i priveste pe veteranii motociclismului din RO, poate ca uneori ar trebui ca noi astia mai mici sa mai stam putin in banca noastra si sa acultam din experientele lor. La urma urmei, nu trebuie sa fim de-acord cu nimeni - dar ce ar fi in schimb frumos e sa dam dovada de bun simt si decenta, pentru ca de nesimtiti e plina tara.
  5. Da, cand e ars efectiv plasticul din cauza backfire-ului de pe decelerare. Cred ca "topit semnalizarea" ar fi fost mai bine spus. Hai sa ne oprim aici, stricam anuntul omului
  6. Orice evacuare aftermarket suna bestial pe modelul asta.. am avut initial un Hurric gol pe a mea cand am luat-o, a trebuit sa o schimb cu OEM pentru ca speriam lumea la opriri si mi-a si ars semnalizarea Spor cu vanzarea, nu mai incarc topicul degeaba! Numai bine!
  7. Pretul negociabil dar de la cat? Nu pentru mine, dar o sa vina intrebarea asta de la admin in curand Recomand cu caldura CB-ul - e un model extrem de fiabil, distractiv si agil in oras, din pacate usor de trecut cu vedea peste el datorita varstei si nivelului de coolness pentru incepatori comparat cu R6-le, CBR-ul sau Gixxer-urile Fain ca ai avut setul ala H&B pentru ea, eu tot incerc de ceva vreme sa gasesc un suport de cutii pentru a mea, pana acum fara succes.
  8. Din punctul meu de vedere, totul, dar absolut totul se rezumă la educație. Nu norocul (sau lipsa lui), nu pisica, nu ceasul rău, nu BMW-ul... toate astea-s simple scuze și (cu tot respectul) bullsh1t! O bună parte a celor din generațiile care vin după noi habar n-au de capul lor. Nu au viziune de viitor, nu au exemple demne de urmat, nu au simț de responsabilitate și mai mult decât atât, nu au bun simț general vorbind. Sunt chestii de bază care ajută la formarea unui individ cu discernământ. Societatea este in derivă dar nimeni nu are curajul sa recunoască asta cu adevărat pentru că știm cu toții că "merge si așa" în stil tipic românesc . Este rezultatul a ani de bătaie de joc in care viitorul ne-a fost compromis. 3 chestii de bază trebuie să funcționeze corespunzător pentru o evoluție normală a unei societăți: - educația, pentru că așa îți formezi viitorul - justiția, pentru că așa îți asiguri integritatea - sănătatea, pentru că așa îți îngrijești pe cei ce țin (sau au ținut) în spate totul și nu mai pot duce Ori la noi, astea au fost primele domenii peste care s-au p1șat toți de-a lungul timpului. Ce treabă are comentariul ăsta cu topic-ul? Probabil niciuna.. dar multe din reply-uri sunt oricum degeaba - o viață s-a stins dintr-un motiv sau altul, tragedia în sine trebuie plânsă. Dar în spatele acestei tragedii sunt multe altele care afectează mult mai multă lume și la care nimeni nu vrea să se gândească. E ca faza cu pensionarii la votare, degeaba X promite viitor strălucit pe termen lung cand Y îi pune în față mărirea de pensie (sau pomana) mult așteptată. Trist rezultatul, dar de așteptat când e vorba de oameni încercați mulți ani la rândul, disperați și mai ales fără timp pentru strategii de viitor. Las link-ul ăsta aici dacă aveți chef și de o altă lectură: https://www.edupedu.ro/generatia-2007-2019-trei-din-cinci-copii-care-au-intrat-in-clasa-i-acum-12-ani-nu-au-luat-bacalaureatul-in-2019-ei-sunt-elevii-cu-17-ministri-in-18-ani-de-scoala/ Ce-i drept, de ce ai avea nevoie de școală când sunt atâtea exemple de tineri care se descurcă?
  9. @crisU, pare relativ controversat topic-ul.. dar sincer tind sa-i dau partial dreptate lui @Paca: de la 0:40 pana dupa ce intra bizonul peste tine la 0:55... pare ca nu reusesti sa te hotarasti pe ce banda vrei sa mergi. Da, poate fi cauza-efect sau adrenalina sau ce vrei tu.. dar nu mi se pare neaparat justificat. Parte din factorii ce contribuie la siguranta in trafic este si predictibilitatea - daca un sofer merge haotic, inevitabil se va gasi unul care sa se simta ofensat sau "luat prin surprindere". Incearca sa ai asta in vedere indiferent de mijlocul de transport al carui sofer esti. Nu iau nicidecum parte soferului de duba, dar pentru siguranta ta ti-as recomanda putin mai multa grija si atentie la drum, precum si o conduita de drum mai previzibila. Iar punctul meu de vedere cu privire la lane-splitting sau filtering sau strecuratul printre masini e relativ simplu: daca o faci, stai cu ochii in patru pe toti cei de langa tine ca in mod singur se gaseste unul deranjat ca el sta la coada si tu nu. Bine ai facut ca ai raportat la politie, e mai elegant fata de varianta cu degete mijlocii, injuraturi si pumni. Numai bine!
  10. Inainte de a fi inchis, il recomand cu drag pe Andi! Tranzactia a mers super fain, piesele au fost impachetate excelent si totul a ajuns cu bine. Mii de multumiri @Andy PPK! Daniel
  11. Topicul de mai jos e ceva ce trebuie citit si re-citit frecvent de mai multa lume, inclusiv cei plimbati mult pe motor. Punctul 9 din primul post, fie el si un eveniment imaginat, descrie foarte bine o situatie oarecum similara cu ce ai patit tu.. Nu trebuie sa uitam ca de multe ori pasiunea pentru motociclism si pentru mersul pe motor nu este neaparat impartasita de partener, uneori e doar un compromis depus de sot/sotie pentru a-ti fi alaturi. Mie mi-a fost de-ajuns sentimentul de neputinta si ingrijorare cu privire la siguranta pasagerului atunci cand a trebuit sa sar in viteza o gura de canal descoperita iar logodnica era in spate. Sentimentul ala ce si tu il descrii destul de bine cand ai constientizat urmarile. Si da, nu mai iau pasager, nici nu mai am scarite montate in spate. Asa macar stiu ca daca se intampla ceva, nu am pe constiinta un om de a carui viata sunt altfel direct raspunzator. Iar daca sunt intrebat de ce, nu mi-e greu sa recunosc ca sunt egoist, chiar daca nu am monopost din fabrica
  12. Salut! Cadrul de ceasuri si bratele pentru suport carena/oglinzi se pot da separat? Multumesc!
  13. He he stimabile.. am preferat sa aleg FZS-ul mai degraba. Si stiu sigur ca intelegi perfect de ce
  14. Ah, da? Hai ca sar si eu atunci, din 2006 cu 109... si nu, nu-i de weekend Off topic (sau on, sau pe langa daca vreti), e cam greu sa tii in frau toate postarile. Macar sunt puse la sectiuni non-motoretiste majoritatea. La cat trolling se face uneori, e de apreciat efortul adminilor.
×
×
  • Create New...