Jump to content

Danutzzz

Membru
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

About Danutzzz

  • Rank
    -=Rookie=-

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.timisoarachoppers.ro
  • Yahoo
    cimpeanu_d@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Copenhagen, Denmark
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    XRV750 RD07, FZS600S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Fazer-ul e prima, CB-ul e al dracului de distractiv iar AT-ul e dintr-un alt vis :)
  • Interests
    www.timisoarachoppers.ro
    www.timisoarabikers.ro

Recent Profile Visitors

1,209 profile views
  1. Nu regret alegerea celor de 48, cu o singura mentiune.: Dată fiind lățimea rackului de XRV750, lățimea coburilor și falsa impresie că a le umple e safe, e ușor să dai de probleme. Lectie învățată azi: încărcat la nivelul la care am fost, trebuie luat gândul de la orice peste 115 km/h - asta daca nu-ți plac experientele extreme și vrei sa vezi cum se simte un voblaj. Am observat asta de ieri, dar azi m-am lăsat dus de entuziasm pe o depășire iar la repliere când am trecut de elementele vibratoarele de pe mijlocul drumului am avut o clipă în care m-am văzut împrăștiat pe jos. Din fericire
  2. Nu am masurat, dar destul. Tovarasul @melciu face misto de mine, zice sa-mi pun becuri la colturile cutiilori ca la camioanele de UPS
  3. Deloc rau, chiar daca rack-ul de montaj e destul de lat. Calitatea setului e de top, montajul nu a fost extraordinar de dificil. Happy client, urmeaza si tura in cateva zile
  4. Danutzzz

    Nordkapp

    @Catalin_de - pana la urma, cand anume te-ar tenta sa mergi? Eu unul pornesc din Oslo inspre Trondheim pe 24 luna asta (mai precis, start-ul mi-e in Copenhaga pe 23 la pranz, voi lua ferry pana in Oslo), ar trebui sa ajung in Trondheim intr-o zi pe E3/E6. Planul mi-e sa urc inspre Bodø (sau cel putin Mo i Rana), urmeaza sa ma intalnesc cu niste prieteni care vor avea o saptamana de avans fata de mine.. iar in momentul in care ma intalnesc cu ei, fie o iau inspre sud cu grupul fie urc in continuare, in functie de cum ma simt.
  5. Am pus intr-un final comanda la HD pentru cutiile de 48l, ramane de vazut daca sunt prea mari si incomode. Excursia din weekend-ul celalalt cu setul Givi m-a facut sa realizez ca nu prea stiu cum trebuie sa impachetez usor un bagaj si ca mai am de invatat. Comunicarea cu baietii de la HD a fost super, mi-au rezervat setul pana in momentul in care m-am hotarat eu si am pus comanda. Livrarea la fel, prompt, cu online tracking - se pare ca in max 2-3 zile ar trebui sa primesc coletul. O sa revin cu niste poze dupa ce le primesc
  6. Va multumesc pentru raspunsuri! Nu am de gand sa ma bag pe poteci inguste, nedumerirea mea cu privire la dimensiuni era cu referire la mers de autostrada si drumuri circulate de masini. Iar ca volum si implicit capacitate de transport in genti.. da, acum sunt singur pentru tura urmatoare dar poate la un moment dat va aparea si pasagerul - cine stie. Plus ca port 47 la pantofi, deci o pereche de ghete o sa ocupe ceva spatiu Topcase nu am si nici nu as pune, AT-ul mi-e destul de inaltat si as vrea sa-i tin centrul de greutate cat de jos posibil. In principiu as avea de gand sa iau mo
  7. Salutari! Am o intrebare pentru cei mai experimentati la ture lungi. Vreau sa iau un set de la HD dar sunt usor nesigur cu privire marimea coburilor. Gandul meu data fiind diferenta infima de pret e sa optez pentru cele de 48 de litri. Dar.. oare sunt prea mari si cat de mult influenteaza la drum cutiile mari comparativ cu cele mici? Moto pe care ar urma sa fie puse e un Africa Twin XRV750 RD07. Daca se mai alinieaza cateva stele, turele din plan din vara asta ar fi Danemarca-Norvegia (si retur) si Danemarca-Romania (si retur), drumul spre RO doar daca va fi permi
  8. Bucurați-vă și vă veseliți, că plata voastră multă este la ceruri. 18 19 pagini de nimic, pur si simplu material de troll.
  9. Hehe.. intr-adevar ar fi trebuit sa puna teava de esapament putin mai inspre motor. Pana acum totul merge ca uns, inca mi se pare inalta dar incepem sa ne intelegem din ce in ce mai bine. Doar ce am trecut inspectia cu ea si va trebui sa rezolv actele in curand. Tipul de la inspectie in mod normal merge pe obiect dupa ce-i face verificarile initiale. In cazul asta n-a avut curaj sa o testeze, abia atingea jos cu picioarele
  10. Nope, nu scut, nu crashbars. Va trebui să încep să caut. O sa-mi trebuiască si un scut termic pe eșapament, pe țeavă. Mi-a facut o gaură in pantaloni la un moment dat când m-am oprit, e greu de evitat atinsul țevii de eșapament cu piciorul
  11. @andreim92 - multumesc tare mult pentru raspuns! Am verificat cam tot ce ai enumerat si tu. Nu-s eu mare mecanic, dar surubaresc ocazional iar asta m-a ajutat putin. De la bun început am pornit cu gândul la XRV stiind ca va fi overkill pentru mine. Eu folosesc un cb500 pentru drumul servici-casă si si-a facut treaba cu brio minunăția aia mică. Stiu ca mai adecvat pentru a-mi face damblaua de dualsport mi-ar fi fost un xr600l sau Domi, sau klr650 sau XT600 sau dr600 sau chiar un funduro (recunosc, am eu ceva cu fetele astea mai in varsta). Am stat mult pe gânduri daca nu mai bine mi-a
  12. Salutări! Sper că e acceptabil să scriu aici, nu vreau să deschid topic nou - dacă nu e ok, rog un moderator să mute post-ul unde consideră de cuviință, inclusiv în Recycle Bin (nu va fi cu supărare). Sunt in "tratative" de cumpărare a unui RD07 din 1994 (mărul mult dorit din care cred că în sfârșit sunt pe cale sa mușc :D ) și aș dori să vă cer câteva sfaturi dacă-mi permiteți. Lăsând la o parte checklist-urile clasice, cum aș putea să-mi dau seama dacă pompa de benzină e pe ducă? Mai sunt și alte bube cunoscute la RD07 față de cele enumerate aici si aici
  13. 2 chestii de invatat de aici, in opinia mea: - casca ochii cand esti pe motor, nu toate-s la fel de roz precum par - prea multa amabilitate strica uneori Da, fluidizarea traficului. Foarte corect si de apreciat din partea soferului de tir. Dar cu deznodamant nasol daca a facut o "romaneasca" tipica de genul: hai, treci si tu ca te las eu. Iar despre Gigi, sau Costel, sau Dorel sau cum l-o chema pe tovarasul JKJ: prietene.. foloseste-ti dovleacul ca data viitoare se va lasa mai grav. Gandeste, analizeaza, pastreaza distanta, stai pe cwrul tau in coloana. Cele 2 minut
  14. @goe 75 - La VanVan m-am gandit initial vazand roata spate.. dar ceva ceva parca tot lispea din peisaj. @fuchsia - multumesc pentru lamurire, aia pare a fi
×
×
  • Create New...