Sari la conținut

Officer

Membru
  • Număr conținut

    40
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Motocicleta
    BMW Airhead

Vizitatori Recenți Profil

Blocul vizitatori recenți este dezactivat și nu este arătat altor utilizatori.

Officer's Achievements

  1. https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/opt-indivizi-din-gruparea-hells-angels-au-fost-ridicati-de-politisti-in-cazul-patronului-din-bucuresti-atacat-cu-ciocane.html Ciocane, au dat ciocane
  2. Sportiva cazuta in giratoriu spre Kiseleff. Erau jandarmi si politisti rutieri langa mobra. Eram intr-un ratb si am apucat sa vad vreo 2 secunde scena. Nu stiu ce mobra era, ceva cu evacuare ovala sub sa. Nu parea foarte sifonata.
  3. Officer

    Accident Moto

    Cica mobra a trecut pe rosu. Rider cu rani usoare la spital.
  4. Officer

    Mortal Vaslui

    @einstein1984 daca intrebarea era pt mine, sincer nu mai stiu dar la viteza foarte mare cred ca intervine panica si nu toata lumea are prezenta de spirit sa franeze puternic si sa evite. Eu vroiam sa subliniez doar ca atat timp cat nu ne purtam noi de grija, sa nu ne asteptam sa o faca altii, in special conducatorii auto mioritici care nu dau nicio importanta fenomenului moto si se comporta in trafic ca si cum nu am exista.
  5. Officer

    Mortal Vaslui

    Uite ca eu am fost intr-o masina implicata intr-un accident similar acum mai bine de 15 ani. Eram pasager, era noaptea tarziu si era un bulevard cu 2 benzi/sens din Bucuresti. Amicul de la volan a inceput manevra de intoarcere si cand era fix pe mijlocul drumului s-a sucit masina cu noi. Stii care era viteza motociclistului cand si-a dat seama ca va iesi un rahat? Cam 160 la ora din spusele lui. Da, a trait sa si povesteasca, sa nu il considere pe sofer vinovat (desi legal era) si sa ajunga si prieteni. Amicul de la volan l-a vazut dar era la dracu-n praznic. Noapte, bulevard luminat, vezi un far la cateva sute de metri, daca nu stii ce inseamna mobra si inconstienta (si acum 15 ani nu erau mobre ca acum), nu prea te astepti ca in 3-4 secunde farul ala sa fie la curu' tau. Omul a fost echipat corespunzator, cand a vazut ca intoarce masina s-a infipt in frane, a culcat mobra care a venit taras si a rupt puntea spate a masinii - ambele roti rupte- si el a ajuns putin mai tarziu taras pana s-a lipit de pragul de la portiera soferului. Niste zgarieturi, fractura de clavicula si o fisura la sold. I-a fost adusa alta mobra din Germania, nu s-a lasat cu plangeri penale si pretentii nejustificate. Din punctul lui de vedere a spus ca a avut cea mai mare parte din vina. Asa ca se poate si altfel si vedem si astazi pe strada faptul ca motociclistii sunt inca ceva exotic pentru majoritatea soferilor. Sunt unii care sunt constienti ca sunt si participanti la trafic pe 2 roti, le fac loc in coloane, la semafoare, sporesc atentia cand ii vad in oglinzi insa majoritatea se uita la noi ca la niste ciudatenii deranjante si stresante, nu ar muta 5 cm masina cand asteapta in coloana sa iti faca loc pentru ca nu au obligatia, pentru ca nu le pasa si pentru ca te urasc numai cand te vad; iti dai seama de asta cand te uiti la fetele lor si iti raspund cu priviri pline de repros, dezgust, ingamfare samd.
  6. Atentie la pod Marasesti, in special cand se vine pe splai dinspre Timpuri Noi. Se face verde la cei care asteapta pe Splai si mai trec cel putin 2 masini pe rosu din directia Budapesta spre pasaj. Inregistrarile video nu se dau decat politiei. Daca s-a declarat accidentul, identifica rapid toate camerele din zona care te pot ajuta, apoi identifica proprietarii/administratorii acestor camere si roaga agentul de la biroul de accidente usoare sa te ajute cu adrese prin care sa solicite inregistrarile din data de, ora de.
  7. CAPITOLUL V Înregistrarea vehiculelor Art. 23. - (1) Se înregistrează de către consiliile locale numai mopedele, tractoarele care nu se supun înmatriculării, maşinile şi utilajele autopropulsate utilizate în lucrări de construcţii, agricole, forestiere, care păstrează caracteristicile de bază ale unui tractor, şi troleibuzele omologate, potrivit legii, de către Regia Autonomă "Registrul Auto Român", precum şi tramvaiele, maşinile şi utilajele autopropulsate utilizate în lucrări de construcţii, agricole, forestiere, care nu păstrează caracteristicile de bază ale unui tractor, şi vehiculele cu tracţiune animală. (2) Înregistrarea vehiculelor în condiţiile prevăzute la alin. (1) se realizează de către consiliile locale pe a căror rază teritorială îşi au domiciliul, reşedinţa ori sediul proprietarii vehiculelor respective. (3) Procedura de înregistrare şi radiere a vehiculelor de către consiliile locale se stabileşte prin hotărâre a consiliului local, cu avizul consultativ al Direcţiei regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor din cadrul Ministerului Administraţiei şi Internelor. (4) Autovehiculele, remorcile, mopedele, tractoarele care nu se supun înmatriculării, maşinile şi utilajele autopropulsate utilizate în lucrări de construcţii, agricole, forestiere, care păstrează caracteristicile de bază ale unui tractor, din dotarea Ministerului Apărării, Ministerului Administraţiei şi Internelor, precum şi a Serviciului Român de Informaţii se înregistrează la aceste instituţii numai dacă au fost omologate, potrivit legii, de Regia Autonomă "Registrul Auto Român" şi pot, după caz, să fie înmatriculate, în condiţiile legii. Art. 1. - Vehiculele înmatriculate sau înregistrate în România pot circula şi pot fi utilizate pe drumurile publice din România numai dacă starea lor tehnică este conformă cu Reglementările privind certificarea încadrării vehiculelor înmatriculate sau înregistrate în normele tehnice privind siguranţa circulaţiei rutiere, protecţia mediului şi în categoria de folosinţă conform destinaţiei, prin inspecţia tehnică periodică, aprobate prin ordin al ministrului transporturilor. Art. 2. - (1) Vehiculele înmatriculate sau înregistrate în România pot fi menţinute în circulaţie numai dacă se face dovada încadrării acestora în cerinţele tehnice specifice stabilite prin reglementările prevăzute la art. 1, prin efectuarea inspecţiilor tehnice periodice. (2) Obligaţia efectuării inspecţiilor tehnice periodice, precum şi a respectării periodicităţii acestora, în funcţie de categoria de vehicul, revine deţinătorului legal al vehiculului. (3) Categoriile de vehicule supuse inspecţiei tehnice periodice şi periodicitatea inspecţiei tehnice sunt următoarele: a) autovehicule destinate transportului de persoane care au, în afara locului conducătorului, mai mult de 8 locuri pe scaune - la 6 luni; autovehicule destinate transportului de persoane care au, în afara locului conducătorului, cel mult 8 locuri pe scaune - la 2 ani; c) autovehicule destinate transportului de persoane şi care efectuează transport de persoane în interes personal, care au, în afara locului conducătorului, mai mult de 8 locuri pe scaune - la un an; d) autovehicule utilizate pentru transportul de persoane în regim de taxi sau în regim de închiriere - la 6 luni; d1) autovehicule utilizate pentru învăţarea conducerii auto - la un an, cu excepţia autovehiculelor utilizate pentru învăţarea conducerii auto care au, în afara locului conducătorului, mai mult de 8 locuri pe scaune, pentru care periodicitatea este de 6 luni; d2) autovehicule speciale ambulanţă - la un an; e) autovehicule destinate transportului de mărfuri, având o masă totală maximă autorizată mai mare de 3.500 kg - la un an; f) remorci şi semiremorci având o masă totală maximă autorizată mai mare de 3.500 kg - la un an; g) autovehicule destinate transportului de mărfuri, având o masă totală maximă autorizată care nu depăşeşte 3.500 kg - la un an; h) remorci şi semiremorci având o masă totală maximă autorizată care nu depăşeşte 3.500 kg - la 2 ani, cu următoarele excepţii: - remorci şi semiremorci apicole, precum şi rulotele, pentru care periodicitatea este de 3 ani; - remorci şi semiremorci agreate pentru transportul mărfurilor periculoase, pentru care periodicitatea este de un an; i) motociclete, mopede, autovehicule cu 3 roţi şi cvadricicluri - la 2 ani; j) tractoare având o masă totală maximă autorizată mai mare de 3.500 kg - la un an; k) tractoare având o masă totală maximă autorizată care nu depăşeşte 3.500 kg - la 2 ani; Art. 2. - (1) Pentru fiecare tip de vehicul rutier omologat de tip, R.A.R. eliberează producătorului vehiculului, reprezentantului acestuia sau importatorului: a) certificatul de omologare naţională a unui tip de vehicul. În baza omologării naţionale de tip a întregului vehicul, deţinătorul omologării de tip eliberează o copie a certificatului de omologare de tip pe care se va atesta conformitatea vehiculului fabricat cu tipul omologat şi care va însoţi fiecare vehicul fabricat în conformitate cu tipul de vehicul omologat; sau certificatul de omologare CE a unui tip de vehicul, de la data aderării României la Uniunea Europeană. În baza omologării comunitare (CE) de tip a întregului vehicul, deţinătorul omologării de tip eliberează un certificat de conformitate care va însoţi fiecare vehicul fabricat în conformitate cu tipul de vehicul omologat. (11) Pentru fiecare vehicul rutier omologat individual, R.A.R eliberează solicitantului omologării, la cererea acestuia, un certificat de omologare individuală. (2) În vederea înmatriculării, a înregistrării sau a comercializării în România, R.A.R. eliberează cartea de identitate a vehiculului, potrivit prevederilor prezentei ordonanţe. (3) În vederea eliberării cărţii de identitate a vehiculelor, R.A.R. asigură şi încadrarea acestora din punct de vedere tehnic, inclusiv în ceea ce priveşte nivelul emisiilor poluante. Caracteristicile tehnice ale unui vehicul înscrise de R.A.R. în cartea de identitate reprezintă datele oficiale de referinţă pentru acel vehicul. RCA trebuie. ITP trebuie. Daca nu ai CIV, inregistrarea la primarie s-a facut cu incalcarea legii. Nu ai CIV, nu poti face ITP. Sigur nu a avut niciodata CIV? Vezi la RAR daca pot sa il caute dupa seria de sasiu la ei ca poate cine stie.
  8. Petre81 de unde esti? Eu am un monosoc . Incerc sa adun cat mai multi posesori de airheaduri sa ne ajutam intre noi cu sfaturi/scule. Vezi aici: /index.php?/topic/739639-bmw-r80-recuperat-dintr-o-magazie-din-germania/?p=4224558
  9. Se pare ca ma transform in acel mecanic pasionat. La acest moment detin toate sculele necesare pentru repararea cutiilor de boxer 2v - presa pentru flansa in care se prinde cardanul, placa de masurare joc axe cu pinioane, micrometre de inalta precizie pentru masurat grosimi si adancimi (la cutiile astea axele cu pinioane se lasa cu un joc de 0,05 mm in carcasa cutiei pentru ca altfel se distrug rapid pinioanele).
  10. Dragi consateni, vedeti ca e si un grup de FB pentru posesorii de mobre din PL. Se numeste Moto Popesti Leordeni.
  11. A schimbat uleiul din grup. In discutie este vorba despre uleiul din bascula/carcasa in care sta cardanul. Sunt 2 chestii diferite. Vineri o desfacem si vom vedea. » Post actualizat in 23 Sep 2016 08:15 Asadar, se pare ca se confirma parerea specialistului si ar fi o problema la simeringul dintre bascula si grup. S-au golit cele 2 si se pare ca aprox 50 ml de ulei din bascula au ajuns in grup. Nu s-a putut desface astazi pentru ca e nevoie de ceva scule mai deosebite pe care Tiberiu le-a si comandat, ceea ce apreciez. De asemea, pare dispus sa isi imbogateasca colectia de scule si cu cele trebuincioase pentru airheaduri si care nu se potrivesc la alte modele chiar daca nu ii trec pragul asa multe motociclete din astea. Din nou, de apreciat. Colaborarea a fost in orice caz constructiva si va continua. Pe langa problema de la cardan, s-a constatat si un zgomot de rulment in cutie si cel mai probabil urmeaza sa fac si o restaurare completa a acesteia. Ramane de vazut daca o sa o fac in tara sau o sa o trimit la cineva in Germania.
  12. Ieri mi-a scris Tibi (intr-un final). Exista si varianta in care semeringul dintre bascula si grupul final e bulit si uleiul din bascula s-a dus in grup. Nu contest, nu voi mai face alte comentarii asupra cauzelor defectiunii pana nu constatam impreuna ce s-a intamplat. Cert este ca nu s-a umblat la bascula la revizie. Vreau sa subliniez un aspect pe care l-am mentionat si in postul #11 din acest topic - nu am intentionat sa infierez o eventuala culpa - si imi cer scuze fata de Tiberiu si colegii lui de la Mototehnica daca asta s-a inteles - toti suntem supusi erorilor (si din punctul meu de vedere, eroarea in acest caz a fost neverificarea/neinlocuirea uleiului din bascula). Lipsa unui raspuns timp de 3 saptamani (timp mai mult decat rezonabil sa raspunzi la un mail) este cea care m-a determinat sa fac publica aceasta situatie.
  13. Dan iti multumesc pentru raspuns insa: 1. Zgomotul care se aude in filmare l-am detectat plimband motocicleta prin curte cu motorul oprit, nu pe cric.Acel zgomot nu s-a auzit niciodata de cand am cumparat-o. Abia dupa ce am sesizat in felul asta am ridicat-o si pe cric. Dupa ce am pus ulei de cutie si am mers cateva zeci de km cu ea cloncanitul s-a estompat pana cand a disparut insa exista un alt zgomot dar foarte incet - ca o frecare iar in mers subturat se aude bine de tot zgomot din zona aia. 2. In orice ghid de cumparare airhead se recomanda ridicare pe cricul central si invartirea rotii spate pentru a detecta eventuale zgomote pentru ca la modelele astea nu trebuie sa se auda nimic suspect pe parte de cardan si grup spate. Se pare ca in cutie e normal ceva zgomot. Buying checks#1 check. The critical area on any Boxer is the drivetrain. Almost anything else will be cheap and easy to fix, but any component gone from the gearbox to the final drive can get very expensive very quickly. Get it on the centre stand and grasp the rear wheel. Rotate it back and forth, listening carefully all along the drive train. Rest your fingers on various casings, feeling for knocks. A light clunk in the gearbox is normal play in the gears. Anything else is worrying. 3. Acel film a fost postat si pe facebook pe un grup de pasionati de airhead-uri. Mai multi oameni de acolo mi-au zis din prima ca e lipsa de ungere la cardan si ca problema este cel mai probabil de la crucea cardanica, mai precis de la rulmentii acesteia (needle bearings - nu stiu cum se numesc in romana) care au mers pe uscat si s-au gripat. E de citit si pentru RT daca este valabil. Vad ca sunt zeci de discutii pe forumuri in sensul asta. Nu am timp acum sa sap.
  14. Poate fi doar arcul ala rupt. Cand o sa ajung sa o desfac, o sa postez.
  15. Am ridicat-o pe cricul central pentru ca am auzit zgomotul cand o miscam prin curte. Altfel nici nu aveam cum sa invart de roata. Da, cloncanit e sunetul care se aude si nu cred ca e normal nici la RT, nici pe cric si nici altfel.
×
×
  • Creează nouă...