Sari la conținut

adzeno

INACTIV
  • Număr conținut

    32
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Ilfov
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Yamaha XVS650 DragStar Custom
  • Numar Moto
    IF76NZO

adzeno's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. adzeno

    chiajna- rosu

    In legatura cu CT si RMN: fiecare investigatie de acest gen (imagistica) are calitati deosebite, si se adreseaza, dupa caz urmatoarelor situatii: Tomografia computerizata si diagnosticul: Normal Organele si vasele de sange sunt de dimensiuni normale, au forma si localizarea corespunzatoare. Nu exista blocaje la nivelul vaselor de sange. Nu exista corpuri straine (de exemplu fragmente de metal sau sticla) si nu sunt prezente tumori (precum cancerul), inflamatia sau infectia. Nu exista hemoragii sau colectii de fluide. Anormal Un organ poate fi supradimensionat sau prea mic, lezat sau infectat. Chisturile sau abcesele sunt prezente. Sunt prezente corpuri straine (fragmente de metal sau sticla). Sunt prezente pietre la nivelul rinichilor sau a vezicii biliare. Sunt prezente tumori la nivelul colonului, a plamanilor, a ovarelor, a ficatului, a glandelor suprarenale sau a pancreasului. O tomografie computerizata a toracelui poate detecta prezenta emboliei pulmonare, a prezentei lichidelor la nivel pulmonar sau a infectiei. Prezenta unui anevrism. Prezenta unui blocaj la nivel intestinal sau a cailor biliare. Tomografia computerizata abdominala poate detecta prezenta bolii inflamatorii intestinale sau diverticulita. Prezenta unor ganglioni mariti de volum. Prezenta blocajelor la nivelul vaselor sanguine. Prezenta unor tumori, infectii sau alte probleme la nivelul membrelor. RM se efectueaza pentru diagnosticarea anumitor afectiuni ca tumori, sangerare, leziuni, afectari vasculare sau infectii. Prin folosirea unei substante de contrast in timpul IRM, se pot vizualiza clar anumite tesuturi. RM este indicata pentru: - regiunea cefalica - IRM poate detecta tumoti, anevrisme, sangerari la nivel cerebral, leziuni nervoase si alte afectiuni, ca si cele cauzate de accident vascular cerebral; IRM poate de asemenea detecta afectiuni ale nervului optic si globului ocular, ale urechilor si nervului auditiv - regiunea toracica - IRM poate vizualiza cordul, valvele cardiace si vasele coronare; poate stabili daca plamanii sau inima sunt afectate; de asemenea poate fi folosita pentru diagnosticarea cancerului de san sau pulmonar - vasele sanguine - IRM poate fi folosita pentru vizualizarea vaselor de sange si a circulatiei sangelui prin vase, in acest caz purtand numele de angiografie prin rezonanta magnetica; poate depista afectiuni ale venelor sau arterelor, ca anevrisme vasculare, un cheag la nivel vascular sau ruptura partiala a peretelui vascular (disectie); uneori se foloseste substanta de contrast pentru vizualizarea mai clara a vaselor sanguine - regiune abdominala si pelvina - IRM poate depista diferite afectari ale organelor abdominale ca ficat, vezica biliara, pancreas, rinichi si vezica urinara; se foloseste pentru depistarea tumorilor, sangerarilor, infectiilor si diferitelor obstacole; la femei poate vizualiza uterul si ovarele; la barbati se poate vizualiza prostata - oasele si articulatiile - IRM poate evidentia afectari ale sistemului osos sau articular, ca artrite, afectari ale articulatiei temporomandibulare, probleme ale maduvei osoase, tumori osoase, afectari ale cartilajului, rupturi de ligamente sau tendoane sau infectii; IRM poate afirma cu precizie daca un os este rupt sau nu, atunci cand radiografia este neclara; IRM se foloseste cel mai frecvent pentru depistarea afectiunilor osoase sau articulare - coloana vertebrala - IMR poate vizualiza discurile si nervii coloanei vertebrale, putand diagnostica afectiuni ca stenoza de canal vertebral (stenoza spinala cervicala), hernie de disc sau tumori de coloana vertebrala. PS: Nu va mai certati pe subiecte speciale... Pentru a-ti da cu parerea corect despre ce si cum in domeniul asta iti trebuie ani grei de scoala facuta pe bune, google e de ajutor, iata, mai sus... dar e departe de a face lumina. Am avut un accident cu cazaura in cap, casca facuta praf... CT: rezultat OK. Cu repetare OBLIGATORIE la 6 luni, apoi la 2 ani, daca vreau sa fiu sigur... pe viata. Si nu am avut nimic la cap, sau ma rog... nu aparea ! Puteam sa fac 500 de RMN-uri, da' nu era cazul la mine... Am facut in schimb la coloana, la sale... ca deh, varsta... Acolo nu se vedea nimic la CT sau Rx. Deci... dupa cum trebe... asa facem, nu?
  2. Face Memory Test Results Your Score Recognition score ( if you saw it ) Your score: 95% Average score: 92% This is a measure of your ability to remember the photos you've seen, regardless of the part in which you saw them. From all 24 photos shown in Parts 1 & 2, you recognised: 23 photo(s). Temporal memory score ( when you saw it ) Your score: 78% Average score: 68% This is a measure of how often you recognised a photo and matched it to the correct part, instead of just remembering which ones you'd seen. From all the photos you recognised, you matched: 18 photo(s) to the correct part.
  3. adzeno

    Unirii capat tramvai 32

    Ba, asa m-am saturat de scenarite voastra de numa'-numa'. Nu am eu multe posturi, da' va citesc de ani de zile... ca si Guest... Numai pe contre, parca sunteti pusi de cineva sa mor eu.... Te pupa tata ALEXB.
  4. Ma bag si eu: Injectia e mai rafinata, mai citita, e un fel de carburatie cu creier dus si la scoala. E mai complexa (cu muuuult mai complexa). Daca crapa ceva - pa la revedere. Esti pieton in secunda doi, nu mesteresti nimic in strada cu nimeni. Costa grav injectoarele si controller-ele, benzina de la noi e de cacao una peste alta. Daca te tine prtofelul, poti sa risti. E mai placuta la mers, nu e brutala si are mai multa grija de motor. Stii, o Dacie tinea pe carburator pana sa consume ulei sa zic... 50000 de km. Acelasi motor, cu perfuzie, in schimb... se ducea si peste 100000. Poluarea... da-o incolo, sa zicem. Consumul e mai bun, ca tinde spre perfectiunea rapoartelor aer/carburant. Deci, cum vreti, pana la urma... traim ultimele zvacniri ale carburatiei. Succese! A, era sa uit... un moto BMW, pe arhitectura boxer, clasic, care are injectie de cand era lupu' catel face 150000 de km asa... lejer, daca nu o haituiesti si ii pui ulei si toate cele la timp. Cica nu prea poti sa le ingropi asa cu una cu doua. O fi ceva cu nemtii astia? Nu cred, cred ca aleg bine ce aleg... injectie.
  5. Se pasuiesc doar placutele noi, sau luate SH de pe alt motor, asta ca sa se formeze amprenta santurilor de pe disc si pe placute. La primele franari cu placute noi frana e asa... un deziderat. Adica nu prea e tare. Dar se lasa cu timpul. Sa rectifici planeitatea discului de motocicleta e bungee jumping cu coarda mai luna decat distanta. La masini ai de unde sa iei, ca sunt de "n" ori mai groase. La moto risti sa se faca tandari la o franare mai violenta, si atunci... RIP. Daca sunt discurile - schimb. OBLIGATORIU. Nu incerca carpeli ca nu e loc de glume cu viata ta. Si daca tot ai cheltuit bani pe discuri... baga placute noi, curata etrierii si salut! Lifetime Guarantee (un fel de-a spune ), asta daca nu esti hingher... Si nu cred! Va salut!
  6. Discuri, omule, ca despre asta vorbiram... Etrierele fac blocaje permanente, merge infranat ori dupa franare se elibereaza mai greu roata. WD40, dar nu da pe disc. NU DA PE DISC ca aluneca si mori nevinovat. Da pe etrier, pe la incheieturi. Eventual da-le jos si curata-le. E destul de simplu. Daca pui frana mai tare, mai face?
  7. Va salut, domnilor! Daca topaie, cred ca efortul franarii e intermitent, si ba ingroapa furca, ba o lasa, ba o ingroapa ba o lasa. Daca te uiti cu atentie in lungul planului discului, in timp ce invarti roata cu mana, ar trebui sa sesizezi o mica bataie, stanga-dreapta, fie ea cat de mica. Apoi, daca franezi foarte putin si cu un efort constant fata si incerci sa invarti roata, ar trebui sa simti ca freaca mai tare, apoi se elibereaza... si tot asa. Face un zgomot, un fasait continuu - sau, dimpotriva. Cam asa imi suna mie: disc (discuri) incins des si tare si balta sau spalatorie. Chestia asta cu racitul brusc si neuniform (sub etrier nu se raceste la fel de repede ca si in afara lui) e cam paguboasa, si la masini. Mergi si tu incet si pune spate... Poti sa incerci cu un comparator pe care il prinzi rigid pe furca si cautatorul pe disc. Cand invarti, iti indica mecanic un ac pe o scala abaterile de planeitate. Profi, insa... nu are multa lume acasa micrometre, sublere si osciloscoape. Asfalt uscat, ud... oricum, fara gropi sa fie!
×
×
  • Creează nouă...