Sari la conținut

MosGerila

Membru
  • Număr conținut

    53
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://nacajitul.blogspot.ro/
  • Skype
    madatudor

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    HD Dyna FXDL 1997 - Low rider EVO
  • Numar Moto
    IF97LOW
  • Club
    n/a

Informații profil

  • Motociclete detinute
    HD Sportster Nightster, HD Dyna StreetBob, Honda Hornet, BMW K1200LT, HD Dyna Low Rider 97

MosGerila's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. cred ca totusi e ABS 2 din ce am mai citit...s-ar parea ca de prin iulie 2001 au schimbat si a mea e din ianuarie 2001 (am verificat VIN-ul). Ma rog...sper sa o rezolv cu o baterie ca lumea )) Acestea fiind zise...zic sa bem o bere astia care mai au autobuze...vad ca prea multi nu suntem )) Ce parere aveti? eu am tel 0721.327.337
  2. e din 2001. Interesanta faza cu releul a lui Dan Cata.
  3. corect, in mod normal se stinge dupa ce pleci de pe loc la cateva secunde. Insa la mine nu se stinge deloc...doar dupa ce parcurg 5-6 kilometri si opresc motorul, apoi il repornesc. Abia atunci se stinge si se initializeaza cum trebuie ABS-ul
  4. Multumesc mult, o sa il sun pe Tibi pt revizie. In ceea ce priveste confortul, asta e si motivul pt care m-am hotarat la LT. Sper intr-adevar sa am timp suficient sa ma bucur de el si sa pot face drumuri lungi ca v-am zis...momentan in oras nu mi se pare o mare placere . O singura intrebare relativ tehnica as mai aveadeocamdata ...are o baterie, cred eu subdimensionata, un Bosch care are EA doar de 100. Dupa ce pornesc motocicleta becurile de la ABS raman pornite. Merg 5-6 minute si daca o opresc si repornesc dupa aceste 5-6 minute becurile se sting, iar ABS_ul merge fara probleme. Dupa logica mea m-am gandit ca e problema de la baterie, in sensul ca nu furnizeaza suficient curent la pornirea initiala pentru ca ABS-ul sa se initializeze cum trebuie, iar dupa cele 5-6 minute se incarca suficient de mult. O fi asa sau treubuie sa imi fac alte griji? Mersi mult, toate bune!
  5. Multumesc mult pt ajutor. Cat priveste reprezentanta din Otopeni...poate ca e ok, dar am cerut cotatie si mi-au facut un deviz pt revizie incat de banii aia imi mai cumpar un motor...Sau un scuter nou )
  6. Salutare, Stiu ca s-a vorbit mult insa ma vad depasit de algoritmul de cautare de pe forum asa ca m-am gandit ca mai bine intreb ) In Noiembrie anul trecut m-a pleznit...nu stiu ce, dar m-a pleznit...de am vandut Harley-ul si am luat un BMW K1200LT. Inca nu m-am prins daca am facut bine, urmeaza sa ma edific in cursul acestui sezon. La primele "contacte", la drum lung e ceva de vis, in oras e ceva de groaza...Dar divaghez. As avea nevoie, va rog, de o recomandare de service, in Bucuresti, specializat sau care sa se priceapa bine la BMW-uri. Nu niste baieti care au desfacut un Hornet si au impresie ca sunt mecanici ca de astia e plin. M-am uitat destul de mult pe youtube la ce inseamna sa-i faci revizie completa autobuzului meu si nu pare chiar asa simplu. Adica mie nici prin cap nu-mi trece sa m-apuc, abia am reusit sa-i scot bateria, daramite sa schimb lichidul de frana Pls help, sunt nou in "comunitatea" posesorilor de BMW si totul e nou pt mine Sunt trecut de la 1 singur bec pe bord, la vreo 12 cred....care inca nu stiu ce inseamna toate foarte clar ) Si o poza cu troleibuzul pt edificare:
  7. Buna . Sunt Din Brasov, poti te rog sa postezi o harta cu traseul pe care ai mers pana la Sighet si inapoi. Iti multumesc mult.

  8. Faine pozele. Frumos. Felicitari! Da nici intregi la cap nu sunteti pe frigul ala. ))
  9. Partea a doua aici Partea a 3-a si penultima Ultima parte - Stop joc.
  10. Sunt multe pensiuni...cauta in Zlatibor, Prijepolje sau Bijelo Polje.
  11. http://nacajitul.blogspot.com/ aveti si p-aici informatii despre Serbia si etc...
  12. Diferenta intre RC-ul, MC-uri si HOG e ca in principiu, desi s-a indepartat si asta destul de mult de la ideea initiala, RC/MC-urile au la baza prietenia, interese si pasiuni comune, iubirea motociclismului in sine, iar HOG -ul reprezinta doar o adunatura de oameni legati prin nimic altceva decat prin faptul ca si-au luat acelasi brand de motocicleta. E ca si cum s-ar face un club al posesorilor de laptopuri Toshiba. Nimic in neregula cu asta insa, problema in Romania e ca Harley-ul e perceput de destui ca si Q7, Range Rover si X5...sunt multi care-si ia Harley doar pentru ca au auzit ei ca e misto, dar nu au nici o treaba cu motociclismul in sine, daramite cu brandurile de motociclete. E doar cool sa aibe Harley ca sa fie in randul lumii "bune". Si daca tot imi permit...ce mama dracu, imi iau ce-i cel mai tare, sa se vada ca äm valoare"...Cel putin asta e perceptia mea... Sunt convins ca sunt si multi oameni ok posesori de HD, chiar cunosc destui...si imi cer scuze daca se simte cineva lezat de ceea ce am scris mai sus.
  13. Buna, Nu-s eu ala, mai sunt inca 2 in club cu Harley care au drum pe acolo. un Hugger si un Dyna Street Bob. Ambii vin din Drumul taberei in Nord la serviciu.
×
×
  • Creează nouă...