Jump to content

calin_pirotehnistul

INACTIV
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About calin_pirotehnistul

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Arad
  • Motocicleta
    Pe benzina
  • Numar Moto
    de tabla
  1. Salutare. Stai linistit ca nu ti-ai luat nici o teapa. Daca nu s-a potrivit ce ti-a adus nu cred ca ti-a luat banii. Iar daca te-a asigurat ca o sa iti vina, atunci ai rabdare ca o sa iti vina. Nu e vina lor ca vin greu piesele. Si eu am comandat piese de la ei si unele au venit mai repede altele mai tarziu, si in plus nu mi-a luat nici un ban pana nu am primit piesa in mana, iar daca nu s-a potrivit, mi-a fost schimbata sau am luat altceva in schimb.
  2. Momentan am o Aprilia Leonardo 250 motor yamaha 4T.Dar la stilul meu de mers nu cred ca scot sub 5%. Si merg in medie cu 80-90, dar nu ma pot abtine la semafor cand se incoarda vre-un smecheras cu conserva, sa nu il afum putin. Am avut un rx 50 care nu scadea sub 6-7 iar in forja maxima lua 10. Cel mai multumit am fost de un Ciao la care uitam sa pun benzina.
  3. Trebuie sa mai imbogatesti putin amestecul. Sau pune filtrul de aer original inapoi. Eu nu sunt adeptul filtrelor sport, iti intra mult mai mult praf in motor si creste uzura. Ma refer la filtrele alea conice cu element filtrant subtire. Eu unul schimb sau spal buretele din filtru cat mai des. Despre ulei nu stiu ce sa zic, tu verifica periodic sa fie la nivel si daca scade complecteaza cu acelasi tip de ulei. Dupa cum spune si colegul, ar mai fi si varianta ca bujia ta sa nu aiba valoarea termica indicata de cartea tehnica. Eventual schimba bujia cu una noua luata dupa catalog. Deci la tine nu conteaza ca merge prost cat timp merge? Daca problema posibil daunatoare pe termen lung poate fi rezolvata usor, de ce sa nu o rezolve si sa nu aiba nici o problema dupa aceea. Numa bine!!!
  4. Da e normal sa fie asa mizerabil, pt ca intra mizerie chiar si pe langa simeringuri, si in furci piesele alea se misca si se produce pilitura, care da culoarea arginie a uleiului. A pus cineva pe topicul asta un link catre un film de vreo 40 de minute in care este explicata importanta schimbarii uleiului in furci. L-am vizionat si eu. La mine nu au iesit simeringurile prin separatea brusca a celor 2 parti, pt ca nu avea buza care sa agate in simering, si in plus cred ca erau simeringurile originale din fabrica, pt ca au fost foarte intepenite si de-abia le-am scos. Si la cum arata si uleiul nu cred ca a fost schimbat vreodata. La mine telescoapele au o siguranta care le impiedica sa vina in jos, deci nu imi fac probleme ca nu le-am montat egal. Nu prea e bine sa curatati cu benzina. Cel mai bine se desface totul bucati si se curata cu o carpa curata si cu spray degresant(spray de curatat discuri)- il gasiti aproape la orice magazin de piese si consumabile auto si nu e scump. Lasa-i bau-bau ca merge oricum, conteaza cat baga motorul.
  5. Va multumesc tuturor de sfaturi!!! Am rezolvat cu ajutorul a doi buni prieteni. Am apasat mai tare pe dopul de sus al jambei si cu un varf de cutit am scos siguranta respectiva. Problema urmatoare a fost surubul de jos pe care eu l-am desfacut cu imbus si mi s-a rotit in interior. Dupa ce am scurs uleiul vechi am remontat arcul si am desfacut cu un pistol pneumatic surubul de jos care de data asta nu a mai opus rezistenta. La mine in carte scrie ca prima data se desface sus, se scoate arcul si uleiul si apoi de desface jos. In orice caz fara pistol pneumatic nu as fi reusit. Da e bine sa schimbi si cuzinetii si de asemenea e bine ca odata la 6 luni sau macar un an sa schimbi si uleiul in telescoape chiar daca nu curg simeringurile. Va multumesc inca odata Salutare!!!
  6. Am incercat si asa dar singur nu ma prea descurc, il chem eu maine pe un prieten de al meu sa incercam impreuna. Am tot batut cu ciocanul cu un lemn pe capac dar nu am dat prea tare, simt ca parca se misca in sus si in jos dar arcul il impinge inapoi... Dar eu nu inteleg de ce siguranta este cu 1 mm sub capac si nu deasupra lui. In poze nu se prea vede, dar siguranta nu e la nivel cu capacul, ci e intr-un canal la 1 mm sub capac, ascunsa acolo parca intentionat pt a nu avea acces la ea.
  7. Salutare!! Am o problema, am dat jos furcile fata ca sa le schimb simeringurile, pt ca unul era dus si a inceput sa curga ulei, problema e ca nu pot sa le desfac. Am desurubat piulita de jos de la telescop dar am constatat cu stupoare ca mi se invarte cu tot cu arcul din interior, iar in partea de sus nu imi dau seama cum se desface. Are un capac si sub capac se observa o siguranta care nu o pot scoate. Am incercat sa scot simeringul prin taiere si nu am putut... Alte sugestii cum sa procedez? Nu imi dau seama cum as putea sa mai fac... Atasez si niste poze:
  8. Va multumesc de informatii. Am furca normala, trompeta e Aprilia Leonardo 250. Ulterior am dat cautare pe google si am mai gasit un topic pe tema asta, tot pe forumul asta. O sa ma apuc saptamana viitoare de treaba, dupa ce trec Sarbatorile. Va multumesc inca odata!!
  9. Va multumesc!! Am trimis PM dar nu ma poate ajuta... Acum am alta problema. Mi-a curs un simering la furca si trebuie sa le schimb pe amandoua. Problema e ca nu am bani sa platesc manopera la un atelier, si vreau sa le schimb eu. Stie cineva cum se face? Sau un tutorial ceva? Trebuie data toata furca jos?
  10. Salutare tuturor! Vreau sa imi fac o galerie din inox pentru a adapta o toba. Am vorbit cu un fierar care a zis ca imi face, dar acum are multe lucrari si nu are timp. Nu stiti pe cineva care se ocupa cu asa ceva si ma poate ajuta? Lasati un nume o locatie sau un numar de telefon daca aveti, unde poate fi gasit in Arad. Va multumesc!!! :rose:
  11. Imi cer scuze ca imi citez propriul post dar voiam sa rectific ceva si nu am gasit nicaieri buton de edit. Sau nu se pot edita postarile numai de moderatori pe forumul asta? @Meste - conteaza ca ai participat si ca te-ai simtit bine, asta e cel mai important. Imi cer scuze ca ti-am facut galbena, portocala mecanica, m-am incurcat. Am vreo cateva poze cu tine de la Arad, ti le pot trimite prin PM daca vrei.
  12. Il cunosc pe cel cu Honda de 500 in 2 timpi, sta la 2 strazi de mine, omul e fan 2 timpi, mai are inca 3 motoare de 500 2T, un Kawasaki KX 250 2T Monster edition cu care am mers si e turbaciune, un Quad de 700 tot in 2 timpi, mai are si ceva trike de offroad tot in 2 timpi. E maniac ce mai... Meste te-ai dat anul trecut la Supermoto Hobby pe un ktm galben cu numarul 91 de concurs?
  13. Eu apelez cu incredere la Ariciu pt piese si consumabile, de piese Doamne multzam nu am prea avut nevoie, dar la echipament si consumabile de fiecare data am primit reducere, si daca nu aveam bani destui imi dadea pe datorie, si ii duceam peste cateva zile. Aduce orice piesa pe comandala preturi bune. Cand mi-am cumparat motorul actual am fost dupa el cu un bun prieten de al lui Sorin, si dupa ce l-am luat ne-am oprit la magazin sa imi schimbe uleiul, desi era cu mult dupa inchiderea programului, mi-a schimbat uleiul. Eu unul sunt un client multumit. Am mai fost si pe la alte magazine, si o impresie buna mi-au facut baietii de la Yamaha/Peugeot/Polaris din Gradiste, foarte de treaba, am cumparat de la ei o casca adusa pe comanda, si cand a venit casca am fost sunat, ca pot sa vin sa o iau. In orice caz sunt baieti de treaba. Baieii de la AMW de asemenea sunt de treaba, si de la ei am luat cate ceva si am fost multumit. Pentru piese de scutere Calin de pe A. Saguna cu magazinul Speed Moto are piese ieftine dar si calitatea e mai slaba( se zice sa sunt de sezon), dar aduce si piese de firma. Ar mai fi baietii de la Kimco tot pe Saguna, aduc si ei piese cam pt orice dar dupa mine sunt cam piperati la pret... La mecanic o singura data am fost la Aurel de la speed moto, care mi-a segmentat un scuter, si mi-a pus invers o garnitura si nu stiam de ce picura ulei pe sub motor. Cand l-am desfacut, mi-am dat seama. De atunci m-am cam lecuit cu mecanicii si prefer sa imi repar acasa mobrele cu ajutorul unor prieteni. Hai ca incet incet vine caldura si incepem sa iesim. Va salut!!!
  14. A fost frumos, desi eu nu am apucat sa ma dau... La unul din ele s-a spart un radiator sau amandoua, la altul s-a incolacit pamblica de marcaj la roata din spate, altul nush ce a patit... pe cand sa apuc sa ma dau, imi zice ca nu mai se poate ca s-au stricat motoarele... Altii s-au dat de mai multe ori si altii niciodata, dar asta e, poate daca ajungeam mai devreme prindeam si eu un motor, dar Destul de multi cu care am vorbit nu s-au dat, si asta ar cam insemna un minus la organizare... Per total a fost ok. Ii felicit si eu pe cei de la AMW, sa speram ca va mai fi si alta data si va fi si mai bine pus la punct.
  15. 6 cutii din cele mai mari cu pizza, pe scuter. Eram la un chef si trebuia sa mearga cineva dupa pizza, pt ca facusem rezervare la restaurant dar s-au schimbat planurile si pizza era deja platita. Cum nu era nimeni cu masina, am luat un prieten cu mine si am plecat dupa pizza, am pus cutiile cu pizza intre picioare si le-am transportat la destinatie. Am mai transportat 3 saci de glet de 25kg pe un moped cu pedale. Se pun si pasagerii? Am mers 3 odata pe un scuter de 50... da incet asa cu 20 la ora
×
×
  • Create New...