Sari la conținut

caporcea

Membru
  • Număr conținut

    136
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    Husqy TE630

Vizitatori Recenți Profil

733 citiri profil

caporcea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Suspensie reglabila si un display de bord mai fain. Plus side case-uri parca.
  2. Hello all, vreau sa intru si eu in grupul detinatorilor de Tracer/MT, asta dupa ce am facut un test drive cu motorul in 3 cilindri si am ramas foarte impresionat. Ce ziceti de varianta de 2014 pentru MT09? Din ce am citit suspensia ar fi punctul cel mai slab si bineinteles injectia, dar cred ca asta o rezolvam cu ajutorul lui TNG Baiatul asta zice ca i-a schimbat arcurile din furca si ca mobra e luata de noua de aici si e primul proprietar, o vinde pentru ca a trecut la 2018 mt 09. https://www.olx.ro/oferta/yamaha-mt-09-IDbaaQX.html#00c0b42f05
  3. Corect, nu m-am gandit asa departe. Si nu stiam ca DB nu e bun de touring, chiar credeam ca e invers. Parbrizul il voiam pentru carenele de strada. Multam de sfat.
  4. Salut, Vin la voi ca la bazarul de Honda 954 sunt in cautare de: Parbriz fumuriu double bubble Carena frontala Set carene circuit Crash pad-uri
  5. E a doua oara cand imi fac motocicleta (revizie completa) la SKR Superbikes si nu am fost dezamagit. Motocicletei i-am facut: - schimb ulei si filtru ulei (Bellray + HF) - schimb filtru aer (Pipercross) - schimb bujii (NGK Iridium) - service furca (semeringuri, cuzineti, arcuri Wilbers, ulei) - lichid frana - lichid racire - placute frana fata/spate (CL) - lant distributie - inlocuire cauciucuri - vopsit crash pad-uri - reparat prindere carena Preturile au fost decente si Silviu a avut rabdare cu mine si mi-a explicat fiecare operatiune in parte; in unele cazuri chiar mi-a recomandat sa nu fac anumite modificari chiar daca acestea ar fi fost in avantajul lui. Piesele le-am cumparat de el dar puteam sa vin cu piesele mele. Am fost tinut la curent cu stadiul motocicletei si cu toate etapele de service cu tot cu poze. Am avut o problema la furca cu un semering dupa inlocuire; am revenit in service si Silviu mi-a schimbat semeringul fara nicio discutie. Un aspect care m-a impresionat este faptul ca service-ul este curat si ordonat si oamenii lucreaza foarte ingrijit. SKR Superbikes are recomandarea mea.
  6. 10x...sa stii ca ma gandesc sa trec pe Rompetrol, par ca au servicii premium...sper ca si combustibilul sa fie la fel.
  7. Boacana zic pentru ca probabil am pus combustibil prost...am mers si astazi cu ea si la fel, in sarcina pare sa fie ok dar turata usor pe neutru creste neliniar si are "hâc-uri" . Ce combustibil de buna calitate imi recomanzi?
  8. Salutare, Am un SV650N 2008 si mi-am facut o boacana mica...am alimentat, ca de obicei, la OMV cu OMVMaxx 100 si dupa approx 300m motorul nu a mai sunat la fel; in sarcina nu am observat mare diferenta dar pe neutru, cand o turez usor, motorul creste in turatie sacadat; are cineva vreun sfat sau recomandare? Multumesc
  9. Salut, mica problema: mi-am spart oglinda dreapta (doar geamul) si as vrea sa stiu ce posibilitate am sa-l inlocuiesc (sau de unde pot sa iau toata oglinda). 10x.
  10. Salutare, cu parare de rau va anunt ca vreau sa parasesc grupul SV-istilor si imi ofer mobra la schimb pe un CBR 954 k2,k3 sau GSX-R k4,k5; motorul meu este naked, din 2007, l-am luat cu 2000km, i-am facut 2 revizii la 2500 si la 7000 (ulei, filtru ulei, filtru aer de la Suzuki si placute frana aftermarket la 7000); acum are 9000 si urmatoarele imbunatatiri: toba carbon Micron, crash-pad-uri Puig, gume sh Michelin Pilot Road 2 70%; prezinta 2 lovituri pe rezervor si aripa fata zgariata (asa l-am luat). Cine este interesat va rog PM. P.S. Imi e foarte drag motorul (primul pentru mine), il schimb doar ca vreau SS. Am postat aici pentru ca as vrea ca SV-ul meu sa ajunga la un proprietar pasionat.
  11. mai e langa Udriste una (pe Calea Calarasilor langa OMV) eu am reusit sa-i pun niste motorina in loc de benzina ...si dupa ce am curatat-o si i-am schimbat si toba (micron carbon) am impresia ca din 8-9 nu scade (merg si suficient de turat, peste 5-6 mii in principiu) Intrebarea este: Domne'...e normal?!
  12. Eu am tot 120/70/17 pentru ca pe asta l-am gasit pereche (michelin pilot road 2 k7 sh). Sunt foarte multumit de ele si manevrabilitatea a crescut considerabil de cand am schimbat cauciucurile stoc.
  13. mai bine incerci cu o instalatie GPL; iti pui butelia in rucsac si sa tot mergi...
  14. off topic asa...cine are o toba de carbon de vanzare? (tot ce am gasit pe forum si era din Bucuresti s-a dat)
×
×
  • Creează nouă...