Sari la conținut

opreasandu64

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

opreasandu64's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Daca dai cu lac mat peste negru ramane mat nu devine lucios, sunt 2 tipuri de lac, mat si lucios, toate vopselele 1 K sunt mate (nu au lac in ele), vopsitul e o arta nu oricine poate face, trebuie sa cunosti fff multe inainte de a te apuca, si de a avea de la cine invata. cateva poze cu moto vopsite de mine pe linku urmator: http://picasaweb.google.com/11029390927051...77/Vopsitorie1# --------------------------- VOPSITORIE MOTO+AUTO, LIPIRE CARENE, STIKERE, SINCRONIZARI CARBURATOARE, INJECTIE , POLISH MOTO- AUTO 0766801145 BUCURESTI
  2. majoritatea motocicletelor cu carburatie, chiar si injectie le trebuiesc acele adaptoare cu filet, si chestia cu culei nu e buna , uleiul are vascozitate si ramane si pe peretii furtunului, pt joaca e bun , dar nu sa faci o treaba cum trebuie ------------------------------------------ vopsitorie moto+auto, stikere, lipiri carene, comprestestere, sincronizari injectie, carburatie, intretinere moto tel 0766801145
  3. Din intamplare am accesat aceasta pagina cu probleme la aprindere, chiar eu i -am facut carburatoarele lui ghelmeci, iar cele noi chiar erau sincronizate din fabrica(lucru asta l am constatat dupa ce am pus vacumetrele pe ea) iar jiglorul de benzina era si el reglat, intradevar numai pe motocicleta se face sincronizarea in functie de uzura cilindrului.
  4. in majoritatea cazurilor distributia face probleme, daca s a schimbat intinzatorul si face mai incet e clara treaba k trebuiesc schimbate patinele si lantul, uleiul e bun shell advance sx, eu personal recomand un ulei semisintetic pt moto cu km peste 30 mii
  5. apropo vezi k siinjectia se sincronizeaza iar cand injectoarele se infunda e putin mai greu de curatat decat carburatia, una din problemele mari de consum mai poate fi si injectoare infundate
  6. foloseste un furtun ce nu depaseste maxim 1 m ,acel tip de furtun sa l folosesti pt toate, ai grija sa fie un furtun mai gros in carne dar cu gaura interioara subtire sa nu se cuteze
  7. JVC te pot ajuta eu cu sincronizatu am 4 tipuri de vacumetre, dai o fuga la atelier si se serezolva pretu e de 1 milion si pe langa asta mai facem si altceva moka ,ai si okazia sa inveti cateva smecherii, doar daca esti din bucuresti .
  8. Salutare baieti, k sa faci o rglare perfecta a concentratiei oxigen benzina iti trebuie un analizor de gaze sau acea bujie transparenta care te ajuta, am montat carburatoare noi pe motociclete ce au venit reglate din fabrica nu cum zic unii k dai la 2 tura inapoi sau 3 asta nu e o reglare perfecta, un carburator poate sa aibe 1 tura data inapoi la unu iar la alt carb 2, insa pe acest topic e vorba de sincronizare care asta e alta mancare de peste. Mesaj completat la toate r6 si r1 pe carburatie furtunele de sincronizare sunt grupate 2 cate 2. prin ele nu e voie sa intre aer in timpu functionarii motorului, cum spunea dori x la tine ai grija k al treile sa nu fie smuls din acel stut sau sa fie uitat de cine a mai facut sincronizare inainte, la modelele mai vechi sau cele ce nu au pompa de benzina se foloseste unul dintre furtunase la rezervor (de obicei cele laterale) pt a deschide o membrana (supapa) ce da drumul benzinii sa curga in carburatoare, despre improvizatu acelor vacumetre sunt impotriva, in primul rand uleiul e gros si ramane pe lateralul tubului si nu va iesi o sincronizare perfecta, insa daca chiar nu ai ce face e bunicel, eu folosesc 4 tipuri de vacumetre la atelier , na le am luat sa vad ce stie fiecare, printre care si cele cu ceasuri de pe lois care nu sunt asa performante dar na poti gadila putin carburatoarele cu ele si iti faci si damblaua
  9. lantul se schimba cand se aude, nu are un numar de kilometrii. am schimbat kituri de distributie si la 25000 km, totu conteaza cum mergi cu motoru, daca nu l lasi sa se incalzeasca cand il pornesti, daca tragi de el pe o roata(ii dai accelerari bruste) atunci el se forteaza si ii creste uzura, uleiul daca nu l schimbi la timp e un alt factor, insa cel mai mult sunt accelerarile bruste. Printre altele postate bataia poate fi si de la o sincronizare necorespunzatoare, dar in acel caz motoru incepe sa si trepideze nu mai are mersul rotund, sunt n cazuri, cert e k nu trebuie sa ti bagi nasu unde nu cunosti, macar sa vezi o data, citind cu acel intinzator mecanic, tare romanu e inventiv imi place ideea dar nu e buna ai sansa k la urmatoarea strangere sa nu mai ai ce
  10. te pot ajuta sa ti fac unu la strung sau sa-l rectificam pe asta daca vii cu carburatie si surub la atelierul meu
×
×
  • Creează nouă...