Sari la conținut

Ghelmeci

Membru
  • Număr conținut

    85
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    este si ala
  • Motocicleta
    M900
  • Numar Moto
    avem
  • Club
    Desmoriders

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia 125, M900

Vizitatori Recenți Profil

604 citiri profil

Ghelmeci's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salut, vorbeste cu baietii de la DAFWAY, poate te ajuta ei cu ce vrei.
  2. Salut! Porti te rog sa imi spui cat ma costa revopsitul (negru mat si auriu inchis) unui Monster complet? Adica cu demontare, montare componente, eventual polisat/curatat elementele aluminiu. Mersi in avans.
  3. Salut, Virgil sunt, am cumparat ultima casca. Ziceai ca poate sa aduca prietenul tau accesori pt. ea, m-ar interesa o viziera fumurie (Light Smoke Proshield), crezi ca poti sa il intrebi daca poate si cand?

  4. Incearca daca sti codul, pe Stein-Dinse.de, la ei am gasit kit de reparat receptorul de ambreiaj de exemplu.
  5. Multumesc pt. relatie, am sa dau un tel. sa vad ce poate face, daca nu cu problema asta, poate cu altele ce implica cauciucuri, etansari, etc.
  6. Am facut rost de codul garniturii de schimb, este 93040091A, aveti careva aceasta garnitura(de vanzare bineinteles), sau stiti vreun magazin sa o aibe pe stoc? Mesaj completat Mda, nimeni nu are, am incercat peste tot, am comandat in Germanica...sper sa ajunga repede. Este asa de frumos la soareeee!
  7. Interiorul are 20mm, grosime de 4mm, dar originalul este U-ring nu O-ring, cert este ca daca nu gasesc as incerca sa ii pun un 0-ring sa vad daca merge asa (provizoriu). Si poze cu inelul:
  8. Caut vehement as zice U-ring cu urmatoarele date: 26-20-4 (ext-int-grosime) pt. pistonas de frana. Este al naibi de greu sa gasesti ceva in Romania. Deci...stie careva unde gasesc? Are cineva de vanzare?
  9. Salut la toata lumea, stie careva de unde pot sa achizitionez un kit de garnituri pt. pompa de la ambreiaj, sau pe cineva care repara asa ceva?
  10. Deci...pt. toti cei care m-au ajutat si inspirat in rezolvarea problemei, le multumesc foarte mult, chiar m-au ajutat. Problema era redresorul cu care incercam sa incarc bateria din pacate, dupa ce am schimbat bujii, fise, cabluri (macar asa am mai inoit ceva la mobra) si tot asa facea, m-am gandit sa testez si redresorul care...surpriza! Scotea niste amarati de 5-6V, daramite amperajul necesar sa incarce bateria. Drept urmare saraca baterie a rezistat stoinic neincarcata peste iarna la toate chinurile supuse. Am pornit-o imediat cu clesti trasi de la masina, am lasat-o o juma' de ora sa mearga si de atunci si pana in momentul asta merg bine mersi cu mobra, asfalt uscat sa fie. Apropo...stiti de unde iau si eu o pereche de cauciuce noi sau foarte putin uzate la un pret rezonabil?
  11. buji NGK-uri (la fel cu cele initiale cand am cumpart-o), Champion inainte de astea. Bateria este cea recomandata Yuasa. Ce ma intriga este incalzirea excesiva a cablurilor de + si - care pleaca de la baterie.
  12. Multumesc pt. indrumarile de pana acum. Bateria are 1 an (practic ca noua)vechime, cu contactul nepus are 12.3-12.4V, cu contactul pus in jur de 11V, bujiile sunt noi noute doar ce le-am pus pe ea acum (in ideea de a porni la cheie dupa iernat). Pai voi vedea (nu am incercat inca) ce scanteie imi da pe fiecare bujie in parte (daca da) si verific traseul ca nu cumva sa fie vreun fir de + "lipit" de masa. daca mai aveti si alte indrumari, va rog, nu va sfiiti.
  13. Salut colegi motociclisti! Iaca vine "primavara" si incerc sa dau viata mobrei mele. Evident ca pot interveni ceva probleme, ceea ce s-a si intamplat, respectiv cred ca "cineva" fura curent din retea. Bateria in stare excelenta, verificata, antrenata, redresata, odata pusa pe mobra se intampla urmatorul fenomen, cu fisele scoase invarte elecromotorul de mama focului, zici ca este la relantiu, cu fisele puse pe buji invarte o tura la 5 secunde! Asa ca ce mi-am zis eu, stai, inainte sa desfac itele sa intreb ceva combatanti de pe forum, combatanti care s-au mai intalnit cu asa ceva si pot sa ma indrume direct (sau aproape direct) la furtacios (caci asta bauiesc sa se intample). In acest timp se mai intampla urmatorul fenomen: cablurile + si - ce pleaca de la baterie se incing de mama focului cat ai zice "Supercalifragilisticexpialidocious" (asta cu fisele puse si dand la demaror). Asa ca roguva voua stimati colegi de trafic (mai e putin si vine primavara), daca aveti vreo idee sau vreo incurajare datii bataie aici pe forum. @GeorgeStefan, vezi ca se gasesc pe internet de downloadat manuale ale posesorilor de Ducati, mai precis cauta unul care stiu ca le contine pe toate astea 3 (600, 750, 900) dintre anii '93-99, si acolo ai sa afli ceva coduri de consumabile (nu am acum la indemana manualul), cat despre ulei la a mea pun Motul 7100. Toate cele bune.
  14. Salut, dupa dezghetare intradevar ies toti trantorii (glumesc), exact pt. acelasi an de fabr. pt. M900-le meu am luat de la scorpio-az ls preti ok, pt. ca aveau pe stoc. Mesaj completat Am o noua iubire! (Sper sa nu ma auda sotia mea) DUCATI DIAVEL, autchhhh.
×
×
  • Creează nouă...