Jump to content

robert23mg

Super Membru
  • Content Count

    607
  • Joined

  • Last visited

About robert23mg

  • Rank
    Incepator cu vechime

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2014
  • Motocicleta
    Ninja 250R, F800GS
  • Numar Moto
    vizibil
  • Club
    still riding around

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Ninja 250R, F800GS

Recent Profile Visitors

632 profile views
  1. Deci asta crestinesc bate mai puternic? :)) sau vine cu o frumoasa briza energetica Ce e drept imi scapase din vedere asta cu religia
  2. deci cand exista un conflict de opinie ambii participanti la discutie devin anti motociclisti? inseamna ca totul a fost o minciuna, de fapt suntem pe antimotociclism.ro
  3. Ai gresit scula si numarul S-a autoflagelat doar 1 data, cu scula asta
  4. Poate nu toti suntem saturati de bronz, eu am dat o tura de thasos in tricou si seara zici ca eram facut la rotisor Am mai mers si in 3 sfeturi si pana mea te frige destul de tare Prefer sa am ceva strat separator intre mine si elementele calde, dupa teoria voastra in desert ar trb sa o arzi in chiloti, dar daca te uiti putin la oamenii locului o sa vezi ca poarta echipament DESCHIS la culoare si LUNG, ce prostovani, sa ii vad pe aia dupa 15 minute in trafic prin bucuresti cum o sa isi dea ei seama ca jmecheria e de fapt la pieptu gol
  5. ce este un anti motociclist? intreb pentru un prieten
  6. Incadrarea din oglinda pare ca a fost gandita Petele alea se duc la prima ploaie :))
  7. Ideea este că îți trebuie și expertiza tehnica (sa facă mobra exact ce vrei) și experiența analitică (sa anticipezi cat mai mult, sa identifici posibile pericole și să acționezi în așa fel încât să nu ajungi într-o situație în care sa și nevoie de expertiza tehnica). Cu cât devi mai bun la astea doua, cu atât o sa fii mai in siguranță. Sunt băieți care stăpânesc destul de bine fierul dar din păcate nu sunt in stare sa realizeze pericolele din jurul lor, și se expun inutil (vezi diverși vloggeri care depășesc cu 90-100 coloana pe DN1, 170 la Miorița unde sunt accidente frecvent, etc) cat și băieți numiti pe forum 'batranici' care predica mersul legal. Ideea e că pe stradă, trebuie sa mergi preventiv și inteligent. Blamez fiecare incident pe care il vad deoarece, nu e suficient sa ai dreptate și să stăpânești fierul, pentru că fără analiza pericolelor din timp te ciocnești de el mult prea târziu. Bănuiesc că știi că cea mai periculoasă parte a carosabilului este intersecția, iar cea mai periculoasă manevră este depășirea, deci atenție înzecită in fiecare intersecție, și la fiecare depășire, chestiile astea doua nu trebuie abordate pe pilot automat. Nu sunt nici racer de bulevard nici băbuță sfântă, îmi adaptez întotdeauna viteza la conditiile de drum, iar vizibilitatea joaca un rol vital in recunoașterea condițiilor. In cazul tau, intersecție (pericol), lipsa vizibilitate (din ce știu sunt montate niste garduri pe linia de tramvai acolo), faptul că traversezi sensul opus de mers, și mai treci și peste linii de tramvai însumează cel puțin 4 motive sa ai o atenție sporită acolo... Asta este lipsa de experiență care ți se aduce in vedere. Zici mersi că nu a fost mai rău și mergi mai departe. Sunt sigur că ai învățat ceva din evenimentul asta. Știi cum se zice incepi drumurile pe 2 roti cu 2 saci, unul plin cu noroc și altul gol pentru experiență, ideea este să îl umpli pe cel cu experiența înainte să se golească cel cu noroc. Tu tocmai ai făcut un mic transfer.
  8. Unde-s mai multi urarea creste si bunavoia tot sporeste Nea ivane eu iti fac aici mai jos o scrijelire in piatra virtuala a internetului 1. Scoti banii din buzunare si ii pui pe card sa ocupe mai putin spatiu 2. Bagi sanatate in papornite, ghiozdan, topcase si in buzunare daca tot ai facut loc 3. Viata trebuie sa fie cat mai lunga, deci lungimea conteaza 4. Putere sa iti faci orice dambla iti vine Diiii, hai ca mai las loc sa mai scrijeleasca si altii, ca sa nu umplu tot peretele, s-a tocit si dalta
  9. Subscriu ^^^ Nu stiu daca a avut cineva un prim post mai informativ decat asta. Eu am sa notez numarul si o sa ma uit dupa el, mai am un nr de inmatriculare de pe fb de la alt baiat Deci B910DSP W si B22GVJ Logan Bine ai venit pe forum
  10. https://www.google.com/maps/dir/Universitatea+din+București,+Bulevardul+Regina+Elisabeta,+Bucharest/Constanța/@44.4853496,27.0385161,9.42z/data=!4m39!4m38!1m30!1m1!1s0x40b1ff473869f53f:0xee62eda4d786c152!2m2!1d26.1016732!2d44.4354447!3m4!1m2!1d26.2632613!2d44.4536463!3s0x40b1fa52097ebc83:0xcf82f65485d1178d!3m4!1m2!1d26.687297!2d44.5087592!3s0x40b1c04ed244e639:0x42695196eacde38b!3m4!1m2!1d26.9306596!2d44.4442107!3s0x40b1c99f5ace7f05:0x1b39222cbf965a93!3m4!1m2!1d27.5235573!2d44.4237364!3s0x40b042346a7c2995:0xadcd263fe302f545!3m4!1m2!1d28.0732495!2d44.2950682!3s0x40ba9c7b75f83ccf:0xb95e5b7d6277e007!1m5!1m1!1s0x40bae54a64345229:0x637be1cd3e654850!2m2!1d28.6348138!2d44.1598013!3e0 Asta cred ca e drumul vechi, inainte sa exista A2. Mai ai o varianta mai lunga prin calarasi unde iei si bac-ul (10 lei, cred ca merge la juma de ora si dureaza vreo 7 minute trecerea), apoi spre Adamclisi. Daca vrei un drum rapid si plictisitor mergi pe A2. Orice drum alegi sa nu iti uiti crema cu SPF
  11. Daca vrezi sa pastrezi toba asta vezi ca eticheta aia trebuie inlaturata inainte de folosire :)) Toba stock rulz, mergi pe unde vrei fara sa stai sa verifici la fiecare semafor pe telegram si facebook pe unde sunt filtre RAR Suportul de numar pare sa fie montat bine, sa mai verifici si ca ai la anvelope marimile trecute in carte Pe urma doar bagi benzina si te bucuri de vant/soare/ploaie/gropi/bizoni/pietoni/etc Spor
×
×
  • Create New...