Sari la conținut

Dan Ny

Membru
  • Număr conținut

    385
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucharest

Informații profil

  • Motociclete detinute
    ...

Vizitatori Recenți Profil

3.771 citiri profil

Dan Ny's Achievements

  1. Pentru cerințele tale, nu mă pot gândi decât la o Yamaha FJR 1300.
  2. Încearcă aici : https://www.nordicamoto.ro/piese-accesorii-strada/cauciucuri-strada/1073812-cauciuc-12070-18-michelin-pilot-road-4-gt?gclid=Cj0KCQiA2-2eBhClARIsAGLQ2Rmj_DA-kvD3Q6NnZU90heKV8QmQhstpjEj90MkMlzEjK0YFBE50m5QaApeyEALw_wcB
  3. Salut. Urmează sfatul lui TNG. Începe cu pompa, presiunea, filtrul.
  4. Hai că da! Deci atenție pe unde vă lăsați motorișca în sectorul 4. Noaptea minții.....
  5. @l.u.vExact....bateria este dată jos, ținută în casă. Nu am pus șuruburile la loc. După sărbători cu cea mai mare plăcere. Într-un weekend ar fi perfect. @Lucian_M....activează pe alte meleaguri pe un ZZR 1400.
  6. @l.u.v, da, uleiul întotdeauna trebuie să fie la o fracțiune sub partea de sus a vizorului. Nu m-am luat după gradațiile sus-jos a nivelului. Din câte am citit, la modelul de după 1998 au adus o îmbunătățire sistemului de ungere. Da, așa este, vizavi de viteză, merg cu 200 km/h ridicat în șa fără să simt turbulențe (poți eventual și fuma o țigară). A fost și este încă, o rachetă. O singură dată m-a dezamăgit. O zi fatidică când am alimentat la un Petrom, lângă Brașov. După ce am alimentat a început să dea ”în nas”. Exact ca atunci când nu se alimentează. Nici că urca în turații. Am venit cu ea până în apropiere de Ploiești, loc unde săraca nici că a mai vrut să pornească. În acea zi, pe drum, a început și problema cu treapta a treia. După schimbarea benzinei a pornit fără probleme. Trăiască OMV-Petrom! Mda Luigi....acolo, la ei. Premium! @PzKpfWMulțumesc! @Lucian_MPetre Băncilă. Un om de ispravă, un foarte bun mecanic. Un OM de nota 10+.
  7. Vand Kawasaki ZZR1100, model D, an fabricatie 1999, 80.000km, cilindree 1052cmc, putere 146CP. Motocicleta nu a fost folosită de doi ani, din 2020, a stat cu prelata pe ea în garaj. ITP-ul îl are expirat, nu are asigurare, fiscal este la zi. Singur proprietar în acte, se vinde doar cu acte și contract de vânzare-cumpărare. Motorul este în perfectă condiție (fără bătăi, toarce) singura problemă este la cutia de viteze, nu sare din viteză, pur și simplu nu cuplează cum trebuie în treapta a treia. Drept pentru care am cumpărat o cutie în perfectă condiție, probată, împreună cu toate garniturile necesare schimbării (noi OEM). La ea am schimbat în decursul timpului întinzătorul de la alternator (zornăia), termostatul, pompa de benzină. Tot ce am cumpărat sunt piese originale Kawasaki OEM, de pe site-ul MSP-Parts. Sincronizare carburatoare și schimbarea componentelor făcută în 2020, an în care am schimbat lichidul frână și am pus plăcuțe noi de frână EBC HH Sintered. Anvelopele Metzeler Roadtec 01 -2020. Baterie Yuatsa 2020. Carena față a fost vopsită și reparată deoarece avea o fisură. Proastă inspirație....am mers unde nu trebuia. Lucrare de mântuială. Fisura a apărut din nou, nu mai zic de vopsit...să le fie rușine celor care își scriu în reclamă - ”Premium”! Nu mai am spațiul necesar și mi-a ieșit din cap să o repar, în fiecare an de când am tras-o pe dreapta îmi spuneam - eh, lasă că anul viitor mă ocup de ea. Trec anii și zace acolo..... Preț 1500 Euro. (ATENȚIE, nu negociez prețul). Motocicleta se poate vedea în Corbeanca, proba, doar cu banii în mână. Relații la 0737166681.
  8. Dan Ny

    Dilema achizitie

    ....și tu? Mare figură ești....
  9. O vestă Hi Viz peste geacă și rezolvi cu vizibilitatea în trafic.
  10. Fără aditivi în ulei. Schimbă uleiul dacă circuli prin oraș des, la vreo 3000 de km. Singurul aditiv ce l-am folosit la motocicletă a fost Metabond Megalene Plus, și este pentru sistemul de alimentare.
  11. Așa este. Dacă ai rămas în Brașov mâine nu o să fie prea plăcut drumul, dar cred că ai văzut prognoza.
  12. Foarte fain.....Mno, după pozele astea tare mă bate gândul să dau o fugă Duminică, asta dacă nu mă trezesc cu fața la cearceaf!
  13. Medicii veterinari de ceafă îi apucă pe cei care nu cooperează. Posibil să nu reușești. Eu am reușit de cele mai multe ori cu ajutorul unui prosop. Dacă stă să te apropii, îl pui peste el încet, îl ridici și-l înfășori. Chiar dacă face urât nu poate zgâria. Nu-i acoperi capul că face și mai urât. Așa am procedat și de cele mai multe ori am reușit. Dacă nu, o cușcă de prins în care îl ademenești cu ceva mâncare. Dacă nu poate merge are vreun picior fracturat. Greu se poate apăra de un câine ce se află în trecere.
  14. Neaparat în 2002 vrei. Nu ai gusturi rele
×
×
  • Creează nouă...