-
Număr conținut
76 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Carnet moto din
2010
-
Motocicleta
yamaha fzr 1000
-
Numar Moto
CS-05-JAA
-
Club
wild hogs
Informații profil
-
Motociclete detinute
malaguti, piaggio, yamaha fzr 1000
bolog's Achievements
Newbie (1/14)
-
Salut baieti am pentru cine vrea loc in garaj in zona bucovina ,cetatii langa san marzzano . 0770827153 . 50 de ron pe luna
-
Salut baieti anul trecut oglinda din partea stanga a intalnit un indicator de curba periculoasa si s-a facut praf asa ca as avea nevoie de alta daca stiti unde pot gasi sau daca aveti din dezmembrari , modelul e din 1991 . Ms frumos
-
Doar cuvinte de lauda pt adi de la lux line baiat super si profesionist . Ms zacopilu si raul m ati indrumat bine .
-
Va multumesc o sa il caut cat de curand .
-
Salut baieti am nevoie de cineva care detine echipament pentru a modifica cotul de imbinare al tobei contra cost binenteles. Mersi
-
hello! cunoasteti vreo curatatorie chimica (sau de care o fi) ..? vreau sa-mi spal geaca de piele merci
-
sa-l stapanesti sanatos , intradevar 1000 este mult prea mare pentru un incepator dupa spusele colegilor de pe forum DAR nu imposibil , cu motoru asta ori inveti sa mergi ori o faci lata tine doar de tine , motoru meu ii fzr din 91 tot de 1000 , la inceput cand l am luat am avut parte de o gramada de mustrari din partea prietenilor , bugetul a fost limitat si la momentul acela am considerat ca este cea mai buna alegere , nu regret nici azi acest lucru .
-
ca intotdeauna ma pot baza pe ajutorul vostru , mersi frumos yo4hgx
-
salut baieti in cele din urma tot aici revin din nou cu o intrebare de baraj "cel putin pentru mine" , vreau sa schimb kitul de lant si nu stiu exact ce configuratie este buna , am cautat pe internet si am gasit doua variante 530/110 si 532/110 , vreau sa l schimb neaparat mi-e frica sa merg cu el in starea in care este , daca se poate un sfat as fi recunoscator , motorul este fzr 1000 1991 . va salut cu stima
-
mersi Calin ,am sa incerc asa.
-
salut baieti , am o problema cu motorul nu vrea sa porneasca dupa o pauza de 3 luni , am fost la garaj i-am pus bateria am tras socul si am rasucit acceleratia de cateva ori asa mi-a spus un amic dar nimic . la inceput merge in gol ,apoi parca incepe sa scoata pe toba ceva gaze nearse , dar cand incepe sa-si dea drumu moare bateria . tot aici pe forum am citit ca ar merge sa leg niste fire de la masina la baterie la motor si sa-i dau automat dar nu stiu cat de sigur ar fi in sensul ca as putea avaria ceva , dati-va si voi cu parerea va rog ca tare as vrea sa bag o tura .
-
sa fie oare adevarat? http://www.streetfire.net/video/dyno-shoot...0rr_2181851.htm
-
Am inteles de la cineva ca trebuie schimbata geanta in cazul inlocuirii cu un cauciuc mai lat este adevarat?
-
Mersi pentru ajutor , membrana de care vorbeam este un fel de hartie cauciucata nu stiu cum sa ma exprim altfel , fostul proprietar mi-a spus ca degeaba il curat pentru ca "membrana" se desprinde treptat oricum o sa incerc sa vad ce rezolv , o sa fac si o poza . Am comandat lantul ramane sa-l schimb , am auzit ca este dificil de schimbat fiind a doua piesa care se pune pe motor la asamblare. Mersi de ajutor
-
Salut baieti revin din nou cu niste intrebari va rog sa ma sfatuiti . 1- Cum as putea sa-mi curat rezervorul exista vre-o solutie speciala care se introduce in rezervor ? Baiatul de la care am luat motorul a pus un filtru de benzina de dacie sa retina mizeria din rezervor , zicea ceva de o membrana de cauciuc care se exfoliaza , lucru care s-a dovedit adevarat , cand am scos furtunul din rezervor era o bucata mare de membrana care era bagata pe jumatate in furtun si nu permitea benzinei sa treaca prin el , mi-a spus sa nu-mi fac griji ca asa ceva se intampla la cateva mii de km si este usor de inlocuit filtrul . Ok doar ca abia ce i-am schimbat filtru de o saptama cand azi la semafor mi s-a oprit motorul si nu a mai pornit (nu doresc la nimeni sa fie pus in situatia de a impinge un motor de 240 de kg eu avand 65 de kg noroc ca eram aproape de casa doamne multam ) , precizez ca inainte sa se opreasca avea aceleasi simptome ca si prima data adica mergea inecat . Nu vreau ca in fiecare saptamana sau odata la cateva iesiri sa tot schimb la filtre . A doua intrebare este in legatura cu lantul de distributie care face cam urat cand sta la relanti , asa face la tipul asta de motoare sau trebe schimbat ? Fostul proprietar mi-a spus sa nu-mi fac griji pot sa merg asa linistit , un amic mi-a propus sa-l schimbam asa ca sunt in dubii . Cam asta ar fi , ma bazez pe cunostintele voastre pentru ca am vazut ca va pricepeti . Inca ceva daca aveti nevoie de piese pentru motoare am gasit un site ok unde sunt o gramada de piese pentru toate tipurile de motoare inclusiv yamaha fzr , nu o sa dau numele siteului ca sa nu fac publicitate asa ca daca vreti adresa dati un pm .