Sari la conținut

enlil

Membru
  • Număr conținut

    88
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    05-2009
  • Motocicleta
    suzuki gsx-f
  • Numar Moto
    b-54-AJT
  • Club
    niciunul

enlil's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. enlil

    accident in jud. Iasi

    Din pacate, arata a accident din cauza lipsei de experienta/atentie, cu cel putin trei greseli vizibile in clip: 1 intrare gresita in curba, probabil urmarind motocicleta din fata si reactionand tarziu la curba in loc sa se uite la drum, 2 distanta dintre motociclete era prea mica petnru un mers in grup 3 pare sa fi franat in curba inainte de impact in loc sa corecteze traiectoria, franatul te arunca si mai mult inafara curbei Odihneasca-se in pace, un pret prea mare pentru o neatentie de doua secunde
  2. enlil

    accident unirii

    Francezii nu au facut absolut nimic in tunelul ala, arata la fel ca in ziua accidentului. Curba din pasajul unirii este totusi mult mai pronuntata decat cea din tunelul Alma
  3. enlil

    FRANTA

    Incearca o simulare pe site, nu toata lumea asigura supersporturi de exemplu, tariful depinde de multi factori. E mult mai complicat la capitolul asta decat in Romania. Cred ca pentru vechime de mai putin de doi ani trebuie moto A2 ,sunt limitate. » Post actualizat in 26 Aug 2017 08:56 E cineva pe la Saint Brieuc? » Post actualizat in 28 Aug 2017 17:12 Te intereseaza un gsx F de 650 din 2008 cu 23000 de km?
  4. enlil

    FRANTA

    Salut, mai intai verifica pe www.lelynx.fr daca se poate asigura si cam cat costa asigurarea
  5. enlil

    FRANTA

    am vazut un motor de Romania, MM -02?- YAK in Versailles, da un semn daca esti pe aici...
  6. enlil

    FRANTA

    Mi am adus motorul din Ro in Fr, m-au oprit dupa trei zile de mers si mi au zis ca trebuie sa il inscriu in Fr...am stat 6 luni sa il inscriu, intre timp mi-am schimbat si permisul, e oarecum obligatoriu pentru asigurare. Cu permisul nu am avut probleme dar nu va recomand sa va aduceti moto din Ro, cu banii pe transport si acte iesiti tot cam pe acolo, si cu multe batai de cap. Asigurarea costa mult la inceput dar scade tariful pe urma.Despre radare e alta poveste
  7. Nu stiu care sunt regulile pe la saloanele moto din Bucuresti, mai exact daca exista vreunele, dar am avut ocazia sa merg la un salon moto la Paris si lucrurile sunt foarte simple. Te poti cocota linistit pe absolut toate motocicletele, mai putin pe cele care au un cordon imprejur pe care scrie "Nu va urcati pe ele". Chiar am vazut si o zgarietura pe codita de la Panigale (era liber la cocotat), ca nu toata lumea stia sa coboare dar asta e alta poveste. Il lasi liber, se urca toti chiar daca nu dau impresia ca isi cumpara maine, nu vrei sa il lasi asa ca il zgarie etc, ii pui cordon si ii inviti pe aia de consideri ca "au fata" de asa ceva sa o faca. La salonul auto (tot la Paris) am avut surpriza sa fiu invitat sa urc intr-un Audi R8 Spyder care era intr-un tarc desi sunt perfect constient ca nu am "fata" de masina de 180.000 euro. M-am urcat, m-am minunat, am facut o poza, i-am multumit si am plecat. Dar Parisul nu e chiar Bucuresti totusi.
  8. Eu ma gandesc sa deschid un cont pentru donatii sa ii cumparam motocicleta, salvam cel putin o viata de om si cateva curci gaini si mai stiu eu ce fauna or avea pe acolo...
  9. Greu, dar foarte greu m-am abtinut sa nu rad ca nebunul in birou azi citind discutiile astea iar pozele fac toti banii, paranormal ) Daca nu e gluma, sarind peste toate detaliile tehnice incredibile enumerate pana acum, rog autorul sa nu mai imprumute motocicleta minorilor, nu de alta dar o sa ii aibe pe constiinta, asta daca are una, si in plus este si caz penal incredintarea motocicletei unei persoane fara permis...
  10. Esti prea mare pentru 125, nu stiu nici daca pe 250 incapi. Poti sa iti iei ce motor iti doresti daca te cunosti bine ca nu motorul este problema ci utilizatorul. In alte tari exista limitari la 34 de cai putere pentru toate astfel incat poti sa mergi un an cu el limitat sa prinzi experienta si pe urma sa ii scoti limitarea, poti sa iei si asta in considerare. Sau poti sa il iei pe cel pe care il am eu la vanzare ca e mai domol dar eu sincer cred ca s-ar putea sa fie prea mult, Suzuki Gsx 650 F, cel mai bine iti iei supersportul pe care ti-l doresti si ii pui limitare dar tine-o asa vreo 15.000 de km macar...
  11. Desigur ca autorul topicului a exagerat bagandu-i pe toti in aceeasi oala dar a sesizat o chestie, diferenta enorma intre ce inseamna stilul de viata din vest (al vesticilor bastinasi) si ce inseamna stilul de viata din India si faptul ca mutati in Londra ei continua sa traiasca tot cum erau invatati si nu prea se schimba, e la fel si in Paris cu negri/arabi/indieni si mai nou...tigani. Ce a urmat cu astia de le e lor rusine ca sunt romani ce pot sa zic, mai rar asemenea exemplare, nu am vazut pe nimeni atat de inversunat sa isi vorbeasca tara de rau si atat de dornic sa emigreze in loc sa puna mana sa faca ceva nu sa se incuie in casa ca restul sunt prea necivilizati pentru el, cat despre toti idiotii cu care va intalniti pe afara si stramba din nas cand le spuneti ca sunteti romani nu va suparati pe ei, inseamna doar ca sunt niste ignoranti nu tocmai umblati prin lume, sunt destui dinastia in toate tarile si nu o sa ii schimbati voi pentru ca va dati cu fundul de bordura de rusine ca sunteti romani. N-are nimic, rasisti, extremisti si xenofobi au fost dintotdeauna si vor continua sa mai fie peste tot , cat despre cei care plang de rusine ca sunt romani, stergeti-o de acolo ca nu meritati, sunteti niste legume antisociale incapabile sa va traiti viata si dati vina pe altii.
  12. enlil

    Cadere de pe cric

    Acum doi ani am coborat de pe motor si uitasem sa ii pun cricul, i-am spart o oglinda si un semnal dar nu am stiut unde sa postez...
  13. ce vorbiti acolo, e maxim culpa comuna, ce, daca a uitat semnalul pus am voie sa il omor?
  14. Te obisnuiesti in timp, rezista tentatiei de a vedea cat prinde deocamdata, ca prinde
  15. Am vazut multe pe strada in Franta si stau foarte bine la reviewuri si in reviste si pe net la satisfactia utilizatorilor si speed triple si street triple, arata superb pe negru cu jante aurii. In revista am vazut un bilant dupa 50.000 km, nu avea nici o problema speciala dar nu ruginise pe nicaieri desi fusese folosita si iarna. Arata genial dar pe segmentul asta kawa z750 e best seller. In Romania nu prea am vazut pe strada...
×
×
  • Creează nouă...