Jump to content

enlil

Membru
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

About enlil

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    05-2009
  • Motocicleta
    suzuki gsx-f
  • Numar Moto
    b-54-AJT
  • Club
    niciunul
  1. Din pacate, arata a accident din cauza lipsei de experienta/atentie, cu cel putin trei greseli vizibile in clip: 1 intrare gresita in curba, probabil urmarind motocicleta din fata si reactionand tarziu la curba in loc sa se uite la drum, 2 distanta dintre motociclete era prea mica petnru un mers in grup 3 pare sa fi franat in curba inainte de impact in loc sa corecteze traiectoria, franatul te arunca si mai mult inafara curbei Odihneasca-se in pace, un pret prea mare pentru o neatentie de doua secunde
  2. enlil

    accident unirii

    Francezii nu au facut absolut nimic in tunelul ala, arata la fel ca in ziua accidentului. Curba din pasajul unirii este totusi mult mai pronuntata decat cea din tunelul Alma
  3. enlil

    FRANTA

    Incearca o simulare pe site, nu toata lumea asigura supersporturi de exemplu, tariful depinde de multi factori. E mult mai complicat la capitolul asta decat in Romania. Cred ca pentru vechime de mai putin de doi ani trebuie moto A2 ,sunt limitate. » Post actualizat in 26 Aug 2017 08:56 E cineva pe la Saint Brieuc? » Post actualizat in 28 Aug 2017 17:12 Te intereseaza un gsx F de 650 din 2008 cu 23000 de km?
  4. enlil

    FRANTA

    Salut, mai intai verifica pe www.lelynx.fr daca se poate asigura si cam cat costa asigurarea
  5. enlil

    FRANTA

    am vazut un motor de Romania, MM -02?- YAK in Versailles, da un semn daca esti pe aici...
  6. Motor ieftin si bun nu exista, cat dai atata face. Ce gasesti ieftin pe afara mai trebuie reparat/carpit pe ici pe colo pentru ca servisul e scump si daca nu le mai repara le dau ieftin. Cine are unul in stare buna tine la pret. La SH e cam la noroc treaba, plus ca se mai importa in Romania toate cele care au fost pocnite bine si nu se mai pot inmatricula in tarile respective ca au taloanele retinute dar in Romania se inmatriculeaza si mai dispar si din kilometri...bafta si mare atentie
  7. Ce e drept eu nu am mers cu Piaggio MP3 dar aici sunt omniprezente in trafic. Activarea Roll Lock nu este automata, cand se opresc la semafor aud invariabil piuitul pe care il fac atunci cand isi activeaza sistemul, semn ca functioneaza. Aici se merge tot timpul anului cu mp3urile, am vazut ca isi pun toti fusta aceea si niste protectii de frig pentru maini. Cu acoperis gen adiva chiar mi se pare perfect pentru tot timpul anului desi in caz de accident e cam la fel ca pe motor.
  8. Am putea preciza si sursele totusi pentru unele date, Adiva este conceput pentru un uzaj urban si peri-urban unde in mod normal nu se merge cu peste 100 km/h. Dinamica lui este corecta, e totusi un scuter nu un supersport. Din sutele de Piaggio Mp3 pe care le-am vazut in circulatie nu am vazut pe nimeni sa puna piciorul jos decat pentru marsarier, toti aveau sitemul roll-lock, functioneaza si este foarte fiabil. Se conduc cu B-ul doar variantele LT care sunt o idee mai late (depinde de legislatia locala). Cu 2 roti iarna este garantata pierderea aderentei cu consecinte neprevazute, cu 3 sta pe drum. BMW C1 este echipat cu centura de siguranta, conducatorul nu este tarat de motor, la celelalte e valabila treaba.
  9. » Post actualizat in 25 Nov 2014 10:32 Se ia fusta Bagster care vine peste picioare si nu se mai uda nimeni, se monteaza pe Adiva AD3 si gata. Yamaha Tricity e slab 125 cm3, a venit tarziu pe piata. Nu poti sa montezi nimic pe el, de abia se misca. Piaggio Mp3 e referinta in materie » Post actualizat in 25 Nov 2014 10:32 » Post actualizat in 25 Nov 2014 10:45 Sau mai asteptati putin si luati Toyota I Road
  10. enlil

    FRANTA

    Mi am adus motorul din Ro in Fr, m-au oprit dupa trei zile de mers si mi au zis ca trebuie sa il inscriu in Fr...am stat 6 luni sa il inscriu, intre timp mi-am schimbat si permisul, e oarecum obligatoriu pentru asigurare. Cu permisul nu am avut probleme dar nu va recomand sa va aduceti moto din Ro, cu banii pe transport si acte iesiti tot cam pe acolo, si cu multe batai de cap. Asigurarea costa mult la inceput dar scade tariful pe urma.Despre radare e alta poveste
  11. Nu stiu care sunt regulile pe la saloanele moto din Bucuresti, mai exact daca exista vreunele, dar am avut ocazia sa merg la un salon moto la Paris si lucrurile sunt foarte simple. Te poti cocota linistit pe absolut toate motocicletele, mai putin pe cele care au un cordon imprejur pe care scrie "Nu va urcati pe ele". Chiar am vazut si o zgarietura pe codita de la Panigale (era liber la cocotat), ca nu toata lumea stia sa coboare dar asta e alta poveste. Il lasi liber, se urca toti chiar daca nu dau impresia ca isi cumpara maine, nu vrei sa il lasi asa ca il zgarie etc, ii pui cordon si ii inviti pe aia de consideri ca "au fata" de asa ceva sa o faca. La salonul auto (tot la Paris) am avut surpriza sa fiu invitat sa urc intr-un Audi R8 Spyder care era intr-un tarc desi sunt perfect constient ca nu am "fata" de masina de 180.000 euro. M-am urcat, m-am minunat, am facut o poza, i-am multumit si am plecat. Dar Parisul nu e chiar Bucuresti totusi.
  12. Eu ma gandesc sa deschid un cont pentru donatii sa ii cumparam motocicleta, salvam cel putin o viata de om si cateva curci gaini si mai stiu eu ce fauna or avea pe acolo...
×
×
  • Create New...