Sari la conținut

Dumitru Calancea

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    https://www.youtube.com/channel/UCo30q9BU1C51xDmlu_S3YUw?view_as=subscriber

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Iasi
  • Motocicleta
    Husqvarna TE 250 2016

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Beta RR, KTM EXC 250 2T,

Vizitatori Recenți Profil

436 citiri profil

Dumitru Calancea's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Da, ce spui este intr-adevar corect. Te-am intrebat pentru ca la mine mi se pare ca ambreiajul este destul de on/off. Nu prea simpt plaja aia de lucru a ambreiajului. Iar pana nu i-am pus un pic mai mult ulei in cutie (850-900ml) murea motorul atunci cand eram in viteza cu ambreiajul tras si evident cu motorul incalzit. Crezi ca ar trebui schimbata oala de la ambreiaj?
  2. Tu ce ulei la cutie folosesti? La manual recomanda 15w50 (ulei de 4T) pentru ambreiaj. Eu am folosit un 80w de la Bel-Ray de culoare rosie, dar e f.scump.
  3. Multumesc mult, Mircea , pentru raspuns. O sa fac exact ceea ce mi-ai spus. Manual de KTM am gasit si eu si da la motor , cutie sint la fel. As dori sa te mai intreb, daca stii cumva biela la cate ore aproximativ, ar trebui schimbata?
  4. Buna, un manual de reparatie (workshop manual) pentru Husqvarna TE 250, 2016 as putea gasi undeva. Multumesc mult!
  5. Buna tuturor, am achizitionat de curand o Husqvarna TE 250 2T 2016, si are aproximativ 100 de ore de cand s-a inlocuit pistonul. Intrebarea mea este daca ar trebui sa demontez pistonul sa vad de uzura si eventual sa-l schimb sau sa mai merg asa cu el? Am facut un test de compresie si are undeva in jur de 11.8bari. PS: are cineva un manual de reparatie pentru Husqvarna TE 250 2T 2016? Multumesc,
  6. Ma ajuta si pe mine cineva cu un sfat tehnic? La un Freeride 350 4T, nu mai vrea sa porneasca in nici un fel. Doar daca ii pun benzina in clapeta atunci o ia dar dupa scurt timp se opreste. Daca scot injectorul de pe pozitia lui si ii dau la automat, pulverizeaza benzina. Sa fie presiunea prea mica a pompei de benzina? Stie cineva ce presiune trebuie sa faca pompa? Mentionez ca am schimbat si pistonul (pentru ca initial am crezut ca nu are compresie) dar defectul este acelasi si dupa schimbarea pistonului. Bujie ok, compresie ok. Ce-ar putea fi? Si inca ceva - daca se gaseste kit pentru pornire la pedala ? Multumesc mult! » Post actualizat in 03 May 2018 05:27 Problema rezolvata: TPS nu era reglat OK. Cu kitul de pornire la pedala daca ma ajuta cineva. Multumesc!
  7. Buna tuturor, as vrea sa intreb daca a facut cineva transformarea aceasta de la 125 la 200cmc? Biela este aceeasi, trebuie schimat cilindru si pistonul. Eu n-as vrea sa schimb si cilindru ci doar as dori sa bucsez cilindru de 125 si sa-i pun piston de 200cmc. Intrebarea este daca nu cumva este prea mare pistonul de 200 (practic creste diametru pistonului de la 54 la 64mm). Credeti ca se poate busca la 200? Multumesc!
  8. Nu am deschis acest topic doar pentru mine ci pentru majoritatea celor care sunt destul de la inceput in acest sport si care nu merita sa isi ia tzeapa. De exemplu am un prieten care si-a luat un KTM 125 EXC (2001) si de fapt este SX. Ne-am dat seama de treaba asta dupa vreo jumatate de an. De aceea orice informatie e utila.
  9. Problema mare la achiziti este ca majoritatea celor accesibile la pret nu au acte. Tu cauti un motor enduro pur-sange si te trezesti ca de fapt te-ai ales cu un cross.....Roata pe spate de 19 poate sa fie si la enduro nu numai la cross, cutia de viteze poate fi in 5 sau 6 la ambele, Suspensia e greu de anticipat pana nu iesi cu ea pe zone tehnice (de obicei cand cumperi motorul nu prea ai oportunitatea asta), La fel rapoartele in cutie sint greu de anticipat daca nu iesi cu ea . Aprinderea si mai greu de dat cu parerea....Ramane doar instalatia electrica si rezervorul(care si alea ar putea fi modificate)? Nu difera ceva pe la cadru? bascula?
  10. Buna ziua, as dori sa se posteze aici cateva diferente intre EXC si SX pentru ca multi dintre noi nu sintem specialisti in KTM si de multe ori avem de suferit cand achizitionam un KTM despre care credem ca este EXC si el este SX sau invers . Cu alte cuvinte cum ne dam seama daca KTM-ul este enduro sau cross? Va multumesc!
  11. Eu personal am cu ce ma da momentan. Am o beta RR80,2T, kit piston malosi racing, modificata aproape total. Carburator 21, kit pinion spate marit. Am pus unul de 62dinti pas de 428 si lant mai lat. Are 22cp se duce in 11-12k ture. Nu are power valve. Singura problema este ca trebuie sa merg cu ea f. turata ca sa ma țin de colegii cu 250, 2T iar daca ma opresc in panta nu prea mai pot pleca cu ea, Da sa plece, se ridica pe o roata si nu ma pot ține pe ea. Asta si poate din cauza ca este f.usoara? Are 85kg?
  12. Am inteles si va multumesc! Ce parere aveti de asta? http://olx.ro/oferta/motocicleta-enduro-ktm-exc-250-ax-schimbator-rupt-ID6qpky.html
  13. Buna tuturor, as vrea sa achizitionez un KTM pentru enduro, am gasit un motor pe old si as vrea sa trageți si voi un ochi pe anunt sa-mi spuneți ce fel de KTM este cel din anunt pt ca eu nu-mi dau seama. Aveti linkul mai jos: » Post actualizat in 05 Aug 2016 07:56 http://olx.ro/oferta/ktm-125-ID6DZvC.html
×
×
  • Creează nouă...