-
Număr conținut
1.440 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti
-
Motocicleta
Hornet 600 S
-
Numar Moto
B ... RUS
Vizitatori Recenți Profil
3.042 citiri profil
mettal86's Achievements
Newbie (1/14)
-
salut carburatore Honda a aflat foarte tarziu de injectie pe motociclete...
-
Am fost luni (16oct) pe Transfăgărășan. Starea drumului e bună, Dacă zici că nu ai mai făcut drumul, ține cont că nu sunt benzinării între (aproximativ) Curtea de Argeș și E68.
-
Vine până la urmp cineva miercuri în Constituției pe la un 19:30 zic, ca să nu mă trezesc singur acolo » Post actualizat in 23 Sep 2015 11:44 Din lipsă de cvorum îmi anulez prezența în această seară.
-
Persoana care mi-a trimis pozele era în troleu. Era cineva acolo (se vede și în poză) și mai mult ca sigur că a fost apelat 112.
-
Am primit mesaj de la o cunoscută care a fost pe proape, B24 EVT sau EYT, nu se înțelege clar din poză. Dacă îl cunoaște cineva, să îl ajute. E conștient dar nu știu mai multe detalii
-
i'm in! dar tre să stabilim o oră, eu am o problemă în a ajunge sub 19:00 de exemplu
-
Nu știu dacă asta ar putea fi problema la F3, dar la Hornet am avut următoarele probleme de ”caracter” cu carburatorul: 1. Șocul acționează patru tije, care sunt trase de niște ”limbi”. Acele tije au două diametre, mai mare și mai mic, câteodată la mine cilindrul cel mai din dreapta agăța diametrul mic în loc de cel mare, astfel un carburator este mai ”închis”, acel cilindru se îneacă primul, începe să meargă în trei cilindri după care cedează următorul nealimentat egal. Touși asta nu se întâmpla mereu, am mai avut și următoarea problemă 2. La retragere șocului, din cauza faptului că mecanismul nu era cu_rățat și rămânea agățat de fapt tot mecanismul de șoc, și motorul era sufocat. Atașez o poză, regiunea de interes e cea roșie, elementele la care am avut probleme sunt cele încercuite cu galben. La Hornet, fiind naked și cadru back-bone, se văd detallile astea fără probleme, la F3, fiind rama twin beam, s-ar putea să nu vezi exact. Cel mai simplu, rapid și ieftin pentru tine este să o duci la un mecanic bun care să îi facă o cu_rățare completă de carburator cu sincronizarea aferentă. Îl recomand pe TNG, care cred că poate să facă dezasamblarea și asamblarea unui carburator cu ochii închiși într-un timp în care alții de abia dau jos rezervorul de pe motocicletă. (dacă crede cineva că e reclamă, să dea report, eu doar zic din propria experiență, nu am vreun profit din asta).
-
@Vallach, aceleași concluzii le am și eu după 5 sezoane și jumătate de Hornet. Nu l-aș putea vinde din motive total subiective. Nu o fi cea mai bună motocicletă, dar se pare că e cea mai bună pentru mine Mă bucur că mai sunt și alții care nu pot renunța la prima dragoste.
-
Userul doua.roti cred că are orice piesă de Hornet, încearcă la el.
-
Și merge comutat pe ”fuel”?! dacă da, habar nu aveam. Sunt 3 poziții, cred că fuel e doar să îți explice pentru ce e robinetul
-
Îmi pare rău deîntâmplare, dar mă bucur să aud că ești în regulă, văd că nici tu nu renunți la hornet după atâția ani Ăsta e genul de accident pe care e foarte greu să îl previi, noroc că ai aterizat bine. Spor la refacerea fizică și morală
-
Ai uitat să adaugi și faptul că nu generează destul de curent generatorul încât să acopere consumul fazei scurte și a pozițiilor (55+10w) plus o eventuală semnalizare, sau încă 30w dacă țin frâna apăsată Știu aceste detalii tocmai de aceea NU am recomandat coborârea turației de relanti, doar am zis că pote fi unul din motivele pornirii grele ale lui @m0n0rath Eu o fac pe propria răspundere, cred că nu are rost să dau detalii că stă foarte rar la turația aia și despre alte particularități de utilizare. Sunt total de acord că motorul trebuie ținut cât mai aproape de specificațiile din manual. La mine este primul motor cu care am făcut mulți km și pe care nu am de gând să îl vând așa că eu voi fi singurul care va suferi de un eventual damage, când o să împlinesc 100k km pe motor o să povestesc mai multe despre cum l-am exploatat, și o să îl duc și la mecanic pentru a măsura anumiți parametri și a vedea dacă miturile motociclistice sunt adevărate sau nu (folosesc ulei de mașină 10w40 în motor), turația de relanti e joasă, opresc motorul la semafor dacă prind galben-roșu. Sezonul ăsta experimentez cu neunsul lanțului la 2-500km ci dar după ploaie sau când începe să se audă. Repet, nu recomand o astfel de folosire a motorului, sunt adeptului manualului, doar că am ales să fac niște experimente, dat fiind faptul că se găsesc multe horneturi la dezembrat iar un motor complet se poate lua la un preț mai mult decât avantajos.
-
Poți te rog să explici ce anume nu e bine din ce zic eu? Că parametrii de încărcare ăia sunt, dacă te referi la pornire hai să explic. Îl țin 1000rpm pentru că e foarte cald în București, și la temperatura asta se încălzește mai puțin când stau la semafor (cu siguranță că dacă zic că mai și opresc motorul la semafoare o să zici că și asta nu e bine și că se duce stareterul, etc) Nu am remarcat nici un efect negativ al turației de 1000 la relanit, și merg de 4 veri așa și respectiv de ceva kilometri. Nu am zis că e bine așa, nu am recomandat altora să facă asta, doar am zis că eu când sunt cu relatiul mai jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, dacă tu consideri că e greșit, ce să zic, ai tot dreptul. Da, e bine să îi dau gaz fix cât să pornească, pentru că efectiv doar ating accelerația, și de întată ce pornește motorul iau mâna de pe gaz, fără gaz sau fără șoc tras, cu relantiul la 1000 rotatii nu pornește decât dacă a fost oprit cu 0-15minute înainte, deci e bine, zic eu. Când e mai frig afară pornesc cu șocul, acolo nu trebuie gaz, acolo e altă poveste dar bănuiesc că nu are rost să dau detalii pentru că și astea o să fie greșite, căci secretele folosirii unei motociclete nu sunt accesibile pentru toată lumea, nu-i așa?
-
Dacă ăștia sunt parametrii, e ok. Pornitul la rece ține de starea carburatoarelor (dacă sunt curate și sincronizate) și de turația setată la relanti. La bujii e ca la bec, ori merge ori nu merge, și dacă nu merge se îneacă și nu prea o mai ia după. Eu țin turația la 1000rpm vara, deși manualul zice 1300 (la turația asta o țin în perioada noiembrie-aprilie). Chiar dacă e cald afară, fiind relantiul jos trebuie să dau puțin gaz la pornire, strict cât să pornească.
-
Și eu am făcut aceeași alegere acum 5 ani și nu o regret deloc. Îți recomand parbriz double-bubble, cși fenda-extenda (prelungitor de aripă față), ca accesorii foarte utile.