Sari la conținut

marian90

Membru
  • Număr conținut

    254
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda VFR800F 2014
  • Numar Moto
    WLD
  • Club
    nu

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Rieju Matrix 125 RS2, Honda CBR600RR 2006

Vizitatori Recenți Profil

1.048 citiri profil

marian90's Achievements

  1. A revenit la vânzare cu prețul de iarnă: 6900 iepuroi! Și vine cu un mic update după încă un sezon: - Schimbat cauciuc nou față: Michelin Road 5 DOT 22 - Schimbat plăcuțe față-spate + lichid frână/ambreiaj - Sincronizat clapete/valve - 83.450 km - S-au "remediat" manșoanele prin aplicarea benzilor/ "grip-uri" de rachete de tenis. Căldura încă se transferă prin grip și mănuși, iar manșoanele au devenit mai comode pentru drumurile lungi.
  2. Exact. E un all-around-er potrivit. Avand si evacuarea Akrapovic (cu toate actele originale, inclusiv "licenta" aia care o tot cer astia cand te opresc cu RAR-ul pe strada) + arcurile progresive de pe fata si toata suspenisa spate schimbata cu ceva mai profi (iarasi avand si actele si facturile pentru piesele alea) +suportul ala de topcase (care e si ala 200e)+ al doilea parbriz touring (+120e parca a fost), zic ca iese pe acolo la pret. Deci nu ma agit sa o dau mai ieftin. Din targetul ala mic, s-o trezi unul care sa o aprecieze. Daca nu, e gata pregatita sa ma mai duca si anul asta prin lume. (ulei+filtre schimbate saptamana trecuta) Apropo, felicitari pentru achizitie! Nu o sa ai regrete cu VFR-ul asta de editia a 8-a. Mie mi s-a parut cel mai reusit si nu pot sa inteleg de ce nu s-au strofocat sa faca ceva cu motorul asta si sa indeplineasca si noile norme de poluare.
  3. Chiar daca ar fi o critica, atat timp cat e constructiva, nu vad nimic rau in asta. Asa cum ai spus si tu, e o motocicleta perfecta pentru sport-touring, care nu are si nu a avut nici un fel de problema mecanica sau electrica pana acum. Pretul a fost gandit in ideea ca am studiat piata din germania, accesoriile cu care se vinde si costul transportului (pentru un potential interesat de motor adus de afara). Toate combinate mie mi-au dat pretul asta. Ca e mic sau mare, stii tu... E in functie de cine priveste asta, fiind o mobra care nu se incadreaza in bugetul unuia care de exemplu vrea doar sa-si faca poze la Constitutiei. Targetul tinta clar nu va fi omul care vrea o sportiva din 2002 plimbata de o batranica. De curiozitate, ai dat 8000 pe ea cu tot cu genti laterale? alte accesorii? Intreb ca tocmai sa-mi fac o opinie mai realista asupra pretului.
  4. UPDATE: Pretul este de 7950 EURO, valabil pana la data de 1 Mai. Daca nu se vinde pana atunci, prefer sa mai merg cu ea si sezonul asta.
  5. Da. Toate taxele sunt plătite la zi și se poate elibera fiscal.
  6. Hm? Detaliaza. Este înmatriculată pe numele meu de când a fost adusă. Evident că se va scoate și fiscalul la vânzare. Sau nu înteleg exact întrebarea..
  7. Vând Honda VFR 800F Interceptor RC79 – 2014 – Deluxe Edition - Quick-Shifter Up - Mânere încălzite (destul de uzate, având în vedere numărul de km și cauciucul mai moale) - Traction-Control (cu posibilitatea de oprire) - Auto-Canceling Signals (sistem care oprește semnalizarea după ce ai virat sau ai schimbat banda de mers) - Lumini – Semnale – Pozițiile din oglindă – toate Full LED, specific modelului - Evacuare Akrapovic cu silencer (originală și dedicată VFR-ului, cu acte doveditoare și număr de serie) - Suspensie față + spate schimbate cu unele profesionale de la Wilbers (arcuri progresive față + amortizor spate model 640 road, cu reglare preload hidraulic) - Filtru aer K&N - Parbriz Touring Puig + parbrizul original Honda - Cric central - Suport Topcase Givi cu mănere pentru pasager (dedicat VFR 800 RC79) + Placa M7 Givi Monokey - NU se oferă topcase - Gențile laterale originale Honda (red edition) cu închidere din aceeași cheie de contact. - Capac Monopost + cele 2 bucăți de acoperire a mânerelor pentru pasager (originale Honda) - Ofer și varianta de schimbător fără quick-shifter pe care am primit-o de la neamț, în cazul în care e cineva căruia nu îi place ideea de a avea q-s. (nu mi s-a părut logic nici mie când mi-a dat-o neamțul, dar e o piesă în plus, nu în minus - moka) - Carte service – Facturi – 2 chei originale - Cauciucuri Michelin Pilot Road 5 (DOT 2019 – Mai au multă carne până la indicele minim, dar nu vreau să folosesc sintagma “Mai merge un sezon!”) - Ofer și 3L de lichid de răcire de la Motul, pe care nu am reușit să îl schimb înainte de a o băga la iernat. - Are trusă de scule cu piese Honda + cheia pentru întinderea lanțului - Sub șaua pasagerului se găsește și o priză cu 2 USB-uri, montată de mine. - În gaura din jug are montat un “Fork Stem Ball” de la X-Ram, pentru a putea monta X-Grip-ul pentru telefon (ofer doar montura care este deja în jug, fără X-Grip) Dețin toate actele și facturile (inclusiv cele pentru intervențiile din Germania), pentru a se vedea cât au costat și când au fost montate. Motocicleta asta a fost întreținută corect, funcționează cum trebuie și are numarul ăsta de km pentru că a fost plimbată prin multe țări și concedii lungi. Așa că dacă vreți o mobră din 2000 cu 30k km (plimbată de o bătrânică până la pâine și înapoi), mergeți și căutați în altă parte! Am atașat și pozele cu micile defecte, ca să știți din start despre ce vorbim. Manșoanele uzate și niste mici zgarieturi pe dreapta-jos (Într-una din vame, am îndreptat-o brusc pentru a-i face loc unei mașini; Rezervorul plin cu benzină, gențile laterale încărcate… au dus la balans și căderea ei subită pe dreapta; 5 secunde mai târziu o ridicam în zâmbetele vameșilor și lacrimile mele de sub cască). Cumparată în 2018 din Hamburg la aprox 40.xxx km. Acum are 75.xxx km. Ultimul ITP a fost făcut chiar la Honda Nord, deci se poate verifica și acolo numarul de km. Acum se odihnește într-o parcare subterană (ca în fiecare an), așa că dacă aveți găuri în șosete, nu mă deranjați cu mesaje de genul: “Cat baga boss?” , “Care e ultimul preț?” . Am poze și filmulețe destule, încât să nu ne pierdem timpul unul altuia. Locația: București Preț: 8200 € Prețul este în Euro și banii vor fi folosiți tot în Euro, în contul altei motociclete viitoare, deci NU mă interesează schimburile. Marian - 0726678164
  8. Treaba cu impinsul e destul de complexa, desi nu pare. Eu unul recunosc ca am impins mobra anul trecut, dar stiam exact ca are o problema cu bateria ca dadea semne sa moara, iar intr-o zi cand ma intorceam spre casa, dau la automat si nu mai avea zvacul necesar pt rotire. Urc pe ea, rog un prieten sa ma impinga, bag a doua (asta o stiu de pe vremea daciei 1300), dau drumul la ambreiaj putin si a pornit. A doua zi, comandat baterie noua si nu a mai fost nevoie sa repet isprava inutil. Daca am gresit sau daca as fi stricat ceva facand asta, era clar vina mea si mi-o asumam. Acu pot sa inteleg si frustrarea omului pt ca a primit ceva ce probabil isi dorea de mult, luat cu bani munciti din greu si a avut nefericirea sa aiba o buba. Dar asta sub nicio forma nu trebuie sa fie aruncat pe Marcel. Eu am adus tot prin el un VFR acum 2 ani, gasit de mine, testat de el. Pana in ziua de azi nu a avut vreo problema in afara de bateria care a picat dupa 1 an (Marceleee, imi esti dator cu o baterie... glumesc!). Dupa ce l-am adus eu primul (deci eu am fost cobaiul cu Marcel), am mai adus alte 3 motoare pentru prietenii mei. Niciunul nu s-a plans de vreo problema in ceea ce il priveste pe Marcel. Cu siguranta urmatorul motor va fi adus tot de Marcel! Bafta, Marcel! Si spor si nemultumitului, sa se bucure de noul/uzatul atelaj, sincer!
  9. Eu am lăsat, mister! Dar dacă vrei, pot să mă mai laud cu locurile mişto în care m-a dus mobra adusă de tine. Poate recunosti si BMW-ul ... Adus tot de tine Hai noroc! Om serios ca tine, mai rar!
  10. Greşeala mea. Scrisesem altceva, am şters şi rescris o altă frază, din păcate nu am mai verificat. Îmi asum.
  11. Urmăresc topicul ăsta zilnic, doar în speranţa că riderul nevinovat va scapa cu viaţă. Păcat de ce s-a întâmplat şi mare păcat că sunt unora cărora le pasă mai mult de circ, decât de viaţa altui motociclist, viaţa altui OM! RIP!
  12. In Muntenegru, nu rata Budva. Un fel de Mamaia combinata cu Costinesti. Frumos, preturi decente. Si daca tot ajungi pana la Split, Dute mai departe pana la "Poola". Chiar ai ce vedea, nu doar numele. Ah si nu rata orasul Zadar cu celebra orga maritima unde se lovesc valurile si produce niste sunete creepy.
×
×
  • Creează nouă...