Sari la conținut

rockfest

Membru
  • Număr conținut

    146
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://remus.bunduc.ro
  • Yahoo
    -

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2013
  • Motocicleta
    HD Dyna
  • Numar Moto
    B-842-ROK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Triumph Speed Triple, Kawasaki VN800

Vizitatori Recenți Profil

875 citiri profil

rockfest's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. rockfest

    HD Dyna corner

    Salutare. Am mers pe un Street Bob din '06 pana la urma. As avea o rugaminte, este cineva in Bucuresti cu unul similar sa compar vibratia? Mi se pare un pic bizara la deaccelerare desi mi s-a zis in mai multe locuri ca e normala si ca motorul nu are nimic.
  2. Intrebare, s-a dat cineva pe asta nou, Street Rod? Momentan nu a ajuns prin zona dar vad ca e foarte laudat prin afara (ma rog, nu chiar peste tot). Targetul e city commuter si in traficul de Bucuresti mi se cam preteaza o asemenea scula. Intamplarea face sa fiu in cautare de un HD si tocmai imi pica asta "in poala" care culmea, l-as lua si de nou cu garantie si toate alea. Pare sa fie o alegere inteligenta dar parca acea pozitie intre sportiva si cruiser imi da cu virgula. Imi place cruiser, mai puturoasa, asta e clar. Daca are cineva o parere, puneti-o si aici.
  3. Daca mai cauti, tocmai am pus la vanzare VN800 al meu. Nu incerc sa ma bag in seama, citisem topicul tau ceva timp in urma si cumva de la el m-am pornit sa schimb motorul /index.php?/topic/745963-kawasaki-vn800a-vulcan-2001-3000-eur/
  4. VN 800 Classic - 2001 32500 KM 3000 EUR, detalii aici: /index.php?/topic/745963-kawasaki-vn800a-vulcan-2001-3000-eur/
  5. rockfest

    HD Dyna corner

    Corect. E o alegere preferentiala, nu practica. Mai pe scurt, nu iau un HD ca sa merg cu el prin oras, iau un HD care o sa merg destul de des si prin oras. Are sens?
  6. rockfest

    HD Dyna corner

    Ma bate si pe mine un gand sa iau un Dyna, preferabil modelele pe carburatie. Se preteaza bine pentru mers in preponderent prin oras cu ocazionale iesiri in afara? Stiu ca scuterele sunt bune pentru asta dar nu caut scuter Si cam pe unde s-ar invarti un pret pentru unul mai stock in toate mintile lui? Vad ca oferta la noi e cam mica si preturile sunt extrem de variate (depinde foarte mult si de accesorii). Daca si stiti pe cineva care vinde si poate nu a apucat sa puna un anunt, va rog sa-mi ziceti.
  7. rockfest

    Kawasaki Vulcan

    S-ar putea. Ma uit cand ajung acasa. Era tare ca piatra si mirosea a benzina. Nu stiu daca asa ar trebui sa fie sau nu. In orice caz, daca-l mai am si il vrei ti-l dau dar foarte posibil sa-l fi aruncat la o curatenie
  8. rockfest

    Kawasaki Vulcan

    A mai avut cineva vreo problema cu mirosul de benzina care emana un Vulcan 800 Classic (din 2001)? Nu are semne ca ar scapa benzina pe undeva, nu scoate fum alb in schimb toate hainele mele sunt impregnate cu mirosul respectiv de prima data cand ma urc pe el. Nu am idee de la ce ar fi, am intrebat si un tip la un service si a zis ca nu ar fi ceva evident. El banuia ca ar fi tobele dar sunt stock. Am schimbat si filtrul de aer la inceputul sezonului. Avea un K&N, i-am pus stock.
  9. rockfest

    Kawasaki Vulcan

    Salutare, am un VN800A de la care am scos rezervorul. In timpul operatiei a iesit cu un cablu din dreapta fata care pare a fi "vent line". Ce nu-mi dau seama acum e de unde a iesit acel cablu. Din ce am citit pare a fi un supraplin pentru rezervor deci trebuie sa stea liber dar nu strica sa pun o intrebare inainte de a pune inapoi rezervorul.
  10. Banuiesc ca primul proprietar a bagat-o la primarie, la politie, peste tot. Motorul are de asemenea numere de RO permanente. In conditiile astea tot ce ai nevoie sunt actele de la primul proprietar si intermediar (asta devine al doilea proprietar de fapt), nu mai conteaza de unde a venit inainte.
  11. Trebuie sa iti inscrii motorul la primarie pe numele tau. Asta este obligatoriu si totodata in 30 de zile. Altfel pupi o amenda, ce-i drept mica. Chiar daca nu o faci acum, tot o sa ai de platit pentru ea mai devreme sau mai tarziu si aceeasi suma. Acum cu Politia si inmatricularea motorului pe numele tau: 1. Politia nu-ti va spune nimic daca pe certificat nu scrie la instrainat catre un nume si o data 2. Oficial si legal nu poti parasi tara fara procura de la proprietar 3. In ochii Politiei si asiguratorului tu nu esti proprietarul. Poti s-o dregi cum vrei cu fiscale si primarii, ai nevoie de procuri pentru mai multe situatii: 3.1 Sa iesi din tara 3.2 In caz de Doamne fere de-un accident, o procura de la proprietar ca te poti ocupa de detaliile accidentului (despagubire). Garantat o cere asiguratorul. Mi-au cerut-o mie dar noroc ca apucasem sa o trec pe numele meu dupa accident (si asa se uitau stramb ca in actele de la Politie era un numar si motorul la deschiderea dosarului avea alt numar) 3.3 Amenzile tale se vor duce la mai intai la proprietar 3.4 Pot sa mai scot din burta si scenarii SF ca daca motorul este urmarit de vreo ilegalitate, tot la proprietar se va duce Politia prima data sa intrebe ce si cum Daca proprietarul e o cunostinta mai apropiata atunci mai merge cum merge dar eu unul nu as vinde motorul/masina unui strain si sa nu completez cu manuta mea pe certificat ca am instrainat obiectul. Altfel, imi asum ca poate sa ma frece Politia cu amenzile lu ala sau ca ma mai cheama pe la sectie sa dau cu subsemnatul ca nu eram eu cu motorul cand a palit pe cineva si fugit de la locul accidentului.
  12. Si am mai uitat sa specific ceva. Ai sa-ti reduci grav sansele de a mai vinde motocicleta pe urma. Practic va trebui sa stai dupa cumparatori care vor fi ok sa nu inmatriculeze motorul la politie pe numele lor. Asta fiindca acum ti-e dificil sa le perfectionezi, cate sanse realiste crezi ca va mai avea urmatoarea mana prin care trece motorul?
  13. Motivul pentru care oferiti informatii diferite este ca sunteti din orase diferite. Stiu sigur ca in Bucuresti nu ti se va cere la inmatriculare fiscalul de la X1 (cel din CIV) daca X2 a inregistrat-o cum trebuie la fisc. Dar, tot ai nevoie de CV intre X1 si X2 + CV intre X2 si Y + fisa de inmatriculare cu viza de la fisc intre X1 si X2 + fisa de inmatriculare intre X2 si Y + fiscalul de la X2. Asa se accepta in Bucuresti (la Pipera) dar in alte judete nu e destul. De exemplu, in Ploiesti (se pare ca si in CT) iti vor cere si fiscalul de la X1. Mi se pare o mare tampenie sa ceara fiscalul din moment ce ai deja viza de la fisc pe fisa de inmatriculare dintre X1 si X2. Asta inseamna ca X2 a fost cu fiscalul de la X1 acolo si era in regula. Daca acel fiscal nu mai exista il obliga pe Y sa vina cu fiscalele de la X1 si X2 si creeaza o mare obligatie de a fi sigur ca un Gigel pe care nu-l cunosti si probabil nici nu poti gasi (X1) sa fie la zi cu platile impreuna cu X2. Eu unul voi cand mi-oi lua urmatorul motor voi cauta doar cei care sunt inmatriculati si la politie si la fisc pe numele lor. Mi-am batut capul si pierdut o gramada de timp sa stau dupa un fiscal amarat pe care tot nu l-am putut lua pana la urma (evident ca X1 avea datorii la fisc) si pe care mie nici nu mi se parea logic sa fie cerut.
  14. Poate doar pe primarie (habar n-am ce acte ai nevoie acolo si nici nu stau sa google-uiesc ca nu o sa ma intereseze niciodata) dar la politie sigur nu ai ce sa faci. Daca a avut-o inmatriculata in Romania de ce nu ti-a dat actele de aici? Cam pe cand ai cumparat-o?
×
×
  • Creează nouă...