Sari la conținut

Malin

Membru
  • Număr conținut

    22
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Craiova
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    CB600F Hornet

Vizitatori Recenți Profil

357 citiri profil

Malin's Achievements

  1. Ca sa nu mai deschid alt topic o sa poluez aici, scuze Pentru bucata asta de drum am nevoie de pasaport? Din cate stiu, Serbia si Muntenegru se pot tranzita si cu cartea de identitate, corectati-ma daca gresesc. Insa pentru Bosnia nu mai stiu exact cum stau lucrurile. De pe site-ul MAE condiţii de intrare şi regim de şedere Bosnia şi Herţegovina zic asa: Cetățenii români, posesori ai oricărui tip de pașaport emis de autoritățile române sau a unei cărți de identitate românești sunt exceptați de la necesitatea obținerii vizei pentru șederi de până la 90 de zile într-o perioadă de 180 de zile pe teritoriul acestui stat. Este necesar ca documentul de călătorie utilizat (carte de identitate sau pașaport) să aibă o valabilitate de 3 luni peste perioada declarată de ședere pe teritoriul acestui stat.
  2. Maine vor veni niste mecanici moto acasa sa-mi faca un deviz estimativ cu daunele moto. Nu ma pricep la mecanica. Dupa fotografii au zis ca nu ar fi mari probleme cu motorul. Sasiul este intact. Probleme sunt la firca + accesorii. Codita este stramba din cauza fierului acela negru de sub sa care te sustine, restul este intact. Restul problemelor ar fi de ar fi de ordin estetic. 5 luni si 9000km. Asta este experienta mea moto. In aceste 5 luni am facut decat 1500km cu masina. Motorul era copilul meu. Mergeam cu el de placere. Ma uit la el cum zace in garaj si ma doare sufletul. Imi trece suparare cand ma uit in oglinda si ma vad intreg. Imi va fi greu sa mai merg cu motoru dupa experienta asta. Acum realizez ca traficul din romania nu este inca pregatit pentru sa sustina pasiunea celor care merg pe 2 roti. Surprinzator este faptul ca soferul a avut 3 motociclete la viata lui. Daca el nu mi-a acordat prioritate la ce sa ma astept de la altii. Pacat. Mare pacat. Conserva e mai sigura.
  3. Multam mult pentru sfat. Sunt multe lucruri pe care nu le stiu (aceste fiind primul meu accident). Dupa parerea mea nu cred ca as primi dauna totala. Daca este cineva voi este broker de asigurari si stie mai multe despre cei de la carpatica l-as ruga sa-mi dea un pm cu numarul lui de telefon.
  4. Nu stiu exact ce semnifica marcajele acelea in zig zag. Pe o distante de 400m in fata si in spate este linie continua. Acum realizez ca asta a intors pe trecerea de pietoni
  5. Nu sunt 100% sigur ca portiune de viteza e de 70km/h. Stiu ca de la Merto pana la intesrectia cu soseaua de centura spre Timisoara ar fi de 70Km/h dar nu sunt 100% Foarte bine ai zis. Nu stiu cand voi mai fi in stare sa mai ies cu un motor pe starda. Nici acum nu stiu cum de am scapat fara fracturi. Trosnetul si durerea din umeri si coate devin din ce in ce mai pronuntate asa ca maine am decis ca ma duc la spital la un control. Azi am fost la locul accidentului si am facut cateva fotografii de unde se observa urma de cauciuc datorita blocarii rotii pe spate. Bine ca n-am intrat intr-un stalp de pe margine. Maine o sa fiu si cu le la politie.
  6. Am 3 martori. Accidentul sa intamplat in fata unui bar. Nu stiu sigur daca a iesit de pe un anumit drum. Nu-mi amintesc daca acolo este sau nu linie intrerupta. (o sa trec sa verific) Se vede oricum urma lasata de mine de cauciucul spate blocat pe safalt pe cam 15 metri, cred ca si acum. Plus urme de la motor pe stalp. Din pacare nu am fost inspirat sa fac si cateva fotografii. eram intr-o stare de soc.
  7. Revin cu fotografiile promise. Nu ma pricep la mecanica dar cam asa se arat situatia. Din furca s-a scurs uleiul, roata fata este adusa sper stanga, discurile fata sunt strambe astfel incat etrierele pe fata au un joc stanga-dreapta in mers, codita este adusa spre dreapta, frana pe fata functioneaca doar a trag de multe ori de ea (Lichid este dar nu-l mai tine) apai in secunda 2 ramane fara presiune, rezervor infundat, janta este strambata dar nu scapa aer, maneta frana picior stramba, materialul de pe sa este rupt + capac monopost spart, capacul de la bord zgariat rau, aripa roata fata zgariata si ea, Bellypan sau cum se numeste cumparate de pe ebay cu 130E rupte si zgariate. + multe alte zgarieturi. Cu toare astea porneste din prima. Protectiile de motor merita si ultimul leu. In halul in care v-am descris-o am reusit sa mai merg 10 Km pana acasa cu 10-15Km/h. La capitolul echipament precizez ca, casca Flip-Up este zgariata rau pe partea stanga + ca se deschide greu, gaca julita la umarul stang si pantalonii juluti in genunchi. (fara astea 3, situatia ar fi fost mult mai grava)
  8. a doua schita este cea in care el nu patrunsese pe drum. In fata mea cat si in fata masinii de pe banda 2 nu se afla nimeni pe o raza mai bine de 400m. El nu m-a vazut ca sunt pe banda 1 si nici eu ca intentioneaza sa intre pe drum.(eu eram mascat de masina care era pe banda 2). prima reprezinta momentul impactului. Nu aveam spatiu sa trec nici printre cele doua masini nici sa ma strecor pe langa bordura. In situatii ca astea nu poti iesi chiar daca ai si 30 da ani de experienta pe motor, sa cat de preventiv conduci. Nu am putut sa inchid un ochi toata seara. Vedeam aceleasi 3 secunde de franare brusca strigand in casca cat ma tineau plamanii de tare "Nuuuuuuuuuuu". Secunda pare minut. Orce sunet parea a fi amplificat. Repet ca foarte multi soferi au ou oprit sa ma intrebe cum ma simt ceea ce cred ca este un lucru extraordinar. Nu m-au lasat in pace pana nu m-am dezbracat la tricou sa-i conving ca sunt bine. Mi-au zis ca nu au vazut pe cineva sa zboare ca mine. daca ieri ma simteam 10/10 acum cazul sanatatii ma simt 9/10 dar psihic praf. Imi trasnesc umerii parca as sparge nuci. Imi aduce aminte de accidentul mortal - Pod Otopeni 15.07.2010 - Tiberiu Tudose si a celor doi calcati de un camion in Buc. Acum imi dau exact seama ce au simtit. Pot sa spun ca asta este prina zi din cea de-a doua viata. Azi am fost sa declar accidentul la politie. Urmeaza ma maine sa ma duc la cei de la carpatica cu motorul si ala sa vina cu masina. Presimt totusi ca va trebuii sa ma judec cu ei. O sa fac totusi cateva fotografii sa va arat in ce stare este motorul.
  9. Pana la urma tot ce conteaza e ca sunt teafar. Fierul se mai repara dar cand vine vorba de sanatate este mult mai greu, mai ales in Romania. Ma dor putin unerii de la impactul cu solul dar nu e nimic deosebit. Nu stiu cu ma simteam acum daca aveam ceva rupt sau doamne fereste sa fi ramas paralizat. Din cei peste 15 oameni care s-au oprit din trafic sau au venit la fata locului multi au fost surprinsi ca mai traiesc, mai ales sa ca m-am ridicat pe picioare si ca am putut pleca intreg. Nu am avut nici cea mai mica posibilitate de a evita, nici cea mai mica portita de a ma strecuta. Imi vine sa plang acum cand ma stiu prin ce am trecut. Cu siguranta azi am primit a doua viata si ca cineva acolo sus a avut grija de mine. Sa va fereasca sfantul de asemenea situatie din care nu poti iesi. Si sa purtati echipamentul Full indiferent unde va duceti, indiferent pentru cat timp. Daca cei care au murit pe seama echipamentului nu va mai pot spune asta, Eu sunt in viata si datorita lui.
  10. Tot incerc sa-ti zic ca cel de pe banda 2 nu a franat dar nu ma asculti. Asta o stiu de 6 ani de cand am permis de B. Ca apare un copil sau un caine sau altceva. Franarea preventiva la trecerea de pieroni. Stiu si eu asta. Da ala de pe 2 nu a franat. Daca as fi avut o viteza mai mare sau nu as fi franat, m-as fi infipt in portiera lui si nu cred ca mai eram acum sa scriu pe forum.
  11. Asa a sustinut vinovatul (cel cu Dacia). Probabil ca cel de pe banda 2 nu s-a uitat un oglinda dreapta sa vada daca este cineva pe banda 1. Poate ce cel de pe banda 2 la invitat pe cel cu Dacia da intre tot pe banda 2. Orcum soferul vinovat e de partea mea (nu a incercat sa zica ca nu a fost vina lui). si stie ca e vinovat. ma asigurat ca totul este in regula. A trecut pe la mine acasa sa se intereseze ca sunt teafar. + ca-i si cunostea pe-ai mei
  12. Eu am inceput sa franez cand i-am vazut bara din fata intrand pe banda 1. cel de pe banda 2 nu a franat + ca nici nu a oprit sa vada ce s-a intamplat. daca as fi fost 10 metrii mai in fata m-ar fi lovid in lateral stanga. Sa nu ma intelegi ca nu conducu preventiv, dar in acel moment nu ma gandeam ca ma trezesc din senin pe unu intorcand in fata mea lasandu-ma fara alternative.
  13. Direct in bara din spate. apucase sa o intoarca. daca nu asi fi franat eu il loveam direct in portiera dreapta fata.
  14. Daca ma poate ajuta cineva cu remorca in Craiova. binenteles contra cost. Mesaj completat Nu stiu la ce te referi. de ce sa fie gresala mea?
×
×
  • Creează nouă...