Jump to content

nevastuica

Membru
  • Posts

    34
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    cornescu14@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    BUCURESTI, crescut in TULCEA
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    BMW R1100S
  • Numar Moto
    JAZ

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    bicicleta ucraina, yamaha pasol II, yamaha mate 50, derbi senda sm 125, nsu osl 500
  • Interests
    arhitectura, poze, pescuit, vanatoare

Recent Profile Visitors

253 profile views

nevastuica's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Este cineva disponibil pentru consultanta si sa ma reprezinte ca avocat? Pentru Bucuresti. cornescu14@yahoo.com Va multumesc.
  2. Am luat eu de la BMW doar discul de ambreiaj, parca 450 ron, pentru un r1100s
  3. Motocicleta a fost ridicata, au venit niste amici din partea soferului masinii bmw. Nu am gasit bordul motocicletei. Ii urez multa sanatate motociclistului si sa aibe ceva mai multa grija pe viitor.
  4. ayevea am vazut motorul tau la AB si am unul , era atins pe partea dreapta ai si evacuarea obturata, am vazut ca are putini km, o solutie ar fi sa cauti pe www.ebay.de poate cu noroc gasesti ceva din piese acolo. r 1100 s e un motor rar la noi in tara
  5. eu am facut revizie la Bavaria acum 9 luni, am decis sa schimb singur discul de ambreiaj si niste simeringuri de la arbore. cand am dat jos filtrul de aer am constat. clapeta de la acceleratie din partea dreapta era cu deschisa 3mm si cea din stanga era inchisa asta nu poate fi normal, cum a reglat eu nu stiu. ce sa mai zic de un simering schimbat la bavaria a fost montat cu ciocanul mia strambatcarterul dupa 9 luni pierdea ulei l-au zdrobit la montaj o sa postez si ceva poze
  6. salut. ceva de genul asta am patit-o si eu cu un r 1100 s l-am adus din Italia, am facut probe cu el mergea. cand sa il duc la rar, dupa ce functiona putin se oprea. l-am impins pana la rar acolo a pornit dar se oprea iar. ajung acasa si verific bateria bateria era slaba, am zis ca bateria era de vina fac comanda de alta baterie.Pana sa imi vina bateria noua scot bateria veche de pe motor si atunci vad ca bateria avea doar un an, era din 2006. tin o seara bateria la incarcat si dimineata avea curent full. am montat-o am incercat sa o pornesc a mers dar s-a oprit iar. Cand o masor iar nu avea curent. Clar avea un scurt undeva, l-am gasit si repede la electromotor erau niste izolatii imbatranite, coapte care imi faceau un scurt chiar la intrarea cablajelor in electromotor. eu zic sa incerci sa verifici si tu electromotorul
  7. Imi pare rau..Dumnezeu sa-l ierte. a ramas un gol imens in sufletele noastre
  8. stie cineva care e grosimea minima a unui disc de ambreiaj, la un r 1100 s ? al meu are 5 mm si daca tot l-am desfacut sa il schimb
  9. da, am trecut si eu pe acolo mi-am varsat matele. apoi ce sa va zic de spalatoriea auto la care am fost . groaznic, am sa postez niste poze, cei mai sensibili sa nu priveasca. miroseau toate masinile care intrau in Bucuresti. camionul merge in fata noastra si cadeau resturi, am sunat la 112 si au zis ca trimit un echipaj de politie. dar la o frana mai brusca a camionului de 40 de tone s-au varsat pe sosea. eu nu stiu cum rezistau politisti era ceva de cosmar.
  10. eram in trecere prin zona. langa mototocicleta erau trei politisti si o persoana care filma, posibil sa fi fost da la o televiziune camera video era profesionala. motocicleta avea oglinda din dreapta rupta
  11. Ma bucur mult pentru succes ! Are cineva poze facute azi, cu plimbarea?
  12. Un model vazut in Italia, si care este ok. Acesta se poate adapta si la noi. pe langa parapetul clasic mai este adaugat un grilaj, acesta aste prins de montant cu un element care sa absoarba socul impactului. eu am refacut in 3D acel sistem. elementul cheie este cel rosu.
×
×
  • Create New...